Emerald {open}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Emerald {open}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Emeraldtail
Member
Emerald {open} DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Emerald {open}   Emerald {open} Icon_minitimedo 28 mei 2015 - 7:44

Emerald bekeek haar hol. Ondanks de sneeuw van geenblad was de aarde niet veel verschoven. Haar nest bestond uit een hoge boom waarvan de wortels een paar staartlengtes uitstaken. De heuvel maakt een muur aan de achter kant van het nest en de meeste gaten aan de voorkant had ze dicht gemaakt. Haar laatste muis was op en ze was flink mager geworden in noleaf (?). Nu het Newleaf was zou de prooi uit hun holen komen om voedsel te zoeken. De prooi zou waarschijnlijk mager zijn maar in grote aantallen. Ze sloop door de velden met de wind natuurlijk van voren. Konijn! Ze rook het al gauw. Stilletjes besloop ze het. Een best wel mollig dier was het... Ze zakte door haar poten en sprong! Snel beet ze in zijn keel om het niet te laten lijden. Zoveel geluk had ze niet vaak met prooi! Haar territoria lag vrij dichtbij de tweebeenplaats. Heel soms kwam ze een verdwaalde kittypet tegen. Ook had ze laatst een andere rogue geroken. Als hij of zij een beetje rustig is kan ik misschien een groep met ze vormen dacht Emerald. Ze markeerde haar grens nog even en ging toen drinken bij de beek. De poes verstijfde toen ze een paar ogen aan de overkant zag.




Emerald {open} 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Emerald {open} 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Emerald {open}   Emerald {open} Icon_minitimedo 28 mei 2015 - 15:27

Hij sperde zijn mond open om de lucht te proeven. Konijn, kat en een eekhoorn. Hij besloot voor het konijn te gaan. Natuurlijk moest de rogue dan niet in de weg zitten. Voor de zekerheid opende hij zijn klauwen en zette zijn vacht een beetje op. Zo leek hij groter en minder 'fluffy' zoals Stone het noemde. Hij volgde de geur en kwam bij een beek terecht met zijn prooi aan de overkant. Helaas zat er aan de overkant ook nog een poes. Inschattend bestudeerde hij haar, om tot de conclusie te komen dat ze ongevaarlijk was. Draco liet zijn vacht zakken en stapte de bosjes uit. Onmiddellijk ontmoette hun ogen elkaar. Zijn ogen boordde zich in haar groene. 'Ik wil dat konijn' sprak hij eenvoudig. Zijn kille blik maakte duidelijk dat ze hem beter niet kon tegenspreken.


Emerald {open} BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
Emerald {open} DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Emerald {open}   Emerald {open} Icon_minitimedo 28 mei 2015 - 18:22

Ze bestudeerde de onbekende kater. Vanbinnen snorde ze heel tevreden. Tss. Ze had haar vacht in tegenstelling tot de ander heel zacht en haar ogen stonden onschuldig. Ze leek net een kittypet. Toen ze snoof vlamde de woede in haar op. Bloodclan. Misschien zou ze een andere rogue of een clan kat laten gaan. Maar ze accepteerde absoluut geen Bloodclan. En wat als ik dit konijn nou hou? Ik heb het zelf gevangen. Ga je nou stelen van een andere kat? Dat is wel erg laag. Ik dacht dat eer juist belangrijk voor jullie was. En een konijn kan je best zelf vangen. Of niet? Vroeg ze spottend. Het was een perfecte dag voor een gevecht. Haar laatste was tegen een opschepperige kittypet kater geweest en dat stelde niet veel voor. Deze niet zo oude kater vond haar geen bedreiging. Hoeveel katten had ze verjaagt en mee gevochten? Dat kon ze niet bijhouden. En hoe vaak had ze verloren? Dat was op één poot te tellen. Dan ook meestal als ze net zwak of gewond was. Ze dacht aan haar klauwen die in haar tijd als Bloodclan leerling in hard tweebeen spul gedoopt waren. Hard en scherp waren ze nu. Haar eerst gewoon lieve groene ogen waren nu hard en brandend. De meeste katten keken haar op dit soort momenten niet graag aan. Ook dat zijn ogen zich in de hare boorden was nu omgekeerd. De kater leek niet zwak maar hij vormde waarschijnlijk geen levensgevaarlijke bedreiging. Ze kende Bloodclan trucjes. En dat konijn was van haar.


Emerald {open} 4sb01y


::



Laatst aangepast door Emeraldtail op do 28 mei 2015 - 18:53; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Emerald {open} 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Emerald {open}   Emerald {open} Icon_minitimevr 29 mei 2015 - 20:52

Iets aan de houding van de rogue veranderde. Niet zomaar iets. De eerst onschuldige kittypet had nou een moordlustige blik in haar ogen. Normaal was hij hier prima tegen opgewassen maar ze keek zo bloeddorstig... was het konijn dit waard? Aan de andere kant kon hij niet opgeven. Vastberaden staarde hij terug. De twijfel was niet aan hem te zien. 'Oh maar sweety, dat konijn ga je niet houden.' Hij glimlachte charmant. 'Deze knappe kater heeft namelijk honger en stelen is geen probleem voor hem.' Zijn grijns werd wat breder. Tenslotte stond hij in een veilig gebied. Hoe wou ze het water ooit oversteken zonder hem tijd te geven om te verdwijnen of een tegenaanval voor te bereiden? 'Natuurlijk kan ik het zelf vangen, maar die moeite? nah, dat is het niet waard.' Hij wist dat ze getraind was. Er lag een typische Elite-blik in haar ogen en iets aan haar nagels dat hij niet kon plaatsen. 'Zal ik daarheen komen of kom jij hierheen?' Hij voegde er een suggestieve knipoog aan toe.


Emerald {open} BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
Emerald {open} DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Emerald {open}   Emerald {open} Icon_minitimevr 29 mei 2015 - 21:14

'Zal ik daarheen komen of kom jij hierheen?' Hij voegde er een suggestieve knipoog aan toe. ''Als ik nou eens daar heen kom, dat bespaard me tenminste nog meer Bloodclan stank.'' Ze legde het konijn onder een bosje. Ik heb een voorstel. Niemand hier word gekilld -ik heb geen zin in problemen met de Bloodclan omdat ik een van hun vriendjes heb vermoord- en wie als eerste opgeeft heeft verloren en de ander krijgt het konijn. Deal? ze keek hem uitdagend aan. Ze was al aan de overkant en schudde zich uit. De zon scheen op haar vacht en liet haar schitteren.

[Emerald is mijn favoriete kat en ik heb dus geen zin dat ze gekilld word Rolling Eyes ]


Emerald {open} 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Emerald {open} 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Emerald {open}   Emerald {open} Icon_minitimevr 29 mei 2015 - 21:19

Hij luisterde naar haar voorstel en nam het in overweging. Hij was het er niet honderd procent mee eens. Hij voelde niet echt zin voor een gevecht, het zou makkelijker om zelf een konijn te vangen. Wacht.. zijn fantastische plan zorgde voor een grijns op zijn gelaat. 'Prima, al moet ik erop wijzen dat wij Elite-katten perfect ruiken.' Stone zou hem nu waarschijnlijk slaan voor zijn arrogantie, maar de grijze kat was er nu niet. Hij ging klaar staan voor een gevecht, tenminste zo leek het. Met een sprong vloog hij over de rogue, met gemak ontweek hij de poes. In een paar seconden was hij aan de overkant en greep het konijn vast. Met gemak scheurde hij een stuk af en bleef uitdagend staan. 'What you're gonna do now Rogie?' Rogie was waarschijnlijk niet haar naam maar het klonk beter dan rogue.


Emerald {open} BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
Emerald {open} DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Emerald {open}   Emerald {open} Icon_minitimevr 29 mei 2015 - 21:29

'What you're gonna do now Rogie?' Razend van woede sprong ze terug naar de overkant en gaf hem een mep met ingetrokken nagels tegen zijn kop. Zonder nagels, maar hard genoeg om het konijn te laten vallen. Snelheid was waarschijnlijk een van haar beste punten en direct na de klap drukte ze hem tegen de grond. 'What i'm gonna do now? I dont know. Ik zou je weg kunnen jagen en vinden dat een arrogant beest als jij het niet waard is, ik kan je ook een beet kunnen geven Ze keek veel betekenend naar zijn nek. Of je gewoon net als afgesproken kunnen aanvallen. Maar ik denk niet dat je in het voordeel bent. Ze toonde haar nagels. Ze je dit? Hard en messcherp door een oud Bloodclan trucje dat helaas vergaan is. Ik ken je vecht technieken voor 80%. Spottend keek ze hem aan. Wat vind jij? Je bent eigenlijk te bijdehand om te doden. Je lijkt op mij. Ze zweeg even. En dat is geen compliment eindigde ze.


Emerald {open} 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Emerald {open} 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Emerald {open}   Emerald {open} Icon_minitimevr 29 mei 2015 - 21:33

Hij voelde de klap tegen zijn kop en onderdrukte sterk de neiging om zijn bek te openen. Ze zou niet op deze manier van hem winnen. Ondanks de pijn keek hij uitdagend terug. 'Pooh scary' miauwde hij sarcastisch. Toch waren de nagels genoeg om indruk te maken. De oude truc die tegenwoordig nog maar zelden werd gebruikt. Daar zou hij niet tegenop kunnen. Misschien moest hij zich overgeven? De volgende woorden veranderde dat echter. Ze was geen moordenaar? perfect. Zolang het maar niet in een gevecht uit brak kon hij sarcastisch blijven of beter. Hij zuchtte onder haar nagels. 'Het spijt me, ik had gewoon honger, ik kon niet goed denken.' Hij zette een zielige blik op, de lessen van Raza kwamen best van pas. 'Ik zal wel weggaan.' Oh nope, zodra ze hem los liet was hij er vandoor met het konijn.


Emerald {open} BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
Emerald {open} DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Emerald {open}   Emerald {open} Icon_minitimevr 29 mei 2015 - 21:45

'Het spijt me, ik had gewoon honger, ik kon niet goed denken.' De poes maakte een vreemd geluid. Even later bleek dat ze hem uitlachte. Serieus? Je bent wel een Bloodclan kat hoor. En je bent zo pluizig jij kan geen honger lijden. Haar groene ogen keken hem genadeloos aan en branden. Ik zie echt niet wat ik met jou moet. Je bent echt een lastig en irritant geval. De meeste indringers had ik allang weggejaagd maar jij hebt het op m'n konijn voorzien. Ze was al best tevreden. Het konijn was gered en de kater had alleen iets afgescheurd maar niks gegeten. Oh jij denkt dat ik te lief ben om een kat te doden? Je moest eens weten. Nee ik doe het niet graag, maar ik heb zeker weleens een kat gedood. [Niet in RP] Ik denk dat ik je maar meesleep naar de Windclan. Ik wed dat je daar ook wel eens iets steelt. Met de zon op haar vacht en haar klauwen gereed zag ze er best machtig uit. Als je beloofd weg te blijven, ik weet dat beloftes belangrijk zijn voor eer, laat ik je gaan. Anders haal ik de Windclan erbij. En in de tijd die je nu verdoet had je misschien al drie mollige konijnen kunnen vangen als je en tikje talent hebt. Met nadruk schoof ze het konijn weg uit het zicht van Draco. Ze zette haar poten weer op hem.


Emerald {open} 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Emerald {open} 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Emerald {open}   Emerald {open} Icon_minitimevr 29 mei 2015 - 21:50

Hij was pluizig dus hij kon geen honger lijden? Dat was gewoon oneerlijk, vooroordelen heette dat. 'Wel wat goed voor je, een beetje onzekerheid is gezond, als je nu je smerige poten van me afhaalde zou ik op prijs stellen' sneerde hij. Tenslotte haalde zijn onschuldige masker niks uit. 'Oh nee, dat heb ik nooit gedacht, in feite dacht ik eerder dat je mij niet kon vermoorden, geef nou toe... we zouden het perfecte team zijn. Dit alleen al bewijst het voor het grootste deel. Je was al mijn actie's te slim af, maar andere katten zouden niet zijn. We kunnen met gemak alles krijgen wat we willen.' Hij was nog serieus ook, een deal met een rogue kon niet zo slecht. Bovendien zat er voordeel voor beiden in. 'Wat denk je ervan Rogie?' Zijn blik toonde dat hij het serieus meende.


Emerald {open} BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
Emerald {open} DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Emerald {open}   Emerald {open} Icon_minitimevr 29 mei 2015 - 22:01

Ze was even stil. Ze dacht diep na. Een bloodclan kat. Eigenlijk haar grootste vijand. Hoe kan ik weten dat ik jou kan vertrouwen? Als ik je kan vertrouwen, ik wil vooral informatie en kan dat niet zonder de clans. Maar die leaders zullen dat me niet snel geven. Weetje, het is niet eens zo'n slecht idee. Ja. Als ik je kan vertrouwen.


Emerald {open} 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Emerald {open} 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Emerald {open}   Emerald {open} Icon_minitimevr 29 mei 2015 - 22:04

Hij knipoogde. 'Ik mag dan een vuile Elite kat zijn maar dat betekent niet dat ik me niet aan mijn beloftes houd. De informatie kom ik makkelijk aan, ik heb zo mijn connecties.' Daarmee bedoelde Draco alle katten die hij met zijn charme had veroverd. 'Denk er over na, ik ben vertrouwbaar, zou het niet perfect zijn?' Hij zag dat ze bijna over de boeg was, en hij werd steeds zekerder van zijn plan.


Emerald {open} BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
Emerald {open} DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Emerald {open}   Emerald {open} Icon_minitimevr 29 mei 2015 - 22:07

Ik vind het een prachtig plan. Maar... Hier zat ze het meest mee. Wat wil jij ervoor terug? Het zou prachtig zijn. Met deze kat zou ze alle informatie krijgen die ze wou. Mocht het niks worden konden ze altijd nog ieder voor zich gaan en dat hij Bloodclan was dan maar zo zijn. Ze was een rogue en clan gewoontes boeide haar niet zo.


Emerald {open} 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Emerald {open} 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Emerald {open}   Emerald {open} Icon_minitimevr 29 mei 2015 - 22:12

Nawh, was het vertrouwen in hem zo slecht? Oké, misschien was dat niet zo'n verassing maar toch fakete hij een geschokte expressie. 'Waarom zou ik zoiets doen' vroeg hij, pijn in zijn stem. Om vervolgens met een grijns overeind te komen. 'Just kidding Rogie, ik wil informatie en macht, simpel toch?' Hoe meer informatie hoe makkelijker het werd om gewoon de macht over te nemen. Bovendien wou hij nog steeds konijn maar dat liet hij even achterwegen.


Emerald {open} BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
Emerald {open} DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Emerald {open}   Emerald {open} Icon_minitimevr 29 mei 2015 - 22:15

Tevreden glimlachte ze. Mooi. Dan heb ik eindelijk een alliantie gevonden. Ik neem aan dat je het zo kan noemen? Informatie heb ik genoeg. Morgen ontmoet ik je hier weer goed? Zo en hier heb je zo veel moeite voor gedaan... Ze gaf hem een deel van het konijn. Oh en ik zou het fijn vinden als je me geen rogie noemt maar gewoon Emerald. Ik zie je morgen.


Emerald {open} 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Emerald {open} 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Emerald {open}   Emerald {open} Icon_minitimevr 29 mei 2015 - 22:20

Hiermee was hun deal dan gesloten. Tevreden knikte de kater. 'Morgen zonsopgang, Zira traint mijn apprentice wel.' Draco moest niet vergeten af en toe wat aandacht aan Five te besteedden of de kat ging nog klagen. Blij verast nam hij het stuk konijn in zijn mond en murmelde een bedankje. 'Emerald, okay, ik ben Draco.' Hij knikte ten afscheid en draaide zich toen om de bosjes in.

-Draco out


Emerald {open} BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Emerald {open}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: