Remember that it's all in your head



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Remember that it's all in your head

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Reckpaw
Member
Remember that it's all in your head DPKsfdL
4
Actief
Reckpaw
BerichtOnderwerp: Remember that it's all in your head   Remember that it's all in your head Icon_minitimeza 9 mei 2015 - 12:05



+Thornpaw, open

De grijze kater wierp een blik op de horizon, die langzaam veranderde. De warme roodtinten smolten weg en maakte plaats voor de blauw paarse kleuren van de nacht. Tijd om te gaan slapen. De kater stapte de apprentice den binnen, en liep behendig tussen de slapende katten door. Hij stapte over een aantal jongere apprentices, tot hij bij zijn eigen den was. Niet alleen zijn eigen den, ook die van de witte tweeling. Thornpaw en Brokenpaw. Reckpaw bekeek beide. Broken leek diep in slaap, dus hij zou haar laten slapen. Een klein glimlachje sierde zijn snuit. Vervolgens liet hij zijn gouden ogen op Thorn vallen. Zijn lieve glimlach veranderde in een grijns, terwijl hij haar een paar keek prikte. "Wake up, Sleepy." Hij ging zitten in zijn warme nest, en wachtte geduldig tot Thornpaw wakker was. "Hoe gaat t?"


Remember that it's all in your head 2qipfzn
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenwish
Member
Remember that it's all in your head DPKsfdL
Dani(beest)
319
Actief

CAT'S PROFILE
Age: You don't ask a lady her age. {17 Moons}
Gender:
Rank:
Brokenwish
BerichtOnderwerp: Re: Remember that it's all in your head   Remember that it's all in your head Icon_minitimeza 23 mei 2015 - 10:01

De slaperige kop van de poes lag op haar witte poten. Zonder aanleiding was haar droom opgehouden, geen geluid leek haar wakker gemaakt te hebben. Ja, ze had zeker liggen dromen. De droom was leuk geweest en ze opende dan ook blij haar oogjes nadat het zo abrupt gestopt was. Ze lag met een hele kleine afstand van Thorn af, maar dat was niet wat haar opviel. De grijze vriend van de tweeling stond bij de twee. Hij keek naar Thorn met een grijns. De witte poes wou nog niet bewegen en ze bleef met haar ogen gericht op de grote kater en de witte poes. "Wake up, Sleepy." Hij ging zitten in zijn warme nest. "Hoe gaat t?" Broken probeerde zo stil mogelijk te blijven liggen, maar de poes kon niet liegen en begon als snel zacht te lachen. Al snel gaf ze het op en ging zitten. Haar poten rekte ze voor zich uit met haar nagels uit, en haar staart in de lucht. "Met mij gaat het goed.", zei ze grappend. "Dankjewel voor het vragen."

- Toestemming van Lore ^^-


Remember that it's all in your head 2vj98xw
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornheart
Member
Remember that it's all in your head DPKsfdL
Lolo(beest)
288
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Thornheart
BerichtOnderwerp: Re: Remember that it's all in your head   Remember that it's all in your head Icon_minitimeza 23 mei 2015 - 12:39

Het was veel te vroeg om wakker te worden.
Normaal zou Thorn nog lekker doorgeslapen hebben, ondanks dat ze ook verplichtingen had als apprentice. Toch opende ze nu haar ogen, aangezien ze haar zusjes stem hoorde samen met die van Reck. Ze knipperde langzaam tegen het felle licht en haar blauwe ogen keken zoekend om zich heen. Ze lag lekker, maar wilde ook met Reck praten.

"Hey," gaapte ze, nog steeds vermoeid, en ze ging langzaam overeind zitten, waarna ze haar vacht begon droog te liggen. "Wat is er?" Vroeg ze vervolgens, er moest toch een reden zijn waarom ze haar wakker gemaakt hadden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Reckpaw
Member
Remember that it's all in your head DPKsfdL
4
Actief
Reckpaw
BerichtOnderwerp: Re: Remember that it's all in your head   Remember that it's all in your head Icon_minitimeza 23 mei 2015 - 16:30



Ondanks al zijn stille sluipen had hij Brokenpaw toch wakker gemaakt. "Met mij gaat het goed.", Grpate ze. "Dankjewel voor het vragen." Reck knipoogde, en fluisterde; "Dat is mooi prinses. Denk je dat we deze beer wakker kunnen maken?" Hij bleef de ander porren. "Hey," Thorn was ook wakker, mooi. "Wat is er?" De grijze kon het niet helpen om een beetje te lachen. Er moest altijd een reden zijn voor haar. Hij grijnsde. "Wat, mag ik mijn favoriete tweeling niet opzoeken?" Er klonk gesis, ergens achter in de den. Ookal was het donker, toch stak hij zijn tong uit. Katten moesten niet zo zeiken. Reck maakte het zich gemakkelijk en ging liggen, over de twee nesten heen. "Leuke katten ontmoet? Leuker dan ik, bedoel ik natuurlijk." Hij kende de twee al vrij lang, en was erg gehecht aan ze geraakt. Hij zag ze bijna als zijn eigen zusjes, al was hij niet de beschermende broer. Nee, op dat gebied faalde hij.


Remember that it's all in your head 2qipfzn
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenwish
Member
Remember that it's all in your head DPKsfdL
Dani(beest)
319
Actief

CAT'S PROFILE
Age: You don't ask a lady her age. {17 Moons}
Gender:
Rank:
Brokenwish
BerichtOnderwerp: Re: Remember that it's all in your head   Remember that it's all in your head Icon_minitimezo 24 mei 2015 - 19:56

"Dat is mooi prinses. Denk je dat we deze beer wakker kunnen maken?", zei hij terwijl hij Thorn bleef porren. Broken moest lachen en schudde voor de grap met haar hoofd, maar al snel kwam er geluid uit de andere witte poes. "Hey," gaapte ze. "Wat is er?" Opnieuw moest de dommige witte poes lachen en de kater maakte het alleen maar erger door te zeggen: "Wat, mag ik mijn favoriete tweeling niet opzoeken?" De lach was nog niet van haar gezicht verdwenen toen er gesis klonk. Broken ging geschrokken dichter bij de grond zitten, maar Reck deed juist het tegenovergestelde. De kater stak zijn tong uit en de poes giechelde zacht van zijn reactie en ze ging weer normaal zitten. "Leuke katten ontmoet? Leuker dan ik, bedoel ik natuurlijk." Ooh, deze poes had met vele katten gepraat en ze was ook niet van plan dat geheim te houden. "Oh ik heb veel nieuwe katten ontmoet. Brokenpaw, Gingertail, Shadowpaw, Bearpaw, Flashpaw.", zei ze maar even snel uit haar hoofd. "Jij moet maar beslissen of ze leuker zijn dan jij." De poes moest zacht lachen over haar eigen 'grap' en keek beide katten aan.


Remember that it's all in your head 2vj98xw
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornheart
Member
Remember that it's all in your head DPKsfdL
Lolo(beest)
288
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Thornheart
BerichtOnderwerp: Re: Remember that it's all in your head   Remember that it's all in your head Icon_minitimedo 28 mei 2015 - 17:24

"Wat, mag ik mijn favoriete tweeling niet opzoeken?" Met een slaperige kop staarde de kattin Reckpaw aan. Had hij haar zonder reden gewekt? "Eh." Antwoordde ze met een grote gaap, wat een raar geluid bezorgde. Enkele katten werden hier chagrijnig wakker van en begonnen te sissen. "Leuke katten ontmoet? Leuker dan ik, bedoel ik natuurlijk." Met een grijnsje staarde Thorn hem aan.
"Oh ik heb veel nieuwe katten ontmoet. Brokenpaw, Gingertail, Shadowpaw, Bearpaw, Flashpaw." Poe, dat waren veel katten, waarom was haar zus zo actief en bleef zij maar wat achter in het kamp? Zij moest ook is vaker op onderzoek uit. "Jij moet maar beslissen of ze leuker zijn dan jij." Zachtjes grinnikte Thorn mee met haar zusje.
"Nou, ik heb ook wat katten ontmoet. " Begon ze, en wachtte even om het spannend te maken. "De namen van de ongelukkige vogels, vraag je me?" Miauwde ze zachtjes, spanning spanning. "Shadowpaw. Jup, ik heb niet veel gedaan." Zei ze lachend, maar haar ogen stonden al snel weer serieus. "Wisten jullie dat Whitelion, de deputy, mijn mentor is?"
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Remember that it's all in your head
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp :: Apprentices den-
Ga naar: