Beste vrienden



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Beste vrienden

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shadowheart
Member
Beste vrienden Db916e77e8c72242bdfbcf1566a71515
Icon
150
Afwezig
katten kunnen ook paars zijn

CAT'S PROFILE
Age: Immortal
Gender: She-cat ♀
Rank: Hertenvanger
Shadowheart
BerichtOnderwerp: Beste vrienden   Beste vrienden Icon_minitimezo 5 jun 2011 - 16:30

Shadowheart liep een eindje. Even weg van haar clan. Gewoon even rust. Ze voelde de wind door haar vacht gaan. Het was prachtig weer. Ze dacht: Ik hoor bij een clan, Heb het goed, ik ben gezond. En nu alleen nog een paar vrienden. Ze voelde zich zo fijn vandaag! Ze begon te rennen en te rennen. Heel hard met de Wind in haar gezicht. Ze had haar gedachten er even niet bij en struikelde over een takje. Ze viel op de grond. In een rosenveldje. Ze rook de heerlijke geur van rozen,maar gek genoeg ook iets anders. Ze zag tussen de rosen struiken een kleine kitten Vast wegelopen van haar Clan ze zei lief en zachtaardig tegen de kitten: Maak je geen zorgen ik kan je alles leren.....

(Shadowheart Rainbowkit en Kazuya)


WC's Hertenvanger
Since 2011 ♥️
iconic graph:


Laatst aangepast door Shadowheart op zo 5 jun 2011 - 18:53; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
rainbowkit
Member
Beste vrienden DPKsfdL
18

CAT'S PROFILE
Age: 0 manen
Gender:
Rank:
rainbowkit
BerichtOnderwerp: Re: Beste vrienden   Beste vrienden Icon_minitimezo 5 jun 2011 - 16:52

ik ben rainbowkit zij de poes tussen de rozenstruiken. dit is een plekje waar ik heel vaak zit. omdat het hier zo lekker ruikt. maar ik ben hier eigelijk zelfs altijd omdat ik niet weet waar ik heen moet ik ben verdwaald. en mijn ouders zijn all in de starclan. maar het schijnt te zijn dat mijn zus nog leeft en mijn broer. ik weet hoe ze heten mijn broer heet kazuya en mijn zus heet shadowheart. hoe heet jij eigelijk?.........
wacht eens even jouw groene ogen? jouw zwarte kleur?
jij bent mijn zus shadowheart!
opeens zag ze een andere kat aanlopen......


lolly's zijn gigantich lekker (vooral framboos mmm echt heel lekker) wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyfeather
StarClan
Beste vrienden DPKsfdL
1472

CAT'S PROFILE
Age: Ageless...
Gender:
Rank:
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: Beste vrienden   Beste vrienden Icon_minitimezo 5 jun 2011 - 17:01

rainbowkit schreef:
ik ben rainbowkit zij de poes tussen de rozenstruiken. dit is een plekje waar ik heel vaak zit. omdat het hier zo lekker ruikt. maar ik ben hier eigelijk zelfs altijd omdat ik niet weet waar ik heen moet ik ben verdwaald. en mijn ouders zijn all in de starclan. maar het schijnt te zijn dat mijn zus nog leeft en mijn broer. ik weet hoe ze heten mijn broer heet kazuya en mijn zus heet shadowheart. hoe heet jij eigelijk?.........
wacht eens even jouw groene ogen? jouw zwarte kleur?
jij bent mijn zus shadowheart!
opeens zag ze een andere kat aanlopen......

Oke Rainbowkit, je zit op de goede weg nu, maar ik raad je aan om in de RPG training te gaan RPGen zodat je wat tips kunt ontvangen Wink

We RPGen hier namelijk met normale Nederlandse spellingstekens, zoals punten en komma's, en we zetten als de kat iets zegt iets tussen aanhalingstekens.
Dus bijvoorbeeld: "Ik ben Rainbowkit," zei de poes tussen de rozenstruiken, "Dit is een plekje waar ik heel graag zit omdat het zo lekker ruikt."

Ook typen we meestal een stuk door zonder telkens een enter te zetten, want anders is het geen 5 volle regels Smile Wel verdelen we de tekst onder in alinea's, kijk maar eens rond op het forum hoe de andere posten. Tevens raad ik je aan om de forumregels eventjes door te lezen.

Als iemand hierop wil reageren, mijn mailbox staat open Smile

En trouwens, probeer het realistisch te houden!

Met vriendelijke groet,

Honeyfeather Smile


Beste vrienden UypcHQo
Terug naar boven Ga naar beneden
kazuya
Member
Beste vrienden DPKsfdL
24

CAT'S PROFILE
Age: 1,5
Gender:
Rank:
kazuya
BerichtOnderwerp: Re: Beste vrienden   Beste vrienden Icon_minitimezo 5 jun 2011 - 18:51

Kazuya zwerfde door de bossen. Met hoop dat hij een beetje lol krijgt. Toen zag hij een zwarte poes en een kleine kitten. Hij bespiede ze van een afstand.
Hij wachtten tot het gesprek van hen klaar was. Toen ze klaar waren liep hij naar ze toe.
Kazuya dacht ondertussen: Wat een raar verhaal heeft die kitten verteld, En de namen waren volgens mij Shadowhert en Raindropkit. Maar voor de zeker heid vraag ik het nog na.
Kazuya zegt tegen de poes en de kitten:"wie zijn jullie''. Op hoop dat ze geen vijanden waren en dachten dat hij hun eten kwam stelen.


Beste vrienden 67658


lolly's zijn gigantisch lekker
Kazuya's halsband:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowheart
Member
Beste vrienden Db916e77e8c72242bdfbcf1566a71515
Icon
150
Afwezig
katten kunnen ook paars zijn

CAT'S PROFILE
Age: Immortal
Gender: She-cat ♀
Rank: Hertenvanger
Shadowheart
BerichtOnderwerp: Re: Beste vrienden   Beste vrienden Icon_minitimezo 5 jun 2011 - 19:02

Shadowheart antwoorden:"wij zijn Shadowheart en Rainbowkit"
We hebben net ontdekt dat ik en Rainbowkit zussen zijn. Maar we hebben ook nog een broer Kazuya. Wil jij helpen hem te zoeken? Want we gaan proberen om als familie weer bij elkaar te komen. Hij is paarsachtig met een rood o.... wacht eens even? JIJ BENT HET!!!
Het is gelukt we hebben je gevonden! Nu zijn we weer compleet!
Nu nog een doel verzinnen... iemand een idee?


WC's Hertenvanger
Since 2011 ♥️
iconic graph:
Terug naar boven Ga naar beneden
rainbowkit
Member
Beste vrienden DPKsfdL
18

CAT'S PROFILE
Age: 0 manen
Gender:
Rank:
rainbowkit
BerichtOnderwerp: Re: Beste vrienden   Beste vrienden Icon_minitimezo 5 jun 2011 - 19:18

We gaan in een clip dansen wacht niemand heeft daar verstand van want we zijn dieren!!!
o o o ik heb nog een iedee we kunnen......we kunnen shoppen nee laat maar.maar we kunnen wel schoenen poetsen of kleurplaten kleuren of nee het kan allemaal niet.
mmm? wat kan wel? ja we kunnen , oke ik hou mijn mond wel. iemand een iedee ik weet niks meer zij rainbowkit.shadowheart of kazuya niemand zullen we dan maar een van mijn iedeen doen?


lolly's zijn gigantich lekker (vooral framboos mmm echt heel lekker) wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Beste vrienden Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Beste vrienden   Beste vrienden Icon_minitimezo 5 jun 2011 - 19:35

Beste Rainbowkit Shadowheart en Kazuya,

Wij houden ons hier aan minstens 5 VOLLE regels per post. Deze regel overtreden heeft gevolgen.
Daarbij gebruiken jullie niet de juistje interpunctie, voor oefening hierin kunnen jullie het beste terecht in de RPG training, want door het missen van de juiste leestekens worden posts heel ingewikkeld en moeilijk te begrijpen.

Daarbij houden wij het hier realistisch! Die ideeën die opgenoemd worden zijn allemaal dingen waarvan wilde katten geen weet kunnen hebben!
Een kat kan ook niet paarsachtig zijn en houd het AUB een beetje real met in welke Clans je familie allemaal zit.

Zie ik hier nog één overtreding, dan krijgen jullie allemaal procenten. Ik laat hem nog open om het te beteren, maar gaat het zo door, dan zullen jullie de gevolgen moeten merken.


Mvg. Fireheart


Beste vrienden RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
kazuya
Member
Beste vrienden DPKsfdL
24

CAT'S PROFILE
Age: 1,5
Gender:
Rank:
kazuya
BerichtOnderwerp: Re: Beste vrienden   Beste vrienden Icon_minitimezo 5 jun 2011 - 20:12

Al die onzin. We doen mijn plan! We gaan onze ouders zoeken. Shadow heart en rainbowkit leken verbaasd te kijken. O julie denken dat onze ouders dood zijn, nou ik weet niet wat julie gaan doen maar ik ga hun zoeken. O ja ik was vergeten mij in detail voor te stelen voor het geval dat julie me niet goed meer kennen. Ik hou niet van clans vanwegen de rangen, en ik hou van vis en water eten en te drinken. Ik vind dat julie je ook in detail moeten voorstelen, Shadowheart begin jij?


Beste vrienden 67658


lolly's zijn gigantisch lekker
Kazuya's halsband:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Beste vrienden
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: