Lonely patrol.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Lonely patrol.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
Futuresong
Member
Lonely patrol. QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Lonely patrol.   Lonely patrol. Icon_minitimeza 6 jun 2015 - 20:43

Wat sloffend liep ze op de rotsen af. Er waren problemen met de Thunderclan, dus zouden de meesten zichzelf willen bewijzen of iets dergelijks. Ze had besloten om dus zelf een korte patrouille te lopen, en zonodig katten weg te jagen. Futuresong glimlachte echter toen ze Graywing al op een rots zag zitten, en sprong er soepel naast. "Hallo, Gray." Zei ze vriendelijk, blij dat ze gezelschap had.



✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Lonely patrol. 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
Lonely patrol. DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Lonely patrol.   Lonely patrol. Icon_minitimeza 6 jun 2015 - 21:07


Een beetje lui zat Graywing op een warme rots. Het was prachtig weer en eigenlijk zou hij iets nuttigs moeten gaan doen, maar de zwarte kater kon zich er niet echt toe zetten. In plaats daarvan genoot hij van het weer en vertelde zichzelf dat hij gewoon de wacht hield bij de border. Een andere kat naderde hem en hij merkte op dat het Futuresong was. "Hallo, Gray." Zei ze vriendelijk, en Graywing grijnsde. "Hallo Futuresong, onze vereerde deputy." Zei hij op eerste op serieuze toon, maar grinnikte toen.


Lonely patrol. 2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Lonely patrol. QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Lonely patrol.   Lonely patrol. Icon_minitimezo 7 jun 2015 - 0:39

Ze bloosde om wat hij zei en trok haar kop verlegen terug, waarna ze grinnikte. "Nou nou, je kan ook teveel van het goede zeggen. Vast niet iedereen is blij met me." Wat verlegen keek ze voor zich uit, denkend aan wat ze gehoord had.


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Lonely patrol. 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
Lonely patrol. DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Lonely patrol.   Lonely patrol. Icon_minitimezo 7 jun 2015 - 12:54


"Nou nou, je kan ook teveel van het goede zeggen. Vast niet iedereen is blij met me." Zei zijn deputy wat verlegen, en hij keek haar grijnzend aan. "Tot nu toe doe je het goed." Zei hij bemoedigend. "En van Panthergrowl moet je je niets aantrekken. Die heeft het gewoon een beetje hoog in zijn bol."


Lonely patrol. 2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Lonely patrol. QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Lonely patrol.   Lonely patrol. Icon_minitimezo 7 jun 2015 - 14:51

Ze bloosde nog iets meer, waarom deden deze woorden zoveel voor haar? "Ik vind hem ergens wel zielig," Ze fronste en keek ondertussen ook verward. "Hij doet zijn best, weet je wel? En 't zit 'm allemaal niet mee." Ze liet haar kop zakken tussen haar schouders en haalde deze weer omhoog, als een teken dat ze het echt even niet meer wist.


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Lonely patrol. 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
Lonely patrol. DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Lonely patrol.   Lonely patrol. Icon_minitimezo 7 jun 2015 - 15:04


"Ik vind hem ergens wel zielig," Zei Futuresong met een frons. "Hij doet zijn best, weet je wel? En 't zit 'm allemaal niet mee." Graywing haalde even zijn schouders op. "Teleurgesteld zijn is een ding." Zei hij. "Maar je moet je er ook weer overheen kunnen zetten om gewoon blij voor de ander te kunnen zijn, want je hebt het wel gewoon echt verdiend."


Lonely patrol. 2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Lonely patrol. QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Lonely patrol.   Lonely patrol. Icon_minitimezo 7 jun 2015 - 15:13

Haar oortjes wiebelde om wat hij zei, hij had daar een groot punt. "Dat is waar. Hij is een warrior van 17 manen? Hij moet dit toch wel aankunnen." Ze klonk nu een stuk minder vriendelijk, de boze kant van haar naar boven komend. Waarom moest ze zo gemixt zijn?


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Lonely patrol. 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
Lonely patrol. DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Lonely patrol.   Lonely patrol. Icon_minitimezo 7 jun 2015 - 15:20


"Dat is waar. Hij is een warrior van 17 manen? Hij moet dit toch wel aankunnen." Zei Futuresong op een minder vriendelijke toon. Graywing deed alsof hij het niet merkte. Het was vast frustratie of zo. "Precies." Zei hij. "Maar laten we niet gaan roddelen. We lijken zo net een stelletje elders." Hij grijnsde luchtig, en dacht terug aan zijn gesprek met Butterstar. Misschien werd hij echt oud.


Lonely patrol. 2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Lonely patrol. QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Lonely patrol.   Lonely patrol. Icon_minitimezo 7 jun 2015 - 15:22

Ze grinnikte om zijn woorden en ontspande weer, hij had gelijk. "Ja, oké, sorry." Ze glimlachte onschuldig naar hem, en keek nog een keer om haar heen. "Dus, wat voor spannends heeft onze Graywing in de tussen tijd meegemaakt?" Vroeg ze om het gesprek gaande te houden.


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Lonely patrol. 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
Lonely patrol. DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Lonely patrol.   Lonely patrol. Icon_minitimezo 7 jun 2015 - 16:14

"Ja, oké, sorry." Zei Future met een onschuldige glimlach. "Dus, wat voor spannends heeft onze Graywing in de tussen tijd meegemaakt?" Graywing grijnsde. Hij had al dagen zitten wachten tot iemand die vraag zou stellen. "Oh niet veel." Zei hij nonchalant. "Ik ben alleen maar aangevallen door een das, en ik denk ook dat ik gister iets verkeerds heb gegeten. Vond jij die zalm er ook zo verdacht uitzien?"


Lonely patrol. 2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Lonely patrol. QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Lonely patrol.   Lonely patrol. Icon_minitimezo 7 jun 2015 - 17:06

Ze trok haar kop schuin, Future wist dat er wel iets van gezien zijn manier van praten. Na zijn woorden schoten haar ogen wijd open, waardoor ze het laatste eigenlijk negeerde. "Wowowow, terugspoelen. Aangevallen door een das? Waar? Wanneer? Was je alleen?" Ze moest het weten, Butter wou immers dat zij de volgende ceremonie ging houden en een waarschuwing was dan niet mis.


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Lonely patrol. 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
Lonely patrol. DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Lonely patrol.   Lonely patrol. Icon_minitimezo 7 jun 2015 - 19:02


"Wowowow, terugspoelen. Aangevallen door een das? Waar? Wanneer? Was je alleen?" Vroeg Future, en Graywing grijnsde. Het waren veel vragen in een keer, maar de kater hield van praten en vond het dus niet erg om in een keer te antwoorden. "Bij de stream, een paar dagen geleden." Zei hij rustig. "Ik was met Smokegaze, en ik kan je verzekeren, van die das zullen we geen last meer hebben."


Lonely patrol. 2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Lonely patrol. QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Lonely patrol.   Lonely patrol. Icon_minitimema 8 jun 2015 - 16:36

Ze hield haar kop schuin en haar ogen nieuwsgierig, de grijns haar een beetje een naar gevoel gevend. Ze glimlachte om zijn laatste zin en knikte. "Right. Smokegaze, stream, paar dagen geleden. Das vermoord." Ze fronste even om na te denken. "Heb ik het zo goed?"


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Lonely patrol. 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
Lonely patrol. DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Lonely patrol.   Lonely patrol. Icon_minitimema 8 jun 2015 - 22:18


"Right. Smokegaze, stream, paar dagen geleden. Das vermoord." Zei Futuresong met een frons. "Heb ik het zo goed?" Graywing keek haar even grijnzend aan en besloot de situatie niet ernstiger te maken dan het was. "Je bent vergeten hoe ik daarna nog eigenhandig de hele dassenburcht heb schoongeveegd, en Evenstar vervolgens nog een schop onder haar kont heb gegeven." Hij lachte zacht. "Vooral dat laatste moet je niet vergeten. Het is zeer belangrijke informatie."


Lonely patrol. 2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Lonely patrol. QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Lonely patrol.   Lonely patrol. Icon_minitimedi 9 jun 2015 - 15:55

Hij had haar aandacht bij je bent vergeten, maar daarna moest ze grinniken. Ze haatte niet veel, het was meer van niet mogen, niet leuk vinden. Maar bij de namen Windclan en Everstar voelde ze een diepe haat, of het nou kwam door Wolverinebite of door de irritatie die het dassengedoe opbracht wist ze niet. "Ik denk dat ik dan gelijk naar mijn rang mag fluiten." Lachte ze, en keek de kater warm aan.


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Lonely patrol. 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
Lonely patrol. DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Lonely patrol.   Lonely patrol. Icon_minitimedi 9 jun 2015 - 17:43

"Ik denk dat ik dan gelijk naar mijn rang mag fluiten." Zei Future met een warme glimlach, en Graywing grijnsde. Hij had haar nooit echt goed gekend, maar tot nu toe leek ze hem wel oké. "Wees daar maar niet bang voor." Zei hij met een glimlach. "Ik mag dan wel super sterk en knap zijn, maar ik ben bang dat de hele clan ondertussen al doorheeft dat er over het algemeen niet veel zinnigs uit mijn mond komt."


Lonely patrol. 2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Lonely patrol. QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Lonely patrol.   Lonely patrol. Icon_minitimedi 9 jun 2015 - 18:06

Ze keek verward, en moest daarna weer een klein beetje grinniken. Speels duwde ze haar poot tegen zijn wang zodat hij wat om zou wankelen. "Je bent echt raar wist je dat." Lachte ze, en schudde met haar hoofd. "Maar dat mag ook wel, anders had ik ook niks te doen op dit moment." Misschien wel, misschien had ze heel veel te doen. Maar ze bedoelde iets leuks te doen.


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Lonely patrol. 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
Lonely patrol. DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Lonely patrol.   Lonely patrol. Icon_minitimedi 9 jun 2015 - 21:03


De poes duwde speels tegen zijn wang o hem aan het wankelen te maken, maar tegen haar verwachting deed het de kater bijna niets. Zijn gevoel voor evenwicht was flawless. "Je bent echt raar wist je dat." Zei de deputy hoofdschuddend, en Graywing keek haar een beetje beledigd aan. Raar? Was dat hoe hij was? De zwarte kater wist dat hij sinds die ene dag een totaal ander persoon was geworden, maar was dit echt wie hij nu was? "Maar dat mag ook wel, anders had ik ook niks te doen op dit moment." Vervolgde Futuresong, en hij deed zijn best om weer een grijns op zijn gezicht te krijgen. Hij moest er niet over nadenken, erover denken deed pijn. "Fijn om te weten dat ik toch nog deug als entertaiment." Zei hij zo vrolijk mogelijk.


Lonely patrol. 2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Lonely patrol. QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Lonely patrol.   Lonely patrol. Icon_minitimewo 10 jun 2015 - 18:18

Ze zag zijn gezicht vertrekken, waardoor ze meteen een schuld gevoel kreeg. Was ze nu al te hard geweest? Kwam het zo aan? Haar oortjes gingen plat liggen, en fronste na zijn woorden. "Gray... Ik bedoelde het niet gemeen. Het is een goed iets. Maar het was niet zo slim. Ik bedoel, wat is normaal, toch?" Normaal had gewoon geen vaste definitie. De een vond het ene normaal de ander het andere, iedereen was verschillend.


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Lonely patrol. 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
Lonely patrol. DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Lonely patrol.   Lonely patrol. Icon_minitimewo 10 jun 2015 - 19:15

De zwarte kater zette met een grijns zijn masker weer op. "Het is niet erg." Zei hij met een glimlach. "Ik ben tenminste niet saai." Graywing grijnsde nog steeds en hij keek de poes vrolijk aan. Hij moest zichzelf niet zo laten gaan. Future had nu de clan om zich zorgen over te maken, en hij kon anderen niet opzadelen met problemen waar hij zelf niet eens over na wilde denken.


Lonely patrol. 2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lonely patrol.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Sunningrocks-
Ga naar: