Rawr



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Rawr

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Foxpaw*
Member
Rawr DPKsfdL
Laura
210
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || 10 Moons ||
Gender:
Rank:
Foxpaw*
BerichtOnderwerp: Rawr   Rawr Icon_minitimeza 18 jul 2015 - 14:29

Foxkit rolde in het droge gras midden in het kamp, het voelde lekker als je jeuk had. Hij stond op, schuddezich uit en liep naar de ppooihoop waar hij een klein waterratje pakte. Hij zou dit diertje graag met iemad delen, maar mt wie? Foxkit keek rond bij een groepje kittens, daar zag hij een bruin poesje, bekend als Tigerkit, nou ja..men noemt haar de goede Tigerkit. Hij hield wel van har pittigheid dus besloot hj haar maar uit te nodigen, Fox liep op har a. "Hoi Tigerkit, samen eten?" miauwdehi met een wiepende staart. Niet dat hij veriefd was ofzo, maar gewoon om vrienden te maken.
{Tigerkit only}



And I've been crying out for help.
I know I bite but I mean well
Can you see my disguise
I'm different inside

Rawr 2hf18ip
I am all alone, I'm surrounded by the fears
Haunted with shackles now they send me straight to tears
I'm not allowed to cry, 'cus they told me I would die
Oh no! They're getting near...

Help me...
Meet Fox
Rina -> Willowstorm -> Foxkit

Theme & Voice:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigerspots
StarClan
Rawr DPKsfdL
218
Actief
Tigerspots
BerichtOnderwerp: Re: Rawr   Rawr Icon_minitimeza 18 jul 2015 - 14:34

Omdat ze natuurlijk koppig was, was ze niet in de Med cat's den zoals van haar werd verwacht. Kort snoof de kit even waarna ze haar kopje op haar pootjes legde en haar ogen sloot, kortstondig. Echter was er al snel pootstappen te horen. Ze opende haar ogen dan ook voorzichtig en keek naar de kit die haar aan het benaderen was, hij had een waterrat in zijn bek. "Hoi Tigerkit, samen eten?" Ze knipperde even keek van het prooidiertje naar hem en terug, waarna ze even knikte. "Ja, is goed," zei ze even. Ergens vertrouwde ze het niet. Haar vertrouwen was serieus geschaad na het gevecht met Raptor en de andere Tiger... Je kon blijkbaar weinig katten vertrouwen.


Rawr G0fnix8l_o
Es ist ratsam, welke Blumen zu entfernen
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxpaw*
Member
Rawr DPKsfdL
Laura
210
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || 10 Moons ||
Gender:
Rank:
Foxpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Rawr   Rawr Icon_minitimeza 18 jul 2015 - 14:45

Foxkit keek haar met 1 wenkbrauw omhoog. Ja of nee? "Ja, is goed," miauwde het poesje. Foxkit knikte en liep naar een rustige plek waar een kluit varens bewogen door de wind. Hij ging zitten en scheurde een stuk waterrat met zijn tanden en kauwde erop, hij haalde een stuk puntig bot eruit en gebruikte het als tandenstoker, hij had geen honger anyway. Vervolgens duwde Foxkit met zijn voorpoot het ratje naar de poes toe. Hij gooide het botje weg en haalde nog zijn tong nogmaals langs zijn lippen.


And I've been crying out for help.
I know I bite but I mean well
Can you see my disguise
I'm different inside

Rawr 2hf18ip
I am all alone, I'm surrounded by the fears
Haunted with shackles now they send me straight to tears
I'm not allowed to cry, 'cus they told me I would die
Oh no! They're getting near...

Help me...
Meet Fox
Rina -> Willowstorm -> Foxkit

Theme & Voice:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rawr
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: