Wolf breath - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Wolf breath

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Cyber
Member
Wolf breath - Pagina 2 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Wolf breath   Wolf breath - Pagina 2 Icon_minitimedi 16 jun 2015 - 21:07


Cyber grinnikte tot het tot hem doordrong dat de poes bedoelde dat hij dik was. Even gromde hij en de kater had sterk de neiging de poes een krab over haar gezicht te geven, maar uitendenlijk wierp hij haar enkel maar een moordende blik. De poes liep door en antwoorde op zijn vraag of ze van kits hield, blijkbaar niet. "Ik merk anders toch wel wat anders." bromde hij niet begrijpend. "Je beschermt, of toch probeert te beschermen, deze kits toch wel fel." Cyber grijnzde "En toch faal je erin. Ik heb de kits, en jij hebt er geen macht over. Als ik morgen een kitten als ontbijt wil, kies ik er een uit, spiets hem op mijn klauw, hou hem boven het vuurtje en smikkel hem op."


Wolf breath - Pagina 2 AdnfjaWolf breath - Pagina 2 10pvxmwWolf breath - Pagina 2 2gxnp75Wolf breath - Pagina 2 10pvxmwWolf breath - Pagina 2 Cyber_pixelWolf breath - Pagina 2 10pvxmwWolf breath - Pagina 2 34nodx3Wolf breath - Pagina 2 10pvxmwWolf breath - Pagina 2 Teeth_dogs
Wolf breath - Pagina 2 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Abysshowl
Member
Wolf breath - Pagina 2 12970665_92ALuzVTE4XnyOL
Jamie
239
Actief
“She made broken look beautiful
and strong look invincible.
She walked with the Universe
on her shoulders and made it
look like a pair of wings.”

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Abysshowl
BerichtOnderwerp: Re: Wolf breath   Wolf breath - Pagina 2 Icon_minitimeza 20 jun 2015 - 16:22

oké, humor was misschien niet het beste idee. Maar ja, ze kon momenteel vrij weinig tegen de kater beginnen dus een opmerking over zijn omvang was haar beste slag. En natuurlijk begreep de kater het niet. Snapte hij nu niet dat ze hier enkel en alleen was dankzij de kittens? Dat haar clantrouw, die trouwens met de dag afzwakte, ervoor zorgde dat ze die pluizebolletjes beschermde. 'Het moet, voor de clan' sneerde ze hem toe tussen haar tanden door. Zijn woorden zorgde ervoor dat ze niet anders kon dan haar kop naar beneden neigen. Het was waar, en dat maakte het des te erger. 'Als je de kits toch hebt, waarom ben ik hier nog? Ik heb nog een hele training af te maken en een kitnapping stond niet op de planning' Ze wou antwoorden, niet dat het uitmaakte. Al zou de kater haar laten gaan zou ze dat nooit kunnen, niet zonder de kittens. Waarschijnlijk was dat van haar houding af te lezen. Met een beetje geluk zou ze in ieder geval leren jagen hier, dan was ze misschien nog wel nuttig voor de clan mocht ze ooit terug komen.


She’s strong but she’s exhausted
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Wolf breath - Pagina 2 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Wolf breath   Wolf breath - Pagina 2 Icon_minitimema 22 jun 2015 - 19:04


Cyber snoof grinnikend door zijn neus "Dan maak ik de kits af." grijnsde hij waarna hij met zijn witte poot tegen de lange grassprieten sloeg. Ze kwamen steeds dichter bij de westelijke velden, anders gezegd de graanvelden van die boer Riggers. Je kon de muizen al bijna ruiken, zoveel zaten er dit jaar. De hoeveelheid muizen was sterk gestegen sinds de winter maar toch was het minder dan vorig jaar, ach hij wist zijn buik voorlopig wel vol te krijgen. Al ging het meeste voedsel naar zijn kittens. "Je kunt toch zeker wel een beetje jagen? Ken je de houding?" Vroeg de sterke kater ietwat argwanend. Als deze poes nu niet kon jagen, dan was het plaatje wel af. Cyber wachtte al niet langer op antwoord en gromde licht, "Show me." Dat ze liet zien wat ze kon


Wolf breath - Pagina 2 AdnfjaWolf breath - Pagina 2 10pvxmwWolf breath - Pagina 2 2gxnp75Wolf breath - Pagina 2 10pvxmwWolf breath - Pagina 2 Cyber_pixelWolf breath - Pagina 2 10pvxmwWolf breath - Pagina 2 34nodx3Wolf breath - Pagina 2 10pvxmwWolf breath - Pagina 2 Teeth_dogs
Wolf breath - Pagina 2 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wolf breath
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: