'Ello (+LEOPARDSKIN) (SPT)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 'Ello (+LEOPARDSKIN) (SPT)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Memphis
Member
'Ello (+LEOPARDSKIN) (SPT) DPKsfdL
Izza <3
208
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Memphis
BerichtOnderwerp: 'Ello (+LEOPARDSKIN) (SPT)   'Ello (+LEOPARDSKIN) (SPT) Icon_minitimema 25 mei 2015 - 12:40

Na een geslaagde jacht liep de kater naar de boom toe waar hij met Leopardskin zijn nestje had. Memphis liet het konijn vallen. " 'Ello?" riep hij. Hij pakte het konijn weer op. Een grote vlek bloed bleef achter op de plek waar zijn prooi gelegen had. "Leopardskin?"

-Beetje kort xD


{ Memphis } { Scream }
'Ello (+LEOPARDSKIN) (SPT) 2upzf4h
Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!


Laatst aangepast door Memphis op zo 31 mei 2015 - 17:42; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
'Ello (+LEOPARDSKIN) (SPT) DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: 'Ello (+LEOPARDSKIN) (SPT)   'Ello (+LEOPARDSKIN) (SPT) Icon_minitimema 25 mei 2015 - 19:42

Leopardskin lag nog lekker te doezelen toen ze Memphis hoorde roepen, "Hoi" ze kwam de holle boom uit. "Ooh, lekker, konijn! Delen we hem of eet je hem zelf op?" De kattin keek hongerig uit haar ogen, en ze hoopte er op dat Memphis zou zeggen dat ze hem gingen delen.

~Maakt niet uit, de mijne ook XD


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
'Ello (+LEOPARDSKIN) (SPT) 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
Memphis
Member
'Ello (+LEOPARDSKIN) (SPT) DPKsfdL
Izza <3
208
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Memphis
BerichtOnderwerp: Re: 'Ello (+LEOPARDSKIN) (SPT)   'Ello (+LEOPARDSKIN) (SPT) Icon_minitimewo 27 mei 2015 - 17:52

De poes kwam meteen zijn kant op. "Hoi!" miauwde ze vrolijk. Memphis zag de hongerige blik in haar mooie ogen. "Ooh, lekker, konijn! Delen we hem of eet je hem zelf op?" Hij snorde hard. "Hij is helemaal voor jou. Ik heb geen honger en jij hebt kittens te voeden." Hij schoof het beest haar kant op, en keek haar rustig aan. "Nog wat meegemaakt vandaag?"

-Beetje laat ^^" & kort


{ Memphis } { Scream }
'Ello (+LEOPARDSKIN) (SPT) 2upzf4h
Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
'Ello (+LEOPARDSKIN) (SPT) DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: 'Ello (+LEOPARDSKIN) (SPT)   'Ello (+LEOPARDSKIN) (SPT) Icon_minitimewo 27 mei 2015 - 19:33

Leopardskin keek Memphis dankbaar aan. De kattin at het konijn op, en beantwoorde zijn vraag daarna. "Nee, vandaag niet. Maar een paar dagen geleden wel" Leopardskin pauzeerde even, hoe zou ze het hem vertellen? De kattin vervolgde, haar blik werd serieus, en ze keek Memphis aan. "Ik was een paar dagen geleden met Spinpaw, en toen hebben we gejaagd. Hij ging wat vangen, en ik ook. Maar voordat ik de muis kon bereiken die ik in mijn vizier had, kreeg ik kramp. Ik dacht even dat de kittens kwamen, maar gelukkig ging het weer weg, ik ben daarna zo snel mogelijk naar Spinpaw gelopen, en toen hebben we zijn muis gedeeld. Ik heb besloten niet heel veel meer te jagen, totdat de kittens er zijn." Leoardskin's blik werd weer zacht toen ze klaar was met vertellen, ze hoopte maar dat ze Memphis er niet heel ongerust mee had gemaakt

~Beter ooit dan nooit toch? Smile


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
'Ello (+LEOPARDSKIN) (SPT) 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
Memphis
Member
'Ello (+LEOPARDSKIN) (SPT) DPKsfdL
Izza <3
208
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Memphis
BerichtOnderwerp: Re: 'Ello (+LEOPARDSKIN) (SPT)   'Ello (+LEOPARDSKIN) (SPT) Icon_minitimezo 31 mei 2015 - 17:21

"Nee, vandaag niet. Maar een paar dagen geleden wel," Ze stopte even, Memphis keek haar geïnteresseerd aan. Haar blauwe ogen werden serieus. "Ik was een paar dagen geleden met Spinpaw, en toen hebben we gejaagd. Hij ging wat vangen, en ik ook. Maar voordat ik de muis kon bereiken die ik in mijn vizier had, kreeg ik kramp. Ik dacht even dat de kittens kwamen, maar gelukkig ging het weer weg, ik ben daarna zo snel mogelijk naar Spinpaw gelopen, en toen hebben we zijn muis gedeeld. Ik heb besloten niet heel veel meer te jagen, totdat de kittens er zijn." Hij knikte begrijpend. "Dat is heel verstandig. We hebben nog een goede voorraad, dus eigenlijk hoeft er altijd maar één iemand te jagen." Ook hij stopte even. "Ik stel voor, ook als de kittens alleen gelaten kunnen worden, er per dag maar één iemand gaat jagen en de grenzen gaat controleren. Kan de ander even uitrusten." Hij keek haar aan, en zag dat haar blik weer zacht was. "Zeker jij." Hij gaf haar een likje. "Als je de kittens geboren zijn, zul je het zwaar te verduren krijgen." Hij keek haar trots aan.


{ Memphis } { Scream }
'Ello (+LEOPARDSKIN) (SPT) 2upzf4h
Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
'Ello (+LEOPARDSKIN) (SPT) DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: 'Ello (+LEOPARDSKIN) (SPT)   'Ello (+LEOPARDSKIN) (SPT) Icon_minitimezo 31 mei 2015 - 17:29

Leopardskin keek Memphis dankbaar aan, "En terwijl ze geboren worden ook" Haar blik stond bezorgd. "Wat denk jij?" de kattin was bang voor wat er komen zou, "Hoe lang zou het ongeveer nog duren?" Ze likte Memphis over zijn oor.


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
'Ello (+LEOPARDSKIN) (SPT) 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
Memphis
Member
'Ello (+LEOPARDSKIN) (SPT) DPKsfdL
Izza <3
208
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Memphis
BerichtOnderwerp: Re: 'Ello (+LEOPARDSKIN) (SPT)   'Ello (+LEOPARDSKIN) (SPT) Icon_minitimezo 31 mei 2015 - 17:41

"En terwijl ze geboren worden ook" Van zacht ging haar blik naar bezorgd. De zandkleurige kater knikte afwezig. "Wat denk jij?" Hij schrok op. "Hoe lang zou het ongeveer nog duren? Hij kreeg een lik over zijn oor. "Pff, ik denk..." Hij dacht even na, voor hij doorging. "Maandje? Half maandje?" Zijn staart zwiepte nerveus. "Iets in die richting?"


{ Memphis } { Scream }
'Ello (+LEOPARDSKIN) (SPT) 2upzf4h
Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
'Ello (+LEOPARDSKIN) (SPT) DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: 'Ello (+LEOPARDSKIN) (SPT)   'Ello (+LEOPARDSKIN) (SPT) Icon_minitimezo 31 mei 2015 - 17:44

Leopardskin keek Memphis aan, ze dacht dat het wel zou kloppen, en knikte. "Ik denk van wel, maar stiekem hoop ik op nog langer, ik ben er namelijk een beetje bang voor, er is zo veel wat er mis kan gaan!" Leopardskin huiverde bij het idee, en drukte zich tegen Memphis aan.


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
'Ello (+LEOPARDSKIN) (SPT) 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
 
'Ello (+LEOPARDSKIN) (SPT)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: