A tail of emerald (Emeraldtail)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 A tail of emerald (Emeraldtail)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lola
Member
A tail of emerald (Emeraldtail) 2lvg5qf
Elfje
1065
Actief
They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight

CAT'S PROFILE
Age: 46 ☾
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lola
BerichtOnderwerp: A tail of emerald (Emeraldtail)   A tail of emerald (Emeraldtail) Icon_minitimedo 9 jul 2015 - 17:08

Lola was zoals gewoonlijk weer wat door Rogue territorium aan het struinen. Het maakte haar niet uit van wie het territorium was, ze vielen haar meestal toch niet aan, omdat ze haar aanzagen als een hulpeloos poesje. Ze was haar kittenvacht nog niet helemaal kwijt, en ze zag er nu ook niet heel erg sterk uit. Maar haar uiterlijk was misleidend, ze was redelijk sterk, erg snel, en al helemaal niet hulpeloos. Maar ze vond het niet erg, minder conflicten, minder gevechten, en gewoon simpelweg weglopen met opgeheven hoofd. Lola schrok op uit haar gedachten toen een geur van een onbekende kat haar neusje binnenliep. Ze bleef simpelweg staan, wel op haar hoedde, maar dat merkte je niet snel op.


A tail of emerald (Emeraldtail) Lolasi13
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
A tail of emerald (Emeraldtail) DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: A tail of emerald (Emeraldtail)   A tail of emerald (Emeraldtail) Icon_minitimevr 10 jul 2015 - 20:38

Emerald had zitten zonnen in een dode boom toen een onbekende geur haar neus binnendrong. Een jonge wit zwarte poes van onder de 10 moons liep door de velden. Emerald was veel groter een ouder. Geen bedreiging dus. Maar wie was ze? Voorzichtig klom ze naar beneden en liep kalm op de poes af. Ze boog haar kop ten teken van begroeting. De andere kat droeg geen clangeur. "Hallo." begroette ze haar.

-Sorry voor korte post ik ga nu op vakantie.


A tail of emerald (Emeraldtail) 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Lola
Member
A tail of emerald (Emeraldtail) 2lvg5qf
Elfje
1065
Actief
They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight

CAT'S PROFILE
Age: 46 ☾
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lola
BerichtOnderwerp: Re: A tail of emerald (Emeraldtail)   A tail of emerald (Emeraldtail) Icon_minitimema 13 jul 2015 - 19:16

ER kwam een poes op haar af, waarschijnlijk de eigenaar van dit stukje territorium. Deze boog haar kop ten teken van begroeting. "Hallo." Begroette deze haar. "Hoi." Antwoordde Lola, niet bepaald vrolijk. Ze was dan wel op vijandig territorium, maar aardig doen zou ze niet. Tenminste, niet zonder goede reden. Ze staarde kil in de ogen van de poes tegenover haar.


A tail of emerald (Emeraldtail) Lolasi13
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
A tail of emerald (Emeraldtail) DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: A tail of emerald (Emeraldtail)   A tail of emerald (Emeraldtail) Icon_minitimevr 31 jul 2015 - 12:45

Het poesje voor haar staarde kil aan. Zeg, wat dacht ze wel? Dit was haar territorium. Haar staart lag stil net als haar ogen die terug staarde. De ander viel moeilijk in te schatten. Geen duidelijke emotie vond ze. Ach dan maar weer de gebruikelijke openingszin bij indringers. ''Je bent op mijn territorium.'' sprak ze kalm. Nu de kittens binnenkort geboren zouden zijn moest het hele territorium veilig zijn. Dus bezoekjes van wie dan ook waren niet welkom. Dit poesje was dan geen bedreiging maar, dat ze geen sterke ouders of vrienden had geloofde ze niet. Een jonge kat op haar territorium zou makkelijk te verjagen zijn. Wel rustig anders gingen ze bij hun ouders klagen en die waren al helemaal niet welkom.

-Sorry voor late reactie!


A tail of emerald (Emeraldtail) 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Lola
Member
A tail of emerald (Emeraldtail) 2lvg5qf
Elfje
1065
Actief
They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight

CAT'S PROFILE
Age: 46 ☾
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lola
BerichtOnderwerp: Re: A tail of emerald (Emeraldtail)   A tail of emerald (Emeraldtail) Icon_minitimevr 31 jul 2015 - 16:04

''Je bent op mijn territorium.'' Sprak de poes kalm. "Weet ik" Antwoordde Lola simpelweg. "Maar je gaat me toch niet aanvallen, aangezien ik dan gewoon naar mijn vader toe ga. En hij is wel een bedreiging" Zei Lola simpel. Ze kon dan jong zijn, maar ze wist best veel. En ook had ze het voordeel dat haar vader bijna alles van haar geloofde, zelfs als ze loog.

~Ben zelf ook inactief geweest, en sowwy voor korte post


A tail of emerald (Emeraldtail) Lolasi13
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
A tail of emerald (Emeraldtail) DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: A tail of emerald (Emeraldtail)   A tail of emerald (Emeraldtail) Icon_minitimema 3 aug 2015 - 20:10

"Tja, dat had ik kunnen verwachten nietwaar? En zie ik eruit als iemand die voor de lol jonge katten verwond?" vroeg ze. Eh, ja zo zag ze er soms uit. Maar het was niet zo. Althans niet voor de lol... Emerald vroeg zich af wie de vader dan was. Zwart witte kat... Nee, de kende ze niet. Misschien leek ze niet op haar vader? Maar ze kon niet voorzichtig genoeg zijn. "Wat doe je hier? Wandeling? En ik denk niet dat ik je auberhaupt kan aanvallen." Mauwde ze, op haar buik doelend. De kittens waren echt groot nu.

-Ook kort, mijn WiFi valt om de paar minuten uit.


A tail of emerald (Emeraldtail) 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
 
A tail of emerald (Emeraldtail)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: