Uncertainity.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Uncertainity.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Futuresong
Member
Uncertainity. QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Uncertainity.   Uncertainity. Icon_minitimeza 6 jun 2015 - 20:13

Met haar oren omlaag liep ze de den in van degene die haar gekozen had om haar op te volgen. Het was een ongelofelijke eer, maar... Waarom? Ze zag Butter niet echt maar ze wist dat ze er was, ze hoorde haar ademen. Wat onzeker begon ze te spreken, niet wetend of ze aan het slapen was. "Butter?"


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Uncertainity. 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Uncertainity. XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Uncertainity.   Uncertainity. Icon_minitimeza 6 jun 2015 - 22:41

Met haar ogen gesloten lag ze ontspannen in haar den. Haar flanken daalde en rezen weer op een rustig tempo compleet aantonend dat de kattin ontspannen was. Ja eindelijk had ze weer iets van rust terug in haar lichaam met het kieze nvan haar nieuwe deputy. Ze wist dat Futuresong het goed zou doen en precies om de rede dat Future dat zelf niet wist. Hoe Butter dat wist? Wellicht het feit dat ze nu voor haar stond. Met een licht snorrend geluid opende ze haar ogen en keek naar de grote grijze kattin. Ze vroeg zich af hoe vaakt Future hier was geweest toen haar opa nog in dit nest woonde maar de vraag hielt ze achterwegen. "Ja Futuresong?" Vroeg ze rustig haar slanke lichaam omhoog heisend en keek naar de grote kattin.



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Uncertainity. QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Uncertainity.   Uncertainity. Icon_minitimezo 7 jun 2015 - 14:58

Door het snorrende geluid voelde ze zich best schuldig, ze was dus in ieder geval weggedommeld. "Zou ik wat mogen vragen?" Ze hield haar kop schuin en liep iets verder naar voren, zodat het figuur van Butter duidelijk zou worden. Kort keek ze om zich heen, de plek was nog vaag bekend...


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Uncertainity. 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Uncertainity. XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Uncertainity.   Uncertainity. Icon_minitimezo 7 jun 2015 - 15:40

Langzaam opende ze haar diep blauwe ogen wat beter en keek de grijze kattin aan. Een warme glimlach lag rond haar lippen terwijl ze knikte. "Natuurlijk kan je mij wat vragen Futuresong dat kan je altijd." Ze grinnikte even en likte over haar poot heen en rekte zich uit. "Ga je gang."



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Uncertainity. QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Uncertainity.   Uncertainity. Icon_minitimezo 7 jun 2015 - 15:57

De warmte van de poes deed haar even diep en opgelucht ademen, ze had niet anders verwacht maar het was toch wel fijn. Éen probleem, op het moment dat ze wou praten kwam het er niet uit. "Ik, uhm, jij, wat, nee. Huh? Tsja..." Ze had dit moment in haar hoofd zo vaak vlekkeloos afgespeeld, zo ging het nu niet bepaald. "W-waarom, ik?" Was het enige wat eruit kwam, hopend dat ze begreep wat ze bedoelde.


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Uncertainity. 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Uncertainity. XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Uncertainity.   Uncertainity. Icon_minitimezo 7 jun 2015 - 16:00

EEn grinnikje gleed over haar lippen horend hoe Future over haar woorden struikelde en keek haar aan met warme blauwe ogen. "Waarom jij hmm." Ze kwam omhoog en stapte naar haar deputy aan haar recht aankijkend met haar diep blauwe ogen. "Waarom niet is een betere vraag." Was haar enige antwoord en ze glimlachte zacht weer weglopend en ging in haar nest liggen en rekte zich gapend uit.



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Uncertainity. QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Uncertainity.   Uncertainity. Icon_minitimezo 7 jun 2015 - 16:03

Ze knikte op haar woorden, een soort tikje dat ze had. Ze werd wat zenuwachtig toen ze op haar afliep, en trok haar kop terug op de woorden, en hoe makkelijk ze ze zei. "Maar... zoveel katten. Uit alle, waarom wél?" Ze glimlachte, haar zelfvertrouwen groeiend als kool.


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Uncertainity. 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Uncertainity. XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Uncertainity.   Uncertainity. Icon_minitimezo 7 jun 2015 - 16:08

Ze sloot haar ogen ontspannen terwijl Futuresong opnieuw sprak en glimlachte zacht. "Ik heb altijd iets met jou en jouw familie gehad Futuresong. Jullie hebben me altijd al geinterreseerd en daarom heb ik jou ook in de gate gehouden. Je bent trots, een heethoofd en goed of niet je kan een bek opentrekken waar je grootvader bang voor zou zijn." Zachtjes grinnikte ze en keek haar warm aan. "Van iedereen, ben jij degene die geboren is om leader te zijn op een dag Futuresong. Het heeft altijd al op jouw pad gelegen."



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Uncertainity. QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Uncertainity.   Uncertainity. Icon_minitimezo 7 jun 2015 - 17:02

Haar oortjes wiebelden terwijl ze naar haar luisterde, de woorden raakten haar. Het was waar dat ze leidersbloed in haar had, en van haar bek open trekken ook. Haar oortjes vielen in haar nek, denkend aan het feit dat haar grootvader, haar opa er niet meer was. "Wauw..." Was het enige wat ze nu nog kon zeggen, ze voelde zich nu geweldig. "Ik bedoel... uhmm... dankje?"


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Uncertainity. 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Uncertainity. XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Uncertainity.   Uncertainity. Icon_minitimezo 7 jun 2015 - 17:05

Een warme glimlach lag op haar lippen terwijl ze opnieuw naar haar toe stapte en likte zachtjes over haar oor voor ze haar recht aankeek. Een zekerheid in haar diep blauwe ogen en legde haar voorhoofd tegen de hare voor ze diep adem haalde. "Stormstar zou trots op je zijn geweest." Fluisterde ze zacht en glimlachte warm naar haar.



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Uncertainity. QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Uncertainity.   Uncertainity. Icon_minitimezo 7 jun 2015 - 17:09

Ze keek haar in haar oceaan blauwe ogen aan en voelde de lik over haar oor. Toen ze haar voorhoofd tegen de hare aanlegde sloot ze haar ogen, maar opende die weer na wat ze zei. "Ik weet niet of jullie elkaar gekend hebben, maar ik weet zeker dat hij ook meer dan trots op jou is, Butter. Je leid de clan echt fantastisch en gaat door met wat moet wat anderen ook van je vinden."


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Uncertainity. 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Uncertainity. XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Uncertainity.   Uncertainity. Icon_minitimezo 7 jun 2015 - 17:12

Zachtjes grinnikte ze haar hoofdje omhoog duwend. "Futuresong ik heb jouw grootouders gekend." Ze knipoogde naar haar. "Al moet ik zeggen dat ik altijd een ongelovelijke hekel aan Dreamheart gehad heb." Ze grinnikte even. "Maar nou ja.. Het lijkt lang geleden maar Snowcrystal jouw oma's zus leeft natuurlijk ook gewoon nog." Ze glimlachte zacht haar hoofd schuddend negerend dat ze vroeger wel ens jaloers was op de grote familie tot ze zich besefte dat heel Riverclan haar familie was.



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Uncertainity. QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Uncertainity.   Uncertainity. Icon_minitimezo 7 jun 2015 - 17:38

Haar kop ging voor de zoveelste keer schuin staan, wat zou ze van ze gevonden hebben? "Dat is waar, maar ik ben nooit echt close geweest met Snowcrystal. Vooral door haar problemen, en nu ze haar partner Highfive heeft en een gezond nestje lijkt ze veel te vrolijk om een bezoekje te krijgen van een kleinnichtje." Ze grinnikte om het laatste woord, raar woord..


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Uncertainity. 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Uncertainity. XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Uncertainity.   Uncertainity. Icon_minitimezo 7 jun 2015 - 21:34

Een zachte warme glimlach lag op haar lippen terwijl ze luisterde naar haar deputy en trok even met haar oren. "Nou ik zou toc hwel zeggen dat een Queen tijd zou moeten hebben voor haar Deputy niet waar?" Grapte ze zachtjes en likte over haar lippen. "Ga gewoon eens bij haar langs Future? Het zal je verbazen hoe graag familie met elkaar omgaat." Ze likte over haar poot. "Over familie gesproken, met je broers training gaat het goed. Ik hoop dat Battlepaw over een maan of twee warrior kan worden. Hij heeft nog wel een lange weg te gaan maar ik heb er vertrouwen in dat hij compleet over zijn problemen heen komt."



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Uncertainity. QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Uncertainity.   Uncertainity. Icon_minitimedi 9 jun 2015 - 15:50

Ze glimlachte en keek even schuin naar de grond, ze had gelijk maar Future wou niet gebruik maken van haar Rang op die manier. Ze knikte en antwoordde niks, maar de poes had haar aandacht toen ze over Battlepaw begon. "Dat is fantastisch!" Zei ze, en grote glimlach zich vormend op haar gezicht. "Ik kan niet wachten om hem te feliciteren met zijn warriorschap." Vervolgde ze trots.


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Uncertainity. 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Uncertainity.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Leaders den-
Ga naar: