Let me be your gentleman



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Let me be your gentleman

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Hurricane
Member
Let me be your gentleman DPKsfdL
Maxxx
426
Actief

CAT'S PROFILE
Age: countless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hurricane
BerichtOnderwerp: Let me be your gentleman   Let me be your gentleman Icon_minitimedo 9 jul 2015 - 12:47


Hurricane trippelde dwars door alle territoria van de rogues. Vandaag zou hij liver Emerald willen ontmelte dan die Venom. Misschien kon hij haar geoeg overtuigen de juiste beslissing te kiezen en Hurricane als mate te nemen. Hij rook haar geur, ze is niet ver meer. Hurricane versnelde zijn passe en sprong over ee struik. Daar zag hij de bruine, cyperse poes met de smaragdgroene ogen. Ze was wel dikker geworden, misschien at ze te veel. "Hallo madame," begon hij met een chique, zware stem. "Wat doe je hier zo alleen?" Hij boog zijn kop als respect voor de poes en keek haar charmant aan. Flirten kon hij wel.

- Nu alleen nog Emeraldtail



Let me be your gentleman 2nktoo1
Let me be your gentleman 23mstgz
Skyfeather-> Hurricane
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
Let me be your gentleman DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Let me be your gentleman   Let me be your gentleman Icon_minitimedo 9 jul 2015 - 12:56

Nee, niet hij. Wat dachten die Bloodclanners wel niet? Ze werden veel te sociaal. Als ze hoopten dat er een nieuw sterk elite lid bij zou komen hadden ze het mis. ''Waarom zou ik niet alleen kunnen zijn?'' reageerde ze met haar kalme stem. De bruine poes ging zitten en wikkelde haar staart om haar poten. Ach, zo verkeerd was hij niet. Eigenlijk best leuk. Kort glimlachte ze. Dat was zeldzaam. ''Nog steeds lid van de elite? Hoe gaat het met jullie commander?'' vroeg ze. Het litteken van een oud gevecht was bijna niet meer te zien. Was die wel van Zira? Hij kon van zoveel katten zijn. Ze keek in zijn blauwe ogen. Hurricane.


Let me be your gentleman 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Hurricane
Member
Let me be your gentleman DPKsfdL
Maxxx
426
Actief

CAT'S PROFILE
Age: countless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hurricane
BerichtOnderwerp: Re: Let me be your gentleman   Let me be your gentleman Icon_minitimedo 9 jul 2015 - 13:03

"Warrom zou ik niet alleen kunnen zijn?" antwoordde de poes, ze glimlachte. Katjing, bye bye Venom! Emerald is van mij. "Nou, ik dacht dat je wel wat gezelschap nodig zou willen hebben." hij glimlachte schattig schuin. Dat zag er altijd zo lief en onschuldig uit. Hurricane liep naar haar toe en ging verdacht dichtbij haar zitten. "Mooi weertje vind je niet?"



Let me be your gentleman 2nktoo1
Let me be your gentleman 23mstgz
Skyfeather-> Hurricane
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
Let me be your gentleman DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Let me be your gentleman   Let me be your gentleman Icon_minitimedo 9 jul 2015 - 13:26

"Nou, ik dacht dat je wel wat gezelschap nodig zou willen hebben." mauwde de kater. ze hield haar kop schuin. Ach waarom niet. ''Sure.'' antwoordde ze. Hij glimlachte schuin. Ze voelde een giechel opkomen. Een onschuldige Bloodclanner. Wacht had ze gegiecheld?! Waar ging het heen met haar reputatie? Had ze soms te veel catnip gegeten? Ze schoof iets dichterbij.


Let me be your gentleman 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Hurricane
Member
Let me be your gentleman DPKsfdL
Maxxx
426
Actief

CAT'S PROFILE
Age: countless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hurricane
BerichtOnderwerp: Re: Let me be your gentleman   Let me be your gentleman Icon_minitimedo 9 jul 2015 - 13:29

Hurricane grinnikte kort, als het zo doorging was Venom verleden tijd. En miauwde "Nou dame, jouw ogen zijn zo mooi." Haar ogen waren inderdaad mooi en zoals haar naam als zei waren haar ogen smaragdgroen. Hij krulde zijn staart om de hare heen. Nog even en ze is van mij dacht Hurricane

- sorry voor flut post



Let me be your gentleman 2nktoo1
Let me be your gentleman 23mstgz
Skyfeather-> Hurricane
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
Let me be your gentleman DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Let me be your gentleman   Let me be your gentleman Icon_minitimedo 9 jul 2015 - 13:38

Ze verstijfde even toen ze zijn staart om de hare voelde. Dit ging niet helemaal de goede kant op. Maar hij was gewoon best leuk. Ging dit niet een beetje over op stalken? Mwah. Ze knipperde met haar lange wimpers. Wat zaten ze dicht bij elkaar. Maar hoeveel hield hij van haar? En ze wou niet vreemdgaan. Dit zou geen serieuze relatie worden. Toch? Venom... En Hurricane. Allebei leuk. Maar ze verwachtte kittens. Emerald vond dat ze nu niet opeens van gedachten kon veranderen. Maar flirten kon best.


Let me be your gentleman 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Hurricane
Member
Let me be your gentleman DPKsfdL
Maxxx
426
Actief

CAT'S PROFILE
Age: countless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hurricane
BerichtOnderwerp: Re: Let me be your gentleman   Let me be your gentleman Icon_minitimedo 9 jul 2015 - 13:42

Hurricane stond op en ging voor haar staan. Baby, I love you." snorde hij. Hij keek haar flirterig aan, net als een soort charmante blik. Hij glimlachte weer, Het gaat me eindeijk lukken! miauwdehij in stilte. De zon liet zijn zwarte pels helder glanzem en in zijn ogen was er een ondeugende twinkeling.



Let me be your gentleman 2nktoo1
Let me be your gentleman 23mstgz
Skyfeather-> Hurricane
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
Let me be your gentleman DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Let me be your gentleman   Let me be your gentleman Icon_minitimedo 9 jul 2015 - 13:47

Baby, I love you." zei Hurricane. Ze keek hem aan. Hier ging ze niet op in. Emerald gaf een zwiep met haar staart op de grond. Toen ze de twinkeling in zijn ogen zag stond ze op. Hard to get was ze. Sierlijk klom ze een boom in en keek plagend naar beneden vanaf de onderste tak. Pak me dan, als je kan... Zoals kittens deden.


Let me be your gentleman 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Hurricane
Member
Let me be your gentleman DPKsfdL
Maxxx
426
Actief

CAT'S PROFILE
Age: countless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hurricane
BerichtOnderwerp: Re: Let me be your gentleman   Let me be your gentleman Icon_minitimedo 9 jul 2015 - 13:50

De poes was inderdaad avontuurlijk, hij sprong achter haar aan. Hij kon ook klimmen als een eekhoorn. Hij sprong op haar en beet speels in haar oor. Een beetje plagen kan toch wel? Als ze het maar niet zo erg vatte, misschien konden ze wle meer dan spelen doen. Hurricane grinnikte en zwiepte enthousiast met zijn staart.



Let me be your gentleman 2nktoo1
Let me be your gentleman 23mstgz
Skyfeather-> Hurricane
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
Let me be your gentleman DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Let me be your gentleman   Let me be your gentleman Icon_minitimedo 9 jul 2015 - 13:52

Plagerig gaf ze hem een mep met ingetrokken klauwen en sprong een tak hoger. Dit was best leuk. Ze trok aan een tak en liet een wolk van bloesem naar beneden vallen. Even was ze gehuld in de wolk en niemand kon haar zien. Toen de bloemetjes beneden lagen was ze alweer een tak hoger.


Let me be your gentleman 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Hurricane
Member
Let me be your gentleman DPKsfdL
Maxxx
426
Actief

CAT'S PROFILE
Age: countless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hurricane
BerichtOnderwerp: Re: Let me be your gentleman   Let me be your gentleman Icon_minitimedo 9 jul 2015 - 13:58

Hurricane snoof speels en klom iedere tak hoger, eenmaal aangekomen bij Emerald pakte hij haar staart en trok haar naar zich toe. "Come on, vertel me niet dat je dit niet leuk vind." Miauwde hij charmant en met zijn staart ging hij langs haar kin.



Let me be your gentleman 2nktoo1
Let me be your gentleman 23mstgz
Skyfeather-> Hurricane
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
Let me be your gentleman DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Let me be your gentleman   Let me be your gentleman Icon_minitimedo 9 jul 2015 - 14:43

''Misschien.'' mauwde ze plagend. Emerald knipoogde en sprong nu naar beneden. Ze was een paar voslengtes boven de grond. Werd het niet tijd dit spelletje te beëindigen? Geen zin in. Venom. Ze wou geen Dreamfur worden in zijn ogen. Maar hij begreep het toch wel?


Let me be your gentleman 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Hurricane
Member
Let me be your gentleman DPKsfdL
Maxxx
426
Actief

CAT'S PROFILE
Age: countless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hurricane
BerichtOnderwerp: Re: Let me be your gentleman   Let me be your gentleman Icon_minitimedo 9 jul 2015 - 22:34

´Misschien´ miauwde de poes plagend, ze sprong van de boom af. Hurricane bleef even staan en sprong op de grond. ´Lady, let me be your prince tonight´ smeekte hij. Hij boog respectvol zijn kop en snorde geamusseerd. Binnen een paar tellen is ze van hem, en dan kon hij recht in het gezicht van Venom slaan



Let me be your gentleman 2nktoo1
Let me be your gentleman 23mstgz
Skyfeather-> Hurricane
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
Let me be your gentleman DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Let me be your gentleman   Let me be your gentleman Icon_minitimevr 10 jul 2015 - 10:08

"Not tonight. I have to go. See you next time." miauwde ze. Sierlijk spron ze over een grote tak en verdween in de bosjes. Toen ze niet langer in zijn prachtige blauwe ogen keek overviel een schuldgevoel haar. Venom was haar mate. En ze hield van hem. Bovendien verwachtte ze kittens! Dan kon ze hem toch niet in de steek laten? Maar Hurricane was gewoon heel leuk. Wie was het leukst?!


Let me be your gentleman 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Hurricane
Member
Let me be your gentleman DPKsfdL
Maxxx
426
Actief

CAT'S PROFILE
Age: countless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hurricane
BerichtOnderwerp: Re: Let me be your gentleman   Let me be your gentleman Icon_minitimevr 10 jul 2015 - 17:21

"Not tonight. I have to go. See you next time." miauwde de poes. Hurricane keek verward, hoezo dat? Langzaam verdween de poes tussen de struiken en de bomen. Hoezo is ze plotseling weggegaan, ze hadden toch veel lol samen? Toch besloot de kater de poes te volgen. Het komt toch niet door die stomme Venom of wel? Het staat gewoon paal boven water dat Hurricane degene is wat de meiden laat smelten.



Let me be your gentleman 2nktoo1
Let me be your gentleman 23mstgz
Skyfeather-> Hurricane
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
Let me be your gentleman DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Let me be your gentleman   Let me be your gentleman Icon_minitimevr 10 jul 2015 - 18:04

Wat voor idioot was ze wel niet geweest? Met haar hoofd in de wolken en haar verstand verloren. Oh ze had hem en die poes - hoe heette ze ook al weer? Iets met de a - heus wel gezien! Ze ging zitten aan de rand van een rivier en bekeek haar spiegelbeeld. Haar buik was al iets boller geworden maar, zij magerder. De kittens hadden veel voedsel nodig. Met een tedere blik in haar ogen staarde naar haar buik. "Kittens van Venom." Dacht ze opeens. En hij werd een goede vader. Hurricane. A... Acid was het. Venom. De kittens. Dan was dat duidelijk. Hurricane gedroeg zich als een player en Venom was heel lief voor haar.


Let me be your gentleman 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Hurricane
Member
Let me be your gentleman DPKsfdL
Maxxx
426
Actief

CAT'S PROFILE
Age: countless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hurricane
BerichtOnderwerp: Re: Let me be your gentleman   Let me be your gentleman Icon_minitimevr 10 jul 2015 - 19:02

Hurricanekeek op, ze zag dat de poes zich plotseling schuldig voelde door wat ze deed, maar hij wist heusnwel dat ze hem leuk vond. Huricane klom op een boom en sprong op Emeraldtail. "Hello again, bueaty" snorde hij met een valse glimlach


Omg fluttigste post ever xD



Let me be your gentleman 2nktoo1
Let me be your gentleman 23mstgz
Skyfeather-> Hurricane
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
Let me be your gentleman DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Let me be your gentleman   Let me be your gentleman Icon_minitimevr 10 jul 2015 - 20:13

Emerald werd volledig verrast toen ze een zwarte flits zag en Hurricane bovenop haar landde. ''Hi again.'' Was hij haar gevolgd? Ah schattig. Maar zijn lach beviel haar totaal niet. ''So i'm a beauty? And what about Acid?'' vroeg ze scherp. Dat wou ze wel even weten.

-Ik ga nu naar Frankrijk en ben er voorlopig niet. Misschien heb ik daar WiFi idk.


Let me be your gentleman 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Hurricane
Member
Let me be your gentleman DPKsfdL
Maxxx
426
Actief

CAT'S PROFILE
Age: countless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hurricane
BerichtOnderwerp: Re: Let me be your gentleman   Let me be your gentleman Icon_minitimevr 10 jul 2015 - 20:22

Hurricane lachtte "She is very kind, but hides from me. So you're next." hij beet in haar nekvel zodat ze bleef zitten.

Omg inspiratieloze crisis heerst



Let me be your gentleman 2nktoo1
Let me be your gentleman 23mstgz
Skyfeather-> Hurricane
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
Let me be your gentleman DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Let me be your gentleman   Let me be your gentleman Icon_minitimevr 10 jul 2015 - 20:32

"Next?! Je bedoelt dat ik een tweede keus ben?" mauwde ze geprikkeld. Emerald voelde dat hij haar vast pakte bij haar nekvel. Zachtjes trok ze met haar kop. Los laten. Zei ze in het hoofd. Haar ogen spiekten heen en weer. Geen kat te bekennen. Het werd donker. Vond ze dit nog leuk? Hurricane had haar bijna over de tand gekregen maar, hier werd zijn reputatie bij haar niet beter op. "Hurricane, laat me los. Het is raar als ik lang weg blijf." mauwde ze. Zucht. Dat klonk niet erg overtuigend...

-Ik kan geen goede bijnaam verzinnen Razz


Let me be your gentleman 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Let me be your gentleman
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: