don't get me wrong [Demon]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 don't get me wrong [Demon]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Bleaktail
Member
don't get me wrong [Demon] 0rS1Iyi
Dorian
539
Actief
Setje made by kip

Edit made by Bunny

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bleaktail
BerichtOnderwerp: don't get me wrong [Demon]   don't get me wrong [Demon] Icon_minitimewo 22 jul 2015 - 14:50

Rustig wandelde de grijze kater door het hoge pluim gras. De laatste keren in dit gebied waren hem redelijk goed bevallen. De afgelopen tijd was hij al meer gaan rondzwerven. Zo veel mogelijk buiten bekend gebied. Bleaktail kon ,de zwerf neigingen zo als hij ze betitelde , niet goed plaatsen. Maar niet ze zonder pardon toe. Het was nog niet eens in hem opgekomen maatregelen te nemen en zich zelf dwingen er mee te stoppen. Hij voelde zich er immers beter onder. Het idee hebbende dat niemand hem thuis echt miste. Zo onopvallend als hij zijn gehele leven al was geweest. Onopvallend , dat was een nette benaming voor niets waard. Snel liet hij verder en schudden die gedachten maar een beetje van zich af. Hij had er niets aan zich zelf in de put te praten. Het zou zich vanzelf wel oplossen. Nu was hij niet thuis dus hoefde hij zich er ook niet mee bezig te houden. Bleaktail liep verder , zo nu en dan wat territoria van Rogue katten ontwijkende. Voor zo'n conversatie was hij niet in de stemming. Een aantal territoria verderop hield hij halt. En boog zich over het smalle beekje om zijn dorst te kunnen lessen. Pootstappen. Zijn oren draaide in de richting. Ietwat nerveus zwiepte hij met zijn staart. Bleaktail draaide zich om. En keek beslist geen Rogue kat in de ogen.       


don't get me wrong [Demon] Xf6nctP
don't get me wrong [Demon] LVq0Br9You cannot kill me in any way that mattersdon't get me wrong [Demon] LVq0Br9
don't get me wrong [Demon] COxUkZt  don't get me wrong [Demon] 23mrb6w
Extra::
Terug naar boven Ga naar beneden
Demon
Member
don't get me wrong [Demon] DPKsfdL
383
Actief
Demon
BerichtOnderwerp: Re: don't get me wrong [Demon]   don't get me wrong [Demon] Icon_minitimevr 24 jul 2015 - 11:59

Een grijze kater stond voor zijn neus, eigenlijk onder zijn neus want hij was natuurlijk veel groter. "Goedemorgen," Bromde de kater, een grote grijns was op zijn gezicht geplakt terwijl hij zich naast de kater settelde en een poot water opschepte om over zichzelf heen te gooien. Zo bleef hij een paar keer doorgaan totdat al het opgedroogde bloed uit zijn vacht was. Vervolgens stak hij zijn poot in het water en spetterde over de andere kat heen. "Ik ben Demon, heb je vast wel van gehoord of niet?" Lachte hij, nog steeds met een valse grijns op zijn gezicht gepleisterd. "En jij bent...?"



don't get me wrong [Demon] Ojj920
||Demon||Sunset||Brokenwing|| Venice || Wolfkiller ||
don't get me wrong [Demon] RCT9ldon't get me wrong [Demon] Ew9Q7don't get me wrong [Demon] 9s9Czdon't get me wrong [Demon] WOp58
Voice:

IK BEN GESTOPT
Terug naar boven Ga naar beneden
Bleaktail
Member
don't get me wrong [Demon] 0rS1Iyi
Dorian
539
Actief
Setje made by kip

Edit made by Bunny

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bleaktail
BerichtOnderwerp: Re: don't get me wrong [Demon]   don't get me wrong [Demon] Icon_minitimevr 24 jul 2015 - 12:31

"Goedemorgen," Bromde de bloed clan kater. Die overduidelijk veel groter was dan hij zelf. De kater kwam naast hem staan en begon met een grote grijns o[ zijn snuit het oude bloed uit zijn vacht te wassen. Vreemd genoeg voelde Bleaktail zich totaal niet bedreigd of betrapt om op Rogue gebied te zijn. Hij liet de kater rustig zijn gang gaan. Om als 'dank' daarvoor een verfrissende plens water te mogen ontvangen. Bleaktail keek de kater verontwaardigd aan terwijl hij het water uit zijn vacht probeerde te schudden. Waar was dat goed voor geweest? Zo kinderachtig waren de meeste Bloedclanners niet , toch? "Ik ben Demon, heb je vast wel van gehoord of niet?" Stelde de kater zich vals grijnzend voor. "Ook goede morgen. Eigenlijk heb ik nog nooit van je gehoord. Maar dat zal wel aan mij liggen."Antwoordde Bleaktail droogjes. Misschien kenden zijn Clan genoten Demon wel. Maar hij had nog nooit van de naam gehoord. Wat hij waarschijnlijk ook aan zich zelf te danken had. Dan had hij maar niet zo op de achtergrond moeten blijven. "En jij bent...?" Vroeg Demon hem. "Ik ben Bleaktail. Zo te zien had je vanmorgen een mooie 'vangst'?" Vroeg hij ietwat scherp. Doelende op het bloed wat Demon zojuist uit zijn vacht had gewassen.  


don't get me wrong [Demon] Xf6nctP
don't get me wrong [Demon] LVq0Br9You cannot kill me in any way that mattersdon't get me wrong [Demon] LVq0Br9
don't get me wrong [Demon] COxUkZt  don't get me wrong [Demon] 23mrb6w
Extra::
Terug naar boven Ga naar beneden
Demon
Member
don't get me wrong [Demon] DPKsfdL
383
Actief
Demon
BerichtOnderwerp: Re: don't get me wrong [Demon]   don't get me wrong [Demon] Icon_minitimevr 24 jul 2015 - 13:36

"Ook goede morgen. Eigenlijk heb ik nog nooit van je gehoord. Maar dat zal wel aan mij liggen." antwoordde de kater, Demon trok zijn 'wenkbrauwen' op. "Ik ben Bleaktail. Zo te zien had je vanmorgen een mooie 'vangst'?" De grote tabby knikte met een grote grijns op zijn gezicht. "Kittypet, een brutale." Zei hij, lachend. "'Beware, stomme kat, ik zal je verslinden als je nu niet uit mijn tuin opdondert, vieze...' had dat beest gezegd, en natuurlijk was hij dood voordat hij zijn zin af kon maken." Terugdenken eraan gaf hem een nog grote grijns op zijn smoel. "Het is om het feit dat wij Bloodclan jullie clan het meeste mogen van  de vier, anders had ik je kop er al afgerukt." Dreigde de kater, nog met de grijns op zijn gezicht. "Maar ik ben al wat meer bezig met Riverclan, je had Butterstars gezicht moeten zien toen ik de buik van een apprentice openscheurde." De kater keek Bleaktail aan met een geamuseerde blik. "Of het gezicht van Futuresong toen ik de ruggengraat van Dawnclaw door midden spleet," Zijn hele gezicht stond geamuseerd, en zijn zware lach bulderde even door het gebied. "Ik kan niet wachten om Butters gezicht te zien als ik elk leventje van haar afpak en haar negen keer langzaam laat sterven." Zijn grijns was nog niet verdwenen en met een boogje sprong hij in het water. "Ik kan niet nog een clan gebruiken die mijn kop eraf wilt, dus ik laat je deze keer wel leven."



don't get me wrong [Demon] Ojj920
||Demon||Sunset||Brokenwing|| Venice || Wolfkiller ||
don't get me wrong [Demon] RCT9ldon't get me wrong [Demon] Ew9Q7don't get me wrong [Demon] 9s9Czdon't get me wrong [Demon] WOp58
Voice:

IK BEN GESTOPT
Terug naar boven Ga naar beneden
Bleaktail
Member
don't get me wrong [Demon] 0rS1Iyi
Dorian
539
Actief
Setje made by kip

Edit made by Bunny

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bleaktail
BerichtOnderwerp: Re: don't get me wrong [Demon]   don't get me wrong [Demon] Icon_minitimeza 25 jul 2015 - 13:20

De kater leek een beetje verbaasd om het feit dat zijn beruchte naam nog nooit eerder in het leven van Bleaktail voorgekomen was. Hoe dan ook , hij leek weer in zijn element terug te vallen toen Bleaktail hem vroeg over het bloed in zijn vacht. "Kittypet, een brutale." Zei Demon lachend. En vertelde vervolgens met wat voor een actie de kittypet aan zijn einde was gekomen. Bleaktail begon zich zo langzamerhand een beetje te ergeren aan het onbeschaamde narcisme van de kat. Kort gezegd aan hoe geweldig de kater zich zelf wel niet vond. "Het is om het feit dat wij Bloodclan jullie clan het meeste mogen van  de vier, anders had ik je kop er al afgerukt."Zei Demon grijzende. Bleaktail staarde hem enkele seconde droogjes aan. "Nou wat een 'eer' zeg. Ik zal het ze thuis zeggen. Groot nieuws jongens , de beruchte Demon laat ons hoofd er voorlopig aan."Bromde hij vol sarcasme. Echter was de Bloodclanner nog niet klaar met zijn verhaaltje. "Maar ik ben al wat meer bezig met Riverclan, je had Butterstars gezicht moeten zien toen ik de buik van een apprentice openscheurde."  Vertelde Demon vol enthousiasme. Bleaktail luisterde echter maar half. "Of het gezicht van Futuresong toen ik de ruggengraat van Dawnclaw door midden spleet," Hij zuchten in zijn gedachten. Wat maakte dat hem nou uit. Als die Demon de vuile klusjes wilde opknappen dan best , waarom niet? Tegen de tijd dat hun Clan klaar zou zijn me de andere drie zouden ze zelf ook behoorlijk verzwakt zijn. En zie dan nog maar eens van de Shadowclan te winnen. Het plan van Demon was naar zijn mening veels te ondoordacht en optimistisch. Maar waarom ook niet? Als het slecht uit zou pakken zou hij er immers niet mee zitten. "Ik kan niet wachten om Butters gezicht te zien als ik elk leventje van haar afpak en haar negen keer langzaam laat sterven." Zei Demon nog altijd met een grote grijs op zijn gezicht. Zo , zo en dat dacht ie allemaal in zijn eentje te willen bereiken? Wat een opschepper. Met een sierlijk boogje sprong hij in het water. "Ik kan niet nog een clan gebruiken die mijn kop eraf wilt, dus ik laat je deze keer wel leven." Zei Demon. Bleaktail fronste. "En jij denkt dat de volgende keer wel te kunnen? In je eentje? Je hebt wel een behoorlijk grote mond is t niet?"Vroeg hij met een uitdagende ondertoon. Demon kon wel zeggen dat hij al die moorden had gespeeld. Maar zo lang er nog geen Shadowclanner door deze kater bezweken was geloofde hij er geen barst van dat de kater dat zou lukken. "En daarbij zou ik als ik jou was niet zo triomfantelijk met die verhalen rond strooien. Je maakt de andere clans dan wel erg gemakkelijk om te voorspellen wat de Demon van plan is." Zei hij nuchter en keek de bruine kater droogjes aan. Het was een grote vechter die Demon , maar of het slim was wat hij deed...   


don't get me wrong [Demon] Xf6nctP
don't get me wrong [Demon] LVq0Br9You cannot kill me in any way that mattersdon't get me wrong [Demon] LVq0Br9
don't get me wrong [Demon] COxUkZt  don't get me wrong [Demon] 23mrb6w
Extra::
Terug naar boven Ga naar beneden
 
don't get me wrong [Demon]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: