blackpaw en het vreemde gevoel



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 blackpaw en het vreemde gevoel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Blacknight
Member
blackpaw en het vreemde gevoel DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: blackpaw en het vreemde gevoel   blackpaw en het vreemde gevoel Icon_minitimevr 25 jun 2010 - 21:11

Blackpaw was bij de vierbomen om na te denken over het leven en over flametail, ze was smoor op hem I love you.
Als blackpaw alleen maar de naam flametail hoort word ze al rood.
Blackpaw liep een beetje rondjes om de vierbomen heen het lijkt of ze zenuwachtig is voor iets.
Ze kon niet tegen de spanning en ging de boom in om hopelijk daar dat gevoel niet meer te hebben.
Blackpaw had daar nog steeds het gevoel dat er iets ging gebeuren iets vreselijks.
Ze ging de boom uit en ging nog gekkere dingen doen dan dat ze al deed
Plotseling hoorde Blackpaw een geluid achter de struiken maar ze weet al wie het was.
Blackpaw ging zitten en keek richting de bosjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
blackpaw en het vreemde gevoel DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: blackpaw en het vreemde gevoel   blackpaw en het vreemde gevoel Icon_minitimevr 25 jun 2010 - 21:55

Zachtjes verscheen Steelpaw tevoorschijn en liep zonder op te kijken naar de wortels van de boom en ging daar liggen. Hij focusde zich ineens op Blackpaw en vroeg"Wat doe jij hier". Hij keek weer omlaag en nestelde zich tussen de wortels van de vierboom. Geduldig wachtte hij op antwoord terwijl honderde emoties worstelden en een paar tranen zich verspreidde tussen de boomwortels en samen een plasje vormden waarvan de stroompjes een rivier vormden langs de wortels. Zijn ademhalen klonk zwaar en hard. Langzaam gesnik klonk bij elke traan. Rustig keek Steelpaw op terwijl de laatste traan over zijn kin drupde in de wirwar van boom wortels.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

blackpaw en het vreemde gevoel Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
blackpaw en het vreemde gevoel DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: blackpaw en het vreemde gevoel   blackpaw en het vreemde gevoel Icon_minitimevr 25 jun 2010 - 22:00

"ik ben hier om na te denken over mij en iemand en ik heb een naar gevoel maar wat doe jij hier en gaat het wel" blackpaw liep naar steelpaw engaf hem een troost likje en blackpaw keek bezorgd naar Steelpaw "heb sunpaw het soms uitgemaakt zeg alsjeblieft dat het niet zo is"
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
blackpaw en het vreemde gevoel DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: blackpaw en het vreemde gevoel   blackpaw en het vreemde gevoel Icon_minitimevr 25 jun 2010 - 22:05

"Dat zou ze niet doen het is gewoon dat mijn ouders mij hier als kitten van 2 dagen hadden achtergelaten en overleden in een gevecht tegen een vos om mij te beschermen. Dat is precies een paar manen geleden en ik zie ze telkens wanneer ik een dodelijk of gevaarlijke ervaring heb, ze praten tegen mij maar ik kan niet praten, ze bewegen maar ik kan ze niet aanraken. Dat is gewoon een marteling" Hij snikte en een traan viel op de grond. Steelpaw keek met weer op en een andere traan ging over zijn litteken heen en raakte toen langzaam zijn poten. Zijn ogen stonden dof en de vriendelijkheid die hij elke dag toonde was weg. Het leek alsof zijn lichaam een omhulsel was voor verdriet en pijn. Zijn ogen boorden zonder emotie door je heen.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

blackpaw en het vreemde gevoel Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
blackpaw en het vreemde gevoel DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: blackpaw en het vreemde gevoel   blackpaw en het vreemde gevoel Icon_minitimevr 25 jun 2010 - 22:11

Blackpaw was geschokt door het verhaal van Steelpaw "wat erg voor je wat moet dat een marteling zijn" blackpaw had veel medelijden met Steelpaw ze kon er zelf niet aan denken dat dat met haar ouders is gebeurt "mijn ouders zijn ontvoerd door tweebenen vroeger heb ik ze wel eens op gezocht maar nu zijn ze dood ze werden daar heel goed verzorgt door aardige tweebenen maar jou verhaal is erger" blackpaw liet een paar tranen los van verdriet en van medelijden met steelpaw.
blackpaw gaf steelpaw nog een likje van medelijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
blackpaw en het vreemde gevoel DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: blackpaw en het vreemde gevoel   blackpaw en het vreemde gevoel Icon_minitimevr 25 jun 2010 - 22:19

"Niks helpt ik heb de vos vermoord en ze gewroken, ik heb ze elke keer op een speciale maan of dag ze hiet Géeerd en ik heb geprobeerd ze te laten stoppen. Alleen het houd pas op wanneer ik een warrior ben." Steelpaw´s ogen waren dof en het amberkleurige midden dat ooit licht gaf en glinsterde in het licht waren nu leeg en donker. Zijn ogen lieten soms een traan vallen. Stil drong er een stem tot hem op die sprak"Het leven somber bekijken heeft geen zin,laat ons vallen maar vergeet ons niet." Steelpaw schrok op en vroeg"Wat zei je daar?"


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

blackpaw en het vreemde gevoel Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
blackpaw en het vreemde gevoel Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: blackpaw en het vreemde gevoel   blackpaw en het vreemde gevoel Icon_minitimema 28 jun 2010 - 19:54

Er is hier bijna geen rivaliteit te vinden. Ik weet dat jullie elkaar aardig vinden, maar dit kan gewoon niet. Anders kan ik de Clans weg doen en er één mooie gezamenlijke Clan van maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
blackpaw en het vreemde gevoel
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: