Miep!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Miep!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tigerspots
StarClan
Miep! DPKsfdL
218
Actief
Tigerspots
BerichtOnderwerp: Miep!   Miep! Icon_minitimedo 16 jul 2015 - 19:46

Kort rende ze achter het veertje aan... deze keer zou ze het wel kunnen hoor. Kort sprong ze op waarna ze haar beide pootjes op het ietwat opvliegerig ding zette. Echter stoof het meteen vantussen haar klauwen vandaan en won het hoogte. "Hey!" zei ze even luid waarna ze al haar spieren opspande en meteen opsprong, om het uit de lucht te vissen, maar dat lukte niet. Hierdoor kletste ze even op de grond. Kort schudde ze haar kopje ietwat verward waarna ze even een pootje tegen haar kopje zette. Auw.

&Polarkit, daarna open c:


Miep! G0fnix8l_o
Es ist ratsam, welke Blumen zu entfernen
Terug naar boven Ga naar beneden
Polarhaze
Member
Miep! Giphy
Pom
142
Actief
We're on the edge of greatness
Turning darkness to light

CAT'S PROFILE
Age: 43 ☽'s
Gender: She-cat ♀
Rank:
Polarhaze
BerichtOnderwerp: Re: Miep!   Miep! Icon_minitimedo 16 jul 2015 - 19:54


Polarkit keek op toen iets, nee wacht... iemand haar riep. De poes viel voor haar poten en ze herkende Tigerkit. "Hey." Een paar dagen geleden... of was het gisteren? Maar dus, zij had de andere Tigerkit uitgescholden. Polarkit snoof en keek neer op het ding dat aan haar poten lag. "Gaat het?", vroeg ze smalend en niet gemeend. Oh ze ging er van langs krijgen straks, maar ze moest het braaf en subtiel aanpakken zodat ze niet in de problemen kwam. "Jij bent Tigerkit is het niet?", haar stem had al wat meer bezorgdheid en ze neusde de kitten overeind. Zelf ging ze zitten. "Het spijt me dat ik die kitten beledigd heb. Ik bedoelde het niet zo... ik bedoel." Ze deed of ze naar woorden zocht. Nu al was de gestreepte kitten een perfecte leugenaar. "Ik heb haar nog nooit gezien en ze rook vreemd..." Ze liet haar oortjes beschaamd bungelen en liet haar kopje hangen. Ten teken van spijt. Haar grijns was onzichtbaar voor de kitten voor haar.



Miep! CClTb1s
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigerspots
StarClan
Miep! DPKsfdL
218
Actief
Tigerspots
BerichtOnderwerp: Re: Miep!   Miep! Icon_minitimedo 16 jul 2015 - 19:59

"Hey." Verward keek ze op. Huh? wat, wie was daar? Alles was een beetje vaag. "Gaat het?" Huh? Wat wilde ze? Kort keek ze lichtjes op en ze knikte even naar haar. Het was die kit die ook nog eens haar nichtje had uitgescholden, daarbij was haar vertrouwen meteen geschaden. Ze zou ook nooit meer die andere Tiger kunnen vertrouwen, dat was een feit. "Jij bent Tigerkit is het niet?" Ze werd overeind geholpen, maar schudde even lichtjes haar schouders. Ergens had ze het vermoeden dat deze iets van haar wilde. "Het spijt me dat ik die kitten beledigd heb. Ik bedoelde het niet zo... ik bedoel." Kort knipperde ze even verbaasd met haar ogen. "Je moet nadenken voor je je mond open doet," zei ze meteen. "Denken na je acties is veel te laat," sprak ze even. "Ik heb haar nog nooit gezien en ze rook vreemd..." Kijk, daar had ze al haar gelijk.


Miep! G0fnix8l_o
Es ist ratsam, welke Blumen zu entfernen
Terug naar boven Ga naar beneden
Polarhaze
Member
Miep! Giphy
Pom
142
Actief
We're on the edge of greatness
Turning darkness to light

CAT'S PROFILE
Age: 43 ☽'s
Gender: She-cat ♀
Rank:
Polarhaze
BerichtOnderwerp: Re: Miep!   Miep! Icon_minitimedo 16 jul 2015 - 20:05

Wauw die kit kon zagen. Ze moest een snuif onderdrukken en keek nog teneergeslagener. "S-sorry.", stamelde ze met een trillende stem. Ze slikte en bleef even stil. "Mijn moeder zegt dat ook altijd, maar ik ben er niet zo goed in..." Voorzichtig probeerde ze te glimlachen. Ze keek om zich heen en boog zich daarna dieper naar Tigerkit, alsof ze iets geheims willen zeggen. "Eh... mag ik je iets vragen?" Ze keek weer het camp rond en boog zich toen nog dieper naar de poes. "Lachen ze jouw ook uit omdat je nog met een mosbal speelt?" Snelle hint. Ja dit was iets anders dan haar pestende gedrag, maar... ze moest haar vijanden te vriend houden hé. En vooral omdat die kit voor haar de dochter van de deputy was. Echter wist ze nog niet dat de kitten die ze daarvoor had uitgescholden het zusje was.



Miep! CClTb1s
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigerspots
StarClan
Miep! DPKsfdL
218
Actief
Tigerspots
BerichtOnderwerp: Re: Miep!   Miep! Icon_minitimedo 16 jul 2015 - 20:09

"S-sorry." zei ze even. Sorry kwam zowiezo te laat en daar geloofde ze nooit in. "Mijn moeder zegt dat ook altijd, maar ik ben er niet zo goed in..." Opeens boog ze naar voren. Huh? Wat was haar probleem. "Eh... mag ik je iets vragen?" Ze trok een wenkbrauw op. "Lachen ze jouw ook uit omdat je nog met een mosbal speelt?" Wel meteen trok ze haar poot op en gaf ze een slag tegen haar kop. Daarna draaide ze zich om en snoof ze even luid. Ze wilde niet spelen met kits, aangezien ze bang was dat ze gewond zou raken. Daarom bleef ze bij de veilige mosbal en het veertje. Ze was immers bang voor de dood. Ze was haar moeder al verloren en Lizard was ook al een tijdje weg geweest... het maakte je bang, heel bang.


Miep! G0fnix8l_o
Es ist ratsam, welke Blumen zu entfernen
Terug naar boven Ga naar beneden
Polarhaze
Member
Miep! Giphy
Pom
142
Actief
We're on the edge of greatness
Turning darkness to light

CAT'S PROFILE
Age: 43 ☽'s
Gender: She-cat ♀
Rank:
Polarhaze
BerichtOnderwerp: Re: Miep!   Miep! Icon_minitimedo 16 jul 2015 - 20:24

Plots kreeg ze een slag in haar gezicht. Polarkit keek de kit verbaasd aan die zich omdraaide en snoof. "Hé, wat is het probleem?!", snauwde ze. Ja lap, ze viel uit haar rol. Ze hupte naar de kitten die diep in gedachten leek verzonken te zijn. "Bang om vuil te worden?", vroeg ze oprecht. Ja nu was haar nieuwsgierigheid gewekt. Ze had ook een vriendelijke kant hoor, die kreeg je alleen minder te zien. "Wees gerust, ik ben ook een dame hoor. Vuil en bloed enzo..." Ze maakte een walgend geluidje. Ieuw, nee daar moest ze niet aan denken.



Miep! CClTb1s
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigerspots
StarClan
Miep! DPKsfdL
218
Actief
Tigerspots
BerichtOnderwerp: Re: Miep!   Miep! Icon_minitimedo 16 jul 2015 - 20:38

"Hé, wat is het probleem?!" Ze sloeg even haar staart naar de ander die dichterbij kwam. Ga weg, pls. Niet met deze gedachten. Ze sloeg haar ijsblauwe ogen van alles af en staarde enkel naar de grond. "Bang om vuil te worden?" Even liet ze lichtjes haar kopje van links naar rechts gaan, maar het was zo lichtjes dat het waarschijnlijk amper zichtbaar was. "Wees gerust, ik ben ook een dame hoor. Vuil en bloed enzo..." Nee... Nee. NEE. Kort gromde ze en draaide ze zich weer naar de ander om. Nee.


Miep! G0fnix8l_o
Es ist ratsam, welke Blumen zu entfernen
Terug naar boven Ga naar beneden
Polarhaze
Member
Miep! Giphy
Pom
142
Actief
We're on the edge of greatness
Turning darkness to light

CAT'S PROFILE
Age: 43 ☽'s
Gender: She-cat ♀
Rank:
Polarhaze
BerichtOnderwerp: Re: Miep!   Miep! Icon_minitimedo 16 jul 2015 - 21:39

De poes zweeg en Polarkit draaide met haar ogen. Goed goed. De softe kant van haar was alweer verdwenen. Ze ging prompt zitten en kopieerde de houding van Tigerkit. "Ik blijf hier wel zitten. Zeg maar als je weer... oké bent." Hoe moest ze het anders zeggen?



Miep! CClTb1s
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigerspots
StarClan
Miep! DPKsfdL
218
Actief
Tigerspots
BerichtOnderwerp: Re: Miep!   Miep! Icon_minitimedo 16 jul 2015 - 22:17

Ze ging niet weg en dat maakte de gestreepte kattin lichtjes gek. Ze snoof lichtjes en schudde haar kop lichtjes. Ugh. Ze haatte dit alles. Dit hele gebeuren. Hoe kon dit ooit zo komen? Hoe...? "Ik blijf hier wel zitten. Zeg maar als je weer... oké bent." Kort snoof ze en stond ze op waarna ze al snel weg wandelde. Straks schoot ze nog uit en dat wilden we niet.

{Topic uit I guess :')}


Miep! G0fnix8l_o
Es ist ratsam, welke Blumen zu entfernen
Terug naar boven Ga naar beneden
Polarhaze
Member
Miep! Giphy
Pom
142
Actief
We're on the edge of greatness
Turning darkness to light

CAT'S PROFILE
Age: 43 ☽'s
Gender: She-cat ♀
Rank:
Polarhaze
BerichtOnderwerp: Re: Miep!   Miep! Icon_minitimedo 16 jul 2015 - 22:22

Plots stond de poes op en wandelde weg. Polar keek een beetje verbijsterd maar gromde dan maar asl afscheid. Lafaard! Ze stond op en wandelde weg. Saai was dit.



Miep! CClTb1s
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Miep!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: