Looking for help



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Looking for help

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Emeraldtail
Member
Looking for help DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Looking for help   Looking for help Icon_minitimedi 16 jun 2015 - 15:47

Een bruine flits vloog over de Rogue territorium. Ze had haast. Veel haast. Ze moest zo snel mogelijk hulp halen voor Ripa. Alleen zou hij nooit ontsnappen. Langzaam minderde ze vaart. Gewoon rondrennen had geen zin meer. Ze moest nadenken. Wie kon ze halen? Hier kende ze nog niet veel rogues en al bijna geen wie ze echt vertrouwde. Sommige katten zouden te jong of oud zijn, sommige waren nog aan het herstellen van wonden of ze zouden binnenkort jongen krijgen. Thunderclan, Riverclan of Shadowclan zou problemen oplopen. Dan moest ze maar vrienden van Ripa vinden. Bloodclan katten dus. Ze kon niet het Bloodclan kamp binnenwandelen met de vraag of iemand even zijn leven wou wagen voor een clangenoot. Vooral omdat ze daar veel vijanden had. Ze draafde rustig door. Emerald zag een steen te laat, struikelde en kwam in een beek terecht. In haar achterhoofd ging een lampje branden. Natuurlijk! Ze kon via allianties katten krijgen. Rook ze niet ergens een kattengeur? De Sterrenclan had haar niet in de steek gelaten. (Eerste post voor Draco)


Looking for help 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Looking for help 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Looking for help   Looking for help Icon_minitimedi 16 jun 2015 - 16:11

Met een grijns kwam hij de bosjes uit, zijn bek al geopend om een opmerking te maken over haar vallen. Tenslotte liet Draco dit soort kansen niet voorbijgaan. Maar zijn grijns verdween toen hij haar blik zag. De blik die gevuld was met haast, blijheid om hem te zien en iets als angst maakte duidelijk dat het ernstig was. Meteen dacht hij aan alles wat mis kon gaan, tot het hem raakte. 'Bonepaw?' Hij wist van de connectie tussen hun twee. 'Wat het ook is, ik doe mee' sprak hij nog voor ze de kans kreeg om iets te zeggen. Hij was altijd wel in voor een avontuur.


Looking for help BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
Looking for help DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Looking for help   Looking for help Icon_minitimedi 16 jun 2015 - 16:54

Ripa, zit dus vast in het Windclan kamp. Ik weet niet wat ze met hem gaan doen, maar erg blij zullen ze niet met hem zijn. Hij wou de aandacht afleiden van mij dus sloeg hij Everstar maar. Ja, dat werkte wel. Ik wil het liefst een gevecht voorkomen maar, als het nodig is moeten er katten klaar staan. Als ze hem willen doden zijn we waarschijnlijk al te laat. Ik denk dat ze nog niet helemaal weten wat ze gaan doen. Clankatten kan ik er niet bij betrekken. Misschien Bloodclanners die niet meteen zullen gaan vechten? Ze haalde haar poot door een spinnenweb en drukte dat op haar nek. Voor echte verzorging was nu geen tijd. Ze liep onrustig heen en weer. Waarom was ze dan ook prooi gaan stelen? Omdat ze zelf niet kon jagen. Was dit het waard geweest? Anders was ze verhongerd. Ze stond stil en proefde de lucht. Geen andere katten, geen prooi.


Looking for help 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Looking for help 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Looking for help   Looking for help Icon_minitimedo 18 jun 2015 - 17:24

Ripa? Zijn hersenen legde snel de connectie. Bonepaw had al verteld over zijn plannen, het was de Thunderclanner dus gelukt. Toen de poes haar verhaal had afgemaakt verscheen er weer een grijns op zijn gezicht. 'Laat me raden, je was daar omdat je honger had?' Ze was duidelijk magerder geworden sinds hun vorige ontmoeting. Hij draaide zich om, de grijns nog steeds op zijn gezicht. 'Als je informatie wil moet je mee.' Zonder verder iets los te laten over zijn plannen liep hij weg, ze kon toch niet veel anders dan hem volgen.


Looking for help BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
Looking for help DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Looking for help   Looking for help Icon_minitimedo 18 jun 2015 - 17:38

Wat denk je? Zou ik voor me lol het kamp van dat stelletje idioten inlopen met het risico te grazen genomen worden door die deputy of de andere warriors? En lach niet. Ze dreigden mij al te vermoorden omdat ik een muis had gestolen. Wat denk je dat ze met Ripa gaan doen? Hij heeft mij laten ontsnappen en Everstar geslagen. Draco was een prima alliantie enzo maar soms werd ze gek van zijn eeuwige grijns. Ach, hij werd vast gek van haar eeuwig slechte humeur. Er lopen zeker weten heel wat patrouilles naar me op zoek voor als ik terug ga. Ik maak wel een gat ik de kampwand. Ik heb een plek gezien waar dat kon.


Looking for help 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Looking for help 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Looking for help   Looking for help Icon_minitimedo 18 jun 2015 - 17:42

Hij gaapte expres luid. 'Blah. blah, blah, natuurlijk heb je honger maar daar hebben we nu niks aan.' Zijn staart zwiepte zacht van irritatie. Ze hadden belangrijkere dingen te doen. Met gestaagde passen liep hij door, tot hij de geur van muis rook. Draco hield er van om zijn Elite talenten te tonen. Binnen een minuut lag de muis dood voor hem. 'Volgende keer doe je het zelf maar.' Hij gooide de muis naar Emeraldtail en liep toen door.


Looking for help BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
Looking for help DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Looking for help   Looking for help Icon_minitimedo 18 jun 2015 - 17:48

Kwaad zette ze haar vacht op. Zeg, wat denk je wel? Ik kan best voor mezelf zorgen maar niet als een een of andere Bloodclan kat denkt hier te kunnen jagen omdat ze nog niet genoeg gegeten hebben, mij aanvalt en me zwaar gewond achter laat. Ik heb sinds die muis dagen niet gegeten. En dan overdrijf ik niet. ze leek minstens twee keer zo groot als normaal en was echt beledigd. Nu hij de muis gevangen had kon ze hem net zo goed opeten. In een paar happen waren er alleen botjes over die ze netjes begraafde. En je snapt dat vechten met Windclan op dit moment geen optie is? Ook niet tegen een paar wachten.


Looking for help 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Looking for help 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Looking for help   Looking for help Icon_minitimedo 18 jun 2015 - 17:54

Hij rolde met zijn ogen. 'Wel als dat 'voor mezelf zorgen is' kan ik alleen maar vrezen hoe erg het is als je niet voor jezelf zorgt.' Hij zette ook automatische zijn witte vacht op. De lange haren zorgde ervoor dat hij veel groter leek dan hij was. 'Ik ga ook niet naar de Windclan, for scourge's sake, zo dom ben ik niet.' Hij bleef doorlopen. 'We gaan naar de Elite en eens kijken hoeveel ze over hebben voor hun clangenoot.'


Looking for help BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
Looking for help DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Looking for help   Looking for help Icon_minitimedo 18 jun 2015 - 18:46

Wel ja, laten we gezellig het kamp binnen lopen. Misschien kom ik de 99% van mijn vijanden ook nog tegen. Dat ze Ripa willen helpen zal wel. Maar met heel veel geluk maken ze me snel af. Het lijkt me niet erg slim als ik mee ga. Ik wacht wel buiten. Nee? Ben je zo dom niet? Nog net slikte ze meer stekende opmerkingen in. Ze was zwaar uit haar humeur maar, er waren dringendere zaken. Met haar staart in de lucht liep ze richting de twolegplace. Ze moesten opschieten maar ze mocht haar schouder niet overbelasten.


Looking for help 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Looking for help 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Looking for help   Looking for help Icon_minitimedo 18 jun 2015 - 19:47

Zijn grijns werd nog breder. 'Ik heb een keer een Shadowclanner het kamp in gesmokkeld.' Er lag een trotse ondertoon in zijn stem. 'Die Shadowclanner zit trouwens nu bij de Elite en is mijn partner.' Ze hadden geen haast, dus hij kon net zo goed het verhaal vertellen. 'Stonepaw was zijn naam, het lijkt een beetje op Bonepaw, hmmm, al houdt Boneh er niet van als je met hem flirt.' Hij ging door met praten ookal lette de poes niet op zijn woorden.


Looking for help BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
Looking for help DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Looking for help   Looking for help Icon_minitimedo 18 jun 2015 - 19:59

Ja ja, geweldig. Klinkt als een echt liefdesverhaal. Weet je, ik blijf gewoon buiten, jij regelt wat vrienden en we bevrijden Ripa. Ze haalde haar poot door een spinnenweb en drukte die op haar rug. Als Fox nogwat hen probeerde tegen te houden zou hij het dubbele terug krijgen! Geen haast? Dat beest was onuitstaanbaar. Wel slim. Toch kon ze een lach niet onderdrukken. Nee Ripa - of Bonepaw - is niet echt zo'n type...


Looking for help 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Looking for help 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Looking for help   Looking for help Icon_minitimedo 18 jun 2015 - 20:02

Draco besloot het sarcasme te negeren. 'I know, we ontmoette elkaar best romantisch, ik probeerde hem een soort van voor de gek te houden en daarna te vermoorden.' Nu hij er over nadacht had hij echt geen enkele kat op een normale manier ontmoet... 'Dat had ik ontdekt, al geef ik de moed niet op.' Nu draaide hij zich om en keek haar aan. 'Ik heb alles over mijn leven verteld, nu jij over de jouwe.'


Looking for help BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
Looking for help DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Looking for help   Looking for help Icon_minitimedo 18 jun 2015 - 20:09

Emerald vacht lag net weer. Haar mond ging open, klapte weer dicht en weer open. Ehm. Gewoon in het kort: Mijn moeder was Riverclan, mijn vader Bloodclan. Mijn moeder kreeg 2 nestjes, vader werd een moordenaar, tweede nestje waaronder ik moest naar de Bloodclan, ik werd al als kitten getraind. Toen werd mijn vader een player en verlaatte mijn moeder de Bloodclan. Dat kon de leider die er toen was niet waarderen en gaf iemand opdracht de hele familie aan mijn moeders kant uit te roeien. Zo ben ik op 4 moons leeftijd mijn moeder en broers en zussen kwijt geraakt. Ze werden vermoord waar ik bij stond. Een zusje heeft het overleefd. Dat voel ik. Maar waar ze nu ik weet ik niet. Ze kan weer Bloodclan zijn, een rogue, clankat of zelfs een kittypet. Verder heb ik bijna geen vrienden, ik ben nog nooit verliefd geweest en heb al heel wat gevechten gehad. Ze zweeg even. Was dat genoeg? Zonder op antwoord te wachten liep ze verder.


Looking for help 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Looking for help
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: