He shoots and he scores (Dreamfur)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 He shoots and he scores (Dreamfur)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ravi
Member
He shoots and he scores (Dreamfur) 2v8oh82
Kath
356
Actief
Space is just a word made up by someone who's afraid to get too close

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravi
BerichtOnderwerp: He shoots and he scores (Dreamfur)   He shoots and he scores (Dreamfur) Icon_minitimema 22 jun 2015 - 21:26

De dag was al bijna voorbij en de zon stond nog maar laag aan de hemel. Waarschijnlijk zou het al snel donker worden. Echter weerhield dat Ravi er niet van om nog even een wandelingetje te maken. Eigenlijk wandelede hij sowieso veel. Zo bleef hij altijd in conditie en kon hij natuurlijk spieren showen. Stukjes rennen was goed voor de spieren, en de vrouwtjes vielen daar natuurlijk ook voor.
Dit keer had de rode kater besloten om langs het Thunderpath te lopen. Hij was er nog nooit geweest en was gewoon nieuwsgierig naar deze plek. Echter snapte hij nu waarom de meeste katten deze plek haatte. Het asfalt liep verschrikkelijk en het stonk er enorm. Als er ooit een prooi op deze plek leefde, zou hij die alleen opeten als het echt Leafbare was ofzo. Rare plek dit.
Ravi keek om zich heen en rook duidelijk dat het Thunderclanterritorium hier in de buurt was. Eigenlijk liep hij gewoon langs de grens. Niet dat het hem wat boeide. Niemand die last van hem had, toch?

-Eerste post Dreamfur


Girls only say 'hate you' to the boys they love
He shoots and he scores (Dreamfur) Iz4acw
Ravi~Waterdrop~Shadowpaw ~ Rushingpaw
Random:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamfur
StarClan
He shoots and he scores (Dreamfur) DPKsfdL
Sarah
37
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Dreamfur
BerichtOnderwerp: Re: He shoots and he scores (Dreamfur)   He shoots and he scores (Dreamfur) Icon_minitimema 22 jun 2015 - 21:40

Dreamfur huppelde blij door het bos. Haar zwarte vacht glansde mooi voor de zon. Wat een perfecte dag. Echt een dag dat iedereen wel zou willen. Dreamfur had ooit gehoord over het Thunderpath. Dat het gevaarlijk was. Nonsens, monsters kunnen je toch zien? Niet om bang te zijn dan. Ze zou vandaag is lekker wat risico nemen. Ze was niet zo ver van het kamp en ze rook al die smerige stank vanaf hier. Ze liep door de varens en struiken door en de zon liet haar dorst opwellen. Ze stopte bij een plas en dronk wat. Het water smaakte lekker en natuurlijk. Maar geen goede combinatie met de smerige stank van Thunderpath. Ze snoof in de lcuht. Jeej, een Rogue erbij, wat leuk...not. Ze trippelde verder. Wat kon haar die rogue schelen. Als hij problemen wil dan zal hij die krijgen! Dreamfur zag het Thunderpath geen konijnlengte afstand. Daar zag ze die rogue. Een zachte grom borrelde in haar keel. Maar die rogue was niet sslecht. Goed verzorgde rode haren en helder groene ogen. Dreamfur draaide met haar ogen. Het leek wel of die kater zich klaarmaakte voor alle poezen die hij tegenkwam, echt een loverboy dus. Dreamfur grinnikte, even testen dus. Ze liep zelfverzekerd met haar staart fier omhoog naar het Thunderpath, aslof ze die kater niet zag. En bestudeerde de grond, wat voelde dat heet aan onder de zon.


ღƁєƖιєνє ιη уσυяѕєƖfღ
ღƁє ωнσ уσυ αяє, αηɗ ησт нσω σтнєя ρєσρƖє ωαηт youღ
ღƊσ ησт тнιηк σf вαɗ тιмєѕ, тнιηк σf тнє cαтѕ  тнαт gινєѕ уσυ α ѕмιƖєღ

He shoots and he scores (Dreamfur) Ok0sgo

He shoots and he scores (Dreamfur) 34ooqya

----------------------------------------------------------------------------------------


Heartkit->Stormkit->Dreamfur->Flameleaf

My Family <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravi
Member
He shoots and he scores (Dreamfur) 2v8oh82
Kath
356
Actief
Space is just a word made up by someone who's afraid to get too close

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravi
BerichtOnderwerp: Re: He shoots and he scores (Dreamfur)   He shoots and he scores (Dreamfur) Icon_minitimema 22 jun 2015 - 21:59

Blijkbaar vond iemand het nodig hem te storen. Of hij had het gewoon uitgelokt oops... Een knappe, zwarte poes met felgroene ogen kwam tevoorschijn. Bingo voor Ravi. Ze kwam zelfverzekerd aangelopen. Waarschijnlijk ging dit een uitdaging worden. Echter viel het Ravi op dat ze zich niet op hem richtte. Waarom niet? Hij was de knapheid zelve. Knap was zijn derde naam. Charmeur was natuurlijk zijn tweede naam.
'Well hello, kom je me gezelschap bieden?' zei Ravi grijnzend om haar aandacht ook wat te trekken. Ondertussen liep de rode kater wat dichter naar de poes toe. Zo hoefde hij niet heel luid te praten als ze toch een goed gesprek gingen voeren.


Girls only say 'hate you' to the boys they love
He shoots and he scores (Dreamfur) Iz4acw
Ravi~Waterdrop~Shadowpaw ~ Rushingpaw
Random:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamfur
StarClan
He shoots and he scores (Dreamfur) DPKsfdL
Sarah
37
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Dreamfur
BerichtOnderwerp: Re: He shoots and he scores (Dreamfur)   He shoots and he scores (Dreamfur) Icon_minitimema 22 jun 2015 - 22:06

Dreamfur grinnikte Dit word zooo makkelijk bedacht ze. En knipperde aantrekkelijk met haar ogen. "Maar natuurlijk, mister. Welke poes wil nou niet met zo'n vent omgaan?" Ze streek haar staart langs zijn kin en liep rondjes om hem heen. "Je bent goed gebouwd, een echte macho." Ze grijnsde uitdagend. Ze stopte even met rondjes draaien en ging gewoon voor zijn neus staan. "En wie bracht je hier?" vroeg ze met een verleidelijke stem.


ღƁєƖιєνє ιη уσυяѕєƖfღ
ღƁє ωнσ уσυ αяє, αηɗ ησт нσω σтнєя ρєσρƖє ωαηт youღ
ღƊσ ησт тнιηк σf вαɗ тιмєѕ, тнιηк σf тнє cαтѕ  тнαт gινєѕ уσυ α ѕмιƖєღ

He shoots and he scores (Dreamfur) Ok0sgo

He shoots and he scores (Dreamfur) 34ooqya

----------------------------------------------------------------------------------------


Heartkit->Stormkit->Dreamfur->Flameleaf

My Family <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravi
Member
He shoots and he scores (Dreamfur) 2v8oh82
Kath
356
Actief
Space is just a word made up by someone who's afraid to get too close

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravi
BerichtOnderwerp: Re: He shoots and he scores (Dreamfur)   He shoots and he scores (Dreamfur) Icon_minitimema 22 jun 2015 - 22:22

De poes keek op en knipperde toen met haar ogen. "Maar natuurlijk, mister. Welke poes wil nou niet met zo'n vent omgaan?" zei ze terwijl ze rondjes om hem heen ging lopen en haar staart langs zijn kin streek. Aha, dus ze hield ook wel van spelletjes. Mooizo, dan ging dit zeer makkelijk worden namelijk. Uitdagingen waren ook fijn hoor, maar iedereen hield van makkelijk prooi. Het moeilijke prooi liet je uiteindelijk gaan.
Ravi keek de andere poes grijnzend aan. ''Tja, want kan ik zeggen. Dat krijg ik wel vaker te horen,' grijnsde Ravi. "Je bent goed gebouwd, een echte macho." ging ze verder. Ravi knikte loom met zijn kop, als instemming. Hij ging niet in herhaling vallen, niet nog een keer zeggen dat hij dat al vaker gehoord had. Natuurlijk was dat wel zo, maar daar ging het nu niet om.
Inmiddels was de poes gestopt met rondjes draaien en stond ze recht voor zijn neus. Hij hoefde alleen wat voorover te buigen en zijn neus raakte de hare. Nee, zo snel ging hij dat niet doen. Daar was meer voor nodig. "En wie bracht je hier?" vroeg ze toen op een verleidelijke manier. 'Ik ben hier zelf heen gekomen. Voor nieuwe ontmoetingen. Nieuwe, knappe poezen. Zoals jij. Blijkbaar heb ik het goed getroffen,' zei Ravi verleidelijk met zijn lage stem. Zijn stem was perfect laag waardoor alles wat hij zei gewoon sexy klonk. Tenminste, de meeste dingen dan...
'En wat brengt jou hier? Was mijn geur gewoon zo aantrekkelijk?' Een schuine glimlach verscheen op zijn gezicht terwijl hij de poes recht in haar groene ogen aankeek.


Girls only say 'hate you' to the boys they love
He shoots and he scores (Dreamfur) Iz4acw
Ravi~Waterdrop~Shadowpaw ~ Rushingpaw
Random:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamfur
StarClan
He shoots and he scores (Dreamfur) DPKsfdL
Sarah
37
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Dreamfur
BerichtOnderwerp: Re: He shoots and he scores (Dreamfur)   He shoots and he scores (Dreamfur) Icon_minitimema 22 jun 2015 - 22:31

Zoals Dreamfur al dacht, dit kan nog is lukken. "Ach ja, ik ben er aan gewend geraakt dat katers dat zeggen, maar van zo een is wel even schrikken." Ze hoorde de kater miauwen Ën wat brengt jou hier? Was mijn geur gewoon zo aantrekkelijk?" Dreamfur glimlachte schuin, haar echte glimlach was haar geheime wapen, als ze die glimlach opzet blijf je aan haar plakken. "Jouw geur is niet alles, ik wou weten wie hier was, maar toen ik jou zag dacht ik dat het gezellig zou worden, vind je niet?" Ze ging naast hem staan, als ze in zou ademen zouden ze elkaars vacht aanraken. Ze keek in de groene ogen van de kater. "Wat heb jij mooie ogen zeg, ik kan er zo in zwemmen." grapte ze. "Ik ben Dreamfur, hoe heet jij?" Haar stem had een verleidelijke, langzame toon.


ღƁєƖιєνє ιη уσυяѕєƖfღ
ღƁє ωнσ уσυ αяє, αηɗ ησт нσω σтнєя ρєσρƖє ωαηт youღ
ღƊσ ησт тнιηк σf вαɗ тιмєѕ, тнιηк σf тнє cαтѕ  тнαт gινєѕ уσυ α ѕмιƖєღ

He shoots and he scores (Dreamfur) Ok0sgo

He shoots and he scores (Dreamfur) 34ooqya

----------------------------------------------------------------------------------------


Heartkit->Stormkit->Dreamfur->Flameleaf

My Family <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravi
Member
He shoots and he scores (Dreamfur) 2v8oh82
Kath
356
Actief
Space is just a word made up by someone who's afraid to get too close

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravi
BerichtOnderwerp: Re: He shoots and he scores (Dreamfur)   He shoots and he scores (Dreamfur) Icon_minitimema 22 jun 2015 - 22:39

"Ach ja, ik ben er aan gewend geraakt dat katers dat zeggen, maar van zo een is wel even schrikken. zei ze. 'Tja, ik snap dat anderen schrikken als ze ineens engeltjes horen zingen,' grinnikte Ravi lichtjes. Hij was ook zo goed. He shoots, he scores. De ene opmerking na de andere was net als een goal voor hem. "Jouw geur is niet alles, ik wou weten wie hier was, maar toen ik jou zag dacht ik dat het gezellig zou worden, vind je niet?" antwoordde ze terwijl ze naast hem ging zitten. Ravi grijnsde schuin terwijl hij naar de poes keek. Ze was werkelijk een van zijn beste vangsten. Dat geloofde hij wel. 'Met mij in de buurt is het wel vaak gezellig ja, maar jij maakt het plaatje wel compleet,' Ze zaten nu echt enorm dicht bij elkaar. Ravi voelde bijna de lichaamswarmte van de poes. Iets wat erg fijn was. "Wat heb jij mooie ogen zeg, ik kan er zo in zwemmen." grapte ze. Al nam hij het aan als een compliment. 'Bedankt. Jij hebt ook mooie ogen, al ben ik er al in verdronken.' zei Ravi terwijl hij haar recht aan keek in haar ogen. "Ik ben Dreamfur, hoe heet jij?" vroeg ze op een verleidelijke manier. 'De naam is Ravi, al sta ik ook wel bekend als die knappe, rode kater,' Ja, dat laatste bleef een goeie om zichzelf voor te stellen, al zei hij het zelf.
Ravi keek naar de lucht, welke al bijna helemaal donker was. Het was waarschijnlijk inmiddels een stuk later. De eerste sterren waren al te zien. Terwijl hij nog zo dicht bij Dreamfur zat, ging hij ervoor liggen. Hij keek haar even aan en keek toen naar boven. 'Zin om met me naar de sterrenhemel te kijken?' Vroeg hij verleidelijk, met zijn lage en sexy stem.


Girls only say 'hate you' to the boys they love
He shoots and he scores (Dreamfur) Iz4acw
Ravi~Waterdrop~Shadowpaw ~ Rushingpaw
Random:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamfur
StarClan
He shoots and he scores (Dreamfur) DPKsfdL
Sarah
37
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Dreamfur
BerichtOnderwerp: Re: He shoots and he scores (Dreamfur)   He shoots and he scores (Dreamfur) Icon_minitimedi 23 jun 2015 - 7:30

Dreamfur grinnikte bij het horen van zijn stem. "Ik maak het niet alleen compleet" miauwde ze. Ze snorde zacht maar hoorbaar.. "Wat fijn dat je er in verdrinkt, maar jou vacht is ook nog mooi zacht." Antwoorde ze terug. Plan A gelukt dacht ze. Het is altijd zo geweest. Ze ontmoet knappe katers tussen haar leeftijd. Ze loopt naar ze toe, beetje slijmen en bingo! Ze hield van aandacht om haar heen, een partner hoefde ze niet. Alleen als ze echt van diegene hield, dan flirt ze natuurlijk niet. Kittens wilt ze al helemaal niet, ze had Stormkit en Heartkit al, meer hoefde ze niet. Want die kater gaat dan weg en dan staat zij er weer alleen voor. Nee, dat wil ze helemaal niet. "Ravi past wel bij zon stoere kater, maar ik denk dat ik je gewoon Ravi noem." Hij geeft niet op. Dacht de zwarte poes. Dus hij wilt hard to get spelen, huh? Ze grinnikte zachtjes. En antwoorde "Maar natuurlijk, geen tijd te verspillen dan!" Ze ging weer zitten op een rots. Zal ik die glimlach doen? dacht ze. Nog niet, die glimlach is een geheim wapen, ik gebruik hem zelden. Ze wachtte af wat de kater allemaal gaat zeggen


ღƁєƖιєνє ιη уσυяѕєƖfღ
ღƁє ωнσ уσυ αяє, αηɗ ησт нσω σтнєя ρєσρƖє ωαηт youღ
ღƊσ ησт тнιηк σf вαɗ тιмєѕ, тнιηк σf тнє cαтѕ  тнαт gινєѕ уσυ α ѕмιƖєღ

He shoots and he scores (Dreamfur) Ok0sgo

He shoots and he scores (Dreamfur) 34ooqya

----------------------------------------------------------------------------------------


Heartkit->Stormkit->Dreamfur->Flameleaf

My Family <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravi
Member
He shoots and he scores (Dreamfur) 2v8oh82
Kath
356
Actief
Space is just a word made up by someone who's afraid to get too close

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravi
BerichtOnderwerp: Re: He shoots and he scores (Dreamfur)   He shoots and he scores (Dreamfur) Icon_minitimedi 23 jun 2015 - 19:57

"Ik maak het niet alleen compleet" miauwde Dreamfur en Ravi glimlachte. Hij hoorde haar zacht snorren. "Wat fijn dat je er in verdrinkt, maar jou vacht is ook nog mooi zacht." ging Dreamfur verder. Wilde ze hem op en top speciaal laten voelen? Nou ja, hij was al speciaal, maar complimenten konden nooit kwaad. 'En jouw vacht is prachtig zwart,' zei Ravi terwijl hij haar aankeek, een glinstering van plezier duidelijk in zijn ogen te zien. "Ravi past wel bij zon stoere kater, maar ik denk dat ik je gewoon Ravi noem." Goed kloppende zin xD ging de poes verder over zijn naam. 'Noem me maar zoals jij me wilt noemen, als je snapt wat ik bedoel,' zei de rode kater grijnzend. Zijn charmante grijns, waar iedere poes wel voor viel, stond zo wat de hele tijd op zijn snoet geplakt. "Maar natuurlijk, geen tijd te verspillen dan!" De zwarte poes ging zitten op de rots en Ravi volgde gelijk haar voorbeeld.
Wel interessant, een Thunderclan poes die even een rogue komt opzoeken. Dat zag je niet vaak. 'Hoor jij niet wat anders met me te doen?' vroeg Ravi terwijl hij zijn blik nog heel even gericht hield op de sterrenhemel. Dat wat hij had gevraagd klonk best wel fout. Hij keek de poes weer aan voor hij verder ging. 'Zoals me wegjagen ofzo? Of probeer je me stiekem weg te krijgen met je charmes?' Ze was nog niet voor hem gevallen. Nog niet. Hij wist wel dat dit een uitdaging ging worden. Of misschien spelen we hetzelfde spelletje... Want dan gaat niemand winnen. Was hetgeen wat even zijn kop in glipte. Neh, vast niet. Ze hield waarschijnlijk ook gewoon van flirten. Sommige poezen flirten ook gewoon terug. Dat was heel normaal.


Girls only say 'hate you' to the boys they love
He shoots and he scores (Dreamfur) Iz4acw
Ravi~Waterdrop~Shadowpaw ~ Rushingpaw
Random:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamfur
StarClan
He shoots and he scores (Dreamfur) DPKsfdL
Sarah
37
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Dreamfur
BerichtOnderwerp: Re: He shoots and he scores (Dreamfur)   He shoots and he scores (Dreamfur) Icon_minitimedi 23 jun 2015 - 20:06

Dreamfur grinnikte bij het horen van zijn vraag: 'Zoals me wegjagen ofzo? Of probeer je me stiekem weg te krijgen met je charmes?' Dreamfur keek verrast. "Moi? Ach, het is toch zonde je weg te jagen? Je wou ook nog zo graag in de spotlight staan. Hier sta jij, en hier sta ik. En ik ben nog niet zover met mijn charmes." Dreamfur wist dat dit een echte uitdaging zou gaan worden, maar hij is veel te charmant voor Dreamfur. Het zal niet echt liefde zijn, maar het was gewoon een gave van Dreamfur. Zij kon er niets aan doen, ze zag knappe katers en gaat er gewoon voor. Sommige willen er niets te maken hebben maar diegenen die haar hebben afgwezen waren nog op haar poot te tellen. Ze deed alsof ze gevleid was. "Kom je nog of ben je nog aan het nadenken?" Als hij zo doorging moet ik helaas die glimlach opdoen." dacht ze nors, maar bleef glimlachen, ze knipoogde naar hem. Dat zou hem is even afleiden.


ღƁєƖιєνє ιη уσυяѕєƖfღ
ღƁє ωнσ уσυ αяє, αηɗ ησт нσω σтнєя ρєσρƖє ωαηт youღ
ღƊσ ησт тнιηк σf вαɗ тιмєѕ, тнιηк σf тнє cαтѕ  тнαт gινєѕ уσυ α ѕмιƖєღ

He shoots and he scores (Dreamfur) Ok0sgo

He shoots and he scores (Dreamfur) 34ooqya

----------------------------------------------------------------------------------------


Heartkit->Stormkit->Dreamfur->Flameleaf

My Family <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravi
Member
He shoots and he scores (Dreamfur) 2v8oh82
Kath
356
Actief
Space is just a word made up by someone who's afraid to get too close

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravi
BerichtOnderwerp: Re: He shoots and he scores (Dreamfur)   He shoots and he scores (Dreamfur) Icon_minitimewo 24 jun 2015 - 21:56

"Moi? Ach, het is toch zonde je weg te jagen? Je wou ook nog zo graag in de spotlight staan. Hier sta jij, en hier sta ik. En ik ben nog niet zover met mijn charmes." zei ze grinnikend. Ravi genoot ervan om naar te kijken. Het was fijn om te zien dat zijn versiertrucs werkte. 'Hmm, niet? Want charmant ben je zeker,' ging Ravi gewoon verder. Godsamme, wat was dit een gedoe. Als het nog langer door ging was hij gewoon weg. Maar hij wilde niet opgeven. Hoe dan ook niet! Hij was een kater, in hemelsnaam. Ravi, de knappe, rode kater, gaf nooit op. Oké, dat was ook niet helemaal waar. Hij had tenslotte niet veel geduld. "Kom je nog of ben je nog aan het nadenken?" vroeg ze verleidelijk. Om de een of andere reden begon hij steeds meer na te denken of het geen spelletje was. Natuurlijk wilde iedereen Ravi verleiden en hem voor zichzelf houden, maar helaas. Hij had al van zichzelf bezit genomen. Niemand kon hem inpikken, dat wist hij zeker.
Ravi dacht na bij haar woorden. Gingen ze ergens heen dan? Spannend. 'Ik zal je wel willen volgen ja. Al heb ik geen idee waar we naartoe gaan,' zei hij grijnzend. Hij had een geheim wapen besefte hij toen. Ja, die had hij. Iedereen viel ervoor als hij zijn sexy lage stem goed gebruikte en hij kort langs de hoek van zijn mond ging met zijn tong. Het was gewoon raar dat Dreamfur al niet voor hem was gevallen. Hij zag er enorm sexy uit en hij was gewoon een gentlemen eerste klas. Daarbij was hij ook nog een charmeur. Wat wilde een dame nog meer?


Girls only say 'hate you' to the boys they love
He shoots and he scores (Dreamfur) Iz4acw
Ravi~Waterdrop~Shadowpaw ~ Rushingpaw
Random:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamfur
StarClan
He shoots and he scores (Dreamfur) DPKsfdL
Sarah
37
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Dreamfur
BerichtOnderwerp: Re: He shoots and he scores (Dreamfur)   He shoots and he scores (Dreamfur) Icon_minitimeza 27 jun 2015 - 10:43


'Hmm, niet? Want charmant ben je zeker,' Dreamfur grinnikte en knikte. Dat wist ze allang al, maar ze liet het niet merken. 'Dat heb ik nog niet gemerkt.' Haar verleidelijke, chique stem zoals altijd deed zijn oren spitsen, dat deed het bij iedere kater, oud of jong. Maar Dreamfur kon het niet helpen, die stem komt gewoon zomaar op. 'Ik zal je wel willen volgen ja. Al heb ik geen idee waar we naartoe gaan,' Dreamfur glimlachte, 'Volg me en je zult het weten.' Ze sprong sierlijk op een boom. Als die kater maar niet dacht dat ze verliefd op hem was. Zijn charmes waren niet goed genoeg voor Dreamfur en dat wist hij vast wel. Hij zal haar hart niet krijgen, en als hij dat wel deed zou ze echter moeten weten hoe ze het moet uitmaken. Sorry de vlammen zijn over, je bent niets meer voor mij. Of, Het spijt me, je was een aardige kerel maar de vonk is uit. Dreamfur keek naar de kater. Wachtend tot hij iets zegt en/of de boom op springt.


ღƁєƖιєνє ιη уσυяѕєƖfღ
ღƁє ωнσ уσυ αяє, αηɗ ησт нσω σтнєя ρєσρƖє ωαηт youღ
ღƊσ ησт тнιηк σf вαɗ тιмєѕ, тнιηк σf тнє cαтѕ  тнαт gινєѕ уσυ α ѕмιƖєღ

He shoots and he scores (Dreamfur) Ok0sgo

He shoots and he scores (Dreamfur) 34ooqya

----------------------------------------------------------------------------------------


Heartkit->Stormkit->Dreamfur->Flameleaf

My Family <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravi
Member
He shoots and he scores (Dreamfur) 2v8oh82
Kath
356
Actief
Space is just a word made up by someone who's afraid to get too close

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravi
BerichtOnderwerp: Re: He shoots and he scores (Dreamfur)   He shoots and he scores (Dreamfur) Icon_minitimema 29 jun 2015 - 11:11

'Volg me en je zult het weten.' Benieuwd naar wat ze voor hem in petto had, volgde Ravi haar braafjes. Vervolgens sprong Dreamfur sierlijk op een boomstam en Ravi volgde haar voorbeeld. Tenminste, dat sierlijke liet hij eruit en hij sprong er gewoon normaal op. Echter liep hij wel weer naar haar toe alsof hij op jacht was. Met een grijnzende blik keek hij haar uitdagend aan. Alsof ze prooi was. De laatste paar staartlengtes rende hij op haar af om zich vervolgens op haar te werpen, net alsof ze prooi was. Hij belandde op haar rug en beet zachtjes in haar oor. ''Baby, I'm prayin at you tonight,'' fluisterde hij zachtjes in haar oor om vervolgens weer van haar rug af te klimmen en voor haar te springen met dezelfde grijns op zijn gezicht. Tja, hij grijnst 24/7 als hij bij een poes was. Hopelijk had ze het niet al te erg gevonden, het was tenslotte maar een spelletje.


Girls only say 'hate you' to the boys they love
He shoots and he scores (Dreamfur) Iz4acw
Ravi~Waterdrop~Shadowpaw ~ Rushingpaw
Random:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamfur
StarClan
He shoots and he scores (Dreamfur) DPKsfdL
Sarah
37
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Dreamfur
BerichtOnderwerp: Re: He shoots and he scores (Dreamfur)   He shoots and he scores (Dreamfur) Icon_minitimema 29 jun 2015 - 12:27

Dreamfur hoorde dat de kater achter haar was, er was hier een beekje en Dreamfur had wel zin om er in te springen. Maar opeens voelde Dreamfur de kater op haar ug, hij beet haar in haar oor en hij fluisyerde. 'Baby, I'm prayin at you tonight,' Ze keek hem raar aan, dus hij wou zo ver komen? Dreamfur glimlachte, hij sprong weer van haar af. 'My hearts stills beating, let's go.' Ze grijnsde breed en liet als volgt haar geheim wapen zien, dat was haar glimlach.


ღƁєƖιєνє ιη уσυяѕєƖfღ
ღƁє ωнσ уσυ αяє, αηɗ ησт нσω σтнєя ρєσρƖє ωαηт youღ
ღƊσ ησт тнιηк σf вαɗ тιмєѕ, тнιηк σf тнє cαтѕ  тнαт gινєѕ уσυ α ѕмιƖєღ

He shoots and he scores (Dreamfur) Ok0sgo

He shoots and he scores (Dreamfur) 34ooqya

----------------------------------------------------------------------------------------


Heartkit->Stormkit->Dreamfur->Flameleaf

My Family <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravi
Member
He shoots and he scores (Dreamfur) 2v8oh82
Kath
356
Actief
Space is just a word made up by someone who's afraid to get too close

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravi
BerichtOnderwerp: Re: He shoots and he scores (Dreamfur)   He shoots and he scores (Dreamfur) Icon_minitimedi 30 jun 2015 - 9:55


Even keek Dreamfur hem raar aan, waarop ze vervolgens glimlachte. 'My hearts stills beating, let's go.' zei ze en Ravi grijnsde alleen. Echter had Dreamfur daar wat beters tegenover staan. Ze liet hem zojuist een prachtige glimlach zien. Als Ravi geen flirt was geweest was hij zojuist warm van binnen geworden. Daarbij, hij zou zich overgeven aan haar. Niet zij aan hem. Daarbij speelde ze waarschijnlijk het zelfde spelletje en ging het gewoon niks tussen hun worden.
Ravi beet zachtjes op zijn lip en langzaam kwam hij dichterbij, alsof hij zich echt aan haar over wou geven. Vlak toen hij voor haar stond sprong hij langs haar heen het water in. Zo die had hij mooi te pakken. Helaas, hij was nooit verliefd op katten. Hij voelde niks voor ze. Hij had gewoon een koud hart. Hij wist het zeker, geen enkele poes kon zijn hartje opwarmen...


Girls only say 'hate you' to the boys they love
He shoots and he scores (Dreamfur) Iz4acw
Ravi~Waterdrop~Shadowpaw ~ Rushingpaw
Random:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snake.
Member
He shoots and he scores (Dreamfur) DPKsfdL
Mick
114
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Snake.
BerichtOnderwerp: Re: He shoots and he scores (Dreamfur)   He shoots and he scores (Dreamfur) Icon_minitimedo 2 jul 2015 - 0:17

Snake liep over de rand van de ThunderClan, ze volgde de geur, ze rook de geur van de ene kater die ze laatst ontmoet had. Ze kende zijn naam niet eens meer. Maar de ander egeur rook ze wel, Dreamfur! De meeste gehate poes die Snake haten kan. Ze gromde met een duivelse grijns en likte langs haar voorlip. Dit zal leuk worden. Ze zag de poes en de kater samen het water in, ongezien sloop Snake op ze af. 'Mooi weertje, nietwaar? Oh, hoi Rayodinges, ik had je niet gezien.' Ze grinnikte, de naam van de kater had iets met een r en een a. Ze wende zich af tot de geschokte, zwarte poes. Ook hallo, Dreamfur' Snake siste het bijna uit. De naam van de zwarte poes spuugde ze uit alsof het een diepe haat was dat Snake probeerde te verbergen; dat was eigenlijk wel zo, maar Snake deed haar best om de haat te verbergen, wat niet zo goed lukt.


He shoots and he scores (Dreamfur) 10pr3td
You seem like you're scared for snakes.
Voice.->Theme->Meet Snake
Flame ~ Snake
Hier niet klikken!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamfur
StarClan
He shoots and he scores (Dreamfur) DPKsfdL
Sarah
37
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Dreamfur
BerichtOnderwerp: Re: He shoots and he scores (Dreamfur)   He shoots and he scores (Dreamfur) Icon_minitimedo 2 jul 2015 - 9:50

Met haar staart fier omhoog spetterde ze de kater nat. Ze grinnikte bij het zijn van zijn natte vacht. Dat zag er best sexy uit, maar Dreamfur's hart is een koude steen, als dat niet zo was was ze meteen al van hem. Maar nee, ze spelen hetzelfde spel. Ze horen niet bij elkaar, per slot van rekening wil Dreamfur door met flirten en dat kan echt niet als ze een vriend heeft. Dreamfur's pren spitsten geschrokken bij het horen van een bekende stem, Mooi weertje nietwaar? Oh, hoi Rayodinges, ik had je niet gezien.' Dreamfur's oren gingen naar achteren en ze versmalde haar ogen tot spleetjes. Ze haatte Snake en besloot haar een beetje te irriteren. 'Als je hem inderdaad niet gezien hebt, waarom rook je hem niet dan? Of is je neus net zo slecht als jouw ogen?' Haat welde op in Dreamfur's groene ogen, maar angst vermengde met zich mee. Ze gromde, waarom moet zij uitgerekend hier zijn?


ღƁєƖιєνє ιη уσυяѕєƖfღ
ღƁє ωнσ уσυ αяє, αηɗ ησт нσω σтнєя ρєσρƖє ωαηт youღ
ღƊσ ησт тнιηк σf вαɗ тιмєѕ, тнιηк σf тнє cαтѕ  тнαт gινєѕ уσυ α ѕмιƖєღ

He shoots and he scores (Dreamfur) Ok0sgo

He shoots and he scores (Dreamfur) 34ooqya

----------------------------------------------------------------------------------------


Heartkit->Stormkit->Dreamfur->Flameleaf

My Family <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravi
Member
He shoots and he scores (Dreamfur) 2v8oh82
Kath
356
Actief
Space is just a word made up by someone who's afraid to get too close

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravi
BerichtOnderwerp: Re: He shoots and he scores (Dreamfur)   He shoots and he scores (Dreamfur) Icon_minitimedo 2 jul 2015 - 10:36

Dreamfur spatte Ravi nat en de kater deed precies hetzelfde bij haar. Inmiddels zagen ze er ook uit als bezopen katten. In het water, hoe ze naar hem keek. Ze was echt een prachtige kat. Maar toch vond Ravi haar niet leuk. En het was ook niet wederzijds. Dat was wel duidelijk. Ach, ze hebben in ieder geval plezier en daar gaat het ook wel een beetje om. 'Mooi weertje, nietwaar? Oh, hoi Rayodinges, ik had je niet gezien.' Hij kende de stem wel. De poes die hij pas geleden had ontmoet. Hij wist haar hele naam niet, en dat was ook niet van belang geweest. Blijkbaar wist ze zijn naam wel. Of eigenlijk ook niet. Ze deed in ieder geval een poging tot. Waarom zei ze trouwens niet gewoon rode kater. Dat was zoveel beter. En misschien had ze dan het woord knap ervoor moeten zetten. Dat zou helemaal mooi zijn geweest. Al zou hij dat ook niet bepaald verwachten van haar.
'Ook hallo, Dreamfur' Dat laatste leek de kat uit te spugen. De twee poezen waren vast goeie vrienden... Not. 'Als je hem inderdaad niet gezien hebt, waarom rook je hem niet dan? Of is je neus net zo slecht als jouw ogen?' beet Dreamfur de poes toe. Ravi voelde de spanning gewoon tussen hun in zweven. Waarom moest die poes nou uitgerekend nu verschijnen? Ze hadden het net zo gezellig.


Girls only say 'hate you' to the boys they love
He shoots and he scores (Dreamfur) Iz4acw
Ravi~Waterdrop~Shadowpaw ~ Rushingpaw
Random:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
He shoots and he scores (Dreamfur)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries :: Thunderpath-
Ga naar: