Purplepaw en Scythepaw



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Purplepaw en Scythepaw

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Purplestorm
Member
Purplepaw en Scythepaw DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Purplepaw en Scythepaw   Purplepaw en Scythepaw Icon_minitimeza 26 jun 2010 - 22:35

het was vroeg in de ochtend, het was warm en een paar stralen kwamen door het woud. een daar van scheen in de ogen van purplepaw, daardoor werdt ze langzaam wakker. ze stond op en rekte zich uit, met haar nagels helemaal uitgerekt. ze keek naar de rest van de apprentices die lagen te slapen. ze ging weer zitten, wachtend tot de rest wakker werdt. tijdens het wachten bewoog er iets naars haar, iets zwarts
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Purplepaw en Scythepaw DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Purplepaw en Scythepaw   Purplepaw en Scythepaw Icon_minitimeza 26 jun 2010 - 22:43

Uit de schaduwen doemde Scythepaw op die zei met een half sinistere stem"Goed geslapen?" Hij had haar een tijdje onbeweegelijk gade geslagen terwijl een paar gedachten door zijn hoofd schoten zoals"Wow wat een stuk. Wat een schoonheid." Zijn ogen veraden niks en hij vroeg "Waarom ben je zo vroeg op" terwijl hij dacht"Jij hebt geen schoonheidslaapje meer nodig". Hij had al een tijdje op haar zitten letten en voelde zich eerst lichelijk aangtrokken alleen nu stond zijn vacht in vuur van liefde alleen niks was te merken aan zijn gezicht behalve een kleine glinstering in zijn ogen. Hij keek haar aan en stapte toen helemaal uit de schaduwen en liep een stukje om haar heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Purplepaw en Scythepaw DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Purplepaw en Scythepaw   Purplepaw en Scythepaw Icon_minitimeza 26 jun 2010 - 22:50

purplepaw schrok een beetje van de at die opdoemde in de scaduw.''woo je liet me schrikken'' ze ze stond op en gaf hem een vriendelijke lik op zijn hoofd.''ik werdt wakker door het velle ochtend-zon. ik ging wachten totdat iemand wakker werdt'' ze keek naar het velle licht en sloot bijna haar ogen. ze wou haar vacht opwarmen, omdat et ondanks het licht nog vrisjes was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Purplepaw en Scythepaw DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Purplepaw en Scythepaw   Purplepaw en Scythepaw Icon_minitimeza 26 jun 2010 - 22:57

"Had me geroepen ik waak al sinds maanhoog over de rest alleen het leek me onnodig om je te laten weten van mijn wakker zijn." Hij hield stilstand en ging liggen en vroeg"Wil je met me gaan jagen, in deze tijden hebben we prooi nodig." Hij stond op en verdween in de schaduwen achter haar en hij zei"Als je me naam roept dan kom ik gewoon tevoorschijn maar let op ik ben niet altijd verstopt in de schaduwen, ik kan namelijk ook gewoon het hol uit zijn." Ineens dook hij recht voor haar op en wenkte uitdagend voor de jacht terwijl hij dacht"Wat een stuk, ik zou wel willen dat ze me leuk vond maar wat ziet ze in een kat als mij" Weer geen emotie tonend behalve een beetje opgewekt voor jagen wachtte hij op Purplepaw en weer toonde een kleine glinstering in zijn ogen dat hij haar wel leuk vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Purplepaw en Scythepaw DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Purplepaw en Scythepaw   Purplepaw en Scythepaw Icon_minitimeza 26 jun 2010 - 23:07

ze dacht na.''ik heb wel zin om te jagen maar hoelang?'' ze keek naar de plek weer hij verdween, en ze riep.'' ik wil wel gaan jagen scythpaw'' ze wachte maar er kwam niks uit de schaduwen tevoorschijn. ze ging uit het hol om te kijken waar hij zou zijn. ze keek alle kanten op maar ze zag hem niet. maar toen zag ze hem, naast het hol waar ze uit kwam. ze ging naar hem toe en ze zij dat ze wel wou jagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Purplepaw en Scythepaw DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Purplepaw en Scythepaw   Purplepaw en Scythepaw Icon_minitimeza 26 jun 2010 - 23:11

"Oke, laten we wel in de buurt jagen voor als we nodig zijn. Trouwens goed geprobeerd je had me bijna gevonden." Hij knikte vriendelijk en liep verder,hij dacht"Wat een stuk! , ze is slim,mooi ,aardig en heel erg aantrekkelijk!". Hij draaide zich om en wachtte op haar, hij moest galant zijn en boog als een echte gentalcat toen Purplepaw langs liep. Hij hoopte dat ze het leuk vond en verdween in de schaduw van een boom om daarna naast Purplepaw te verschijnen. Hij keek haar vriendelijk aan en weer de glinstering.
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Purplepaw en Scythepaw DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Purplepaw en Scythepaw   Purplepaw en Scythepaw Icon_minitimeza 26 jun 2010 - 23:28

ze liep lang scythpaw, ze dacht ''wat doet hij elegant, hij deed dat nooit vroeger''. ze liep verder en ze verdwenen in de schaduwen uit het kamp. ze liepen naast elkaar, het kamp was net uit zicht. ze liepen langs de bomen en sprongen over een paar struiken heen. oppeens stond Purplepaw, ze zag een jongenmuis die zich zat te wassen op een boomstam.
ze stond in de houding en zij zachjes''stil ik zie een prooi'' ze sloop langzaam en geluidsloos op de muis, en ze sprong. ze lande op de muis, het schrok zig te pletter en probeerden te vluchten maar hij was te laat. ze dode het weerlose beesje en nam het in haar mond en ging naar scythpaw toe. ze liep sierlijk met haar poten elegant achter elkaar toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Purplepaw en Scythepaw DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Purplepaw en Scythepaw   Purplepaw en Scythepaw Icon_minitimeza 26 jun 2010 - 23:37

Scythepaw liet zijn mond even open hangen en dacht"Mooi,slim, aardig en sierlijk." Hij verdween in de schaduwen en sprong boven op een ekster en beiindigde het leven ervan met een haal en zijn nagel was donker roodgekleurd hij veegde het bloed weg en zei"Jij kan beter jagen dan mij" Hij liep naar haar toe en legde de ekster naast de muis en hij snoof en zei"Wat stinkt hier zo, in ieder geval jij bent het niet jij ruikt goed." Hij ging liggen en ruste zijn poten hij was een beetje moe maar hij kon niet slapen door Purplepaw, ze lag daar sierlijk en mooi te zijn terwijl hij gekweld was om alleen te kijken en niet te zeggen wat hij voor haar voelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Purplepaw en Scythepaw DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Purplepaw en Scythepaw   Purplepaw en Scythepaw Icon_minitimeza 26 jun 2010 - 23:47

''nou dat weet ik niet hoor of ik beter kan jagen''ze keek naar de ekster die dood op de grond lag. ''zullen we verder gaan met jagen, we hebben nog wat monden te voeden. ze stond op en pakte de muis op. ze liep naar een opvallende boom toe en begroef de muis naast een, op de boom gegroede paddenstoen. ze liep een paar staartlenktes van de plek af en wachten totdat hij de ekster had begraven. ze likte haar pootje schoon, er zat een beetje bloed op van de muis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Purplepaw en Scythepaw DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Purplepaw en Scythepaw   Purplepaw en Scythepaw Icon_minitimeza 26 jun 2010 - 23:54

Hij begroef de ekster en maakte er een teken met zijn nagels voor de zekerheid. Hij liep verder en rook zorgvuldig en siste"Een stel muizen, het zijn er 4 jij 2 en ik 2." Hij stond klaar en kroop langs de boom en stond nu rechts van de muizen hij had een idee. Hij sprong en haakte een muis met zijn nagels en de andere had hij vast door op zijn staart te staan en met een beweging was de muis dood. Scythepaw stond zo dat de andere muizen alleen nog maar richting Purplepaw konden en zei"Laat hun niet te lang wachten dat is onbeleefd, zelfs voor zo´n mooie clankat als jij"
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Purplepaw en Scythepaw DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Purplepaw en Scythepaw   Purplepaw en Scythepaw Icon_minitimezo 27 jun 2010 - 0:02

purplepaw hoorden hem luid en duidelijk. toen de muisen langs rende pakte ze een muis met haar rechterpoot, en de ander met heer mond. ze beet de muis in haar mond dood en steugden heb uit. de andre dode ze met haar scherpe goedverzorgde nagels. ze pakte de twee muizen in haar bek en begroef ze ook bij de boom met de paddenstoel. dangkje voor het compliment, jij ziet er ook niet slecht uit. telwijl ze dat zij voelde ze zich heel omgemakkelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Purplepaw en Scythepaw DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Purplepaw en Scythepaw   Purplepaw en Scythepaw Icon_minitimezo 27 jun 2010 - 8:54

"Nee, alle lof gaat naar jou" Hij liep verder en nam de twee muizen bij dezelfde pllaats en begroef ze. De zon kwam inmiddels op en hij zei"We kunnen beter ze mee naar het kamp nemen voor de clan. Hopelijk had niemand ons nodig, Hij verdween met de prooi dier in de schaduw van een eik en kwam tevoorschijn bij een andere plek en zei"Kom je Purplepaw.?"
Hij rekte zich uit en liep naast Purplepaw richting het kamp en hij dacht"Misschien moet ik maar stoppen, ik heb toch geen kans bij haar"
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Purplepaw en Scythepaw DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Purplepaw en Scythepaw   Purplepaw en Scythepaw Icon_minitimezo 27 jun 2010 - 16:46

'' kom je purplepaw'' ze hoorden scythepaw. ''ik kom eraan, ik moet de muizen nog oppakken'' ze liep naar de boom met een paddenstoel eraan gegroeit. ze pakte de muis die nog begraven lag op en ze gooide het gaf dicht. ze pakte alle drie de muizen op bij hun levenloze staartjes en liep ermee naar scythepaw. jeh habtt gelijjkk, whe gaaun teruggh naaer hedd ckampe'' ze kom nauwlijks praten met haar mond vol muisjes. ze liep langs scythepaw richting het kamp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Purplepaw en Scythepaw DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Purplepaw en Scythepaw   Purplepaw en Scythepaw Icon_minitimezo 27 jun 2010 - 16:52

"Na u, Maar wacht wel even" Hij had de prooidieren aan zijn nagels van zijn linkerpoot en met 3 poten hinkte hij achter Purplepaw aan. Scythepaw voelde zich nog steeds aangetrokken tot de poes en liep naast haar terwijl hij ongemerkt haar bewonderde. Hij wo echt dat zij hem net zo leuk vond al hij haar, maar waarschijnlijk zal dat nooit zo zijn en hij keek naar haar en dacht "Ik zeg het gewoon recht voor haar met eerlijkheid" Scythepaw gng voor haar zitten en zei
"Purplepaw, ik zeg het eerlijk ik wil al heel lang iets tegen je zeggen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Purplepaw en Scythepaw DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Purplepaw en Scythepaw   Purplepaw en Scythepaw Icon_minitimezo 27 jun 2010 - 17:06

ze liep richting het kamp. ze zag dat scythepaw naast haar ging lopen. ''Purplepaw, ik zeg het eerlijk ik wil al heel lang iets tegen je zeggen." ze keek naar scythepaw, hij zag er heel nerveus uit. ze keek weer naar voren en zij. ''wat wil je dn zeggen scythepaw?'' ze keek weer naar de kater, recht in zijn ogen. ook keek ze hem vragend aan, met haar lichtgroene ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Purplepaw en Scythepaw DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Purplepaw en Scythepaw   Purplepaw en Scythepaw Icon_minitimezo 27 jun 2010 - 17:09

"Jij bent echt zo..... echt zo...... echt zo´n raar gezicht met die 3 muizen in je mond je ziet er zo uit" Hij trok een raar gezicht en begon te lachen nadat hij weg wasgedoken en onder het lachn zei hij"Nee joh grapje je ziet er prachtig uit." Toen was hij uitgelachen en keek serieus en draaide zich om en wachtte tot ze mee zou gaan naar het kamp en hij was blij dat ze niet zo heel boos was op hem vanwege die rare grap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Purplepaw en Scythepaw DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Purplepaw en Scythepaw   Purplepaw en Scythepaw Icon_minitimezo 27 jun 2010 - 17:20

ze keek raar op toen ze hoorden dat het een raar gezicht was, die 3 muizen in haar mond.
ze vond dat niet echt leuk om aan te hooren. maar toen zij hij "Nee joh grapje je ziet er prachtig uit." ze leek heel verrast naar hem. '' wouw wat lief dat hij dat zecht, en dat hij dat durft te zeggen'' dacht ze in haar hoofd. ''dankje, jij ziet er ook goed uit.'' ze liepen verder, totdat ze bij de hoofdingang van het schaduwclankamp waren.


jij mach een nieuwe topic maken, kies maar waar
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Purplepaw en Scythepaw
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Apprentices den-
Ga naar: