Just Checking It Out



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Just Checking It Out

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Flameclaw
Member
Just Checking It Out DPKsfdL
BlubberblubMcblub
384

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender:
Rank:
Flameclaw
BerichtOnderwerp: Just Checking It Out   Just Checking It Out Icon_minitimewo 8 jun 2011 - 10:23

Just Checking It Out Flameclaw-1
I am so high. I can hear heaven.
No heaven, no heaven dont hear me.
And they say that a hero can save us.
Im not gonna stand here and wait.
I'll hold onto the wings of the eagles.
Watch as they all fly away.
Now that the world isnt ending, its love that Im sending to you.


De zon scheen neer op een mooi stuk langs, de wind liet grassprieten heen en weer dansen. En onder de stralen van de zon kwam uit het bos het gestalte van een grote gespierde grijs-witte kater, deze leek er niet helemaal bij te zijn met zijn gedachtes. Hij was echt groot en zeer gespierd en zijn halflange vacht lag perfect over zijn flanken heen. Hoewel er op zijn grote lijf een aantal littekens was te zien, een daarvan op zijn borst en een over zijn wang. Het kon de meeste katten wel een beetje afschrikken maar zonder die littekens was het best een knappe kater. De richting vanwaar hij vandaan kwam duidde op RiverClan, dit werd ondersteund door de geur die de kater met zich meedroeg. Een echte RiverClan warrior, trots op zijn Clan, zijn familie en vrienden. Als je recht in zijn ogen keek zag je een wakende vlam, een vlam van pure wilskracht en moed. Door die innerlijke vlam had hij ook zijn naam gekregen, Flameclaw. Die Vlam lag diep in zijn hart en gaf hem alle kracht die hij nodig had om te vechten. Maar die vlam was nu sterker dan ooit, aangewakkerd door haat, broederschap en liefde. De haat tegen rogue's, de Broederschap binnen zijn Clan en de Liefde voor zijn partner. Hij had ooit nog Bluekit geheten maar dat was gauw veranderd na zijn eerste speelgevecht met zijn broer, hij had zijn broer dan gelukkig niet veel pijn gedaan maar de pure kracht waarmee hij het had uitgevoerd was indrukwekkend, en toen hij er zelfs door de Clanleider op werd aangesproken had hij opgekeken met zijn ogen waar je de Vlam in zijn hart kon zien glanzen. Hij droeg zijn naam ook met trots, en elke buitenstaander die zijn Loyaliteit aan de twijfel legde zou hij uitdagen en bewijzen dat hij loyaal was aan zijn Clan. Binnen de Clan had hij dat al gedaan, ze behandelde hem soms zelfs anders sinds het gevecht met de rogue.

Flameclaw's gedachten werden onderbroken door het getsjirp van een vogel. De grote kater keek op en zuchtte, hij had helemaal geen zin om nu te gaan jagen. hij was hier gekomen voor de rust en niet om wat te doen. Waarom hij voor de rust hierheen was gekomen wist hij zelf ook niet. Langzaam liep hij verder in de richting van de vier bomen die samen daar stonden. Midden in het veld. Vierboom werd het ook wel genoemd. Hier werden de Gatherings gehouden van alle Clans, er werd dan in vrede gesproken over de Clans, en problemen die misschien wel invloed hadden op alle Clans. Zelf was hij er wel eens geweest, het was echt gezellig en je leerde gauw nieuwe katten kennen. Maar als de sfeer omsloeg wilde je er liever niet zijn, maar gelukkig gebeurde dat niet zo vaak. Want als je de woede van StarClan over je heen haalde was je in grote problemen. Hoewel hij zelf niet bang was dat zoiets met hem zou gebeuren, hij had er wel gewoon van gehoord

De ogen van de grote kater zochten een rustig plekje, en daar was het aan de voet van de grote rots. Nu er niemand anders was kon hij eigenlijk ook wel er bovenop gaan liggen, maar dan zou hij in de volle zon liggen en dat wilde hij niet. Ook wide hij de omgeving van laag controleren, hij wist niet waarom maar hij hield er niet zo van om boven iedereen uit te torenen, dit deed hij al omdat hij groot was. Langzaam liep hij naar de voet van de grote rots en rook toen een andere kat. Hij wist niet zeker van welke Clan het was. Meteen sprong hij op de grote rost zelf en keek rond. Hij sloeg zijn nagels uit en zette zijn vacht op. '' Laat jezelf zien!'' zei hij luid en keek zoekend rond op zoek naar de onbekende. De geur duidde naar een niet ergens naar dus veel meer wist hij niet. Zijn ogen bleven zoeken, tot ze uiteindelijk op een gestalte bleven hangen.


As they all fly away


[Shadowheart xD]


Just Checking It Out X9t8Ov1  
My Mini Me:
Just Checking It Out 28jeflj
where have you gone?:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowheart
Member
Just Checking It Out Db916e77e8c72242bdfbcf1566a71515
Icon
150
Afwezig
katten kunnen ook paars zijn

CAT'S PROFILE
Age: Immortal
Gender: She-cat ♀
Rank: Hertenvanger
Shadowheart
BerichtOnderwerp: Re: Just Checking It Out   Just Checking It Out Icon_minitimedo 9 jun 2011 - 8:54

Shadow heart zag dat er ogen op haar gericht werden. Ze zetten een poot iets naar achter en blies luid met haar haren overeind.:"Wat moet je hier! Je hebt hier niks te zoeken"!
Ze maakte langzaam een stapje vooruit, En nog een, Maar toen weer een stapje terug. Ze gromde zacht naar de vreemde kat en maakte zich klaar voor de aanval. Maar ze wist niet zeker of dat nodig was. Ze dacht: Laten we het nou niet overdrijven. Het is mischien maar een arme kater die mischien wel heel aardig is. Ze liep naar de kater en zei:"Hey, Kom op we hoeven geen ruzie te hebben. Kunnen we niet gewoon vrienden zijn. Ik heb niks tegen katers jij wel dan, tegen poesen? Het enige waar ik niks mee heb zijn poesiepoesen. Ben jij een poesiepoes? Nou dan. Niet zeuren dan."

Ze liep irriterent rondjes om de kater. "Zo zo, En waar kom jij dan eigelijk vandaan? Ben jij van een tweebeen? Dan kan je hier beter maar zo snel mogelijk weggaan. Of ben je een Rouge? Dan zou ik nu zowieso weggaan omdat ik een hekel heb aan rouges. Behalve mijn broer dan hij is een rouge. Of ben je geen rouge? Ben je een Clancat? Nou, Dan zit je hier goed."

Ze liep weg van de kater. En zag een vogel. Ze dook ineen. Maar de vogel was allang weer weg. Ze was een beetje moe. Ze zuchte: Het valt niet mee om elke dag voor mijn kleine zusje Rainbowkit te zorgen. Ze is lief, Maar af en toe word het zo een klein draakje. Ze liep weg en zei: Kom mee ik geef je een rondleiding bij mijn Clan. En ze liep weg....


WC's Hertenvanger
Since 2011 ♥️
iconic graph:
Terug naar boven Ga naar beneden
Flameclaw
Member
Just Checking It Out DPKsfdL
BlubberblubMcblub
384

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender:
Rank:
Flameclaw
BerichtOnderwerp: Re: Just Checking It Out   Just Checking It Out Icon_minitimedo 9 jun 2011 - 9:32

Just Checking It Out Flameclaw-1
I am so high. I can hear heaven.
No heaven, no heaven dont hear me.
And they say that a hero can save us.
Im not gonna stand here and wait.
I'll hold onto the wings of the eagles.
Watch as they all fly away.
Now that the world isnt ending, its love that Im sending to you.


Flameclaw had het sowieso niet op onbekende, en al helemaal niet op rogues. Daar had hij een maar al te slechte ervaring mee, en hij hoefde voor de herinerring maar naar zijn schouder te kijken. Kittypets konden gelukkig niet zo goed vechten en waren vaak bang voor Clankrijgers zoals hij en dan was het een makkie om ze te verjagen. en de kat die hij had geroken was er een van SkyClan een jonge poes nog wel. Jonger dan dat hij was, ze was misschien net een krijger, maar veel meer niet. "Wat moet je hier! Je hebt hier niks te zoeken!" De poes blies luid en zette haar haren op. Flameclaw reageerde daarop door zijn nagels vol uit te slaan en haar strak aan te kijken. '' Als ik hier niks te zoeken heb, heb jij al helemaal minder te zoeken,'' snauwde hij kwaad. Zijn ogen priemden zich in die van de poes. Durfde ze wel, hem vertellen dat hij hier niks had te zoeken. Kwaad zwaaide hij met zijn staart heen en weer. Elke spier in zijn lichaam was tot het uiterste gespannen. Opeens liep ze weer op hem af en hij stapte achteruit met zijn oren plat in zijn nek en hij blies dreigend. "Hey, Kom op we hoeven geen ruzie te hebben. Kunnen we niet gewoon vrienden zijn. Ik heb niks tegen katers jij wel dan, tegen poesen? Het enige waar ik niks mee heb zijn poesiepoesen. Ben jij een poesiepoes? Nou dan. Niet zeuren dan." Flameclaw keek haar met woedende ogen aan. '' Als je me nu nog voor poesiepoes gaat uitmaken dan ga je echt te ver. Ik haat ze want ze zijn zwak en vluchten toch wel voor alles. En bovenal haat ik katten die mij voor een hoop dingen uitmaken. Poes of kater het kan me niks schelen.'' Zijn staart zwaaide nu nog heviger heen en weer. '' Ik ben een Clangeboren RiverClan krijger, heeft niemand jou geleerd welke Clan welke geur draagt, SkyClan mormel.'' Hij was echt kwaad en dat was te zien in zijn ogen. "Zo zo, En waar kom jij dan eigelijk vandaan? Ben jij van een tweebeen? Dan kan je hier beter maar zo snel mogelijk weggaan. Of ben je een Rouge? Dan zou ik nu zowieso weggaan omdat ik een hekel heb aan rogues. Behalve mijn broer dan hij is een rogue. Of ben je geen rogue? Ben je een Clancat? Nou, Dan zit je hier goed." Flameclaw siste kwaad dat ze dit vroeg. '' Luister je wel naar wat ik zeg? Ik ben een krijger van de RiverClan, en zeker geen Rogue. Ik ben trouw aan mijn Clan, mijn vrienden en Familie. Ik draag zelfs de littekens van mijn loyaliteit,'' opnieuw zwiepte zijn staart heen en weer. '' Ik haat Rogues, geloof me en as dat broertje van jou mij tegen zou komen zou er weinig van hem overblijven.'' Zijn ogen boorden zich in die van haar. '' En eigenlijk zou ik dat ook met jou moeten doen nu, je bevind je op RiverClan territoria.'' Hij spande zijn spieren opnieuw aan. De poes liep toen van hem weg maar Flameclaw hield haar strak in de gaten. '' Kom mee dan geef ik je een rondleiding bij mijn Clan,'' zei de poes en hij staarde haar aan. Dacht ze nou echt dat hij vrolijk hun territoria binnen zou komen wandelen en zichzelf aan stukken zou laten scheuren? ''Als je het niet erg vind ik blijf liever leven,'' zei Flameclaw terwijl hij bleef staan waar hij stond. Deze poes was echt niet wijs.


As they all fly away



Just Checking It Out X9t8Ov1  
My Mini Me:
Just Checking It Out 28jeflj
where have you gone?:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowheart
Member
Just Checking It Out Db916e77e8c72242bdfbcf1566a71515
Icon
150
Afwezig
katten kunnen ook paars zijn

CAT'S PROFILE
Age: Immortal
Gender: She-cat ♀
Rank: Hertenvanger
Shadowheart
BerichtOnderwerp: Re: Just Checking It Out   Just Checking It Out Icon_minitimeza 11 jun 2011 - 12:12

Ik haat Rogues, geloof me en als dat broertje van jou mij tegen zou komen zal er weinig van hem overblijven! En eigelijk zou ik dat ook met jouw moten doen
Shadowheart was nu echt geiriteerd door de kater."Zeg, Ga jij nu lekker me familie uit open schelden! Nou dan weet ik wat veel beters. we zullen zien wat jij met mijn broer zal doen"!
Blies ze vel naar de RiverClankat. Dus ze klom in een hoge boom, En sprong op die kater die haar beledigte af.
Nog voor ze op de kater zo vallen strekte ze haar nagels uit en zei:
"We zullen zien wat jij nu tegen mij gaat doen Riversukkel"! En ze zette haar nagels in die bijdehante kater. "dat komt ervan! Beetje me familie onteren he, Hoe kun je!"
Ze kwam weer op de grond en keek de kater met een strakke blik recht in de ogen en zei:"Dat gebeurt er als je met mij en me familie solt!" maar voor haar gevoel waren ze nog niet klaar. Ze kreeg een harde krab in haar oog en dat deed heel erg veel pijn. Ze haalde opnieuw uit naar de kater.


WC's Hertenvanger
Since 2011 ♥️
iconic graph:
Terug naar boven Ga naar beneden
Flameclaw
Member
Just Checking It Out DPKsfdL
BlubberblubMcblub
384

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender:
Rank:
Flameclaw
BerichtOnderwerp: Re: Just Checking It Out   Just Checking It Out Icon_minitimezo 12 jun 2011 - 14:30

Just Checking It Out Flameclaw-1
I am so high. I can hear heaven.
No heaven, no heaven dont hear me.
And they say that a hero can save us.
Im not gonna stand here and wait.
I'll hold onto the wings of the eagles.
Watch as they all fly away.
Now that the world isnt ending, its love that Im sending to you.


Flameclaw merkte dat zijn woorden bij deze poes verkeerd gevallen waren. Ze was geirriteerd, nee, meer gewoon kwaad. Het was leuk om andere uit te dagen zolang je zelf maar niet in de problemen kwam. Als je recht in zijn ogen keek zou de de pure kracht zien, hij was niet bang voor zo'n klein SkyClanmormel als deze poes. Zijn staart zwaaide hevig heen en weer en hij hield elke beweging van de poes in de gaten. Ze ging hem aanvallen, hij had haar tever uitgedaagd maar het deed hem niks. hij zou terug slaan met alle kracht, waarschijnlijk had hij veel minder kracht nodig dan bij die ene Rogue in zijn gebied. die dag zou hij nooit vergeten, dan wel niet door alle littekens, dan wel door zijn gedachtes. Hij had zijn Loyaliteit getoond en zijn kracht. Deze poes voor hem was een klein mormel, en nog jong ook, wat dacht ze wel niet dat ze was? Haar antwoord bevestigde zijn gedachtes, ze was geirriteerd. "Zeg, Ga jij nu lekker me familie uit lopen schelden! Nou dan weet ik wat veel beters. we zullen zien wat jij met mijn broer zal doen!" Flameclaw richtte zijn ogen op de poes. '' dat merk je toch?'' Begon hij en spande zijn spieren aan. '' Ik ben niet bang voor zo'n mormeltje als jij,'' vervolgde hij en hield zijn ogen strak op haar. Hij zag haar in een boom klimmen "We zullen zien wat jij nu tegen mij gaat doen Riversukkel!" Flameclaw sprong opzij, hij voelde wel hoe haar nagels hem eventjes raakte maar onmiddelijk draaide hij zich om en keek aar strak aan. "dat komt ervan! Beetje me familie onteren he, Hoe kun je!" Flameclaw lachte hatelijk en keek haar aan. '' Onteren? Als je familie Rogue is heb je niet eens eer,'' sprak hij honened en keek haar aan. '' Ik heb ten minste familie waar ik trots op kan zijn. Clangeboren en nog altijd aan mijn zijde'' Langzaam liep hij een dreigend rondje om haar heen, hij wist dat hij nu het voordeel had van zijn grootte. Hij kon haar gemakkelijk tegen de grond werken en haar daar houden. "Dat gebeurt er als je met mij en me familie solt!" Zei ze en Flameclaw keek haar aan. '' Is dat dus alles wat je kunt mormel?'' Snauwde hij haar toe. '' Ik weet zeker dat een Kittypet beter vecht dan jij,'' sprak hij honend. Opnieuw haalde ze uit maar dit keer dook hij volledig weg, hij reageerde door zich om te draaien en zich met zijn volle gewicht op haar te werpen. Met zijn klauwen begon hij haar flank te bewerken en boorden zijn vlijmscherpe tanden diep in haar nek. Hij wist dat zijn gewicht haar tegen de grond kon houden.


As they all fly away



Just Checking It Out X9t8Ov1  
My Mini Me:
Just Checking It Out 28jeflj
where have you gone?:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowheart
Member
Just Checking It Out Db916e77e8c72242bdfbcf1566a71515
Icon
150
Afwezig
katten kunnen ook paars zijn

CAT'S PROFILE
Age: Immortal
Gender: She-cat ♀
Rank: Hertenvanger
Shadowheart
BerichtOnderwerp: Re: Just Checking It Out   Just Checking It Out Icon_minitimedo 16 jun 2011 - 16:02

Shadowheart maakte de gekste bewgingen om los te komen. De woorden die de Riverclan kater had gezecht galmde als een echo door haar hoofd.Als je familie Rogue is heb je niet eens eer! "Nou, Mijn zusje is WEL Clangeboren, ze is dan wel nog een kit maar dat heeft niks te maken met sterk zijn!" Met al haar kracht lukte het om te kater van haar af te gooien. Om te bewijzen dat ze geen 'Skyclan mormel' was."En wat mijn broer betreft, Hij staat altijd voor me klaar! Zels toen ik werd aangevallen door een wilde hond, Heeft hij me gered! Jou 'Clangeboren' Famlilie is daar vast te zwak voor! Je voelt je zeker heel stoer omdat zou slappe familie Clangeboren is he! Nou je bent niks meer dan een laffe gemene en zwakke pestkop! Zie je dit liteken op mijn oog!? Dat draag ik met trots! En ik ben tenminste verantwoordelijk! Ik moet contstant op mijn kleine zusje letten! Jij heb het maar makkelijk he!" Ze was zo kwaad op de kater. Ze sprong opnieuw op hem af."Hier komt dat Skyclanmormel weer! Je weet wel, Die ene die slechter vecht dan een Kittypet! Ze krabte de kater in zijn oog en boorde haar tanden in zijn poot. "Zie je Zwakkeling! Als jou Familie net zo is als jij, heb jij wel eer dan? Ik ben misschien nog wel jong, Maar zwak ben ik niet!
En ze liet haar ogen boren in die van de kater. En ze zei heigend en buitenadem:"Vind je me nu nog zwak!?


WC's Hertenvanger
Since 2011 ♥️
iconic graph:
Terug naar boven Ga naar beneden
Flameclaw
Member
Just Checking It Out DPKsfdL
BlubberblubMcblub
384

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender:
Rank:
Flameclaw
BerichtOnderwerp: Re: Just Checking It Out   Just Checking It Out Icon_minitimedo 16 jun 2011 - 23:36



Just Checking It Out Flameclaw-1
I am so high. I can hear heaven.
No heaven, no heaven dont hear me.
And they say that a hero can save us.
Im not gonna stand here and wait.
I'll hold onto the wings of the eagles.
Watch as they all fly away.
Now that the world isnt ending, its love that Im sending to you.


Flameclaw vond het alleen maar grappig toen de poes zich met alle moeite los probeerde te wurmen. Hij wist dat zijn kracht een voordeel was tegen een kleinere kat. En zeker tegen zo'n mormel dat dacht dat ze hem zomaar even kon verslaan. "Nou, Mijn zusje is WEL Clangeboren, ze is dan wel nog een kit maar dat heeft niks te maken met sterk zijn!" Flameclaw lachte even hatelijk en rolde met zijn ogen. '' Dan heeft jouw Zusje ook geen eer.'' Sprak hij uitdagend, maar meende het toch ook wel. Zijn staart zwiepte hevig heen en weer toen de zwart poes zich onder hem vandaan wurmde. Maar in zijn ogen bleef ze een vervelend mormel, vooral omdat ze jonger was dan dat hij was. Zij kon onmogelijk weten hoe hij in elkaar stak. "En wat mijn broer betreft, Hij staat altijd voor me klaar! Zels toen ik werd aangevallen door een wilde hond, Heeft hij me gered! Jou 'Clangeboren' Famlilie is daar vast te zwak voor! Je voelt je zeker heel stoer omdat jou slappe familie Clangeboren is he! Nou je bent niks meer dan een laffe gemene en zwakke pestkop! Zie je dit liteken op mijn oog!? Dat draag ik met trots! En ik ben tenminste verantwoordelijk! Ik moet contstant op mijn kleine zusje letten! Jij heb het maar makkelijk he!" Flameclaw keek haar strak aan. ''voor de duidelijkheid, mijn broer zou zijn leven voor mij geven zonder te twijfelen, dat zou ook Thunderstorm of menig ander van mijn clan doen!'' Snauwde hij haar toe, niet onder de indruk van haar praatje. '' Kijk zie je dat litteken, en die?'' Zei hij en wees op zijn schouder en op zijn flank, ''dat zijn tekenen van mijn Loyaliteit. Iets dat jij nooit zal begrijpen, want jij hebt geen loyaliteit. en wil je weten waarom? om die eerloze familie van je, ik kan er ten minste trots op zijn dat mijn hele familie loyaal is aan de Clan en ik kan ook trots zijn op mijn kittens, die zullen opgroeien in de Clan waar hun hele familie is geboren en heeft geleefd. Dat zal jij nooit kunnen zeggen, sprak hij kil en staarde haar al die tijd recht aan. '' En makkelijk heb ik het ook niet, je moet niet denken dat je zielig bent, want ik heb meer meegemaakt dan jij in je miezerige leventje. Ik voel me inderdaad stoer, omdat mijn familie sterk is. '' Opnieuw haalde hij kwaad uit met zijn klauw en sprong even heen en weer. Het was duidelijk dat de poes echt kwaad op hem was, en hij wist dat ze dan niet goed vochten, Ze lette dan minder op en dat was makkelijk. De jonge zwarte poes sprong op hem af en sprak weer. "Hier komt dat Skyclanmormel weer! Je weet wel, Die ene die slechter vecht dan een Kittypet!'' Flameclaw spande zijn spieren en ving haar op met zijn eigen kracht. Ze krabte richting zijn oog maar hij trok zijn kop terug en haar nagels naakte alleen zijn snorharen die daar zaten. Daarna zette ze haar tanden in zijn poot en Flameclaw sloeg met zijn klauwen tegen de zijkant van haar kop. ''Zie je Zwakkeling! Als jou Familie net zo is als jij, heb jij wel eer dan? Ik ben misschien nog wel jong, Maar zwak ben ik niet!'' Flameclaw lachte honend en keek haar aan. '' Als je me nu zwak vind, wacht maar af. Dit gevecht is nog niet begonnen mormel. Ik ben nog niet eens opgewarmd.'' Sprak hij met een gemene grijns rond zijn snuit. '' En geloof me mijn snorharen hebben meer eer dan jij ooit zal hebben in je hele leven,'' spotte hij en keek haar recht aan. De poes was duidelijk buiten adem, ze had nauwelijks conditie. Terwijl Flameclaw nog sterk op zijn gespierde pote stond. "Vind je me nu nog zwak!?'' Vroeg de zwarte poes en Flameclaw zwaaide met zijn staart. '' Ja dat vind ik nog steeds en dat zal ik altijd blijven vinden,'' sprak hij kil en sprong nu naar voren en sprong met enorme kracht op haar rug. Meteen boorde hij zijn tanden in haar nek en scheurden met zijn vlijmscherpe klauwen over de schouders van de poes.


As they all fly away




Just Checking It Out X9t8Ov1  
My Mini Me:
Just Checking It Out 28jeflj
where have you gone?:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowheart
Member
Just Checking It Out Db916e77e8c72242bdfbcf1566a71515
Icon
150
Afwezig
katten kunnen ook paars zijn

CAT'S PROFILE
Age: Immortal
Gender: She-cat ♀
Rank: Hertenvanger
Shadowheart
BerichtOnderwerp: Re: Just Checking It Out   Just Checking It Out Icon_minitimeza 18 jun 2011 - 10:35

Shadowheart gooide de kater nu WEER van zich af en was nu ZO kwaad op de kater! "Jij kent mijn krachten niet!"'' Dan heeft jouw Zusje ook geen eer.'' Ze blies boos naar de kater: "Mijn zusje is de STERKSTE BESTE en LIEFSTE kit die er is!
Het gevecht was zwaar overal bloedde haar wonden, Maar ze was niet van plan daarom op te geven! Ze sprong opnieuw op de kater af.
De kater leek versteld te staan van haar kracht. "Ik ben niet zwak! Opnieuw haalde hij uit maar dit keer dook ze nog net op tijd weg, ze reageerde door haar om te draaien en haar sterkste kracht te laten zien. Ze rende op de kater af maar stopte vlak voor hem en zei:"Luister, We hebben elkaar aardig afgetakelt maar kunnen we niet gewoon vrienden worden. Familie met of zonder eer. Geef toe, We zijn allebei sterk, Geloofen allebei in onze familie en we zijn allebei pittig. Ik wil niet meer met je vechten.
Niet omdat je zo sterk bent, Maar omdat ik je best mag.
Dus, Wat zeg je ervan vrienden?


WC's Hertenvanger
Since 2011 ♥️
iconic graph:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just Checking It Out
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: