Een geheim om te vertellen



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Een geheim om te vertellen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Scytheshade
Member
Een geheim om te vertellen DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Een geheim om te vertellen   Een geheim om te vertellen Icon_minitimezo 27 jun 2010 - 17:46

Scythepaw zat rustig met Purplepaw te praten en Scythepaw zei"nogmaals sorry over de flauwe grap met die muizen ik had het niet als een belediging bedoeld." Normaal zat hij verborgen in de schaduwen alleen nu lag hij naast Purplepaw in het licht dat de apprentice den binnen drong. Hij zat over verschillende dingen met haar te praten en zei toen spontaan" Ik weet niet hoe ik er bij kwam om zoiets tegen zo´n knappe poes te zeggen." Het boeide hem niet dat hij zo openlijk vertelde wat hij vond het was immers de waarheid maar de helft van zijn verhaal had hij nog niet gezegd en hij wist 1 ding. Hij moest het aan iemand vertellen maar aan wie? Als hij nog lang zijn geheim bij zich houd zou hij wel kunnen ontploffen. Hij keek rond en wachtte toen af op een reactie van Purplepaw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Een geheim om te vertellen DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Een geheim om te vertellen   Een geheim om te vertellen Icon_minitimezo 27 jun 2010 - 17:57

'' ik vondt het ook best beledigend om aan te horen, maar als je het niet meende vind ik het goed'' ze hoorden ook dat hij haar een knappe poes vindt, dat vond ze ook van hem. maar dan als kater. ze hadt het vermoede dat hij zich anders gedraagt de laatste tijd. vroeger deet hij dat nooit, zo praten tegen haar. hij zat meestal in de schaduwen te liggen,maar nu zat hij naast haar, dat vond ze ook opvallend. ze zag dat hij geen moeite hat om te zeggen dat hij vondt dat ze een mooie poes was. ze vondt het wel lief om aan te horen. ze dacht '' zou hij op mij zijn?'... nee dat kan niet. af toch wel?'' ze keek naar sctythepaw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Een geheim om te vertellen DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Een geheim om te vertellen   Een geheim om te vertellen Icon_minitimezo 27 jun 2010 - 18:02

Scythepaw´s gezicht stond strak maar een glinstering in zijn ogen was te zien, te klein voor een traan , te groot voor een plan en precies goed voor een liefde´s schittering. Hij keek haar aan en zei"Bevalt het uitzicht" Hij zag dat ze naarhem kijkt en zei het daarom met een glimlach. Het viel op dat hij vlak naast haar lag en niet verstopt zat en hij verwactte een antwoord nadat ze naar hem had zitten staren, maar zijn ogen stonden vriendelijk wat ook raar was want meestal viel er niks af te lezzen en nu ineens vriendelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Een geheim om te vertellen DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Een geheim om te vertellen   Een geheim om te vertellen Icon_minitimezo 27 jun 2010 - 18:11

'' het uitzicht is goed, en ja het bevalt.'' ze rekte zich uit en ging in een rondje liggen. ''ik weet niet waarom ik moe ben, maar ik ga even een schoonheidslaapje houden'' . ze sliep ligjes, ze hoorden alles om haar heen. ze hoorden wat scythepaw deed, elke beweging hoorden ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Een geheim om te vertellen DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Een geheim om te vertellen   Een geheim om te vertellen Icon_minitimezo 27 jun 2010 - 19:34

"Zou ze hem toch leuk vinden het viel te proberen."dacht Scythepaw, "Blackpaw, ik moet je iets vertellen, ik ben stapelgek op Purplepaw ik kon het niet gewoon stilhouden. Ik ben smoorverliefd ophaar" Zijn amberkleurige ogen straalden van geluk en hij keek naar Blackpaw en vroeg"Zou jij er voor mij achter willen komen wat ze leuk vind en waar ze van houd plz doe het voor mij" Hij keek haar met grote ogen aan en wachte tot Blackpaw antwoord zou geven op zijn vraag.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een geheim om te vertellen
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Apprentices den-
Ga naar: