Jagen {+Thor}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Jagen {+Thor}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Leopardskin
Member
Jagen {+Thor} DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Jagen {+Thor}   Jagen {+Thor} Icon_minitimedi 5 mei 2015 - 11:11

Leopardskin was aan het jagen, ze opende haar mond om de lucht te proeven, een muis, ze sloop op de muis af, ze kwam dichterbij en besprong de muis, ze had hem te pakken, de bengaalse kattin at de muis op, en begon weer verder te patrouilleren langs haar grenzen. Opeens rook ze een andere kattengeur, eentje die ze nog nooit eerder had geroken, "Wie betreed mijn Territory?" Vroeg de kattin. Ze probeerde het zeker te laten klinken maar ze was eigenlijk best wel onzeker of deze vreemdeling wel vriendelijk was, ze liep verder en zag een kat staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thor
Member
Jagen {+Thor} DPKsfdL
Dani
317
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Immortal! [12 Moons]
Gender:
Rank:
Thor
BerichtOnderwerp: Re: Jagen {+Thor}   Jagen {+Thor} Icon_minitimewo 6 mei 2015 - 8:54

De zwart-witte kater had vroeg zijn ogen opengedaan. Zijn hol was in de wortels van een omgevallen boom. In het hol was het donker en er lagen veel botjes en veren overal. Het enige plekje dat leeg was van troep was de plek waar hij lag te slapen. Het hol was ongeveer 1 staartlengte breed, 2 staartlengtes lang en een halve staartlengte hoog. De kater tilde zijn hoofd op en de geur van de rottende wortel kwam gelijk zijn neus binnen. Het rook vooral gewoon naar grond, maar de kater wist dat hij niet de enige was die in deze wortel woonde. Insecten en padden hadden zich ook comfortabel gemaakt in de wortels. Heel langzaam tilde hij zijn achterwerk op om zich even uit te rekken, daarna pas liep hij gapend naar buiten. Zijn maag begon te borrelen en hij dacht aan de kleine vogel die hij gisteren had gevangen. Met wat trekken kreeg hij het dode half opgegeten vogeltje naar buiten, waar hij de rest van het vlees eraf begon te scheuren. Het was niet zo vers als eerst, maar hij moest het er maar even mee doen. Later op de dag zou hij wel een nieuw iets moeten vangen. De botjes van de vogel gooide hij in de struiken een eindje verderop en daarna liep hij weg van de boom. De boom was goed verstopt en over de ingang van zijn hol zat dan ook een grote struik, dus hij was niet bang dat iemand het zou vinden.
Na een tijdje lopen en wachten tot er iets speciaals zou gebeuren kwam er inderdaad een geur zijn neus binnen. Een rogue was het, want hij rook de stinkende geur van de clans niet, de bittere niet van de elite & al helemaal geen zoete geur van die kittypets. De kater keek om zich heen, maar zag niks."Wie betreed mijn Territory?", hoorde hij een poezenstem zeggen. Haar territorium? Een grijns kwam op zijn gezicht toen hij de 'zekerheid' erin hoorde. Met grote passen liep hij naar waar hij het geluid had gehoord en zag inderdaad een Bengaalse kattin staan, het leek iets ouder te zijn dan haar, maar dat maakte Thor niet bang om in haar buurt te komen."Dat doe ik.", zei hij met zijn brutale toon. Hij gaf een extra uitdrukking op 'ik' om duidelijk te maken dat hij niet bang voor haar was."Wil jij daar iets tegen doen dan?" Zei hij met diezelfde grijns nog altijd op zijn gezicht.

- Thor is een brutaal katertje ^^-


Brokenpaw' - .Forestpaw - Flutter - Coalkit - .Redkit - Thor
Jagen {+Thor} Sztpbc

"You called him weak, but there is more strength
and courage in that man than you will ever know!"

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
Jagen {+Thor} DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Jagen {+Thor}   Jagen {+Thor} Icon_minitimewo 6 mei 2015 - 11:07

Leopardskin had geen goede bui en ze wou al helemaal geen indringers, ze was misschien wel wat fel vandaag maar dat kon haar niks schelen. "Wil jij daar iets tegen doen dan?" Vroeg de kater aan haar, "Wil jij soms beweren dat jij overal in dit bos je poten mag zetten zonder aangevallen te worden?" Vroeg ze fel aan de indringer.


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
Jagen {+Thor} 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
Thor
Member
Jagen {+Thor} DPKsfdL
Dani
317
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Immortal! [12 Moons]
Gender:
Rank:
Thor
BerichtOnderwerp: Re: Jagen {+Thor}   Jagen {+Thor} Icon_minitimewo 6 mei 2015 - 12:13

"Wil jij soms beweren dat jij overal in dit bos je poten mag zetten zonder aangevallen te worden?", vroeg ze fel aan de kater. Thor keek haar nog met diezelfde speelse brutale blik aan. Wat had de poes verwacht dat hij zou zeggen? Dat het hem speet en dat hij vertrok? Natuurlijk niet. Deze kater zou niet zomaar zijn excuses aanbieden."Dat zeg ik inderdaad poes.", zei hij op zijn nog brutale toon, al kon je er wel in horen dat Thor een spel met haar aan het spelen was. Gewoon even dollen met een poes vond hij altijd leuk om te doen.


Brokenpaw' - .Forestpaw - Flutter - Coalkit - .Redkit - Thor
Jagen {+Thor} Sztpbc

"You called him weak, but there is more strength
and courage in that man than you will ever know!"

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
Jagen {+Thor} DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Jagen {+Thor}   Jagen {+Thor} Icon_minitimedo 7 mei 2015 - 10:26

"Dat zeg ik inderdaad poes." Zei de indringer voor Leopardskin tegen haar, ze kon er vaag in horen dat hij een spel met haar aan het spelen was, ze probeerde terug te antwoorden alsof ze niks had gemerkt, "Dus, als jij zulk gedrag overal vertoont, dan heb je ook kans dat je vroeg of laat gedood word, aangevallen worden heb je hier ook al mee te maken als je niet snel stopt met zo brutaal te doen tegen me!" Leopardskin probeerde hem hiermee duidelijk te maken dat hij niet overal veilig was, maar wist niet of het haar helemaal was gelukt, ze hoopte er op, maar verwachtte op een misschien zelfs nog wel brutaler antwoord.


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
Jagen {+Thor} 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
Thor
Member
Jagen {+Thor} DPKsfdL
Dani
317
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Immortal! [12 Moons]
Gender:
Rank:
Thor
BerichtOnderwerp: Re: Jagen {+Thor}   Jagen {+Thor} Icon_minitimevr 15 mei 2015 - 17:37

"Dus, als jij zulk gedrag overal vertoont, dan heb je ook kans dat je vroeg of laat gedood word, aangevallen worden heb je hier ook al mee te maken als je niet snel stopt met zo brutaal te doen tegen me!", zei de poes voor hem. De kater moest lachen om haar reactie en ging voor haar zitten. Zoals altijd begon hij te tikken op de grond met zijn staart. Hij vond het spelletje wel klaar. "Ik wil geen problemen.", besloot hij tegen haar te zeggen. Nu klonk hij wat aardiger. Het was wel op een toon waarmee hij liet weten dat ze niet gewonnen had. "Ik zal opnieuw beginnen. Mijn naam is Thor, aangenaam."

-kort D;-


Brokenpaw' - .Forestpaw - Flutter - Coalkit - .Redkit - Thor
Jagen {+Thor} Sztpbc

"You called him weak, but there is more strength
and courage in that man than you will ever know!"

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
Jagen {+Thor} DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Jagen {+Thor}   Jagen {+Thor} Icon_minitimevr 15 mei 2015 - 18:57

"Mijn naam is Leopardskin, ik zit alleen niet te wachten op indringers, maar ik zal vriendelijk blijven" zei Leopardskin tegen Thor. Ze wist niet of ze de kater kon vertrouwen, maar ze zou haar best doen rustig te blijven.

~Een beetje heel kort XD


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
Jagen {+Thor} 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jagen {+Thor}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: