Adventure of Horror - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Adventure of Horror

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Flowerpaw,,
Member
Adventure of Horror - Pagina 2 DPKsfdL
ChocoEva
194
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Flowerpaw,,
BerichtOnderwerp: Re: Adventure of Horror   Adventure of Horror - Pagina 2 Icon_minitimedi 21 jul 2015 - 10:30

"Je hoeft niet voor haar te liegen, Foxkit. Jullie krijgen geen straf. Ik neem immers aan dat jullie nu begrijpen waarom kittens in het kamp moeten blijven en jullie het niet nog eens zullen doen?" zei Everstar. Flowerkit keek omhoog. "Ik begrijp het," miauwde ze. Ze had pijn aan haar rug en was nogal heel erg moe. Ze keek naar haar moeder. "Ik ben nu wel schoon hoor," mompelde ze en ze zette een stapje vooruit zodat haar moeder er niet meer bij kon. Ze ging vlak naast Foxkit zitten.


Adventure of Horror - Pagina 2 21bouqe
ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ KIᒪᒪ ᗰᕮ, IT ᗯᗩᔕ YOᑌ ᗯᕼO KIᒪᒪᕮᗪ ᗰᕮ
ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ ᗰᗩKᕮ ᗰᕮ ᔕᑌᖴᖴᕮᖇ, IT ᗯᗩᔕ YOᑌ ᗯᕼO ᗰᗩᗪᕮ ᗰᕮ ᔕᑌᖴᖴᕮᖇ
I ᗪOᑎ'T ᑕᗩᖇᕮ ᗯᕼᗩT YOᑌ ᗪO ᗯITᕼ ᗰᕮ, ᑕᗩᑌᔕᕮ ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ ᗪO IT, IT'ᔕ YOᑌ

Extra:
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxpaw*
Member
Adventure of Horror - Pagina 2 DPKsfdL
Laura
210
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || 10 Moons ||
Gender:
Rank:
Foxpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Adventure of Horror   Adventure of Horror - Pagina 2 Icon_minitimedi 21 jul 2015 - 12:36

Foxkit keek nogsteeds beschaamd naar de grond, hij hoopte dat Everstar hem erg dapper vond en hem binnen no time hem zou prijzen to warrior. Maar nu het enige wat de WindClanleider wist was zijn onvoorzichtigheid. Hoe kon hij warrior worden als hij zo onverantwoordelijk was? Foxkit trapte tegen een steen, oneerlijk! Hij likte zijn voorpoot. Hoe geweldig; hij wou het kamp uit om zijn warriors naam te krijgen, nam hij een andere kitten mee, daagde uit een bewoond, leeg hol binnen te lopen en zaten ze daar vast. Aan de andere kant was hij wel blij dat Everstar hun vond. Wie weet kwam de das eerder en waren ze al kraaienvoer. Hij gromde frustrerend in zijn keel, dit was echt niet waar hij op gehoopt had.


And I've been crying out for help.
I know I bite but I mean well
Can you see my disguise
I'm different inside

Adventure of Horror - Pagina 2 2hf18ip
I am all alone, I'm surrounded by the fears
Haunted with shackles now they send me straight to tears
I'm not allowed to cry, 'cus they told me I would die
Oh no! They're getting near...

Help me...
Meet Fox
Rina -> Willowstorm -> Foxkit

Theme & Voice:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrowfeather
Elder
Adventure of Horror - Pagina 2 Tumblr_inline_npz363QZRf1s42hpg_500
Daan
904
Actief
"The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"

CAT'S PROFILE
Age: 62 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sparrowfeather
BerichtOnderwerp: Re: Adventure of Horror   Adventure of Horror - Pagina 2 Icon_minitimedi 11 aug 2015 - 16:31

Een zacht stemmetje wekte hem op uit zijn slaapje tussen het werk door. Door de tijd heen had hij zichzelf zo ingesteld dat hij meteen klaarwakker was als iemand hem riep. De kater schudde zijn kop een keer en lette niet eens op zijn vacht die alle kanten op stond. Er was iemand gewond volgens de kit die hem had geroepen. Zonder te aarzelen wond hij wat spinrag om zijn poot heen en snelde naar buiten, waar hij bij het groepje katten stopte. "Wat is er gebeurd?" mauwde hij toen en keek naar Everstar.


Tᕼᕮ ᗯOᖇᒪᗪ’S STIᒪᒪ Tᕼᕮ Sᗩᗰᕮ. Tᕼᕮᖇᕮ’S ᒍᑌST ᒪᕮSS Iᑎ IT.
Adventure of Horror - Pagina 2 EXF9L8J
ᗪᕮᗩᗪ ᗰᕮᑎ Tᕮᒪᒪ ᑎO TᗩᒪᕮS
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowcloud
Member
Adventure of Horror - Pagina 2 DPKsfdL
Egni
279
Actief

CAT'S PROFILE
Age: //24 moons//
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yellowcloud
BerichtOnderwerp: Re: Adventure of Horror   Adventure of Horror - Pagina 2 Icon_minitimedi 11 aug 2015 - 17:25

De medicijnkat keek op. Zijn vacht stond alle kanten op maar hij merkte het niet eens. Hij pakte wat spinrag en rende naar Flowerkit toe. Waaaauw! Dacht ze. Het is een kater... en een medicijnkat... cool! Ze trippelde achter hem aan. Hij keek Everstar aan, wachtend op antwoordt. Bewondert keek ze naar de medicine cat. 'Ik zei toch dat je spinrag nodig had.' Zei ze trots tegen Everstar. Ze ging rechtop zitten en streek haar haren glad.


Adventure of Horror - Pagina 2 11mbatd
''Not the most strong warrior windclan had, but she's fine.''
♦.♦:
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowerpaw,,
Member
Adventure of Horror - Pagina 2 DPKsfdL
ChocoEva
194
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Flowerpaw,,
BerichtOnderwerp: Re: Adventure of Horror   Adventure of Horror - Pagina 2 Icon_minitimedi 11 aug 2015 - 18:04

Zo kalmpjes mogelijk bleef Flower zitten, proberend zichzelf wijs te maken dat het geen pijn deed. Maar dat hielp niet. Hulpeloos keek ze Foxkit aan. Eindelijk was hun Medicine Cat er. Hij zag er niet uit. Ondanks de pijn grinnikte het poesje kort. "Wat is er gebeurd?" vroeg de kater aan Everstar. Toen flower naar Yellowkit keek zag ze hoe het poesje Sparrowfeather bewonderde. "Ik zei toch dat je spinrag nodig had," zei Yellow trots tegen Everstar. Flower knipperde ongelovig met haar ogen. Yellow? Trots? Toch kon ze een licht grijnsje niet onderdrukken.


Adventure of Horror - Pagina 2 21bouqe
ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ KIᒪᒪ ᗰᕮ, IT ᗯᗩᔕ YOᑌ ᗯᕼO KIᒪᒪᕮᗪ ᗰᕮ
ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ ᗰᗩKᕮ ᗰᕮ ᔕᑌᖴᖴᕮᖇ, IT ᗯᗩᔕ YOᑌ ᗯᕼO ᗰᗩᗪᕮ ᗰᕮ ᔕᑌᖴᖴᕮᖇ
I ᗪOᑎ'T ᑕᗩᖇᕮ ᗯᕼᗩT YOᑌ ᗪO ᗯITᕼ ᗰᕮ, ᑕᗩᑌᔕᕮ ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ ᗪO IT, IT'ᔕ YOᑌ

Extra:
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Adventure of Horror - Pagina 2 Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Adventure of Horror   Adventure of Horror - Pagina 2 Icon_minitimema 17 aug 2015 - 9:18

'Ik zei toch dat je spinrag nodig had', zei Yellowkit toen ze met Sparrowfeather aan kwam lopen. Everstar knikte alleen even en richtte zich tot de medicine cat. Hij vroeg wat er gebeurd was. "Deze twee hier," begon Everstar, gebarend naar Foxkit en Flowerkit, "hadden besloten dat ze al wel oud genoeg waren om het kamp uit te gaan. Ze zijn een dassenburcht ingekropen, die vervolgens instortte." De oorspronkelijke bewoner van de burcht was StarClanzijdank niet in de buurt geweest, anders was dit 'avontuur' heel anders afgelopen. "Flowerkit is daarbij gewond geraakt, Foxkit volgens mij niet, maar kijk hem toch ook maar even na", miauwde ze. Misschien was er wel iets op zijn kop terecht gekomen en zat daar nu iets verkeerd. Zij had laatst nog een leven verloren aan een wond die je van buiten niet kon zien.


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Adventure of Horror - Pagina 2 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Adventure of Horror
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: