Hunting whit Moonpaw



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hunting whit Moonpaw

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Brightspots
StarClan
Hunting whit Moonpaw O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Hunting whit Moonpaw   Hunting whit Moonpaw Icon_minitimezo 29 mei 2011 - 17:25

Moonpaw alone en anderen met toestemming


"Wel," Brightpaw keek op. "Ik moet dan maar eens iets gaan doen voor de Clan." Zei Moonpaw. "Wel ik wil wel wachtten als je wilt." Zei Moonpaw. "Ik bedoel, tot je mentor komt ofzo." Ver volgde Moonpaw. 'Dat duurd nog wel even, ik zou op de open plek zijn', legde ze uit. "Maar als je wilt kunnen we straks ook gaan jagen ofzo. Ik heb nog niks van mijn mentor gehoord," Zei Moonpaw. 'Ik wil wel met je mee jagen, ik bedoel we hebben nog genoeg tijd, na zonshoog zou ik op de open plek zijn, en het de zon is misschien nog maar net op', zei ze met een grijns. Ze gaf Moonpaw een lik. 'En, als je wil... Kan je vast wel eens mee met mijn trainingen dat zou ik ook wel fijn vinden, dan moet ik wel mijn best doen tijdens het vragen! Maar ik beloof wij zullen samen krijgers worden! En anders wat ik leer leer ik jou weer!' "Maar straks na jouw training kunnen we gaan jagen, samen!" 'Stelde Moonpaw voor. 'We kunnen beter nu gaan jagen', zei ze. 'Na mijn trainingen ben ik vast doods op, en morgen heb ik volgens mij vrij!' Zei ze. Allen mentoren deden toch rustig aan? "Wel, als dat goed is voor jouw natuurlijk." Zei Moonpaw. 'Nee, ik ga dan echt slapen', zei ze. Ze werd al moe als ze er aan dacht. "Wel zeg het me straks, ik moet nu echt gaan jagen!" Zei Moonpaw. 'Ik ga mee!'

Samen verlieten ze het kamp. Moonpaw was snel, Brightpaw iets langzamer, maar het lukte haar hem bij te houden! Ze gingen langs de zandkuil, Voor bij de zonnerotsen, Ze slopen angstig lang de uilen bom, waar Brightpaw angstige blikken op richtte ze wist nog wat haar moeder had gezegd, en die keer dat ze het niet geloofde en de uilenboom stiekem had op gezocht. Maar nu waren ze apprentices, maar Brightpaw had er een trauma aan over gehouden. 'Mean ik weet nog toen ik een kitten was, dat was echt dom!' Murmelde ze terwijl de angst die ze nu bij zich droeg te reuken en te horen was. Ze liepen door en keken rond, nu gingen ze dwars door het territoria, maar Brightpaw wist dat ze met haar mentor de grenzen langs gingen. Dat zou vast een zware tour worden, maar dit was nu even een opwarmertje, tenminste zo bekeek ze het. En nu kon ze al vast oefenen aan haar jacht technieken samen met haar nieuwe nu al beste vriend Moonpaw! En eindelijk kwamen ze aan bij de hoogsparren. 'En zullen we duo jacht doen, of wie er in zo veel tijd zo veel heeft gevangen?' Vroeg ze met een grijns, beide leek haar leuk. Maar ze liet het katertje kiezen!


::"Bright's::

Hunting whit Moonpaw SH9MgCf
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonstripe
Member
Hunting whit Moonpaw DPKsfdL
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 yrs
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: Hunting whit Moonpaw   Hunting whit Moonpaw Icon_minitimema 30 mei 2011 - 18:47

Moonpaw sprong weg door de kampingang en hoorde Brightpaw nog net roepen, "Ik ga mee!"
Moonpaw glimlachte, maar vertraagde zijn pas niet. Nog steeds glimlachend keek hij om. Hij had eeen kleine voorsprong en zag dat Brightpaw haar best deed hem in te halen. Ze slopen om de uilenboom heen, bang gemaakt door de verhalen van hun moeders. Dat de uil stoute kittens zou meenemen. Al wist Moonpaw dat het maar een verhaaltje was om kittens goed te laten luisten was, spitste hij zijn ogen om bij het eerste onraad weg te duiken met Brightpaw. UIteneindelijk kwamen ze aan bij de Hoogsparren. het was dicht bij de boometerspaats en Moonpaw was dan ook voorzichtig. 'En zullen we duo jacht doen, of wie er in zo veel tijd zo veel heeft gevangen?' vroeg Brightpaw met een grijns. "Misschien het meeste in een tijd. Ik sluip als een scheve das." antwoorde hij vrolijk. Hij sprong naar de andere kant en zakte automatisch in jachthouding. Hij spitste zijn oren en hoorde een muis een paar staartlengtes verder rondneuzen. Hij sloop ernaar toe en met een grote sprong belande hij op de muis. Hij schepte hem op en met een snelle beet maakte hij er een einde aan. Trots liep hij terug naar Brightpaw en liep de prooi voor haar vallen en schopte er wat aarde over. "Een nul", zei hij met een grote grijns. "Kom op, we gaan het bos muisvrij maken!" En met een zwenk van zijn staart draaide hij zich om. Voorzictig sloop
hij verder naar de ommuurde tuinen van de tweebenen. Hij had er al over gehoort, maar ze nog nooit van dichtbij gezien. Met een sprong belandde hij op een tuinmuur. Door een glaswand zag een tweebeen bezig. Moonpaw was wel teleurgestelt met hun platte gezichten en ze stonden op hun achterpoten! Even dacht hij er over om in de tuin te springen, maar toen glipte hij snel terug naar het bos. Hij kon de spanning nog voelen. Hij keek op naar Brightpaw. Was ze boos?
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightspots
StarClan
Hunting whit Moonpaw O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Hunting whit Moonpaw   Hunting whit Moonpaw Icon_minitimedi 31 mei 2011 - 21:58

"Misschien het meeste in een tijd. Ik sluip als een scheve das." Brightpaw moest lachen. Dat ze zins ze haar mentor misschien nog maar twee keer had gedaan. Ze zag dat Moonpaw in sluip houding sprong, maar toen spitste hij ook meteen zijn oren. Brightpaw keek op, en zag dat hij een muis had gevonden. Moonpaw sloop er op af. Moonpaw ving 'm met gemak. 'Jaja, een scheeve das, als dat zo was, had je 'm niet eens te pakken kunnen krijgen!' Zei ze. "Een nul", zei Moonpaw. 'Oow, nee niet voor lang!' Zei ze uitdagend met een grijns. "Kom op, we gaan het bos muisvrij maken!" Zei Moonpaw. 'Ik durf te wedden dat ik het meeste vang!' Met een sprongetje sloop ze weg. Ze rook een eekhoorn, geen muis. Ag die eekhoorn is zo twee muizen waard! Poot voor poot sloop ze er op af. Haar houding was niet goed, maar goed genoeg om dicht op het diertje af te sluipen. Met een lenige sprong sprong ze boven op het eekhoorntje. Ze beet in de nek en sloop op Moonpaw af met het eekhoorntje in haar bek. Maar tot haar schrik zag ze dat Moonpaw op de hek sprong van een tweebeen tuin! Ze liet haar prooi vallen. 'Hé, muizen keutel wat doe jij! Ben je een poesiepoes of zo!' Zei ze met tot spleetjes geknepen ogen, Ze vond het maar niks als een clan kat dat deed, al was dit de eerste keer dat ze dat een clan kat zag doen. Bezorgd liep ze op hem af. 'Sorry dat ik zo boos uit viel, maar mijn moeder had eens ge zegt dat een tweebeen gevaarlijke spullen op wilde katten gooien, en soms tot de dood toe', zei ze bezorgd. En ze gaf Moonpaw een lik over zijn kop. 'Echt sorry dat ik zo boos uit viel, maar doe dat noot weer, dat is alleen bestemt voor slappe poesiespoezen en dat ben jij niet.'


::"Bright's::

Hunting whit Moonpaw SH9MgCf
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonstripe
Member
Hunting whit Moonpaw DPKsfdL
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 yrs
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: Hunting whit Moonpaw   Hunting whit Moonpaw Icon_minitimewo 1 jun 2011 - 13:03

Moonpaw was een beetje geschrokken van Brightpaws reactie. 'Echt sorry dat ik zo boos uit viel, maar doe dat noot weer, dat is alleen bestemt voor slappe poesiespoezen en dat ben jij niet.' viel Brightpaw uit. Toen kalmeerde ze en gaf hem een lik. 'Ik zal het niet meer doen.' beloofde hij. 'Wel, gaan we nu nog jagen ofniet?' vroeg hij met een ondeugende grijns. Hij sprong op en rende het bos in. Hij luisterde niet eens of Brightpaw achter hem kwam. Als ze gingen jagen voor de Clan moesten ze wel snel beginnen! Straks kwam Darkfire voor Brightpaw en dan was het over met het samen jagen! Onbewust ging Moonpaw grommen. Altijd als hij aan Brightpaw's mentor moest denken dacht hij automatisch aan zijn mentor. Hawkstripe. Die had sinds de cerimonie niet eens omgekeken naar zijn leerling en die totaal verwaarloost. Toen had Moonpaw zich voorgenomen om zelf de beste jager en krijger van de hele clan te worden! Voorzichtig zag hij een eekhoorn over te open plek kruipen, steeds met kleine stapjes. Zelf zakte hij in jachthouding en sloop voorzichtig naar voren. De eekhoorn zat van hem af gekeert en hij had de wind tegen. Met een grote sprong had hij de eekhoorn. Met zijn bel vol haar keerde Moonpaw terug naar de plek waar hij Brightpaw voor het laatst had gezien en schopte er wat aarde over om die later weer op te halen. Hij sprong om. Hij ving nog twee muizen en een paar waterratten. Zijn laatste prooi piepte nog even hard waardoor alle prooi in de buurt gewaarschuwt was, en hij een andere plek moest gaan zoeken. Voorzichtog legde hij alle prooi bij elkaar. Moonpaw keek rond. Waar was Brightpaw gebleven? Was ze al terug naar het kamp of was Darkfire haar komen halen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightspots
StarClan
Hunting whit Moonpaw O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Hunting whit Moonpaw   Hunting whit Moonpaw Icon_minitimedo 2 jun 2011 - 23:10

'Ik zal het niet meer doen.' Spinnend drukte Brightpaw haar kop lief tegen die van Moonpaw. 'Het geeft niet', snorde ze. 'Ik meot toe geven ik was ook altijd al nieuwsgierig naar de tweebeen plaatsen hoor.' Murmelde ze. 'Wel, gaan we nu nog jagen of niet?' vroeg Moonpaw met een ondeugende grijns. 'Wat denk jij nou, Moonpaw!' Grauwde ze uitdagend. Moonpaw raasde al weg, en Brightpaw volgde. Moonpaw raakte binnen enkele seconden uit het zicht. Hij was echt snel, zijn Warriors naam zou vast Bluewind of Bluestorm zijn! Tja dat wsit ze niet. Maar zij hoopte Brightheart, of Brightmoon te heten, al stond Brighttail of Brightleaf haar ook wel aan. Vele namen. Met een grijns sloop ze op een baby konijn af. 'Vaarwel', siste ze zo zacht dat de beste gehoorde kat het niet eens horen kon. Ze sloop steeds dichter bij, en een konijnen sprong van het deirtje af sprong ze soepel op het konijntje. Met een snelle beet dode ze het. Langzaam ging ze weer in de richting van de plek waar Moonpaw en Brightpaw samen nog net hadden gepraat. Onder weg zag ze een eekhoorn ze sloop er op af, en net toen ze de sprong nemen wouw hupte het diertje de boom in. Brightpaw probeerde 'm nog te pakken maar mokkend gaf ze het op. Ze snoof de lucht op en rook een muis. Ze sloop er voorzichtig op af en ving die net nog. Ze kon niet super goed sluipen maar het lukte haar vaak net nog wel. Ze liep met het konijn en de muis in haar bek terug. Ze ving onder weg drie water ratten en nog één eekhoorn en één muis, en daar mee kwam ze terug bij de plek. Moonpaw keek zoekend naar haar rond. Ze legde stilletjes haar prooi neer en besprong hem ze beet speels in zijn oor en grijnsde. 'Nou wie zou er gewonnen hebben? Ik heb twee eekhoorns, één konijn, drie water ratten, en één muis', grijnsde ze. 'En oke, ik had drie eekhoorns kunnen hebben, maar die zijn ontsnapt', zei ze.


::"Bright's::

Hunting whit Moonpaw SH9MgCf
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonstripe
Member
Hunting whit Moonpaw DPKsfdL
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 yrs
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: Hunting whit Moonpaw   Hunting whit Moonpaw Icon_minitimedo 2 jun 2011 - 23:20

Moonpaw keek ongerust rond. PLots werd hij onverwacht besprongen door een wilde kat. Grauwend draaide hij zich om en keek in de ondeugende oogjes van Brightpaw. Opgelucht ontspande hij zich. Ze beet hem speels in zijn oor en grijnsde toen. 'Nou wie zou er gewonnen hebben? Ik heb twee eekhoorns, één konijn, drie water ratten, en één muis', grijnsde ze. 'En oke, ik had drie eekhoorns kunnen hebben, maar die zijn ontsnapt', zei ze. 'Ik heb euhm... wacht even!' miauwde hij en sprong snel overeind. 'Een eekhoorn, twee muizen en een paar waterratten!' lug vergeleek hij de prooi. 'Jij hebt gewonnen!' En hij gaf haar een lik over haar gezicht. 'Maar dat was ook wel te verwachtte met mijn sluiphouding.' en hij hinkte wat rond als de scheve das. 'Wel we moeten onze prooi eens naar het kamp brengen! Geen zorgen Brightpaw, als Darkfire ziet wat je allemaal hebt gevangen kan hij niks zeggen!' En hij drukte troosten zijn flank tegen de hare. Moonpaw probeerde alles in één keer in zijn mond te stoppen. Samen liepen ze terug in een stilte die voornamelijk kwam door dat ze een mond vol haar hadden.



Terug naar boven Ga naar beneden
Brightspots
StarClan
Hunting whit Moonpaw O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Hunting whit Moonpaw   Hunting whit Moonpaw Icon_minitimevr 3 jun 2011 - 17:36

'Ik heb euhm... wacht even!' Antwoordde Moonpaw die gouw overeind sprong. Brightpaw keek naar Moonpaw. 'Een eekhoorn, twee muizen en een paar waterratten!' Brightpaw grijnsde breed toen Moonpaw zei: 'Jij hebt gewonnen!' En Moonpaw gaf haar een lik. Brightpaw snorde even. 'Maar dat was ook wel te verwachtte met mijn sluiphouding.' Zei hij. Moonpaw hinkte rond als een scheve das. 'Nee jo, ik heb gewoon geluk, jij bent huis wel beter', en Brightpaw hinkte ook rond als een scheve das. 'Wel we moeten onze prooi eens naar het kamp brengen! Geen zorgen Brightpaw, als Darkfire ziet wat je allemaal hebt gevangen kan hij niks zeggen!' Zei Moonpaw aanmoedigend. 'Dankje!' En ze gaf hem een lik over zijn kop. Bightpaw pakte zo veel as ze kon en de rest sleurde ze mee met haar poot. Samen kwamen ze aan in het kamp. Brightpaw liep rescht streeks door naar de Elders den en legde daar haar prooi neer. toen liep ze naar de open plek waar ze ging zitten. Ze babbelde nog wat en toen kwam Darkfire die haar op haalde.

[Ik maak vervolg topic met de naam: After the Training. Dat word denk ik een topic waar ze gaan slapen en in wakker worden en dan kunnen we zo wel non-stop door gaan rpg'en]

~Topic uit


::"Bright's::

Hunting whit Moonpaw SH9MgCf
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hunting whit Moonpaw
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Tallpines-
Ga naar: