Black bird (Thor)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Black bird (Thor)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Airwisp
Member
Black bird (Thor) DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Black bird (Thor)   Black bird (Thor) Icon_minitimezo 3 mei 2015 - 13:00

Normaal bleef ze binnen de grenzen van het Shadowclan territorium, gezien ze geen idee had van de wereld buiten, maar vandaag was het anders. Vandaag wilde ze verder dan het donkere territroium dat ze haar huis noemde. Immers was het maar een klein stukje van de grote wereld. Wie wist wat er achter die grenzen lag? Daar zou ze vandaag achter komen.
De jonge poes hief haar kop op toen een grote zwarte vogel opvloog. Het beest sloeg krachtig met zijn vleugels en verdween aan de horizon. Ze glimlachte terwijl ze de vogel nakeek. Dat moest toch geweldig zijn, vleugels? Dan waren er geen grenzen, je kon gaan, staan en vliegen waar je wilde.


Beetje vaag, moet weer even inkomen xD
-Eerst voor Thor =3


Black bird (Thor) Airos22
Terug naar boven Ga naar beneden
Cole
Member
Black bird (Thor) Ccbfc1a1e90f5700e26b3595cca28989
Hannah
553
Actief
I do it all the time

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cole
BerichtOnderwerp: Re: Black bird (Thor)   Black bird (Thor) Icon_minitimezo 3 mei 2015 - 15:41

- Verkeerde account. Het is met Thor. -

Met een gaap had hij zijn hol verlaten. Iets had hem gewekt, maar hij wist nog niet wat het was geweest. Had hij gewoon honger? Geen geur leek zijn neus binnen te komen behalve zijn eigen geur. De wind waaide dan ook wel erg hard. Deze kater kende de geuren van alle clans erg goed. Als Rogue zou je ze ook wel moeten weten als je wilde overleven. Bijna elk gebied buiten de clangebieden was hem duidelijk. Nog nooit was hij het clangebied ingedrongen, maar dat zou vanzelf wel moeten als hij voor Skinny Love informatie wou hebben. Tot nu toe had hij alles doorgegeven aan haar. Niks achtergehouden en erg gedetailleerd. Al had hij vooral met andere Rogues, Bloodclanners en Kittypets gepraat. Hij dacht aan Dot, Sunset, Venus. Daarna had hij ze eigenlijk niet meer gezien. Wat hij soms wel jammer vond. Deze kater was alleen. Een voordeel hiervan was dat je om niemand hoeft te geven en niemand om jou. Als je klaar was met leven kon je het eindigen zonder weerstand. Hij had tenminste Skinny Love om hem te commanderen. Een leider hebben was fijn voor hem, maar een leider is anders dan een vriend of vriendin. Elke keer als hij iemand zag kon hij niet anders doen dat bot, wat hem niet hielp. Altijd dacht hij maar dat er ooit een ander zou zijn die hem zou aankunnen. Stop met dit sentimentele gedoe. Hij schudde de gedachtes weg en de kater ging harder lopen. Hij keek om zich heen om te kijken naar andere katten of dieren. Een grote zwarte vogel vloog over zijn hoofd voordat het verdween aan de horizon. De vleugels sloegen krachtig om hem omhoog te houden. Was dat wat hem had wakker gemaakt? Al snel zag hij echter een grijze poes staan. Het stond een eind verderop te kijken naar het dier dat was opgevlogen. Ze leek iets jonger te zijn dan Thor zelf, maar hij vond het geen probleem om haar even aan te spreken. Met een paar renpassen stond hij voor de poes.'En wie hebben we hier?', zei hij op zijn brutale toon waar hij zichzelf voor haatte.

- Op telefoon gemaakt, sorry. x3-


Well I’ll be damned
Black bird (Thor) 7Bs2VOv
Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
Black bird (Thor) DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: Black bird (Thor)   Black bird (Thor) Icon_minitimewo 6 mei 2015 - 18:08

De poes volgde de zwarte vogel met haar ogen totdat deze aan de hemel was verdwenen. Het bleef haar verwonderen dat de beesten met zo weinig moeite konden vliegen. Het bracht haar plezier, simpelweg omdat vogels iets konden wat twolegs niet konden. Die lompe beesten leken alles te kunnen, maar zomaar vliegen was er nog niet bij. Dat was een goed iets.
De poes was helemaal in haar gedachtes verzonken en merkte de zwarte-witte kater niet op totdat hij ongeveer naast haar stond. Ietwat geschrokken stond ze op en deed een stap naar achteren, niet wetend of ze de kater wel moest vertrouwen. Het was haar verteld dat rogue's vaak niet te vertrouwen waren, maar inmiddels wist ze wel dat ze niet altijd moest vertrouwen op 'dat wat de anderen zeiden'. Daarom glimlachte ze kort wat onzeker naar de vreemde kater, die wat ouder leek te zijn dan hem. Ze vroeg zich af waar hij vandaan kwam, zou hij hier zijn territorium hebben?
'En wie hebben we hier?' miauwde hij op een ietwat brutale toon. Deze negeerde Airpaw echter en ze keek hem nieuwsgierig in zijn groene ogen. "Airpaw"Miauwde ze wat kortjes, maar vriendelijk. "En jij? Je bent een rogue, niet?" De nieuwsgierigheid was duidelijk te horen in haar stem. De poes ging zitten en wachtte op het antwoord van de kater. Ze wilde maar al te graag andere, vreemde katten ontmoeten.


Black bird (Thor) Airos22
Terug naar boven Ga naar beneden
Thor
Member
Black bird (Thor) DPKsfdL
Dani
317
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Immortal! [12 Moons]
Gender:
Rank:
Thor
BerichtOnderwerp: Re: Black bird (Thor)   Black bird (Thor) Icon_minitimedo 7 mei 2015 - 10:50

De poes was een paar stappen achteruit gegaan. Ze was geschrokken van de plotselinge verschijning en ze glimlachte ook kort en onzeker naar hem. Thor keek haar met een neutrale blik aan en toen ze antwoord gaf op zijn vraag luisterde hij aandachtig."Airpaw", miauwde ze vriendelijk."En jij? Je bent een rogue, niet?" De grijze poes klonk erg nieuwsgierig De kater lachte naar haar, omdat ze niet door had dat hij een Rogue was. De Rogues waren over het algemeen niet te vertrouwen, dat wist hij ook wel. En in de clans werd dat ze zeker geleerd. Hij kon ook niet zeggen dat deze kater niet niet gevaarlijk was."Dat ben ik inderdaad.", zei hij met een knikje, en zijn brutale toon was bijna helemaal verdwenen. Hij was al zijn hele leven een rogue geweest, dus hij was nog nooit in een clankamp geweest. Al wist hij wel wat er gedaan werd."Aangenaam Airpaw. Mijn naam is Thor." In zijn stem kon je nog wel horen dat zijn netheid niet echt was. De kater ging voor haar zitten en legde zijn staart over zijn poten."Als je geen katers als mij wil tegenkomen moet je hier niet komen poes.", zei hij met een glimlach op zijn gezicht. Wachtend op haar reactie keek hij haar recht in haar ogen aan.
no notes | 215 words |
ty mally



Brokenpaw' - .Forestpaw - Flutter - Coalkit - .Redkit - Thor
Black bird (Thor) Sztpbc

"You called him weak, but there is more strength
and courage in that man than you will ever know!"

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
Black bird (Thor) DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: Black bird (Thor)   Black bird (Thor) Icon_minitimedo 7 mei 2015 - 21:22

De kater leek haar ietwat uit te lachen om het feit dat ze niet wist dat hij een rogue was. "Dat ben ik inderdaad." Ze grinnikte wat verlegen en niet op haar gemak terug. Ze had nog niet eerder een rogue ontmoet, en had daarom niet precies geweten of deze kater er een was. Echter nu ze nogmaals een goed zijn geur op snoof merkte ze dat hij inderdaad niet naar andere katten rook, wat hem overduidelijk een rogue maakte. Wat haar vraag dus nogal een domme maakte. Ach ja.
"Aangenaam Airpaw. Mijn naam is Thor."De netheid in zijn stem was nep, iets wat de poes goed door had. Kwalijk kon ze het hem niet nemen, immers was deze kater waarschijnlijk vaak alleen. Bovendien was zij ook niet de meest goed gemanierde kat. Gelukkig had haar moeder Snowleap haar het een en ander geleerd.
De kater ging voor haar zitten, zijn staart keurig over zijn pootjes geslagen. "Als je geen katers als mij wil tegenkomen moet je hier niet komen poes."Ze lachte zachtjes. "Ach, tot nu toe ben je zo slecht nog niet."


Black bird (Thor) Airos22
Terug naar boven Ga naar beneden
Thor
Member
Black bird (Thor) DPKsfdL
Dani
317
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Immortal! [12 Moons]
Gender:
Rank:
Thor
BerichtOnderwerp: Re: Black bird (Thor)   Black bird (Thor) Icon_minitimedo 7 mei 2015 - 23:26

De poes voor hem lachte zachtjes, en Thor besloot terug te lachen. Het was nog niet voluit, maar een begin. "Ach, tot nu toe ben je zo slecht nog niet." Nee? Hij had een verschrikkelijke intro gemaakt bij de poes en ze vond hem niet slecht? Wat voor een rare poes was dit eigenlijk? Katten zoals haar kon je alleen bij de kittypets en clans vinden en daar waren ze al erg zeldzaam. Deze kater was veel alleen, maar bloodclanners kwam hij vaak tegen. Hij had gezien hoe hij net zo bitter werd als die katten in de elite. "Oja? Vertel dat maar aan de andere clankatten die ik heb gezien.", zei hij. Zijn brutale toon was al bijna helemaal verdwenen. Hij glimlachte zelfs even kort.
Met het puntje van zijn staart tikte hij zachtjes op zijn poten terwijl hij de grijze poes met een neutrale blik bleef aankijken. Geen grijns, geen glimlach. Gewoon ontspannen. Hij wou niet vervelend zijn tegen iemand die dat niet tegen hem deed. En zo kon je dan ook nog zien dat zijn lieve 'ik' nog ergens zat. De kater keek de poes aan. "Al moet ik toegeven dat ik niet altijd even aardig ben.", zei hij nog met een lach.
no notes | 215 words |
ty mally



Brokenpaw' - .Forestpaw - Flutter - Coalkit - .Redkit - Thor
Black bird (Thor) Sztpbc

"You called him weak, but there is more strength
and courage in that man than you will ever know!"

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
Black bird (Thor) DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: Black bird (Thor)   Black bird (Thor) Icon_minitimeza 9 mei 2015 - 18:16

"Oja? Vertel dat maar aan de andere clankatten die ik heb gezien." De kater glimlachte kort en Airpaw grinnikte. Nee, deze kater leek zo fout nog niet. Echter was de jonge poes zeer naïef, zelfs al zou deze kater slechte bedoelingen hebben, dan zou ze dat pas door hebben op het laatste moment. Het was een zeer slechte eigenschap van haar, al wist ze nog niet dat ze die had. Later zou dat haar echter op een harde manier duidelijk gemaakt worden.
De zwarte-witte kater tikte met zijn staart op zijn poten terwijl hij haar aankeek. Er was niet echt een emotie te vinden in zijn gelaat of blik. Airpaw glimlachte vrolijk terug, zich niks aantrekkend van de neutrale blik in zijn ogen."Al moet ik toegeven dat ik niet altijd even aardig ben.", miauwde hij met ene lach. Airpaw grinnikte kort. "Ach, dat is niemand altijd."lachte ze. "Maar dat hoeft niet meteen te betekenen dat je slecht bent, toch?"Ze dacht aan haar zus, Five, die de Shadowclan had verlaten om bij de Bloodclan te komen. Die had ook haar slechte kant, maar voor Airpaw was ze niet slecht. Een kwestie van perspectief, bleek maar.


Black bird (Thor) Airos22
Terug naar boven Ga naar beneden
Thor
Member
Black bird (Thor) DPKsfdL
Dani
317
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Immortal! [12 Moons]
Gender:
Rank:
Thor
BerichtOnderwerp: Re: Black bird (Thor)   Black bird (Thor) Icon_minitimevr 15 mei 2015 - 17:58

Airpaw grinnikte kort. "Ach, dat is niemand altijd.", zei ze met een lach. "Maar dat hoeft niet meteen te betekenen dat je slecht bent, toch?" De manier waarop de poes dacht, stond Thor wel aan. En daarom ook probeerde hij minder vervelend te doen, maar hij ging haar nog niet als een vriendin behandelen. Daar zou ze nog iets meer voor moeten doen. Thor zuchtte en had geen antwoord klaarliggen. Zijn borst ging vooruit en hij ging even goed zitten voordat bij zijn bek open deed. "Ik hoop dat je gelijk hebt Airpaw." De kater keek haar in de ogen, maar bleef op zijn afstand zitten. "Nou dat was mijn deel. Nu mag jij eens over jezelf praten Airpaw.", grinnikte hij. "Ik wil wel meer van jou weten.


Brokenpaw' - .Forestpaw - Flutter - Coalkit - .Redkit - Thor
Black bird (Thor) Sztpbc

"You called him weak, but there is more strength
and courage in that man than you will ever know!"

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
Black bird (Thor) DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: Black bird (Thor)   Black bird (Thor) Icon_minitimeza 23 mei 2015 - 13:40

De kater leek niet zo snel een antwoord klaar te hebben, hij vond een gemakkelijkere houding voordat hij z'n mond opentrok. "Ik hoop dat je gelijk hebt Airpaw."miauwse hij. Airpaw glimlachte vriendelijk naar hem, waarom zou ze niet? De jonge, naïeve poes zag alleen nog maar het goede in andere katten.
"Nou dat was mijn deel. Nu mag jij eens over jezelf praten Airpaw.",grinnikte hij. "Ik wil wel meer van jou weten.Airpaw keek wat ongemakkelijk en haalde haar schouders op "Ach, ik ben niet zo veel bijzonder hoor."Ze glimlachte schampertjes. "Ik ben een Shadowclan apprentice, maar mijn mentor traint me niet echt... Voor de rest heb ik 3 zussen waar ik veel om geef..."Ze dacht even na, hopend dat er nog iets interessants aan haar was om te vertellen, maar ze kon niets bedenken. "Meer valt er niet echt te vertellen over mij."Natuurlijk kon ze vertellen dat ze veel Bloodclan 'vrienden' had en dat haar zusje de Bloodclan had gejoint, maar ze besloot dat dat nog een beetje te privé was om met deze kater te delen.



laaaaat ;w;


Black bird (Thor) Airos22
Terug naar boven Ga naar beneden
Thor
Member
Black bird (Thor) DPKsfdL
Dani
317
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Immortal! [12 Moons]
Gender:
Rank:
Thor
BerichtOnderwerp: Re: Black bird (Thor)   Black bird (Thor) Icon_minitimevr 29 mei 2015 - 21:10

De poes begon te praten en de kater wist niet hoe hij moest reageren. Waarom wou hij ook alweer weten wie ze was? Meestal zou hij de poes een klap geven en weer op pad sturen. Wat had zijn domme deel van zij karakter lopen doen de laatste minuten. Toch was die schuld er nog. Thor wou haar niet pijn doen, vooral omdat ze zo aardig reageerde op alles. Toen ze zich voorstelde knikte hij en keek een beetje naar de grond. Thor was in tweestrijd, niet-wetend wat hij moest doen. Alles leek zo normaal te zijn, het leek alsof ze zo'n goed leven en een soort jaloezie kwam in hem op. Niet boos, maar de clan die haar beschermde leek soms een fijn ding. Al zou het haar niet beschermen als hij nu zou aanvallen, maar die drang voelde hij niet. De glimlach van de poes ving hij op, maar hij lachte niet terug. Hij voelde zich er niet slecht over, maar het had er misschien wat afwezig uit gezien. "Fijn om te weten.", zei hij met een afwezige toon. Moet ik me niet voorstellen? Nee, dan moest ze het zelf maar vragen.

- Oh ik doe mee met laat zijn xD -


Brokenpaw' - .Forestpaw - Flutter - Coalkit - .Redkit - Thor
Black bird (Thor) Sztpbc

"You called him weak, but there is more strength
and courage in that man than you will ever know!"

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
Black bird (Thor) DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: Black bird (Thor)   Black bird (Thor) Icon_minitimewo 3 jun 2015 - 21:34

Ze glimlachte naar hem, maar hij glimlachte niet terug, zoals eerder. Meteen keek de poes een beetje onzeker, zich afvragend of ze iets verkeerds had gedaan of gezged. "Fijn om te weten."miauwde hij afwezig, het was duidelijk dat het hem niet veel had geïnterreseerd. Airpaw keek hem wat verward aan, maar zei er niets over. Immers was hij toch degene die meer over haar vroeg? Ze schudde haar kop om de gedachtes van haar af te zetten. "Ben je geboren als een Rogue?"Vroeg ze hem, hopend het onderwerp van het gesprek te veranderen.
De poes keek hem ietwat nieuwsgierig in zijn groene ogen, zich afvragend hoe het leven als een vrije rogue moest zijn


Black bird (Thor) Airos22
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Black bird (Thor)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: