Who is this {open}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Who is this {open}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Leopardskin
Member
Who is this {open} DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Who is this {open}   Who is this {open} Icon_minitimewo 13 mei 2015 - 19:30

Leopardskin lag opgerold in haar nest te slapen, ze droomde. De kattin werd weer wakker in haar nest, haar buik rommelde. De kattin stond op, en ging op jacht, ze had honger. Een tijdje later rook ze een konijn, ze sloop er op af, ze was zo dicht bij dat ze hem bijna met haar neus kan aanraken, de kattin greep het konijn, en beet het dood. Daarna at ze het op. Opeens hoorde Leopardskin geritsel in de bosjes, "Wie ben jij?" Vroeg ze aan de vreemdeling.


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
Who is this {open} 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravi
Member
Who is this {open} 2v8oh82
Kath
356
Actief
Space is just a word made up by someone who's afraid to get too close

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravi
BerichtOnderwerp: Re: Who is this {open}   Who is this {open} Icon_minitimedo 14 mei 2015 - 14:00

Ravi had al aardig lang geslapen. Hij had eerst gejaagd en was toen met een volle buik gaan slapen. Inmiddels was de tabby kater wakker en een warm zonnetje scheen op zijn vacht. Fijn dat het weer Newleaf was. Brak het zonnetje tenminste door en hoefde hij niet telkens te slapen met een lege maag. Maar aangezien hij nog een redelijk vol gevoel had, besloot hij te gaan jagen op wat anders. En al snel kwam er prooi in zicht. Een prachtige poes, iets minder dan 20 manen oud. Haar vacht leek op die van een luipaard. Daarnaast had ze dezelfde smaragdgroene ogen als hijzelf. 'Wel hello there, mijn naam is Ravi,' Zijn stem klonk laag en ruw, maar ook best wel sexy. Al zei hij het zelf. Zijn smaragdgroene ogen onderzochten haar nog eens goed voor hij haar weer aankeek. 'En met wie heb ik het genoegen?' Vroeg hij met een schuine grijns op zijn gezicht. Wat was hij ook een charmeur.


Girls only say 'hate you' to the boys they love
Who is this {open} Iz4acw
Ravi~Waterdrop~Shadowpaw ~ Rushingpaw
Random:
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
Who is this {open} DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Who is this {open}   Who is this {open} Icon_minitimedo 14 mei 2015 - 19:41

"Leopardskin" Zei de kattin gecharmeerd tegen Ravi, "En wie ben jij?" Vroeg ze verleidelijk aan de tabby. "Maar jij bent zeker al bezet" Zei ze tegen Ravi, ze had al een andere kat op het oog, maar Ravi was ook wel heel aantrekkelijk, ze kon niet kiezen tussen de twee, dus ze wou Ravi beter leren kennen, maar eerst de belangrijkste vraag, "Wil jij een keer een nestje?" de kattin verlangde hiernaar, en hoopte dat de kater ja zou zeggen, en dat ze het niet te vroeg had gevraagd en dat de kater geschokt zou zijn, en weer zou wegrennen.


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
Who is this {open} 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravi
Member
Who is this {open} 2v8oh82
Kath
356
Actief
Space is just a word made up by someone who's afraid to get too close

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravi
BerichtOnderwerp: Re: Who is this {open}   Who is this {open} Icon_minitimevr 15 mei 2015 - 23:55

"Leopardskin" antwoordde ze gecharmeerd. De naam paste perfect bij haar. Ze had tenslotte een prachtige vacht en een mooi koppie. "En wie ben jij?" Vroeg ze toen verleidelijk. Ravi schoot in de lach, maar viel al snel weer terug in zijn verleidelijke gedrag. 'Oh dear, ik weet dat ik zo aantrekkelijk ben dat je je eigen woorden niet meer herinnerd. Maar omdat je het verdiend om mijn naam te weten zeg ik hem wel nog een keer. De naam is Ravi.' Zei hij grijnzend. Flirten was zo zijn ding. Hij had gewoon een geweldig effect op de vrouwtjes. "Maar jij bent zeker al bezet" Ravi's lach klonk laag toen ze dat zei. 'Nee, ik ben op jacht.' Zei hij grijnzend tegen Leopardskin. Knap, verleidelijk én grappig. Wat wilde je nog meer? "Wil jij een keer een nestje?" Wow, die vraag kwam wel heel direct. Als hij ouder was, ja. Maar hij had nog een hele toekomst voor zich, was bij lange na niet klaar voor ouderschap, en hij vond het lastig om zich te binden. 'Wauw, kalm aan. Laten we elkaar eerst beter leren kennen.' De tabby keek haar bij het laatste weer grijnzend aan. 'Wat vind je bijvoorbeeld leuk om te doen?' vroeg de tabby kater toen maar. Misschien kon hij haar wel verleiden met wat leuks. Hij was niet iemand die zich ging binden. Tenzij het echt een knappe poes was met zowel een mooi innerlijk als uiterlijk. Hetgeen waar hij op viel. Meestal sprong hij eigenlijk over van poes naar poes.


Girls only say 'hate you' to the boys they love
Who is this {open} Iz4acw
Ravi~Waterdrop~Shadowpaw ~ Rushingpaw
Random:
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
Who is this {open} DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Who is this {open}   Who is this {open} Icon_minitimeza 16 mei 2015 - 10:20

Ineens voelde Leopardskin een van haar kittens zo hard schoppen dat ze het het liefste had willen uitschreeuwen. Het was allemaal zo snel gegaan dat de kattin het nog niet helemaal kon bevatten, en ze vergat het dan ook af en toe, ze was zwanger! En Memphis was de vader, ze deelde haar Territory met hem, en Leopardskin was niet van plan om Ravi dat geheel te laten verpesten. Ze bedankte de kitten in stilte. De kattin richtte zich daarna op Ravi. "Sorry Ravi, maar ik realiseer me ineens weer dat ik al bezet ben, en nog belangrijker is, ik ben ook zwanger! En ik deel mijn Territory met een kater. Ik ga me niet laten verleiden door jou, gelukkig had mijn kitten me net geschopt, zodat ik weer even wist dat ik al bezet was! En ik wil je best als vriend, maar niet als partner. En bovendien zoek ik niet naar een avontuurtje, maar naar een kater waar ik later oud mee word. Niet eentje die me waarschijnlijk vroeg of laat met een gebroken hart achterlaat! Ik wil trouwens wel zeggen dat je goed kan flirten, ga zo door! Maar niet bij mij." Ze had echt heel veel gezegd, ze was er zelf van verbaasd, ze keek naar Ravi, wat zou hij hier van zeggen? De kittens in haar buik woelden onrustig.


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
Who is this {open} 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravi
Member
Who is this {open} 2v8oh82
Kath
356
Actief
Space is just a word made up by someone who's afraid to get too close

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravi
BerichtOnderwerp: Re: Who is this {open}   Who is this {open} Icon_minitimeza 16 mei 2015 - 14:53

Hij zag hoe Leopardskins gezicht kort vertrok van de pijn. Ravi snapte het niet maar negeerde het gewoon. "Sorry Ravi, maar ik realiseer me ineens weer dat ik al bezet ben, en nog belangrijker is, ik ben ook zwanger! En ik deel mijn Territory met een kater.'' Begon ze toen ineens. Leg Ravi dan even in uuuh... Starclans naam uit hoe je kan vergeten dat je al een partner hebt! De kater keek haar verbouwereerd en verbaasd aan, tegelijk. Nu snapte hij trouwens wel waarom ze net zo pijnlijk had gekeken. Fijn, als hij nou had gezien dat ze zwanger was dan was hij al gelijk weer weggesprongen. En waarom had ze dan gevraagd of ze een nestje met hem wilde?
Ik ga me niet laten verleiden door jou, gelukkig had mijn kitten me net geschopt, zodat ik weer even wist dat ik al bezet was! En ik wil je best als vriend, maar niet als partner. En bovendien zoek ik niet naar een avontuurtje, maar naar een kater waar ik later oud mee word. Niet eentje die me waarschijnlijk vroeg of laat met een gebroken hart achterlaat! Ik wil trouwens wel zeggen dat je goed kan flirten, ga zo door! Maar niet bij mij." Eindelijk, ze was uitgepraat. Dat waren een mond vol worden zeg. 'Als je mij toch niet wilde, waarom flirtte je dan terug? Daarnaast, laat dat vrienden gedoe maar zitten. Daarbij, bedankt voor het compliment. Ik weet dat ik goed in flirten ben. Bijna was je met me meegelopen, ik zag het aan je ogen.' Het laatste zei de tabby kater grijnzend. Vervolgens stond hij op, klaar om weg te lopen. Hij had geen zin in moeilijk gedoe. Deze poes was hem al vaag genoeg, en hij hield van makkelijk prooi. 'Anyway, veel plezier met je partner hè, ik ga maar weer eens.' hij keek niet meer achterom en liet de poes achter. Hij was duidelijk geweest.


Girls only say 'hate you' to the boys they love
Who is this {open} Iz4acw
Ravi~Waterdrop~Shadowpaw ~ Rushingpaw
Random:
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
Who is this {open} DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Who is this {open}   Who is this {open} Icon_minitimeza 16 mei 2015 - 15:01

"Ik was in de war! Het is allemaal zo snel gegaan! Ik had hem ontmoet, en ben de dag daarna bij hem langs gegaan, toen is de vonk overgeslagen. Dat was nog maar zes dagen geleden!" Leopardskin keek geirriteerd, ze vond het vervelend dat ze de kater een soort van had voorgelogen , en voelde zich schuldig tegenover Memphis, dat ze hem bijna in de steek had gelaten. De kattin draaide zich om. Ze liep weg, maar haar oren waren gespitst op een mogelijk antwoord, en, heel misschien, een aanval.


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
Who is this {open} 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravi
Member
Who is this {open} 2v8oh82
Kath
356
Actief
Space is just a word made up by someone who's afraid to get too close

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravi
BerichtOnderwerp: Re: Who is this {open}   Who is this {open} Icon_minitimeza 16 mei 2015 - 15:09

"Ik was in de war! Het is allemaal zo snel gegaan! Ik had hem ontmoet, en ben de dag daarna bij hem langs gegaan, toen is de vonk overgeslagen. Dat was nog maar zes dagen geleden!" Hoorde ze de poes achter hem roepen. Ravi zag haar gezicht misschien niet, maar hij hoorde de irritatie in haar stem. Een grijns verscheen op haar mond. Dat je al binnen een dag of twee van een ander kat houden. Ja, dit gesprek begon echt heel vaag te worden. 'We zijn allemaal wel eens in de war. Veel plezier nog met elkaar hè, tot ziens!' Zei Ravi zonder nog om te kijken en gewoon doorliep. Hij had geen zin meer in een verder gesprek en besloot het hierbij te laten.

topic klaar denk?


Girls only say 'hate you' to the boys they love
Who is this {open} Iz4acw
Ravi~Waterdrop~Shadowpaw ~ Rushingpaw
Random:
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
Who is this {open} DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Who is this {open}   Who is this {open} Icon_minitimeza 16 mei 2015 - 20:21

Leopardskin liep verder, en keek niet meer om naar Ravi.

~Ik denk het ook ja


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
Who is this {open} 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Who is this {open}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: