Even kijken of jullie vinden dat ik goed schrijf :D!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Even kijken of jullie vinden dat ik goed schrijf :D!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Flowerfang
Member
Even kijken of jullie vinden dat ik goed schrijf :D! DPKsfdL
43

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons. 2 jaar&1maand
Gender:
Rank:
Flowerfang
BerichtOnderwerp: Even kijken of jullie vinden dat ik goed schrijf :D!   Even kijken of jullie vinden dat ik goed schrijf :D! Icon_minitimezo 5 jun 2011 - 17:24

De iets wat zwarte poes sloop tussen de hoge grote groene struiken. De blaadjes kietelde in haar vacht en de mieren die op de grond liepen rennen snel over haar pootjes heen en weer. De zwart kleurige poes stak haar neus in de wind en pikte er een aantal geuren op. De geuren van waarschijnlijk aangevreten vlees, vogeltjes die rondvliegen en irritante melodieën vloten en de geur van onbekende katten of poesen. FF of ook wel FlowerFang genoemd was een solidaire poes, die alleen door de bosjes loopt en zelf op zoek gaat naar eten. Ze jaagt niet graag in een grote groep waar iedereen perse een vogels muis konijn of whatever wilt vangen. FF vangt haar eigen eten, en niet voor anderen. Maar de laatste tijd neigt ze naar anderen. Om anderen poesen en katten te leren kennen, en meer socialer te worden. En dat gaat niet in een groep, daarbij is ze ook enorm kwetsbaar in haar eentje. Zo kan ze worden aangevallen door roofvogels, grotere katten slangen en herten. Op zulke momenten is het handiger om in een groep te zitten. FF spitste haar oren en hoorde vanaf een kleine afstand een mus aankomen. Ze had vandaag nog niet gegeten, en wat is nou een lekkerder ontbijt dan een heerlijke mus die je zo uit de lucht zou kunnen plukken. De mus kwam steeds dichter bij, en wanneer het musje vlak voor haar neus was stak FF haar poot uit in de lucht, MIS! FlowerFang strekte haar poten uit en begon achter het musje aan te rennen zo af en toe sprong ze op uit de lucht in de hoop dat het musje dichterbij zou komen. Weer haalde FlowerFang uit met haar poot en deze keer raak. Het kleine musje kwam met een klap op de grond en stootte zijn hoofd tegen wat steentjes op de grond. Wanhopig probeerde het weg te komen maar Flowerfang legde haar poot op het hoofdje en drukte er lichtjes op. Vervolgens bracht ze haar hoofdje dichterbij het pluizige lichaampje van het musje en opende voorzichtig haar mond. 2 witte snijtanden kwamen tevoorschijn. Ze legde haar tanden in het musje en beet er een keer hard in. Wanneer het musje dood was ging ze liggen met het musje tussen haar poten. Ze plukten wat veertjes van het lichaampje en begon het vervolgens een beetje te likken. Haar ruwe tong namen de smaken op, en voor ze het zelf in de gaten had was er een hap uit het lichaampje. Met haar tong likte ze het bloed van haar lippen. Voorzichtig snoof ze met haar neus, maar er kwam een vreemde geur binnen, een geur van een vreemde kat. Langzaam stond ze op en spande haar spieren rustig aan. Haar ogen gleden langs de bosjes, afwachtend of er iemand uit kwam.

Tips zijn natuurlijk altijd welkom, daarom schrijf ik hier ook haha. Thankyouu..


Even kijken of jullie vinden dat ik goed schrijf :D! 2jwfnn
OS IS TIJDELIJK, BEN BEZIG MET EEN LEUKE TE ZOEKEN.
Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud
Member
Even kijken of jullie vinden dat ik goed schrijf :D! DPKsfdL
alexandra
75

CAT'S PROFILE
Age: 1.5 manen
Gender:
Rank:
Cloud
BerichtOnderwerp: Re: Even kijken of jullie vinden dat ik goed schrijf :D!   Even kijken of jullie vinden dat ik goed schrijf :D! Icon_minitimema 6 jun 2011 - 15:14

Een grote witte kater met rode vlekken in zijn half-lange vacht liep met zachte passen door de bosjes. Zijn grijze ogen zochten rond naar wat leven. Zijn vacht streek langs de bladeren die hij passeerde en zijn neus zakte even af naar een los blaadje om eraan te ruiken. Het rook naar een rogue, een poes om preciezer te zijn. De kater tilde zijn hoofd op en volgde geruisloos het geurspoor van de poes. Onbewust was hij heel nieuwsgierig wie deze poes was en wat haar naam was. Zelf droeg hij met trots de naam Cloud. Hij vond het een goede naam, net als zijn broers en zussen. Hun namen leken voor geen meter op de namen die de Clankatten kregen. Persoonlijk was hij best nieuwsgierig naar alle Clankatten. Maar er heen gaan deed hij niet, nog niet in ieder geval. Hij was vastberaden ooit een keer een kijkje te gaan nemen op dat Clanterritoria. Snel klom hij in een boom en zag vanaf daar een zwarte kat naar een musje sprong en het miste. Zijn snorharen trilden eventjes toen hij de kat zag wegrennen achter het musje aan. Snel sprong hij uit ded boom en schoot de bosjes in om de kat te gaan volgen. Hij herkende het geurspoor van de onbekende poes dat hij volgde. Dit moest die poes wel zijn, want er was geen andere geur te bekennen in de buurt. Na niet al te lang zag de kater haar opnieuw opspringen en ditmaal had ze het musje wel te pakken. Langzaam sloop hij dichterbij en keek toe hoe ze het diertje doodde en de veertjes begon los te plukken. Ze was gaan liggen op de grond en had al een hap uit het musje genomen, toen hij haar hoorde snuiven. Had ze hem geroken, of was het iets anders? De poes stond op en spande zichtbaar haar spieren aan. Hij zag hoe ze haar ogen langs de bosjes liet glijden en hem dus ook passeerde. Langzaam drong hij zijn kop uit de struiken vandaan en stapte langzaam tevoorschijn. Hij was best wel groot maar spande zijn spieren niet aan om te laten zien dat hij een vriend was. Nouja geen vijand dan. '' Heey,'' mauwde hij rustig en ging ontspannen zitten. Hij bekeek de poes onderzoekend en schatte haar een beetje in. Ze was wel ouder dan dat hij was maar dat deed er niet toe. Haar spieren lagen onder haar huid en waren zichtbaar sterk. Voor zover hij kon merken had ze haar klauwen niet uitgeslagen, dus hem aanvallen deed ze hopelijk niet. '' Mooie vangst met die mus, ik zag je rennen,'' zei hij vriendelijk en keek haar recht aan. '' Wat is je naam?'' Vroeg hij toen uit pure nieuwsgierigheid. Hij sloeg zijn pluizige staart om zijn voorpoten en sloot eventjes zijn ogen, maar opende ze al gauw weer. Geduldig wachtte hij op een reactie van de poes.





ikke ga reageren met Cloud, dan kan ik ook wat met hem oefenen voordat hij geboren word x'D en ja hij is nu gewoon even volwassen Razz
En hou wel in de gaten dat je echt een tijd neemt om mee te spelen( ik zag het maar 1 keer hoor)
dat probleem had ik ook met mijn eerste post xd


Even kijken of jullie vinden dat ik goed schrijf :D! 28qx388
Lovelykit x Kestrelpaw x Luckypaw x Stormpaw x Moonshine x Cloud
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Even kijken of jullie vinden dat ik goed schrijf :D!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: