Lost {open} - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Lost {open}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Emeraldtail
Member
Lost {open} - Pagina 2 DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Lost {open}   Lost {open} - Pagina 2 Icon_minitimedi 2 jun 2015 - 15:53

Emerald snoof. Ja jullie zijn met meer. Maar in verhouding hebben de clans nog steeds zat. In plaats van ruzie te maken om nóg meer met elkaar zouden jullie ook wel even mogen bedenken dat er ook katten zijn die van honger sterven zonder dat een kat ook maar een poot uitsteekt om er iets aan te doen.. Haar ogen vonkelden boos. Volgens mij heb ik wel eens van een kat gehoord die er zo beetje als jou uit moet zien. Leiders zoontje hé? Haar staart stond dik en ze had moeite de rest ook niet omhoog te laten komen. Wel schoof ze een tikje zenuwachtig verder van de kater vandaan. Ruzie met een Shadowclan kat zou niet slim zijn. Vooral niet als de kat populair was. En zelfs als ik jaag ik jullie territoria - waar clan katten rogues niet van weerhouden- wat denk je er aan te gaan doen?


Lost {open} - Pagina 2 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Lost {open} - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Lost {open}   Lost {open} - Pagina 2 Icon_minitimedi 2 jun 2015 - 15:57

Mensen, opgewonden standje much! Zij was toch duidelijk niet dood? Plus, als ze dan zonodig spul nodig had, waarom Shadowclan terwijl dat zo ongeveer het verste af lag van waar ze op het moment zaten. Hij zou Rogues nooit begrijpen. "Volgens mij heb ik wel eens van een kat gehoord die er zo beetje als jou uit moet zien. Leiders zoontje hé?" Dit deed hem even nieuwsgierig naar haar kijken, ze praatten over hem buiten de clans? Goede of slechte indruk? Vast en zeker een slechte, oeps, maar indruk desalniettemin! "Wat zeggen ze dan zoal?" Vroeg hij dan ook geamuseerd. Ze dacht hem te kennen? Well, niet goed genoeg om te weten dat hij haar zonder er slaap over te verliezen naar beneden zou kunnen gooien. Enige reden dat hij geen slaap zou verliezen zou zijn dat hij erachteraan sprong om te helpen though, dat was dus ook best dramatisch en nutteloos. "Ik kan je naar beneden gooien," Antwoordde hij dan ook droogjes op haar volgende vraag.


Lost {open} - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
Lost {open} - Pagina 2 DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Lost {open}   Lost {open} - Pagina 2 Icon_minitimedi 2 jun 2015 - 16:04

Ik heb zo mijn connecties. Sommige vinden je een held, sommige een uitslover. Ze keek hem op haar beurt geamuseerd aan. "Ik kan je naar beneden gooien," Antwoordde hij. Ja, dat kan je inderdaad nogal logisch dat kon ik zelf ook wel bedenken. Ik kan jou ook naar beneden gooien. Ze zag hem denken nadat ze vertelde dat ze hier kwam jagen. Begrijp je niet waarom ik hier jaag? Omdat als ik altijd op dezelfde plek jaag mijn geur een beetje heel erg opvalt. Wat denk jij? Even klapte ze haar nagels uit. Ze keek kort en klapte ze toen weer in.


Lost {open} - Pagina 2 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Lost {open} - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Lost {open}   Lost {open} - Pagina 2 Icon_minitimedi 2 jun 2015 - 16:07

Tall moest lachen toen hij hoorde wat anderen dus blijkbaar over hem zeiden, niet echt de grootste verassing in de wereld nee. Dit had hij zich misschien zelf ook wel kunnen bedenken. Toen ze echter zei dat ze hem ook wel naar beneden zou kunnen gooien keek hij haar even droogjes aan, tuurlijk, hij was ook slechts bijna twee keer zo groot als zij. En beter doorvoed. En beter getraind. In een gevecht zou ze geen kans hebben. "Begrijp je niet waarom ik hier jaag? Omdat als ik altijd op dezelfde plek jaag mijn geur een beetje heel erg opvalt. Wat denk jij?" Hij rolde met zijn ogen, dat maakte ineens uit? "Ik denk dat het oneervol is als je eten van anderen steelt," In your face, dat was zijn mening.


Lost {open} - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
Lost {open} - Pagina 2 DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Lost {open}   Lost {open} - Pagina 2 Icon_minitimedi 2 jun 2015 - 20:17

"Ik denk dat het oneervol is als je eten van anderen steelt," zei de kater. ''Nee en het is heel eervol katten van honger te laten sterven zonder een poot uit te steken om hun te helpen.'' antwoordde ze. Toen ze zijn minachtende blik zag lachte ze vanbinnen. Inderdaad, ze was niet groot. Maar bijzonder snel. En achter haar aanvallen zat heel wat kracht. Ze sloeg haar klauwen uit en hield ze vlak voor Tallshadows ogen. Zie je deze klauwen? Ze zijn gehard met een oude truc die helaas vergeten is. Een goed gemikte krab kan het einde van een kat zijn. Haar groene ogen branden. Ze keek hem spottend aan. Nee dat had je niet gedacht hé? Emerald probeerde niet om problemen te ontwijken. Ze was in een vrij agressieve bui en een gevecht met een opscheppertje zou haar goed doen. Ze trok haar klauw terug en keek hem uitdagend aan.


Lost {open} - Pagina 2 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Lost {open} - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Lost {open}   Lost {open} - Pagina 2 Icon_minitimewo 3 jun 2015 - 17:42

Tall rolde met zijn ogen toen de ander dramatisch begon te doen, en schoot waanzinnig in de lach zodra de poes begon over haar nagels. Natuurlijk, niet al te handig om zomaar te gaan lachen als er ergens een das was die je dood wilde hebben, maar misschien kwam het door de spanning? In ieder geval schoot de kater in de lach en stopte er niet snel mee, "E-een vergeten tehehechniek?" Vroeg hij, nog nagrinnikend, "Dan weet je dus nooit of het goed is gegaan," en als zij leefde, hoe was de techniek dan vergeten? Whatever, tijd om zijn irritante zelf te doen stoppen en weer zijn gezicht in de plooi te krijgen. Makkelijker gezegd dan gedaan.


Lost {open} - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
Lost {open} - Pagina 2 DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Lost {open}   Lost {open} - Pagina 2 Icon_minitimewo 3 jun 2015 - 19:03

Ik ben hem niet vergeten en heb het zeker ook gebruikt. Die Bloodclan sukkels kennen het niet meer. Dat had je niet verwacht hè? Ach hij vroeg erom. En De Bloodclan is niet georganiseerd. Geen wonder dat ik na een paar manen alweer weg was. Ik weet vrij zeker dat ik niet al te veel moeite zal hebben je te verslaan. Wat vind je er van? Siste ze uitdagend. Voor haar leek het hele woud stil. Alleen zij en de kater bestonden nog. Al haar zintuigen stonden alert en haar oren hoopten zo op dat antwoord.


Lost {open} - Pagina 2 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Lost {open} - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Lost {open}   Lost {open} - Pagina 2 Icon_minitimema 8 jun 2015 - 16:52

De kater trok zijn wenkbrauwen zo mogelijk nog verder op toen ze tegenover hem plots een verhaal begon. De grijns die hij net had weigerde te verdwijnen, maar zijn ogen verhardden wel, wat een opschepper! "Droom lekker verder," Antwoordde hij de ander hautain, en schudde lachend zijn hoofd. Er zat beneden een das en mevrouw hier naast hem -die hij naar zijn idee toch echt gered had- wilde een potje lopen vechten? Terwijl hij ook nog eens groter, beter doorvoed, en waarschijnlijk sterker was? Nee, dat zou hij de poes niet aandoen nee.


Lost {open} - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
Lost {open} - Pagina 2 DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Lost {open}   Lost {open} - Pagina 2 Icon_minitimema 8 jun 2015 - 17:07

Ze zuchtte en probeerde niet al te dramatisch te klinken. Zeg, waar zie je me voor aan, een kittypet? En dassen zijn niet zo slim om te begrijpen dat we ooit naar beneden komen. Ze was niet zo van er op los meppen en hopen dat je sterker bent. Gewoon snel, hard en kort bijten en krabben tot haar tegenstander zijn of haar geduld verloor. Als jij niet naar beneden durf ga ik wel. Ze keek naar beneden. Geen das te bekennen. Ze liep rustig richting Shadowclan territorium.


Lost {open} - Pagina 2 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Lost {open} - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Lost {open}   Lost {open} - Pagina 2 Icon_minitimema 8 jun 2015 - 21:35

Hij vroeg zich af hoe snel ze beneden gekomen was, ze had het ene moment nog tegen hem gepraat en het andere moment stond ze beneden! De kater keek haar lichtelijk gefrustreerd achterna, hij zou de Shadowclanners anders wel gewoon waarschuwen, het had geen zin met deze kat in discussie te gaan. Hoe luidde die uitspraak? Het was moeilijk een discussie te winnen van slimmen, maar ronduit onmogelijk om te winnen van de dommen. Niet goed om met die poes in discussie te gaan dus. Tall sloeg zijn staart rond zijn poten en bleef rustig in de boom zitten, zo slecht zat het nou ook weer niet.


Lost {open} - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
Lost {open} - Pagina 2 DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Lost {open}   Lost {open} - Pagina 2 Icon_minitimedi 9 jun 2015 - 7:23

De kattin begreep wel dat hij haar zou volgen. En wat wou hij doen? Hij wou niet vechten. Ze nam de kortere route via fourtrees. Al snel was ze in Shadowclan territorium. Ze zakte in de jachthouding en proefde de lucht. Eekhoorn! Zachtjes sloop ze de geur achterna. Een rode flits doorkruiste haar pad en ze sprong er achterna. De eekhoorn was snel, maar niet snel genoeg. Rustig at ze haar eekhoorn op. Ze sprong in de V van een boom en viel half in slaap.


Lost {open} - Pagina 2 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Lost {open} - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Lost {open}   Lost {open} - Pagina 2 Icon_minitimedo 11 jun 2015 - 22:46

Hij keek toe naar hoe de ander uit zijn zicht verdween, ongetwijfeld op weg naar Shadowclan aangezien het hem echt het type leek die anderen het leven zo zuur mogelijk probeerde te maken. Ach, ze was gewond door het gevecht met de das van eerder, en bovendien kende ze deze bossen niet half zo goed als hij. Zometeen zou hij wel naar beneden komen, een afsnijdroute nemen, en de clangenoten vertellen uit te kijken voor haar signalement. Dan zou ze haar lesje leren en niet terugkomen, voor nu zat hij hier echter prima, en moest zijn best doen zichzelf niet te verliezen in de ondergaande zon.

- Tall topic uit


Lost {open} - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lost {open}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Lost Territory-
Ga naar: