Yaay, mijn eerste topic! Even kijken of ik goed post



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Yaay, mijn eerste topic! Even kijken of ik goed post

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Snowlight
Member
Yaay,  mijn eerste topic! Even kijken of ik goed post DPKsfdL
Julya
149

CAT'S PROFILE
Age: 10 Moons
Gender:
Rank:
Snowlight
BerichtOnderwerp: Yaay, mijn eerste topic! Even kijken of ik goed post   Yaay,  mijn eerste topic! Even kijken of ik goed post Icon_minitimevr 10 jun 2011 - 19:48

Irosa liep tussen het hoge riet door. Haar poten duwde het riet uit haar pad, om achter haar weer omhoog te komen. Irosa was hier nieuw, en ze wilde bij de Windclan. Maar eigenlijk durfde ze dat niet goed te vragen. Wat als het niet mocht? Dan stond ze wel voor schud! En daar kon ze niet goed tegen. Een zucht verliet haar keel en Irosa keek omhoog tegen de zon in. Plots hoorde ze iets achter zich. Het riet bewoog! Zonder te weten of het wel of niet gevaarlijk was begon ze te rennen, ze keek achter zich en struikelde over haar eigen poten. Bang keek ze naar het beest dat zich nu zichtbaar zou maken. Het was een andere kat. Opgelucht blies Irosa haar adem uit en stond op.

Tips zijn welkom!

[druk ik op voorbeeld, zie ik hoe kort het is! OMG! IEMAND:ZEG ME HOE IK HET LANGER KAN MAKEN!!]
Terug naar boven Ga naar beneden
Coldrain
Member
Yaay,  mijn eerste topic! Even kijken of ik goed post DPKsfdL
61

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Coldrain
BerichtOnderwerp: Re: Yaay, mijn eerste topic! Even kijken of ik goed post   Yaay,  mijn eerste topic! Even kijken of ik goed post Icon_minitimevr 10 jun 2011 - 20:16

Ik sluip dicht tegen de grond snel naar voren. De grond is een klein beetje klammig maar vooral warm door de zon. Het riet beschut mijn vachtkleur zodat niemand me aan ziet komen. Mijn lichaam duwt het riet opzij, Elke beweging schijnt de felle zon in mijn gezicht.
Ik weet niet welke kant ik op ga, Of het nou noord is of west, Ik weet wel dat ik achter een kat aan zit. Dit is mijn kans, Als ze bij de windclan zit kan ik vragen of ik erbij mag horen, Mijn droom is dat al sinds ik een kitten was, Het kwam er alleen nooit van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitepool
Member
Yaay,  mijn eerste topic! Even kijken of ik goed post DPKsfdL
125

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Whitepool
BerichtOnderwerp: Re: Yaay, mijn eerste topic! Even kijken of ik goed post   Yaay,  mijn eerste topic! Even kijken of ik goed post Icon_minitimevr 10 jun 2011 - 22:02

( * Irosa je zou iets langere posten kunnen maken.
*Coldrain het je schrijft niet met ik of mijn, maar hij duwt het riet opzij met elke beweing schijnt de felle zon in Coldrain's gezicht.
Je moet schrijven in verleden tijd zoals Irosa doet of lees het mijne? )

Met zachte pootstapjes sloop een zwart gemaarmert bruine met wit kitten het Thunderclan kamp uit. ze wilde wel een wat meer van het woud zien dan de kampwanden die haar tegen hielden. De wacht zag haar niet en toen ze buiten gehoor afstand was trippelde ze op snelle pootjes tussen de bomen door. Whitekit* Stoof zo snel als haar pootjes haar konden dragen en na een tijdje werd ze moe en begon ze rustiger te lopen. Haar ademhaling ging zwaar en ze zag al snel dat de bomen plaatst maakten voor riet. Ze hoorde rennende poten tussen het riet en er kwamen twee katten uit. Eentje struikelde over diens eigen poten en Whitekit* moest zich in houden om niet te gaan giebbelen, maar de tweede kat kwam rustiger uit het riet gelopen. Totaal geen besef hebben of die twee katten een gevaar voor haar konden zijn trippelde ze met opgeheven staart naar hen toe.
'Hallo wat doen jullie voor spelletje?' vroeg het kitten geheel onschuldig en ze ging rolijk pal naast e gestruikelde kat zitten en tikte die speels op diens oor. Ze wilde spelen, want ik het kamp had niemand tijd voor haar zelfs haar eigen zusje en broertje niet.


How wil help me?

Whitepaw. - Moonstream - Silverlight - Scarface, Darkmind
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Yaay,  mijn eerste topic! Even kijken of ik goed post Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Yaay, mijn eerste topic! Even kijken of ik goed post   Yaay,  mijn eerste topic! Even kijken of ik goed post Icon_minitimevr 10 jun 2011 - 23:44

[Even voor de duidelijkheid. Ik weet niet of jullie ook in de echte RPG vanuit Rogue zijnde in de WindClan wilden komen. Als dat zo is moet ik meedelen dat dit niet kan. Of je bent in de Clan geboren, of je blijft erbuiten.

Nog wat tipjes. Probeer idd in de hij/zij vorm te schrijven.
En hoe je je posts langer maakt? Beschrijf dingen! De omgeving waar je kat zich bevind, de gedachten die hem of haar bezighouden en de emoties die spelen. Je moet je een beetje inleven in je karakter en als je probeert voor je te zien wat hij/zij ziet en dat opschrijft, dan worden je posts vanzelf langer. Wink ]


Yaay,  mijn eerste topic! Even kijken of ik goed post RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Yaay, mijn eerste topic! Even kijken of ik goed post
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: