Sorrow



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Sorrow

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ripa
Member
Sorrow DPKsfdL
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Sorrow   Sorrow Icon_minitimeza 23 mei 2015 - 21:05

Bonepaw sloop door het Rogue territory, verdwaalt in zijn eigen gedachten op weg naar de uitgang. Hij moordde niet echt meer maar het zal ooit weer komen dat hij dat zou doen, hij moest nog tegen zoveel katten nog sorry zeggen alleen kon hij dat niet. Hij zuchten en had nog wel wat voor de Clan gevangen, hij was aan het lopen en zijn poten leken wel over de grond heen te slepen. Hij had erge nachten en dagen gehad, hij had namelijk al gehoord dat hij de Clan uit gezet zou worden. Hij kon zich niet eens meer ontspannen, De pijn in zijn ogen was duidelijk. Elke stap deed pijn zonder Walnutdrop maar hij moest haar vergeten, alleen ging dat niet de pijn in zichzelf leek hem te vermoorden. Hij had bijna niemand in de wereld alleen zichzelf, hij zou een Rogue worden of erger. Vele katten zeiden al tegen hem dat hij een monster was of een hart had van een Bloodclanner, hij was er niet eens een. Hij wilde zijn schaamte verbergen voor zichzelf maar ook voor andere, het was duidelijk als hij alles verraden had. Hij wilde een keer bewijzen dat hij een keer Loyaal aan was, ergens trouw aan kon blijven.

~Eerste post Yu


Sorrow Qy648y
GZ: https://www.warriorcatsnl.com/t25154-i-am-not-a-beast-i-am-your-nightmare
ACC: Blurkit (Wind), Greykit. (Eyes), Nightshroud
Sorrow 2gxnp75Sorrow 10pvxmwSorrow 10pvxmwSorrow 2hqc5lxSorrow 34nodx3
Draws and stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yu
Member
Sorrow Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: Sorrow   Sorrow Icon_minitimeza 23 mei 2015 - 21:37



De laatste tijd zaten de woorden van Jafar in haar hoofd geprent. Een nepvriendschap opzetten met haar stalker. Het zou niet heel moeilijk zijn, maar het voelde ergens in het kleine brokje geweten dat ze had verkeerd. Peinzend liep Yu door, tot ze tegen iemand opbotste. Ze voelde een mengeling van verrassing, er waren niet zo veel katten in het rogue gebied, en irritatie. Pas toen herkende ze zijn gezicht. Tabby vacht, amberkleurige ogen en een onmiskenbare kras over zijn neus. Bonepaw. "Hey!" Stamelde ze, nog een beetje verbaasd. Jafars woorden galmden door haar hoofd. Ze herstelde zichzelf. Misschien kon ze proberen om closer met hem te zijn. Hij zag er niet al te goed uit, gebroken eerder. "Gaat het?" Haar toon was bezorgd, die maar half gespeeld was.



What's more wrong - that I too wish to be great
Sorrow Hfhffh11
Or my mother wished she'd had a son?

Terug naar boven Ga naar beneden
Ripa
Member
Sorrow DPKsfdL
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Re: Sorrow   Sorrow Icon_minitimeza 23 mei 2015 - 21:47

Bonepaw liep door het territory heen, tot hij botsing kreeg. Alleen deed dit geen pijn hij keek immers naar de kat en merkte wie het was, het was de kattin die hij eerder kende die hem zou vermoorden als ze hem weer zou tegen komen. Alles was beter dan leven, hij staarde haar aan en ging zitten. "Hey!" Sprak ze vrolijk, hij zwiepte immers met zijn staart en had zijn klauwen al ontbloot. Hij keek haar strak aan, vele katten viel hij ineens aan. Hij had last van pijntjes en gevoel, het deed meer pijn dan alle littekens op zijn lijf. "Gaat het?" Klonk de volgende vraag van haar. Hij klapte vlug zijn nagels in, hij knikte. Zijn oren waren in zijn nek gedrukt maar stonden al vlug weer recht op, "doe gewoon waarvoor je gekomen bent," Sprak hij streng. Hij had geen zin om te vechten en had beloofd dat hij niet dood ging met vechten, hij staarde aan met zijn ambere ogen alleen leek zij iets anders te denken dan dat hij dacht. Hij keek haar vragend aan, zijn kopje ging vanzelf schuin staan. Het was wel vreemd om haar weer is te zien, dit was al de derde keer. Toch was er iemand, iemand die hem misschien wel mocht of niet. Hij keek haar aan, "weet je ik heb ook al katten vermoord en verwond, ik wordt binnen kort de Clan uitgezet." Zei hij rustig en sloeg zijn staart om zijn poten heen en bekeek haar recht in haar ogen.


Sorrow Qy648y
GZ: https://www.warriorcatsnl.com/t25154-i-am-not-a-beast-i-am-your-nightmare
ACC: Blurkit (Wind), Greykit. (Eyes), Nightshroud
Sorrow 2gxnp75Sorrow 10pvxmwSorrow 10pvxmwSorrow 2hqc5lxSorrow 34nodx3
Draws and stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yu
Member
Sorrow Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: Sorrow   Sorrow Icon_minitimeza 23 mei 2015 - 22:00



"doe gewoon waarvoor je gekomen bent," Yu schudde haar kop. "Niet vandaag Screamy." Ze had hem met de dood bedreigd. Ze zou haar belofte niet verbreken, enkel uitstellen. "weet je ik heb ook al katten vermoord en verwond, ik wordt binnen kort de Clan uitgezet." De kater ging zitten. "Dat is niet hoe het mat je gaat." Ze streek met haar staart over nieuwe littekens. Ze staarde ernaar, hij had zichzelf in aardig wat gevechten gebracht. "Maar is dat niet wat je wilt? Uit de clan gezet worden?" Haar priemende groene ogen staarden terug. Bone leek ook gegroeid, groter, sterker. Hm. "Maar serieus, je ziet er gebroken uit. " Indringend keek ze hem aan. "Wat is er gebeurt." Het was geen vraag, maar ook geen bevel.



What's more wrong - that I too wish to be great
Sorrow Hfhffh11
Or my mother wished she'd had a son?

Terug naar boven Ga naar beneden
Ripa
Member
Sorrow DPKsfdL
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Re: Sorrow   Sorrow Icon_minitimeza 23 mei 2015 - 22:13

Bonepaw staarde haar streng aan, ze streelde met haar staart over zijn littekens al dat beviel hem niet. Hij begon juist te grommen toen ze daar over heen ging, "Niet vandaag Screamy." Begon ze. Jammer, maar toch. Hij had meerdere spieren gekregen, hij had katten om het leven gebracht en had te veel katten wat aangedaan. "Dat is niet hoe het met je gaat." Sprak ze en staarde naar zijn littekens. Hij reageerde even niet, "Maar is dat niet wat je wilt? Uit de clan gezet worden?" Vervolgde ze met een kille blik. Hij knikte, alleen hadden al zijn vrienden haat tegen hem gecreëerd. Hij bleef haar stil aan staren hij had weinig te zeggen, zij was namelijk een slimme kattin. Hij wist dat zij een Bloodclanner was en hij een Thunderclanner. Ook zal hij voor haar ogen zo blijven, afgewezen in de ogen van de kattin. "Maar serieus, je ziet er gebroken uit." Sprak ze, "Wat is er gebeurt." ging ze nieuwsgierig verder. Hij was anders geworden dan eerst, een heel stuk anders. Hij wist dat Skinny kwaad op hem was door zijn verraad, hij staarde haar met spleet ogen aan. "Dat zijn niet jouw zaken," Zei hij daarna, vroeger kon je hem uit horen nu niet meer. Hij had zijn eigen vriendin uit gescholden als Vrouwmens, dus waar kon hij verder gaan. Hij wilde Yu ook niks aan doen dus zou weer verder moeten gaan, "alleen wil jij vertellen wat er met jouw aan de hand is, jij bent namelijk jouw niet meer." Zei hij en wilde haar de rug omkeren. Het was vast weer zo'n vieze truc om hem aan te vallen, hij had er geen zin meer om nog eens gebroken te worden. Hij dacht aan Walnutdrop, de kattin waarvan hij zoveel hield alleen zij had een ander.


Sorrow Qy648y
GZ: https://www.warriorcatsnl.com/t25154-i-am-not-a-beast-i-am-your-nightmare
ACC: Blurkit (Wind), Greykit. (Eyes), Nightshroud
Sorrow 2gxnp75Sorrow 10pvxmwSorrow 10pvxmwSorrow 2hqc5lxSorrow 34nodx3
Draws and stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yu
Member
Sorrow Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: Sorrow   Sorrow Icon_minitimema 25 mei 2015 - 21:17



"Dat zijn niet jouw zaken," Hij was duidelijk veranderd. "alleen wil jij vertellen wat er met jouw aan de hand is, jij bent namelijk jouw niet meer." Ze keek hem uitdrukkingloos aan. "Ik ben niet harteloos." Yu versmalde haar ogen. "Je hebt me liever harteloos? Jij bent anders ook jezelf niet meer." Ze weigerde oogcontact te verbreken. Even vergat ze haar plan. "Ik bedoel, er moet wel iets gebeurd zijn voor je van vrolijke stuiterbal naar chagrijnige hoop vacht gaat. Iemand verloren?" Misschien drukte ze nu op pijnlijke plekken, maar ze had het eerder gezien. Bij haar vader, zelfs. Koud toen hij Moon verloren was, zijn warme masker had hij laten vallen en zijn onderdrukte, kille kant kwam naar boven. Als je iemand kwijt raakte wie je lief was gebeurden er rare dingen. Opeens herinnerde zich haar plan weer, maar liet heel natuurlijk haar kilheid wegebben. Ze keek opzij. "Sorry." Bijna te zacht om te horen.



What's more wrong - that I too wish to be great
Sorrow Hfhffh11
Or my mother wished she'd had a son?

Terug naar boven Ga naar beneden
Ripa
Member
Sorrow DPKsfdL
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Re: Sorrow   Sorrow Icon_minitimedi 26 mei 2015 - 18:57

Bonepaw hij had zijn rug naar haar toe gekeerd alleen spitste hij zijn oren op haar woorden, "Ik ben niet harteloos." Yu versmalde haar ogen ter wel ze de woorden sprak. Hij versmalde zijn ogen ook maar draaide zich om naar haar, haar stem was kil net zo als haar vader. Ze was een zwart met witte kattin, "Je hebt me liever harteloos? Jij bent anders ook jezelf niet meer." Sprak ze in zijn ogen, deze leken de zijne te doorboren. Ze leek hard maar ook de waarheid te spreken, hij liet een zucht horen maar bleef stil. Kreten kon hij niet slaan, vechten deed hij niet tegen een kattin zoals haar. "Ik bedoel, er moet wel iets gebeurd zijn voor je van vrolijke stuiterbal naar chagrijnige hoop vacht gaat. Iemand verloren?" Vroeg ze. Zijn ogen opende verbaast, hoe wist zij dat zo snel. Hij keek haar aan en wiebelde met zijn oren, hij wist dat zij het ook zou weten. Haar prachtige groene ogen bleven hem aan staren, hij zou haar niet kunnen ontwijken. Hij zou haar niet kunnen vermeiden, ze was soms erger dan een plaag. "Als je verliefd bent breekt er altijd wat omdat wat een ander vind." Sprak hij om haar vraag toch anders erop in te spreken, hij keek haar aan. "Trouwens, ik spioneer niet meer. Ben eruit gezet en ik krijg nog een straf." Sprak hij als of het niks was maar het deed hem veel. Hij wist dat hij een straf zou verwachten van de kattin en haar sloof Cyber, ook zouden spionnen van haar op hem gaan letten. Ze was nog al kwaad op hem maar ze wilde hem later straf geven, dat had hij al gegokt. Het kwam wel door Yu maar misschien was het goed dat zij het juist wist, "Yu," begon hij zijn zin. Hij kende haar niet al te lang maar hij kon vaak veel bij haar kwijt, "je hebt me voor mijn ogen veel vertrouwd en daarvoor wil ik je bedanken." Zei hij en knikte even waarna hij eigenlijk liever wilde weg lopen maar toch bleef hij staan, ze mompelde iets. Wat ze zei wist hij niet eruit te halen wat, het begon met een 's'. Hij deed zijn kop schuin en keek haar vragend aan, zij zou in zijn hart blijven al een vriend en niet als een vijand zelfs als ze zijn kop er wilde afscheuren.


Sorrow Qy648y
GZ: https://www.warriorcatsnl.com/t25154-i-am-not-a-beast-i-am-your-nightmare
ACC: Blurkit (Wind), Greykit. (Eyes), Nightshroud
Sorrow 2gxnp75Sorrow 10pvxmwSorrow 10pvxmwSorrow 2hqc5lxSorrow 34nodx3
Draws and stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yu
Member
Sorrow Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: Sorrow   Sorrow Icon_minitimedo 28 mei 2015 - 15:44



"Als je verliefd bent breekt er altijd wat omdat wat een ander vind." De poes trok met haar oren. Was de kater verliefd op iemand? "Trouwens, ik spioneer niet meer. Ben eruit gezet en ik krijg nog een straf." Yu knikte, dit was een soort opluchting. "Je bent beter af zonder die naaktslak. " Maar de straf was vervelend. Een moment flitste er medeleven door haar ogen, al was het maak kort. "Yu," Ze bleef hem aanstaren. "je hebt me voor mijn ogen veel vertrouwd en daarvoor wil ik je bedanken." Ze hield even haar adem in, ze was complimentjes niet zo gewend. Hierdoor kon ze ook niks terug zeggen, en verloor ze even haar kilheid. Ogen op de grond. Al snel herstelde ze zichzelf weer, en kon de apprentice weer aankijken. Hij keek vragend. Shit. Bonepaw had haar sorry gehoord. Ze kon terugkrabbelend, maar besloot het niet te doen. Schudde haar kop. "Sorry." Dit keer was haar stem duidelijk. De kattin voelde zich een beetje opgelaten, dus ging ze maar zitten. Wat nu. "Je had het over verliefdheid. Ben je gedumpt ofzo?" Ze trok haar wenkbrauwen op. Ze wou niet dat de conversatie al zou eindigen.



What's more wrong - that I too wish to be great
Sorrow Hfhffh11
Or my mother wished she'd had a son?

Terug naar boven Ga naar beneden
Ripa
Member
Sorrow DPKsfdL
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Re: Sorrow   Sorrow Icon_minitimevr 29 mei 2015 - 22:09

Hij staarde met een verbaasde blik naar de kattin, zei ze nou sorry? Hij spitste zijn oren voor Yu, hij was nieuwsgierig wat er aan de hand was. "Je bent beter af zonder die naaktslak. " Sprak ze, hij wist dat ze het over Skinny had. Soms was dat wel zo maar soms ook weer niet, hij zuchten. "Sorry." Zei ze wat harder. Hij spitsten zijn oren en ging wat meer rechtop zitten, "waarvoor? Jij bent een kattin die geen fouten maakt waarom zeg je dan sorry?" Zei hij met een glimlach, hij voelde zich best wel goed. Hij vond haar een van de stoerste en de aardigste kattin die hij ooit ontmoet had, ze hoefde geen sorry te zeggen daarvoor waren ze vijanden en vrienden. "Je had het over verliefdheid. Ben je gedumpt ofzo?" Vroeg ze. Hij knikte erop en likte zijn mondhoeken af, hij herinnerde Walnutdrop nog. Ze vond hem een Bloodclanner, zoals Bloodclanners hem afschuwen als Thunderclanner was het anders om ook zo. Hij zuchten, "ik ben verliefd op Walnutdrop, het bleek dat ze een ander had en dat ik TE Bloodclanner was." Sprak hij met een nadruk op 'Te'. Hij haalde zijn schouders op en had eigenlijk meerdere vragen over haar leven, "nu dat je bijna over mijn leven alles weet, wil ik wat over jouw leven weten van kitten tot de prachtige kattin die je nu bent." Grapte hij maar had een uitdagende blik die haar met sterretjes leek aan te staren. Hij wilde niet dat hij zwakker leek onder haar, maar het was niet heel erg.


Sorrow Qy648y
GZ: https://www.warriorcatsnl.com/t25154-i-am-not-a-beast-i-am-your-nightmare
ACC: Blurkit (Wind), Greykit. (Eyes), Nightshroud
Sorrow 2gxnp75Sorrow 10pvxmwSorrow 10pvxmwSorrow 2hqc5lxSorrow 34nodx3
Draws and stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yu
Member
Sorrow Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: Sorrow   Sorrow Icon_minitimeza 30 mei 2015 - 21:53



"waarvoor? Jij bent een kattin die geen fouten maakt waarom zeg je dan sorry?" Yu schudde haar kop, en negeerde zijn vraag. In plaats daarvan vroeg ze naar iets anders. "ik ben verliefd op Walnutdrop, het bleek dat ze een ander had en dat ik TE Bloodclanner was." Walnut? Oh, die had ze ontmoet. Ze zei er echter niks over, maar versmalde enken haar ogen bij 'te bloodclanner'. Ze hield niet zo van stereotypes. "nu dat je bijna over mijn leven alles weet, wil ik wat over jouw leven weten van kitten tot de prachtige kattin die je nu bent." De poes trok haar wenkbrauwen op, maar merkte wel iets; ze enthousiasme van een tijd geleden was terug. De twinkeling in zijn ogen. "Prachtige kattin?" Zei ze plagend. Zou ze hem in vertrouwen nemen? Ah hell, hij wist toch al van Claw. Maar... Het stukje van Sushi zou ze weglaten. "Geboren als Rogue, toen weggelopen van de kattin die mij baarde en mijn siblings," Moon verdiende het nog steeds niet om de titel 'moeder' te dragen. "Na een tijde overleven, ben ik naar de bloodclan gegaan om te trainen, en om met mijn vader te zijn." Ze sprak met kalme stem, het deed geen pijn meer. Haar ogen veranderde weer naar nieuwsgierig. "Maar, Bone, wat zijn je toekomst plannen nu? Behalve weggaan van naaktslak of course." Ze grijnsde lichtjes.



What's more wrong - that I too wish to be great
Sorrow Hfhffh11
Or my mother wished she'd had a son?

Terug naar boven Ga naar beneden
Ripa
Member
Sorrow DPKsfdL
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Re: Sorrow   Sorrow Icon_minitimeza 30 mei 2015 - 22:05

Bonepaw staarde naar Yu, hij keek haar vriendschappelijk aan. Ze was een goede vriend en glimlachten, hij was nieuwsgierig naar haar woorden. Haar verhaal wat ze is geworden, hij wiebelde met zijn oor en luisterde met zijn oren naar haar. Haar stem die vloeide in de wind, haar stem die zachtjes begon. "Prachtige kattin?" Zei Yu plagend. Hij knikten naar haar en keek haar met volle aandacht aan, hij mocht haar wel. Haar ogen die de zijne doorboorden, hij zou haar met liefde willen helpen. "Geboren als Rogue, toen weggelopen van de kattin die mij baarde en mijn siblings," Sprak ze als of het de normaalste ding in de wereld was. Hij keek haar aan en knikten, "waarom liep je weg?" Vroeg hij met open ogen alleen leek de kattin haar verhaal gewoon door te vertellen. "Na een tijde overleven, ben ik naar de bloodclan gegaan om te trainen, en om met mijn vader te zijn." sprak Yu met kalme stem net zo als haar vader, "Maar, Bone, wat zijn je toekomst plannen nu? Behalve weggaan van naaktslak of course." Vervolgde ze en staarde hem aan. Hij keek haar verbaast aan maar hij kon haar blik niet weerstaan dus moest het wel vertellen, hij staarde haar aan. "Mijn plannen zijn nog steeds om je te blijven stalken, wat ik hier mee bedoel is. Ik ben van plan om de Bloodclan te joinen." Zei hij met een glimlach, alleen zou dit zijn dood kunnen betekenen helemaal nadat Claw de eerste keer al tegen elkaar gevochten hadden. Hij voelde een koude rilling over zijn rug gaan maar was niet van plan om zomaar te verliezen, hij wist dat dit een moeilijke taak zou worden. "Als ik daar een maal zit dan kunnen we misschien vaker met elkaar dingen doen zoals Thunderclan katten verjagen." Grapten hij en staarde haar aan met een vriendelijke blik. Hij wist niet wat zij ervan zou vinden, hopelijk dat het goed was.


Sorrow Qy648y
GZ: https://www.warriorcatsnl.com/t25154-i-am-not-a-beast-i-am-your-nightmare
ACC: Blurkit (Wind), Greykit. (Eyes), Nightshroud
Sorrow 2gxnp75Sorrow 10pvxmwSorrow 10pvxmwSorrow 2hqc5lxSorrow 34nodx3
Draws and stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yu
Member
Sorrow Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: Sorrow   Sorrow Icon_minitimezo 31 mei 2015 - 12:18


"Mijn plannen zijn nog steeds om je te blijven stalken, wat ik hier mee bedoel is. Ik ben van plan om de Bloodclan te joinen." Yu kon haar emotie goed verbergen. Jafar zou het zeker niet leuk vinden, en zelf wist ze ook niet wat ze ervan moest denken. Ze plakte echter een glimlach op haar snoet. "Zou Claw je wel toelaten?" Grinnikte ze. Haar vader hield niet zo van Thunderclanners. "Als ik daar een maal zit dan kunnen we misschien vaker met elkaar dingen doen zoals Thunderclan katten verjagen." Yu trok met haar oren. "Je ex-clangenoten verjagen? Dat is best hard." ...Alhoewel zij ook niet zo aardig was tegen rogues.



What's more wrong - that I too wish to be great
Sorrow Hfhffh11
Or my mother wished she'd had a son?

Terug naar boven Ga naar beneden
Ripa
Member
Sorrow DPKsfdL
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Re: Sorrow   Sorrow Icon_minitimezo 31 mei 2015 - 12:42

Bonepaw keek met grote ogen naar de kattin, ze had nog steeds niet verteld waarom ze was weggelopen van haar moeder. Hij was echt blij geweest als hij familie had, hij wilde het nog wel vragen maar dan naar haar vragen. Ze leek iets in haar gezicht te verbergen toen hij het over Bloodclan had, even staarde hij er strak naar. Waarom zou ze iets verbergen voor hem, hij schudden zijn kop. Nee, zij was de enige die hij had waarop hij kon rekenen. "Zou Claw je wel toelaten?" Grinnikte Yu. Bedankt voor je begrip, klonk er in zijn kop. Hij dacht erbij na, "Ach ja dood of niet dood, ik wordt vast wel vermoord door Claw maar ik kan het heus wel proberen of niet soms." Glimlachten hij naar haar. Hij was nergens bang voor, hij was alleen zo vaak gebroken, hij hoopten dat Yu hem wel zou steunen als hij daar een maal zat. Hij haalde fier zijn neus op, ook rook hij meerdere geuren. Deze waren van dassen, urg ze waren toch allemaal dood of in ieder geval had hij dat gehoord. Hij had al namelijk vaak de dassen gezien, iets te vaak. Yu trok met haar oren. "Je ex-clangenoten verjagen? Dat is best hard." Antwoordde ze, hij knikten en opende weer zijn mond. "Daar heb je gelijk in, maar dan wil jij niet weten wat ze mij aangedaan hebben." Siste hij en zijn ogen versmalden gelijk, zijn klauwen schoten als wapens uit zijn nagels. Nee, hij zou Yu nooit mogen aanvallen omdat hij zijn gevoel niet kan beschermen. Hij gaf zichzelf even een klap tegen zijn kop aan, gelijk liep er weer over zijn gezicht een diepe kras. Gelukkig zou dit geen litteken worden, hij schudden een paar keer zijn kop. "Sorry," Antwoorde hij vlug, zij wist namelijk niet van zijn moord tik af. "Maar uuh waarom ben je eigenlijk van je familie weggelopen?" Vroeg hij en staarde haar roerloos aan, hij zou het graag willen weten. Meer van haar verhaal, haar leven. Ze was namelijk toch zijn enige vriend, hij zuchten maar keek naar de grond. Hij had toch niks te verliezen als hij dood ging, alleen dat hij zijn vriendin kwijt zou raken.


Sorrow Qy648y
GZ: https://www.warriorcatsnl.com/t25154-i-am-not-a-beast-i-am-your-nightmare
ACC: Blurkit (Wind), Greykit. (Eyes), Nightshroud
Sorrow 2gxnp75Sorrow 10pvxmwSorrow 10pvxmwSorrow 2hqc5lxSorrow 34nodx3
Draws and stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yu
Member
Sorrow Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: Sorrow   Sorrow Icon_minitimevr 5 jun 2015 - 18:22


"Ach ja dood of niet dood, ik wordt vast wel vermoord door Claw maar ik kan het heus wel proberen of niet soms." Ze was een beetje bezorgd, omdat ze wist dat het best wel eens waar kon zijn. Vervolgens praatte ze over ex clangenoten. "Daar heb je gelijk in, maar dan wil jij niet weten wat ze mij aangedaan hebben." Er leek iets met hem aan de hand, nagels schoten uit. Een moment was Yu bang om klauwen in haal vlees te voelen, maar in plaats daarvan gaf hij zichzelf een klap. "Hey! Kijk uit!" "Sorry," Yu schudde haar kop, en gaf er een lik over. Anders zou het zou gaan infecteren. "Maar uuh waarom ben je eigenlijk van je familie weggelopen?" Dit was gevaarlijk, katten die te
e veel wisten waren gevaarlijk, je mond voorbij praten was gevaarlijk. "Beloof dat je het meeneemt in je dood." Om een tegenantwoord te voorkomen, sprak ze daarna vlug. "Ik heb een serieuze hekel aan mijn moeder. Haat. Toen ik hoorde dat ze Claw had verbannen, tja..." De rest kon de apprentice wel invullen.



What's more wrong - that I too wish to be great
Sorrow Hfhffh11
Or my mother wished she'd had a son?

Terug naar boven Ga naar beneden
Ripa
Member
Sorrow DPKsfdL
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Re: Sorrow   Sorrow Icon_minitimevr 5 jun 2015 - 22:35

Bonepaw voelde het bloed van zijn gezicht af lopen, het voelde koud en tegelijken tijd warm. Het voelde als tranen die zijn lichaam over liepen, hij staarde haar aan. "Hey! Kijk uit!" schreeuwde Yu naar hem en likte over zijn wond heen. Hij knikte erop, zijn nagels schoten in. Hij keek daarna naar haar, "ik kan niet uit kijken wanneer iemand bij mij staat." Sprak hij. Hier bedoelde hij mee zijn moord tik waar Yu helemaal niks over wist, hij zou namelijk niet zo snel iemand vermoorden of verwonden. Iets werd in hem wakker als hij dat deed, een beest. Het bloed wat hij rook, vlug schudden hij zijn kop. Het was te erg om over na te denken, hij mocht haar. Ze was een goede vriendin van hem, toch wilde hij niemand meer kwijt raken. Hij zal trainen om meerdere te beschermen maar ook om dood te gaan, als hij sterker werd kreeg hij de moord tik sneller. Alleen moest hij wel andere zoals Yu gaan beschermen, waarom was dit zo moeilijk. Alleen de zachte stem ontwaakte hem uit zijn eeuwige nachtmerrie. "Beloof dat je het meeneemt in je dood." Zei ze, hij knikten alleen sprak ze al vlot door. Het was namelijk te weinig om wat op te reageren, waarom moest hij het meenemen in zijn dood. "Ik heb een serieuze hekel aan mijn moeder. Haat. Toen ik hoorde dat ze Claw had verbannen, tja..." Sprak ze. Hij knikten en staarde naar de grond, er verscheen een glimlach op zijn gezicht. "Jij hebt tenminste je vader nog en je ouder." Sprak hij, alleen veranderde deze glimlach ergens anders naar. Een traan verliet zijn gezicht maar hij veegde het af met zijn poot en schudden zijn kop, hij had ze te kort gekend om er echt over na te denken. Hij had hun stemmen gehoord, alleen raakten ze vermist en waren ze nergens meer te vinden. Hij keek haar aan, "jouw vader haat me wist je dat. We hebben al namelijk eerder kennis gemaakt.." Zakte zijn stem af naar iets zachter. Die herinnering zou hij slecht kunnen vergeten, die pijn die hij leed. Dit keer zou hij trainen en vragen of hij bij de Bloodclan mocht.


Sorrow Qy648y
GZ: https://www.warriorcatsnl.com/t25154-i-am-not-a-beast-i-am-your-nightmare
ACC: Blurkit (Wind), Greykit. (Eyes), Nightshroud
Sorrow 2gxnp75Sorrow 10pvxmwSorrow 10pvxmwSorrow 2hqc5lxSorrow 34nodx3
Draws and stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sorrow
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: