under the Kittentree (geboortetopic) - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 under the Kittentree (geboortetopic)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Blurpaw
Member
under the Kittentree (geboortetopic) - Pagina 2 DPKsfdL
derpje
54
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Blurpaw
BerichtOnderwerp: Re: under the Kittentree (geboortetopic)   under the Kittentree (geboortetopic) - Pagina 2 Icon_minitimeza 30 mei 2015 - 10:20

Blurkit lag nog al te moe op de grond, dat gevecht tegen er niet uit komen was niet echt een succes. Ook bleek het niet nodig te zijn, ze probeerde haar kleine lichaampje van de grond af te krijgen alleen lukte dat totaal niet. Ze zakte zo weer tegen de grond aan, ze begon zachtjes te piepen. Ze kon totaal niks zien en zocht als een blinden naar een andere plek, ze besloot langzaam te kruipen. Ze had ook haar naam al gehoord, Blurkit was haar naampje. Ze kroop iets sneller maar tot haar schrik botste ze met haar kopje tegen iets hards en zwarts aan, het was lang. Ze piepten nog een keer, en besloot in het te bijten. Het bleek een poot te zijn, die groter dan de hare was. Ze besloot harder te gaan bijten, alleen had ze geen tanden in haar mond. Ze kreeg vele haren in haar mond, deze waren ook lang. Ze proesten deze harige haren uit, het leek erop dat ze moest overgeven. Haar lichaam trilde nog van de kou maar ze was al vlug actiever aan het worden, niet dat ze zou vechten zoals de andere. Ze had het koud, ze wist dat haar sibs hier ook weer moesten zijn. Ze besloot maar verder te knappelen van de zwarte poot zijn tenen, het smaakte vreemd.


under the Kittentree (geboortetopic) - Pagina 2 2k21zm
ACC: Ripa , Greykit en Nightshroud
Swallow/Blur/Coal:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hate
Member
under the Kittentree (geboortetopic) - Pagina 2 DPKsfdL
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 18 months, you derpface!
Gender:
Rank:
Hate
BerichtOnderwerp: Re: under the Kittentree (geboortetopic)   under the Kittentree (geboortetopic) - Pagina 2 Icon_minitimema 1 jun 2015 - 17:51



De poes probeerde op te staan, maar zakte meteen weer in. Hate kromp ineen. Hij kon het niet aanzien dat zijn liefste Lightleaf niet op kon staan. Bij een tweede poging lukte het echter wel. 'We moeten het proberen, oké?' Alles voor de kittens.
Ondertussen was er iets tegen hem opgebotst. Het kleine grijze poesje, wat niet wilde drinken, viel hem aan. Onwillekeurig groeide er een klein grijnsje op zijn gezicht. Dit zou een geweldig katinnetje worden. Het kietelde toen ze aan zijn tenen begon te sabbelen, maar hij wierp een vragende blik op haar moeder. 'Light, wat is je plan? Ik kan twee kittens meenemen denk ik.' Hij keek haar onderzoekend aan. 'Gaat het?'





under the Kittentree (geboortetopic) - Pagina 2 EYLpPY9

Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/

My OTP <'33:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
under the Kittentree (geboortetopic) - Pagina 2 DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: under the Kittentree (geboortetopic)   under the Kittentree (geboortetopic) - Pagina 2 Icon_minitimedi 2 jun 2015 - 21:47

Lightleaf kreeg weer weeën. Haar buik maakte een schokkende beweging, ze moest haar tanden op elkaar klemmen om geen rare geluiden te maken. Haar spieren waren gespannen, een poging tot geen bewegingen te maken die de kleintjes konden pletten. 'Light, wat is je plan? Ik kan twee kittens meenemen denk ik.' zei Hate. Een plan? Ze moest een plan hebben terwijl ze hier lag te creperen? Ze hijgde van de inspanning. Ze had het heel erg warm en lag ongemakkelijk in de aarde. 'Gaat het?' vroeg Hate. Ze knikte, het ging nu inderdaad beter. De kersverse moeder kroop recht en knikte nogmaals. 'Op naar de Thunderclan,' een lachje kon er nog vanaf. Tenslotte was ze dolblij de kittens geboren waren. Ze pakte een van de kittens. Het voelde goed dat ze zwaar was, het voelde levendig.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

under the Kittentree (geboortetopic) - Pagina 2 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Hate
Member
under the Kittentree (geboortetopic) - Pagina 2 DPKsfdL
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 18 months, you derpface!
Gender:
Rank:
Hate
BerichtOnderwerp: Re: under the Kittentree (geboortetopic)   under the Kittentree (geboortetopic) - Pagina 2 Icon_minitimewo 3 jun 2015 - 19:25



De poes knikte. Nou ja, nu Hate erover nadacht had hij ook niet verwacht dat ze zou zeggen dat het slecht met haar zou gaan. Ze knikte een tweede keer, waarna ze met een lachje zei: 'Op naar de ThunderClan.' De zwarte kater schonk haar een brede glimlach. Altijd optimistisch. Wat een geweldige kat was ze toch. Hij voelde een steekje van liefde door zich heen gaan. Nadat ze één van de kittens had gepakt, keek hij naar de andere twee. Oké, het zou vast wel gaan als hij ze allebei in zijn bek zou nemen, nietwaar? Voorzichtig duwde hij met zijn neus tegen het ene lijfje, om de kitten om te draaien. Hierna pakte hij het katje vast in diens nekvel. Het rook naar kitten. Nu was dat niet zo bijzonder, omdat het ook een kitten wás. Maar nu kwam het moeilijke gedeelte: de andere kitten oppakken. Maar dat ging gemakkelijker dan hij had verwacht. Met beide kittens in zijn bek keek hij op naar de poes. Hij gebaarde met zijn staart dat ze hem voor mocht gaan.






under the Kittentree (geboortetopic) - Pagina 2 EYLpPY9

Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/

My OTP <'33:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
under the Kittentree (geboortetopic)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Lost Territory :: Hope Farm-
Ga naar: