Resuscitated hope - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Resuscitated hope

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
.Moonpaw
Member
Resuscitated hope - Pagina 3 DPKsfdL
110
Actief
.Moonpaw
BerichtOnderwerp: Re: Resuscitated hope   Resuscitated hope - Pagina 3 Icon_minitimewo 28 okt 2015 - 19:33


'Geweldig!' riep de kater, met een vleugje trots in zijn stem. Ach ja, het mocht ook wel. Hij had haar immers leren jagen. Ze voelde hoe hij haar een hartelijke lik over haar kopje gaf. 'Is dit je eerste muis? Of heb je er nog een gevangen vroeger?' Moonpaw schudde haar kop en probeerde te antwoorden, maar merkte dat dat niet goed ging met de muis die ze nog steeds vast had. Prompt liet ze hem vallen. 'Yup. Ik eh... Ik dacht dat mijn mentor me dit allemaal wel zou leren, maar toen ze dat niet deed, heb ik het maar gewoon zo gelaten.' Ze likte haar poten. Die ene waar de slang in had gebeten, tintelde een beetje. Dat zou vast wel van iets anders komen, want die slangen waren toch niet giftig?




Resuscitated hope - Pagina 3 287et7m

Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Resuscitated hope - Pagina 3 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Resuscitated hope   Resuscitated hope - Pagina 3 Icon_minitimedo 29 okt 2015 - 13:24

Cyber voelde zich nu nog trotser, haar eerste muis en deze poes had het van hem nog wel geleerd. Maar hij merkte dat de poes de muis los liet, al een geluk was die al dood anders had ze er spijt van gehad. Cyber knikte "Aan jouw de eer de eerste hap te nemen." zei hij met een glimlachje. Al begon hij ongerust te worden toen de poes last leek te hebben van haar poot "Zeker dat alles oké is?" vroeg hij onzeker.


Resuscitated hope - Pagina 3 AdnfjaResuscitated hope - Pagina 3 10pvxmwResuscitated hope - Pagina 3 2gxnp75Resuscitated hope - Pagina 3 10pvxmwResuscitated hope - Pagina 3 Cyber_pixelResuscitated hope - Pagina 3 10pvxmwResuscitated hope - Pagina 3 34nodx3Resuscitated hope - Pagina 3 10pvxmwResuscitated hope - Pagina 3 Teeth_dogs
Resuscitated hope - Pagina 3 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Resuscitated hope
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: