Meeting a warrior



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Meeting a warrior

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Moonstripe
Member
Meeting a warrior DPKsfdL
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 yrs
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Meeting a warrior   Meeting a warrior Icon_minitimewo 8 jun 2011 - 16:45

Moonpaw was op jacht. Het seizoen was nu vol met dikke uitgeslapen muizen. Hij keek plots om zich heen. Waar was hij? Hij was te ver afgedwaalt. Hawkstripe had nog steeds niet de tour gedaan met hem dus Moonpaw wist niet alles over het territorium. Over de heuvel zag hij plots vier grote bomen opdagen. The Fourtrees! Moonpaw was op dat moment beter teruggegaan, maar zijn nieuwsgierig won het. Voorzichtig stapte hij naar voren. De Fourtrees waren groter dan zijn moeder vroeger aan hem vertelt had. Hij zag de grote rots waarop de leiders stonden. Het uitzicht was fantastisch, alle territoria zag hij uitgesterkt liggen. Moonpaw zag iets vanuit zijn ooghoek bewegen. Was het een vijandige warrior? Vlug draaide hij zich om, een flits van zwarte vacht, en weg was het. Moonpaw zette zich schrap, was het een valstrik van de ShadowClan? Hij zette zijn nagels uit. Zijn vacht stond helemaal overeind. 'Wie is daar?' Riep hij moedig. En hij voelde zich ontzettend stom. Was het nu achter hem of besloop het hem vanuit een van zijn onbeschermde flanken? HIj blies woedend. Hij hoorde achter hem een takje heel zachtjes knappen. Moonpaw sprong op de een of ander emanier achteruit en draaide zich om op zijn besluiper. Ze rolden om in een kluwen van vacht en staarten. Moonpaw probeerde de oorsprong van zijn besluiper te achterhalen. Hij wierp de ander van hem af. 'Wie ben je en waarom besluip je mij?' Siste hij woedend, klaar voor een gevecht.

[Oke HoneyFeather, dan is dit topic gewwon open voor alle katten behalve de BloodClan? Wel ik heb een nieuwe besluiper nodig katten! Very Happy]






Laatst aangepast door Moonpaw op wo 8 jun 2011 - 16:57; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyfeather
StarClan
Meeting a warrior DPKsfdL
1472

CAT'S PROFILE
Age: Ageless...
Gender:
Rank:
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: Meeting a warrior   Meeting a warrior Icon_minitimewo 8 jun 2011 - 16:50

Clankatten weten niet van Bloodclan, en komen het ook de eerst komende tijd niet te weten Moonpaw! Het zou het plot verpesten!

EDIT 17:05 || Oke, nu is het goed Wink


Meeting a warrior UypcHQo
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionclaw
StarClan
Meeting a warrior DPKsfdL
Juul Koujirou.
798

CAT'S PROFILE
Age: Ageless.
Gender:
Rank:
Lionclaw
BerichtOnderwerp: Re: Meeting a warrior   Meeting a warrior Icon_minitimevr 24 jun 2011 - 15:22

Lionclaw zei: "Ik ben een groot krijger van Riverclan. Ik ben hier om te jagen maar JIJ jaagde mijn prooi weg!" Hij wees naar de haas die net wegrende in de struiken. Daarna zei hij:" Zo, Dus jij trekt mijn krijgerschap in twijvel! Nou zo kan ik het ook!" En hij blies vel naar de kater. Toen sprong hij op de kater af en drukte hem met zijn gewicht op de grond, Hij bewerkte zijn flanken en boorde zijn tanden in zijn nek. Hij begon harder te drukken. Hij was zo druk te laten zien dat hij de Windclan waard was dat hij niet in de gaten had dat er grote zwarte wolken boven hen hingen. Hij drukte nu op zijn aller hardst en voelde nu ook nagels in zijn vel. Maar hij wist dat zijn zware gewicht hem tegen de grond kon houden.


Laatst aangepast door Lionclaw op di 28 jun 2011 - 18:10; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonstripe
Member
Meeting a warrior DPKsfdL
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 yrs
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: Meeting a warrior   Meeting a warrior Icon_minitimezo 26 jun 2011 - 17:09

Eeb krijger sprong uit een struik en siste woedend, "Ik ben een groot krijger van Windclan. Ik ben hier om te jagen maar JIJ jaagde mijn prooi weg!" Hij wees naar de haas die net wegrende in de struiken.' Moonpaw haalde zijn schouders op, 'Moet je me maar niet besluipen!'Het was zijn eigen schuld! En een echt groot krijger had dat konijn wel gehad. De Windclankrijger vervolgde echter, "Zo, Dus jij trekt mijn krijgerschap in twijvel! Nou zo kan ik het ook!" Hij sprong af op Moonpaw en drukte hem met zijn volle gewicht tegen de grond. Moonpaw had hem wel aangekunt als de krijger niet zo dik was geweest! 'Wat ben jij.. dik!' Pufde hij uit. Moonpaw zette zijn nagels uit. De krijger ging deze plek niet verlaten zonder een paar souveniertjes! Het werkte niet, hij zette al zijn energie uit terwijl de ander gewoon zat! Moonpaw dacht razendsnel na en vloekte op zijn mentor! Waarom had die dan ook niet meer training gegeven! Dan maar zo! Hij ontspande al zijn spieren en bleef rustig liggen. Er gebeurde wat hij verwachtte, de andere krijger liet los. Snel gooide hij hem eraf en liep snel naar zijn territorium. Windclan stond erom bekent om zijn renners, dus die strijd kon hij niet winnen. Hij stopte maar en draaide zich om. Zijn hele snuit werd platgedrukt door het gewicht dat tegen hem aanbotste. Nu ging hij op de ander zitten en keek triomfhankelijk. Hij drukte zijn nagels eens goed in de vacht. groot krijger he?



Terug naar boven Ga naar beneden
Darkflower
Member
Meeting a warrior DPKsfdL
105

CAT'S PROFILE
Age: 11 Moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Meeting a warrior   Meeting a warrior Icon_minitimezo 26 jun 2011 - 18:22

En ja, Darkflower had de muis te pakken, ze begraafde het dier en liep toen door. Ze was nu dicht bij vierboom. Ze snoof de lucht op en rook bloed. Een gevecht? Zo te ruiken was het een Windclan kat en een Thunderclan kat. Ze werd nieuwsgierig en rende er naar toe. "Ik ben een groot krijger van Windclan. Ik ben hier om te jagen maar JIJ jaagde mijn prooi weg!" Hoorde ze een stem zeggen het was een Warrior, zo te horen. En hij klonk alles behalve blij. 'Moet je me maar niet besluipen!' Hoorde ze toen een stem zeggen, zo te horen een apprentice. "Zo, Dus jij trekt mijn krijgerschap in twijvel! Nou zo kan ik het ook!" Dat beest was gestoord, zo zou een Shadowclan kat niet eens reageren, tenminste zei niet. Ze zou op z'n minst dreigend voer komen, maar kom op hé vechten met een Apprentice? 'Wat ben jij.. dik!' Oke die Apprenitce had lef. Hij det ahar denken aan toen zei nog een Apprentice was, Darkpaw. Ze stak haar kop door de bosjes en zag de de apprentice best goed terug vocht. 'Oke, nu is het ook wel klaar, niet?' Zei ze kalm maar kil. ze richtte een korte strenge blik op de apprentice, en daarna een kille strenge blik op de andere Warrior. 'Wat zwak van je. Je bent een Windclan Warrior, maa rje gedraagt je als een Eigenwijze kitten, niet verwacht van een Warrior. Ik dacht dat der windclan katten aardig en wijs waren, dat ze pas zouden vechten wanneer de andere begint... Maar zwak dat je een Apprentice aanvalt.' Siste ze. Ze keek naar het Katertje. 'Alles oke met jou?' Vroeg ze neutraal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonstripe
Member
Meeting a warrior DPKsfdL
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 yrs
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: Meeting a warrior   Meeting a warrior Icon_minitimezo 26 jun 2011 - 18:55

Terwijl ze zo bezig waren, had Moonpaw niet opgemerkt dat er nog een andere krijger dichterbij was gekomen. Niet nog een? Deze poes rook naar Shadowclan! En die waren niet om mee te spotten wist Moonpaw. Deze poes had integenstelling tot wat hij dacht geen kwaad in zin. 'Oke, nu is het ook wel klaar, niet?' Zei ze kalm maar kil. Ze keek hen allebij even kort maar streng aan. Moonpaw ging rechtop zitten en begon zijn poot te likken. Er zaten een paar lelijke beten aan. Die moest hij straks maar beter laten nakijken door de medicijnkat! 'Wat zwak van je. Je bent een Windclan Warrior, maa rje gedraagt je als een Eigenwijze kitten, niet verwacht van een Warrior. Ik dacht dat der windclan katten aardig en wijs waren, dat ze pas zouden vechten wanneer de andere begint... Maar zwak dat je een Apprentice aanvalt.' Siste ze. Moonpaw keek op. Ze stond daar de Windclankater de les te schelden, hij mocht haar metteen. Ze keek naar hem, 'Alles oke met jou?' Vroeg ze neutraal. Moonpaw knikte afwezig, 'Ja, alleen een paar krasjes, maakt niets uit!' Hield hij zich groot. 'Dank je' Zei hij wat vriendelijker, 'Nog even, en ik had echt vanonder moeten gaan liggen!' Glimlachte hij. Hij draaide zich om naar de Windclankrijger, 'Volgende keer moet je iemand niet zomaar de schuld geven van dat jij een konijn laat ontsnappen!' Blies hij. Nog een keer knikte hij naar de Shadowclanpoes, en sprong toen naar het veilige Thunderclanterritorium. Zijn prooi lag nog waar hij hem had achtergelaten en zo hinkte hij naar het Thunderclankamp.




Terug naar boven Ga naar beneden
 
Meeting a warrior
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: