Op weg..



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Op weg..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shadowheart
Member
Op weg.. Db916e77e8c72242bdfbcf1566a71515
Icon
150
Afwezig
katten kunnen ook paars zijn

CAT'S PROFILE
Age: Immortal
Gender: She-cat ♀
Rank: Hertenvanger
Shadowheart
BerichtOnderwerp: Op weg..   Op weg.. Icon_minitimema 6 jun 2011 - 16:36

Shadowheart liep rustig door een bloemenveldje. Gevolgt door: Rainbowkit en Kazuya. Rainbowkit was er kort geleden achter gekomen dat ze familie waren. (zie beste vrienden maar hij is wel gesloten) Kazuya had haar toen verteld dat hij denkt dat hun ouders nog leefden. Dus gingen ze op zoek naar hun ouders. Shadowheart dacht:"ik weet haast zeker dat ze dood zijn en nu in de starclan zijn. Maar waarom doet hij daar dan zo irritant door mij niet te geloven". Maar ze vond ook dat ze niet moest zeuren. Ze had tenslotte haar broer en zus terug gevonden. Dus ze liep verder maar ze had niet door dat ze de anderen kant op was gegaan dan haar broer en zusje. Opeens bleef ze stokstijf staan. Er stond een wilde hond voor haar neus. Ze rende weg gevolgt door de wilde hond. Toen struikelde ze over een takje. En ze miauwde om hulp

(alleen voor Rainbowkit en Kazuya en ik)


WC's Hertenvanger
Since 2011 ♥️
iconic graph:


Laatst aangepast door Shadowheart op ma 6 jun 2011 - 17:50; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
kazuya
Member
Op weg.. DPKsfdL
24

CAT'S PROFILE
Age: 1,5
Gender:
Rank:
kazuya
BerichtOnderwerp: Re: Op weg..   Op weg.. Icon_minitimema 6 jun 2011 - 17:22

Kazuya hoorde iets, hij luisterde nog eens goed..... Het is Shadowheart! Hij zei tegen rainbowkit: "Wacht hier terwijl ik kijk". Kazuya rende zo snel als hij kon! Hij zag dat Shadowheart onder een grote wilde hond lag! Zonder na te denken sprong hij met al zijn gewicht op de wilde hond! De hond kreeg een harde klap! Maar de hond kon behoorlijk terug vechten. Hij gaf Kazuya een harde klap met zijn poot maar Kazuya kon het nog maar net ontwijken. Uiteindelijk won kazuya het gevecht, omdat hij bijna zeker wist dat de wilde hond Shadowheart zal afmaken. gelukkig had hij maar een paar wondjes. Hij vroeg aan Shadowheart: "Heb je je bezeert".


Op weg.. 67658


lolly's zijn gigantisch lekker
Kazuya's halsband:


Laatst aangepast door kazuya op za 11 jun 2011 - 16:43; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowheart
Member
Op weg.. Db916e77e8c72242bdfbcf1566a71515
Icon
150
Afwezig
katten kunnen ook paars zijn

CAT'S PROFILE
Age: Immortal
Gender: She-cat ♀
Rank: Hertenvanger
Shadowheart
BerichtOnderwerp: Re: Op weg..   Op weg.. Icon_minitimema 6 jun 2011 - 17:49

Shadowheart zei: "Ja best wel. Vooral mijn rechter voorpoot doet pijn.''. Ze schaamde zich ,omdat ze dacht dat iedereen haar nu slap en laf zou vinden. Ze bidde naar de Starclan naar haar oma en opa:" Opa, Oma, Willen jullie mij en mijn broer en zusje beschermen." Blijkbaar hadden ze het gehoord want ze hoorde een stemmetje in haar hoofd en die zei:"Wij zullen jullie altijd proberen te beschermen maar soms lukt het niet.
Shadowheart glimlachte vriendelijk naar de Starclan. "Dankjewel" zei ze zacht.
Ze vroeg zich af wanneer ze weer kon eten. Ze kon tenslotte nu niet zelf jagen....


WC's Hertenvanger
Since 2011 ♥️
iconic graph:
Terug naar boven Ga naar beneden
rainbowkit
Member
Op weg.. DPKsfdL
18

CAT'S PROFILE
Age: 0 manen
Gender:
Rank:
rainbowkit
BerichtOnderwerp: Re: Op weg..   Op weg.. Icon_minitimema 6 jun 2011 - 18:11

Na een hele lange tijd gebeurde er gelukkig iets minder ergs.
Opeens kwam Rainbowkit er aan met een konijn.
Ze zei: "Dit heb ik gekregen van een hele aardige poes. Zullen we maar gaan eten want ik heb honger." Ze legde het konijn met haar mond op de grond. Ze keek ernaar en wilde net beginnen maar er was niks meer over, alleen wat botjes.
"Hebben jullie het opgegeten?" vroeg Rainbowkit . "Oké, ik snap het al. Het was wel mijn konijn ik wil dat jullie straks voor mij gaan jagen!"
Rainbowkit wist natuurlijk niet dat Shadowheart gewond was! "En komt er nog iets van?" zei Rainbowkit. Het was even stil.
Rainbowkit had ondertussen het verhaal gehoord en was wel teleurgesteld dat ze geen konijn kreeg! Maar altijd is ze van binnen wel om een ding blij namelijk dat ze haar broer en zus heeft gevonden.


Laatst aangepast door rainbowkit op za 11 jun 2011 - 17:27; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Op weg.. Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Op weg..   Op weg.. Icon_minitimema 6 jun 2011 - 18:28

Beste mensjes,

Een kat kan geen hert vangen. Katten jagen op konijnen, muizen, ratten, eekhoorns, verscheidene vogels etc.
Probeer ook die 5 volle regeltjes het halen.

Mvg. Fireheart

EDIT door Honeyfeather;

Hier is een diagram om het verschil nog even uit te leggen Wink

Op weg.. Hertkat


Op weg.. RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
kazuya
Member
Op weg.. DPKsfdL
24

CAT'S PROFILE
Age: 1,5
Gender:
Rank:
kazuya
BerichtOnderwerp: Re: Op weg..   Op weg.. Icon_minitimema 6 jun 2011 - 18:55

Kazuya zei: "Het spijt me heel erg van dat eten Rainbowkit, maar we moeten verder voor Shadowheart". Kazuya hielp Shadowheart op zijn rug en zei: "Zo ga ik jou de hele tijd op mijn rug dragen, totdat ik iets voor je gevonden heb". Na het bijpraten over het gevecht gingen ze verder. Eerst gingen ze naar de tweevoeters om iets voor Shadowheart's poot te vinden. "O ja, ik weet echt wel dat jij je poot hebt gebroken en daar hoef je je niet voor te schamen". Shadowheart leek te glimlachen naar Kazuya. "Nou zullen we dan maar gaan" zei Kazuya. Iedereen stemde voor. "Nou lets go" zei Kazuya. Kazuya laat met hulp van de stand van de zon zien hoe ze naar de tweevoeters gaan.


Op weg.. 67658


lolly's zijn gigantisch lekker
Kazuya's halsband:


Laatst aangepast door kazuya op za 11 jun 2011 - 16:47; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowheart
Member
Op weg.. Db916e77e8c72242bdfbcf1566a71515
Icon
150
Afwezig
katten kunnen ook paars zijn

CAT'S PROFILE
Age: Immortal
Gender: She-cat ♀
Rank: Hertenvanger
Shadowheart
BerichtOnderwerp: Re: Op weg..   Op weg.. Icon_minitimedi 7 jun 2011 - 9:51

Ze liepen in de richting van de zon. "nou op naar de tweevoeters". Zei Shadowheart dapper.
Maar stiekem was ze wel een beetje bang. Ze vroeg aan Kazuya: "Wat gaan we eigelijk doen bij the tweevoeters"? En zo begonnen ze aan hun reis naar de tweevoeters.
Maar toch had Shadowheart er eeen beetje een raar gevoel bij.
Maar dat durfde ze ook niet te zeggen. Tjonge soms werd ze ook een beetje gek van haar zelf.
Ze begonnen aan hun eerste avontuur......


WC's Hertenvanger
Since 2011 ♥️
iconic graph:
Terug naar boven Ga naar beneden
rainbowkit
Member
Op weg.. DPKsfdL
18

CAT'S PROFILE
Age: 0 manen
Gender:
Rank:
rainbowkit
BerichtOnderwerp: Re: Op weg..   Op weg.. Icon_minitimedo 9 jun 2011 - 13:52

Rainbowkit en de andere liepen door het bos op naar de tweevoeters.
Rainbow kit zei: "En wat nou als ze ons grijpen of vastpakken. Of..nog veel erger.... ONS AANRAKEN! Ze vond het maar niks dat ze naar de tweevoeters gingen. Maar ze deed het voor Shadowheart. Want zonder hun kon Shadowheart niet beter worden.
Rainbowkit zei: "We kunnen ook naar het vlinderparkje gaan. Of naar het Sterrenmeer.
Dat is toch veel leuker dan naar die enge duivelse twee pootige met die enge plattenagels te gaan. Kunnen we dat niet doen.Toe pleeaasse alsjeblieft. ik smeek het je".


lolly's zijn gigantich lekker (vooral framboos mmm echt heel lekker) wink


Laatst aangepast door rainbowkit op za 11 jun 2011 - 17:32; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
kazuya
Member
Op weg.. DPKsfdL
24

CAT'S PROFILE
Age: 1,5
Gender:
Rank:
kazuya
BerichtOnderwerp: Re: Op weg..   Op weg.. Icon_minitimedo 9 jun 2011 - 14:15

"Oké we gaan naar het vlinderparkje, dus niet" zei Kazuya! Ben je gek geworden of zo"!!!!! "O nee dat was je al". "We hebben het wel over Shadowheart, niet over vlindertjes die gewond zijn door een zonnesteek"!
"Genoeg gepraat we gaan door". Kazuya zag dat Rainbowkit een tjoeri zette. "Ik krijg honger, we gaan wat eten" zei Kazuya. Kazuya legde Shadowheart op de grond en ging op jacht. "Ik ben zo weer terug". Shadowheart en Rainbowkit bleken rustig te wachten. Na een tijdje was Kazuya weer terug met zes vissen. "Voor iedereen twee" zei: Kazuya. Iedereen at tevreden alles op. Daarna ging iedereen slapen.


Op weg.. 67658


lolly's zijn gigantisch lekker
Kazuya's halsband:


Laatst aangepast door kazuya op za 11 jun 2011 - 17:04; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowheart
Member
Op weg.. Db916e77e8c72242bdfbcf1566a71515
Icon
150
Afwezig
katten kunnen ook paars zijn

CAT'S PROFILE
Age: Immortal
Gender: She-cat ♀
Rank: Hertenvanger
Shadowheart
BerichtOnderwerp: Re: Op weg..   Op weg.. Icon_minitimedo 9 jun 2011 - 19:46

Midden in de nacht werd Shadowheart wakker. Ze strompelde naar een meertje. Ze voelde zich onzeker. Ze wist niks meer. Ze keek omhoog naar de Starclan. *zucht*''waarom, Waarom ben ik...dit wat ik nu ben. Ik voel me zo onzeker. Ze dacht diep en diep na. Het gekraai van een kraai verstoorde haar rust. Ze schrok van de kraai maar kwam daarna weer tot rust. Ze roerde wat met haar goede pootje in het water. Toen probeerde ze een vis te vangen. Het was haar gelukt. Ze sneed hem door de helft met haar scherpe klauw en zei:"Zo die is voor mijn broer en zusje. Haar andere poot deed veel pijn. Ze keek naar de maan en glimlachte lief. Ze dacht dat het een teken was van haar voorvaderen in de Starclan. Ze keek naar haar spiegelbeeld. Haar goudkleurige ogen schitterde door de manenschijn. Ze hoopte ooit Medicine cat of hoger te worden. Maar warrior is ook best leuk. Met haar goede poot probeerde ze nog een vis te vangen. Ze stond stil, En met een flits schoot haar poot in hetr water. Ze voelde haar nagels in het vlees van de vis gaan."Zo deze is lekker voor mezelf" Zei ze, En ze at de vis op. Ze had nu pas door dat ze talent had voor vissen vangen! Daar was ze blij om. Sinds ze haar eerste vis ving was haar nog nooit een vis ontgaan. De nacht was lang. Ze had nog geprobeert te slapen maar dat lukte haar niet meer. Ze keek naar de maan en bidde naar de Starclan dat ze niet nog eens werd aangevallen door een hond of een ander gevaarlijk dier of ding. Het duurde straks als ze weer op reis gingen naar de tweevoeter niet lang meer voordat ze er waren. Ze had er echt geen goed gevoel over. Toen botste ze met haar zere poot tegen een takje. Het deed erg zeer. Toen schoot er een flits door haar hoofd. Ze kreeg een visioen dat de tweevoeters Rainbowkit zouden grijpen. Toen was het weer over, En ze had verschrikkelijke koppijn."wow, Dat komt zeker door het weinige slapen."Ik zal maar niks zeggen tegen Rainbowkit en Kazuya. Ze was nu zo moe. Ze viel rustig met een lekkere volle buik in slaap.


WC's Hertenvanger
Since 2011 ♥️
iconic graph:
Terug naar boven Ga naar beneden
kazuya
Member
Op weg.. DPKsfdL
24

CAT'S PROFILE
Age: 1,5
Gender:
Rank:
kazuya
BerichtOnderwerp: Re: Op weg..   Op weg.. Icon_minitimema 13 jun 2011 - 14:36

De volgende ochtend werd Kazuya als eerst wakker. Hij was van plan om een heerlijk ontbijt te maken. Hij ging eerst vissen vangen, daarvoor moet hij naar het meertje in de buurt. Toevallig zag hij een soort schotel liggen. Hij nam het schoteltje mee en ging naar het meertje. Uiteindelijk had hij twaalf fissen gevangen. Dan hoorden hij iets ritselen uit de bosjes..... Kazuya had het gevoel dat hij een clan kat hoorde, hij had wel eens eerder een ontmoeting met een clan kat gehad, maar dat verliep niet zo goed. Toen sprongen twee clan katten uit de bosjes. Kazuya blaasde: "wat komen jullie doen!!!" Maar de clan katten reageerden niet. Toen viel één van de clan katten Kazuya aan. Hij sprong mis! Kazuya mepte de clan kat die aanviel en hij was in één keer pleite. Kazuya glimlachte. En die andere clan kat pakte het schoteltje en rende toen weg. Kazuya was woedend, wel had hij ooit!!! Nou ja, hij ving opnieuw vissen en bracht dat naar de nog steeds slapende Shadowheart en Rainbowkit. Hij maakte ze wakker en ze gingen eten. Kazuya vertelde het verhaal over de clan katten en de vissen. Na dat ze klaar waren gingen ze verder. Kazuya met Shadowheart op zijn rug gevolgd door Rainbowkit. Maar op dat moment zag hij een twee voeter, "volgens mij zijn we der" zei Kazuya.
Op dat moment werd Shadowheart opgepakt door een twee voeter en voor Kazuya er wat aan kon doen was de twee voeter al een eind weg gerend. Kazuya rende zo snel als mogelijk achter hem aan en had de twee voeter te pakken als die niet naar een huis ging. En Kazuya begon hopeloos een plan te bedenken.


Op weg.. 67658


lolly's zijn gigantisch lekker
Kazuya's halsband:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Op weg..
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: