Insecure



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Insecure

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Pantherstar
StarClan
Insecure  Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Insecure    Insecure  Icon_minitimewo 24 jun 2015 - 17:02

Er verscheen een lichte twinkeling in zijn gele ogen toen Panthergrowl de apprentices den inliep. Vandaag zou hij voor het eerst zijn apprentice trainen, en ondanks de recente gebeurtenissen en teleurstellingen was hij erg enthousiast. En stiekem was hij ook vastberaden om te laten zien hoe goed hij leiding kon geven. "Hé, Lucid." Miauwde de grote kater toen hij in het donker om zich heen keek, waarbij hij maar moeilijk haar witte vacht kon onderscheiden van alle andere. "We gaan trainen," deelde hij mee waarna hij de den weer uitstapte. Het was net ochtend, de zon was nog niet eens op, maar zou snel opkomen. Hij pakte een vis van de stapel en wachtte geduldig totdat zijn apprentice wakker zou worden.

+ Trainingstopic Lucidpaw


Insecure  EHnbxOu        0        Insecure  12ADpxX
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucidpaw
Member
Insecure  2e55ete
Selena
234
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lucidpaw
BerichtOnderwerp: Re: Insecure    Insecure  Icon_minitimedo 25 jun 2015 - 15:51

Lekker rustig lag het poesje in haar nest. Ze droomde over jage, over hoe ze een vis uit het water ving en een waterrat in de Small Forest. Het was allemaal zo leuk. En ze was samen met haar zus, Severpaw en haar zus was trots op haar. Dat vond ze fijn. Echter mocht deze droom niet veel langer duren, want ze werd gewekt, gewekt voor haar eerste training! Haar ogen vlogen open toen ze de stem van Panthergrowl hoorde en meteen sprong ze op. Misschien ging haar droom vandaag uitkomen, alleen zou Severpaw er niet bij zijn. "We gaan trainen," klonk de stem van Panthergrowl. Lucidpaw haalde een paar stevige likken door haar vacht heen. "Ik kom!" Miauwde ze enthousiast, geen rekeninghoudend met haar den genoten. Oeps. Ze haalde diep adem en vermande zich. Panthergrowl maakte haar nerveus, maar hij leek haar wel een goede mentor. Misschien juist daarom. Hij was goed, zij nog niet en ze wou in de smaak vallen. Met een diepe ademhaal liep ze de den uit, door naar Panthergrowl. "Ik ben er," miauwde ze met een nerveuze, maar blije glimlach. "Wat gaan we doen vandaag?"


Insecure  30128hz
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
Insecure  Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: Insecure    Insecure  Icon_minitimezo 28 jun 2015 - 21:37

"Ik kom!" Werd hem nog achterna geroepen en Panther grinnikte zachtjes om de enthousiaste toon van Lucidpaw. Hijzelf was nooit zo enthousiast en vrolijk geweest als apprentice, maar meer de chagrijnige brompot die hij nu nog steeds was. "Ik ben er," hoorde hij vervolgens, en haar blije glimlach deed hem goed, waardoor hij vriendelijk terug knikte. "Wat gaan we doen vandaag?" Vroeg Lucidpaw, en een nadenkende blik gleed in Panthers gele ogen. Oh ja, hij moest ook nog iets dóén. Een ietwat nerveuze blik verscheen in zijn ogen maar ging ook snel weer weg. "Nou, eerst gaan we eten." Miauwde Panthergrowl plagend en liep naar de prooistapel, deed alsof hij wat prooi ervan pakte maar trok zich op het laatste moment terug. "Oh, wat nou als we zélf onze prooi vangen, huh?" Vroeg hij, zijn humeur opvallend goed op het moment. Hij grijnsde nu ongeveer enthousiast naar zijn apprentice. Die moest zeker de grootste schok van haar leven gehad hebben.


Insecure  EHnbxOu        0        Insecure  12ADpxX
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucidpaw
Member
Insecure  2e55ete
Selena
234
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lucidpaw
BerichtOnderwerp: Re: Insecure    Insecure  Icon_minitimewo 1 jul 2015 - 13:47

Haar eerste echte training. Het territorium had ze al gezien, dus nu gingen haar echte trainingen beginnen. Jagen, vechten, conditie, kennis, alles! Ze had er nu al zin in. Wist ze ook wel dat alles niet in één keer kon. "Nou, eerst gaan we eten," zei haar mentor. Verbaasd wiebelde Lucidpaw met haar oortje. Het was toch eerst de clan en dan jezelf? "Oh, wat nou als we zélf onze prooi vangen, huh?" Vroeg Panthergrowl. Lucidpaw keek verbaasd naar Panthergrowl. "Maar ik kan nog helemaal niet jagen! Ik weet de basis technieken nog niet eens!" Ze zwaaide met haar staart en dacht goed na. "Maar ik wil het wel heel graag leren," vervolgde ze met een glimlach. Ze wou het heel graag leren.


Insecure  30128hz
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
Insecure  Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: Insecure    Insecure  Icon_minitimewo 1 jul 2015 - 22:11

"Maar ik kan nog helemaal niet jagen! Ik weet de basis technieken nog niet eens!" Reageerde Lucidpaw en Panthergrowl grinnikte. Natuurlijk wist hij dat wel, maar hij ging dat haar natuurlijk leren. Hijzelf zou wel wat vangen onder het trainen voor hen zodat ze niet omkwamen van de honger, en wie weet was zijn apprentice wel hartstikke goed in jagen en ving ze zelf iets. Al zou dat wel onwaarschijnlijk zijn voor de eerste keer. "Maar ik wil het wel heel graag leren," Panthergrowl keek op uit zijn gedachtes en zag de wit met zwart gestreepte poes naar hem glimlachen. Hij knikte en zwiepte met zijn staart. "Oké, volg mij maar." Miauwde hij, en liep naar de uitgang.
"Oké, jij mag beslissen wat je liever wilt leren; vissen of jagen. Ikzelf hou liever van jagen," Het laatste merkte hij een beetje grappend op, omdat Lucidpaw nu misschien al wel doorhad dat hij niet zo geduldig was als de gemiddelde kat.


Insecure  EHnbxOu        0        Insecure  12ADpxX
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucidpaw
Member
Insecure  2e55ete
Selena
234
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lucidpaw
BerichtOnderwerp: Re: Insecure    Insecure  Icon_minitimedo 2 jul 2015 - 13:22

Heel graag wou Lucidpaw leren jagen, leren vechten, alles gewoon. Ze wou een goede warrior worden, één waar Riverclan trots op kon zijn. Natuurlijk hielp haar licht nerveuze persoonlijkheid daar niet bij, maar ze was een vechtertje en vocht daar dus ook tegen. "Oké, volg mij maar." Lucidpaw knikte en volgde Panthergrowl richting het kamp uitgang. "Oké, jij mag beslissen wat je liever wilt leren; vissen of jagen. Ikzelf hou liever van jagen," zei Panthergrowl. Oké, blijkbaar was hij niet de meest geduldige kater van de clan. Maar dat idee had ze al gehad. Lucidpaw wiebelde nerveus met haar oortjes. "Ik... wil eigenlijk wel leren zwemmen en vissen," miauwde ze. Ja, als kitten kwam je het water echt nog niet in. Dus haar A-diploma had ze nog niet in bezit.


Insecure  30128hz
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
Insecure  Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: Insecure    Insecure  Icon_minitimedo 9 jul 2015 - 11:27

Rustig wachtte de grijze kater haar antwoord af. Het was hem ook al wel duidelijk geworden dat Lucidpaw wat tijd nodig had voor haar antwoorden, omdat ze verlegen of zelfs bang voor hem was. Hij schonk haar een zuinig glimlachje, hopelijk hielp haar dat wat met een keuze maken. "Ik... wil eigenlijk wel leren zwemmen en vissen," vertelde ze hem toen en Panther knikte. Het was niet zijn eerste keus, maar als zijn apprentice dat wilde dan zou hij haar wens graag willen vervullen. "Oké, kom maar mee," Vertelde hij haar. Even overwoog hij om naar het kleine riviertje in de buurt te gaan, maar bedacht zich toen dat je daar niet kon zwemmen en vissen, aangezien het daarvoor te ondiep was en er geen vissen zwommen. De stream zou een betere plek zijn. Misschien was het wel wat gevaarlijk, maar als er iets zou gebeuren kon hij haar altijd achterna springen. "Ben je al is bij de stream geweest?" Vroeg hij op de weg ernaar toe.


Insecure  EHnbxOu        0        Insecure  12ADpxX
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucidpaw
Member
Insecure  2e55ete
Selena
234
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lucidpaw
BerichtOnderwerp: Re: Insecure    Insecure  Icon_minitimezo 12 jul 2015 - 16:37

Oké, misschien was het niet nodig om bang te zijn voor de oudere kater. Eigenlijk was hij niet eens zo heel veel ouder, hij was nog een young warrior. Nog wel, althans. Lucidpaw had een voorstel gedaan waarop Panthergrowl had geknikt. "Oké, kom maar mee," miauwde de kater. Lucidpaw grijnsde en volgde de grotere kater. "Ben je al is bij de stream geweest?" Vroeg hij vervolgens. Lucidpaw nam een klein aanloopje om naast hem te lopen. "Is dat een strik vraag?" merkte ze op met een glimlach. "Euhm, ja, één keer eerder bij de rondleiding," vertelde ze. Ze had hier en daar nog wel een idee van hoe ze daar komen moest, maar door middel van geuren ging het haar niet lukken, omdat haar neus daar niet bij hielp.


Insecure  30128hz
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Insecure
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Small Forest-
Ga naar: