Won't fade away



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Won't fade away

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Vaporpaw.
Member
Won't fade away DPKsfdL
44
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Vaporpaw.
BerichtOnderwerp: Won't fade away   Won't fade away Icon_minitimewo 13 mei 2015 - 19:10

Langzamerhand begonnen er steeds minder druppels uit de lucht te vallen. Na enkele seconde was de zomerse bui al weer gestopt. Het had maar een korte tijd geregend, toch lagen er diverse plasjes in het kamp. Moeizaam stond de grijs witte kater op uit de Medicinecat den. Binnenkort zou hij daar weer weg mogen. Echter zou hij niet zijn plaats in de apprentice den terug in nemen, noch een plaats in de warrior den. Hij zou naar de Elders den moeten, de plaats waar hij het liefst níet naar toe ging. Veel keus had hij niet, nu zijn zicht zodanig was verslechterd zou hij nooit meer een warrior kunnen worden. Iets wat hem van binnen sloopte. Rustig wandelde hij richting een van de plassen. Zodra hij er over leunde zag hij zijn kop. Een groot litteken liep over zijn rechter oog en vervolgde een stukje verder naar zijn kaak. Ook zijn flanken waren nog niet helemaal hersteld van het gevecht. Het leven was hard, hij moest er maar mee leren leven.

{Eerste post voor Flashpaw}


Won't fade away 98u8mt
:.::.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Flashpaw
Member
Won't fade away DPKsfdL
Endria/Knight
227
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 Moons
Gender:
Rank:
Flashpaw
BerichtOnderwerp: Re: Won't fade away   Won't fade away Icon_minitimewo 13 mei 2015 - 20:09



Drijfnat kwam Flashpaw het kamp binnen. Hij was vanochtend vroeg vertrokken om te gaan jagen, maar nog voordat hij iets had gevangen, was er een regenbui losgebarsten. Hij was gewoon doorgegaan met zijn jacht maar tevergeefs. De regen was inmiddels gestopt, maar hij had geen moed meer om het kamp vandaag nog een keer te verlaten. Hij keek het kamp rond. Het was rustig en hij zag niemand die hij goed kende. Toen zag hij een grijze apprentice de Medicinecat den uitkomen. Hij herkende hem onmiddellijk. Vaporpaw, een van de katten die was aangevallen door de dassen. Hij liep op hem af en bekeek hem wat beter. Hij had nog nooit zulke ernstige wonden van dichtbij gezien en hij moest gelijk denken aan hoeveel pijn het wel niet moest hebben gedaan. Vaporpaw stond bij een van de plassen in het kamp en Flashpaw kwam naast hem staan. "Hey Vaporpaw." Zei hij zacht, bang dat hij hem stoorde. "Hoe gaat het met je?"



Won't fade away 10xc0ub
Terug naar boven Ga naar beneden
Vaporpaw.
Member
Won't fade away DPKsfdL
44
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Vaporpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Won't fade away   Won't fade away Icon_minitimevr 15 mei 2015 - 14:16

De grijze kater hief zijn kop bij het horen van zijn naam. "Hey Vaporpaw." Zei een rode apprentice die zijn kant op kwam gelopen. Aangezien er in het kamp niets te doen viel had hij voor de eerste keer na zijn eigen apprentice ceremonie opgelet tijdens de ceremonies. Dat was ook de reden waarom hij de naam van de kater wist, die was apprentice geworden een of twee ceremonies geleden. "Hey Flashpaw," begroette hij de rosse kat met een knikje. "Hoe gaat het met je?" Vroeg de apprentice hem. Inmiddels raakte Vaporpaw die vraag meer dan zat, de laatste twee moons had hij die iets te veel gehoord. "Gaat wel, de wonden zijn al grotendeels genezen. Er is alleen wat blijvende schade." Vertelde hij rustig met een schouder ophaal. Vanbinnen was hij gebroken door wat er was gebeurd. Niet door het gevecht of de wonden maar door wat de wonden hadden veroorzaakt. Elder. Dat zou hij echter niet laten merken aan andere katten. "En hoe gaat het met jou? Heb je al trainingen gehad?"


Won't fade away 98u8mt
:.::.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Flashpaw
Member
Won't fade away DPKsfdL
Endria/Knight
227
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 Moons
Gender:
Rank:
Flashpaw
BerichtOnderwerp: Re: Won't fade away   Won't fade away Icon_minitimevr 15 mei 2015 - 14:50



"Hey Flashpaw," begroette Vaporpaw hem. Flashpaw keek hem een beetje verrast aan, verwonderd dat hij zijn naam kende. Veel katten kenden zijn naam niet, omdat hij niet vaak met de andere apprentices praatte, maar ook omdat hij van nature niet zo opviel, een soort van aangeboren onzichtbaarheid. "Gaat wel, de wonden zijn al grotendeels genezen. Er is alleen wat blijvende schade." Zei Vaporpaw rustig terwijl hij zijn schouders ophaalde. Flashpaw was een beetje in de war. Blijvende schade klonk hem niet zo goed in de oren, maar Vaporpaw leek er op het eerste gezicht niet zo mee te zitten.   "Ik ben blij dat het beter met je gaat." Zei hij een beetje nerveus. "En hoe gaat het met jou? Heb je al trainingen gehad?" Vroeg Vaporpaw. Hij was stiekem opgelucht dat het onderwerp was veranderd, want hij wist niet goed hoe hij om moest gaat met iemand die 'blijvende schade' had. "Het gaat wel goed." Vertelde hij. "Ik heb nog geen mentor, maar ik heb zelf al wat individueel getraind." Hij glimlachte. "En die training heb ik ook hard nodig. Ik ben een ramp."


Won't fade away 10xc0ub
Terug naar boven Ga naar beneden
Vaporpaw.
Member
Won't fade away DPKsfdL
44
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Vaporpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Won't fade away   Won't fade away Icon_minitimema 18 mei 2015 - 17:53

"Ik ben blij dat het beter met je gaat." Zei de rode apprentice, er was een lichtelijk nerveuze toon in zijn stem te horen. "Het gaat wel goed." Begon de kater waarop Vaporpaw bevestigend knikte. "Ik heb nog geen mentor, maar ik heb zelf al wat individueel getraind. En die training heb ik ook hard nodig. Ik ben een ramp." Vertelde de rosse apprentice met een lach op zijn kop. Blijkbaar vond hij het nog niet zo heel vreselijk dat hij 'een ramp' was. "Dan zul je er de volgende ceremonie een krijgen. Als je voor die tijd ergens mee zit mag je het aan mij vragen als je wil. Tips kan ik alsnog geven en uiteindelijk stond ik toch op het punt om warrior te worden." De grijze kater deed er luchtig over, van binnen voelde hij zich echter er heel anders over. Met zeuren tegen apprentices zou hij echter niets opschieten, geen redenen om dat te doen dus.


Won't fade away 98u8mt
:.::.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Flashpaw
Member
Won't fade away DPKsfdL
Endria/Knight
227
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 Moons
Gender:
Rank:
Flashpaw
BerichtOnderwerp: Re: Won't fade away   Won't fade away Icon_minitimema 18 mei 2015 - 21:36


"Dan zul je er de volgende ceremonie een krijgen. Als je voor die tijd ergens mee zit mag je het aan mij vragen als je wil. Tips kan ik alsnog geven en uiteindelijk stond ik toch op het punt om warrior te worden." Vertelde Vaporpaw luchtig. Flashpaw keek hem even onbegrijpelijk aan. Hij verwonderde zich erover dat Vapor er zo lichthartig over kon doen. Zijn hele leven was praktisch ingestort en Flash wist dat hij het zelf verschrikkelijk zou vinden. Maar bij het horen van Vaporpaw's woorden werd hij stiekem ook wel enthousiast. De oudere apprentice kon hem wel helpen met zijn training. "Ik heb zelf al wat conditietraining gedaan." Vertelde hij lichtelijk enthousiast. "Ik loop vooral vast met de jacht technieken. Ik jaag altijd alle prooi te vroeg weg, en ik krijg ze dus nooit te pakken." Vaporpaw zou wel weten hoe hij dit aan moest pakken. Hij had zelf al bijna de hele training doorlopen dus hij zou het wel weten. "En als ik in een gevecht zou raken met een hondsdol konijn zou ik waarschijnlijk verliezen."



Won't fade away 10xc0ub
Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
Won't fade away DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Won't fade away   Won't fade away Icon_minitimedi 19 mei 2015 - 10:42

Walnut had vandaag wat buiten het kamp rondgeslenterd en verveelde zich nu ze weer terug was. De poes had wat ingehouden met de tripjes buiten het territorium, ze moest weer opnieuw wennen aan de rust dat een kamp kon bieden. Met gespitste oortjes ving ze ongevraagd een gesprek op tussen twee katten, waarvan één laatst tot Elder benoemd was. Sloom hees ze zichzelf op en sjokte ze naar de twee jonge katten toe. "Ik heb zelf al wat conditietraining gedaan." Walnut zat nu achter de rode kat die ze herkende als Flashpaw. Vapor zou haar nu kunnen zien, en dat wist ze want ze knikte overdreven terwijl de kat voor haar nog aan het praten was. "Ik loop vooral vast met de jacht technieken. Ik jaag altijd alle prooi te vroeg weg, en ik krijg ze dus nooit te pakken." Plagend bewoog ze ook haar mond toen de jonge rosse kat weer begon te praten. Zo leek het net of zij het zei. "En als ik in een gevecht zou raken met een hondsdol konijn zou ik waarschijnlijk verliezen." Nu sprong de poes naast de kater en mengde zich zo het gesprek in. 'Nee joh, konijnen zijn niet té moeilijk. Lukt je wel.' Miauwde ze met een grote glimlach op haar snoet terwijl ze haar hoofd iets boog om de twee te begroeten.


Won't fade away 50rtcm
Walnut:
Terug naar boven Ga naar beneden
Vaporpaw.
Member
Won't fade away DPKsfdL
44
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Vaporpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Won't fade away   Won't fade away Icon_minitimewo 20 mei 2015 - 18:32

"Ik heb zelf al wat conditietraining gedaan." Vertelde de rosse apprentice lichtelijk enthousiast. Vaporpaw merkte de kattin achter de apprentice op. "Ik loop vooral vast met de jacht technieken. Ik jaag altijd alle prooi te vroeg weg, en ik krijg ze dus nooit te pakken." Zei Flashpaw, die werd gemimict door de tabby achter hem. De grijze kater liet niets merken, het was grappig maar hij mocht niet gaan lachen. "En als ik in een gevecht zou raken met een hondsdol konijn zou ik waarschijnlijk verliezen." Vertelde de apprentice uiteindelijk waarna de tabby naast hem kwam gesprongen. 'Nee joh, konijnen zijn niet té moeilijk. Lukt je wel.' Zei de kattin waarna ze met een glimlach haar hoofd boog om hun te begroette. Vaporpaw knikte begroetend terug waarna hij zich weer tot Flashpaw wendde. Deze keer met een lachje op zijn kop door de actie van de kattin. "Eigenlijk zou ik moeten zien wat je verkeerd doet voor ik er echt iets over zou kunnen zeggen. Maar dat valt niet mee aangezien ik zelf niet eens echt kan zien waar ik sta. Het enige dat ik je mee kan geven is dat alles veel oefening vergt en dat je het niet te snel moet opgeven."

OOC: Luca in dit topic is hij nog niet tot Elder benoemt ^^


Won't fade away 98u8mt
:.::.:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Won't fade away
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: