Don't get in my way (Open)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Don't get in my way (Open)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Brat
Member
Don't get in my way (Open) QIq5yq0
Sans
4444
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Don't get in my way (Open)   Don't get in my way (Open) Icon_minitimewo 22 jul 2015 - 18:32


De poes zuchte en keek naar haar vacht Er zaten nog enkele bloedspetters op haar  vacht, maar echt veel zin om alles eraf te wassen had ze niet. , 'Brat darling we need to talk you look awful clean you're self dear' klonk een kakkrige stem kalmjes in haar hoofd 'Niet nodig het is maar wat bloed' de poes keek geïrriteerde om zich heen ze had hoofd pijn gekregen en erge echter kampte ze wel vaak met hoofdpijn, De poes ging liggen ze lag rustig onder een boom het was een warme dag wat haar er na toe duwde om de schaduw op te zoeken haar staart lag dood tegen haar aan kalm legde de poes haar hoofd op haar poten 'Darling daar ben ik het niet mee eens! bloed is vies en als je het er niet af wast ga je ook nog stinken' de poes zuchte weer eens mevrouw 'Darling' was weer bezig ' Hou je bek eens een beetje bloed spetter's maakt echt niet uit hoor!' de poes keek strak voor zich uit was het weer tijd voor een ruzie? oh for evil's sake no! ' IEDEREEN HOU JE BEK STIL LAAT ME MET RUST!

Open ^^


Don't get in my way (Open) VINAK3s
Terug naar boven Ga naar beneden
Bleaktail
Member
Don't get in my way (Open) 0rS1Iyi
Dorian
539
Actief
Setje made by kip

Edit made by Bunny

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bleaktail
BerichtOnderwerp: Re: Don't get in my way (Open)   Don't get in my way (Open) Icon_minitimewo 22 jul 2015 - 20:13

Het was een lome dag. Haast te warm om maar iets actiefs uit te voeren. Zeer irritant. Bleaktail zuchten. Dit was niet een van de eerste keren dat hij zich bevond waar hij niet zou moeten zijn. Moest hij zich er zorgen om maken? Bleaktail wist het niet. Hij voelde zich hier veel beter. De laatste tijd was hij bijna nooit in eigen gebied te vinden. Het risico zou voor hem zelf zijn. Al kwam hij hier in de problemen dan was het zijn eigen verantwoordelijkheid er ook maar weer uit te komen. Het leek alsof hij dat nog niet echt in zag. ' IEDEREEN HOU JE BEK STIL LAAT ME MET RUST!'Ietwat verschrikt draaide hij zich in de richting waar die zeer geregeerde uitval. Niet veel verderop zat een orante met witte poes. Die nog al uit haar humeur leek. Niet echt een slim plan om aan te spreken. Alleen was hij nu al onbewust haar gezichtsveld binnen gewandeld. Wat stom. Nu was er geen mogelijkheid dat de poes hem nog niet gezien was. Klam en een beetje onverschillig staarde hij de poes aan. "Ook goede middag." Zei hij droogjes.  


Don't get in my way (Open) Xf6nctP
Don't get in my way (Open) LVq0Br9You cannot kill me in any way that mattersDon't get in my way (Open) LVq0Br9
Don't get in my way (Open) COxUkZt  Don't get in my way (Open) 23mrb6w
Extra::
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
Don't get in my way (Open) DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: Don't get in my way (Open)   Don't get in my way (Open) Icon_minitimewo 22 jul 2015 - 23:46

Ik lag lekker te zonnen in de middag zon, toen ik een beetje in slaap begon te dommelen zag ik veder op een oranje witte poes uit de struiken kruipen, der vacht zat een beetje wild. het leek er op dat ze net een gevecht heb gehad. ze ging liggen bij de oude boom. ze had volgens mij niet door dat ik veder op lag, het dacht bij me zelf dat ze geen gesprek wil aanvoeren met een andere kat dat zag wel aan haar humeurige kop. dus ik nam de moeite niet om op te staan en bleef dus nog even genieten van de zon. tot ik even later een andere katten geur rook. er kwam een grijze kater te voorschijn, hij stond even stil en keek de oranje poes aan. ik weet niet wat zijn bedoeling was maar hij liep even later naar de oranje poes toe. de murmelde iets tegen de oranje poes. ik verstond niet wat ze zeiden ze waren te ver weg. toch trok het me aandacht en stond op. rekte me eventjes uit en gaf een paar snelle likken over me borst, en dribbelde naar de twee katten toe. eenmaal daar keek de oranje poes mee aan maar zei niks. dus begon ik maar een gesprek. goedemiddag zei ik en wachten af op een reactie van de andere twee katten


i'm not a
dream
but your
nightmare
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Don't get in my way (Open) QIq5yq0
Sans
4444
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Don't get in my way (Open)   Don't get in my way (Open) Icon_minitimedo 23 jul 2015 - 10:51

De poes keek boos naar haar poten haar lange scherpe nagels borden zich diep in de aarde soms werd ze echt gek, Gek van alle stemmetjes naar wie moest  luisteren naar wie niet? waarom was het zo moeilijk?! "Ook goede middag." hoorde ze droogjes de poes keek met een nors gezicht op ze had niet in de gaten dat een kat haar gezicht's veld binnen was gewandeld, De poes bestuurde de kater kort schadowclan voordat de poes iets terug kon zeggen hoorde ze nog een kat 'goedemiddag' de rode poes ging rustig zitten en maakte zich groot 'Niks 'goedemiddag' siste ze poes terwijl ze de twee katten aan keek ze had hier echt geen zin in kon ze nooit even alleen zijn? ze had al hevige hoofdpijn en dan deze
waardeloose katten er nog doorheen nou gezellig 'Donder op laat me met rust kan je niet zien dat ik alleen wil zijn?'


Don't get in my way (Open) VINAK3s
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
Don't get in my way (Open) DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: Don't get in my way (Open)   Don't get in my way (Open) Icon_minitimedo 23 jul 2015 - 11:13

niks goedemiddag siste de oranje poes, donder op laat me met rust kan je niet zien dat ik alleen wil zijn. ik keek de oranje poes met grote ogen aan, ik wilde weg lopen en weer genieten van de warme zon, maar ik zag dat er niet iets helemaal goed was. dus ging ik voor haar zitten en legde me pluizen staart voor me voorpoten, ik keek nog eventjes de kater aan maar, maar hij zei niks ik bekeek de oranje poes eventjes goed. en begon weer te praten waarom? ik zie dat er iets aan hand is ik zou je graag willen helpen er kwam een klein windje lekker verfrissend onder de oude boom is het namelijk snik heet. ik genoot even van de koude wind en ondertussen wachten ik af op antwoord.

Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Don't get in my way (Open) QIq5yq0
Sans
4444
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Don't get in my way (Open)   Don't get in my way (Open) Icon_minitimedo 23 jul 2015 - 11:19

waarom? ik zie dat er iets aan hand is ik zou je graag willen helpen' zei de grijze poes  er kwam een klein windje lekker verfrissend onder de oude boom is het namelijk snik heet.  Brat keek de poes met boos gezicht aan 'Helpen? Jij kan mij niet helpen niemand kan mij helpen! laat me met rust of ik er gaan klappen vallen' siste de poes kwaad 'Darling come down' de poes ging staan en boog zich over de kattin heen ' Laat me met rust' haar stem klonk ander's niet boos maar wanhopig ze moest gewoon even alleen zijn ze kon het gewoon even niet opbrengen kon die domme moeras kikker dat dan niet zien? de rode tabby zuchte en ging weer zitten, Nee natuurlijk niet.


Don't get in my way (Open) VINAK3s
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
Don't get in my way (Open) DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: Don't get in my way (Open)   Don't get in my way (Open) Icon_minitimedo 23 jul 2015 - 11:36

of er gaan klappen vallen siste de oranje poes. ik stond op kneed me nagels diep in de harde grond. ik ontblootte me tanden in siste. maar ik hield op, me oren gingen weer recht op staan en ik trok weer me nagels in, je ben geen poes die kleine poezen aanvalt spookte door haar hoofd, ze stak de neus in de lucht en rook konijn. ik volgde de geur en kwam bij een kleine heuveltje uit, ik ging in de jachthouding zitten en sloop naar de konijn toe. de zon branden op me rug, ik spande me spieren aan en Hap ik had de konijn te pakken. ik dribbelde terug naar de twee katten en liet de dode konijn neervallen voor de oranje poes. voor jou, eet op en maak je zelf schoonik ga wel weg nu ik liep terug naar me oude plek waar ik zonet lekker zat te zonnen, en keek de twee katten aan. als me hulp nodig heb kan ze me halen zei ik tegen me zelf en sloot mijn ogen.

i'm not a
dream
but your
nightmare
Terug naar boven Ga naar beneden
Bleaktail
Member
Don't get in my way (Open) 0rS1Iyi
Dorian
539
Actief
Setje made by kip

Edit made by Bunny

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bleaktail
BerichtOnderwerp: Re: Don't get in my way (Open)   Don't get in my way (Open) Icon_minitimedo 23 jul 2015 - 14:40

De rood witte poes keek hem nors aan. Die was dus echt niet in de stemming voor een praatje. Wat eigenlijk wel logisch was. Gezien waar hij vandaan kwam en waar zij vandaan kwam. Alleen daar wilde Bleaktail nu even niets van weten. Hij wilde nog een poging wagen de poes deze keer wel op een goede manier aan te spreken. En manier die zij zou tolereren. Maar nog voor hij er over na kon denkne verscheen er nog een kat op het toneel. Het was een grijs zwarte poes. Zo te ruiken van de Windclan. Deze zei ongeveer het zelfde als wat hij gezegd had en kreeg dan ook ongeveer de zelfde reactie terug. 'Niks 'goedemiddag' Oké het was dus geen goede middag voor de rood witte poes. Dat was duidelijk. 'Donder op laat me met rust kan je niet zien dat ik alleen wil zijn?' Dat was dus duidelijk. Net toen hij zich om wilde draaien om weg te lopen sprak de Windclan poes. "Waarom? ik zie dat er iets aan hand is ik zou je graag willen helpen." Ze was pal voor de Bloodclan poes gaan zitten. Niet echt een slim idee als je het hem vroeg. Maar hij bleef staan en wachten af wat er zou gebeuren. Hier kon zich namelijk nog wel een interessant schouwspel voor gaan doen. De bloedclan poes keek die van de Windclan kwaad aan.  'Helpen? Jij kan mij niet helpen niemand kan mij helpen! laat me met rust of ik er gaan klappen vallen'Siste ze. Bleaktail deed een paar stappen achteruit. ' Laat me met rust' De boodschap van de bloodclan poes was overduidelijk. De windclan poes reageerde eerst boos. Maar hield daar zomaar uit het niets meer op om van het toneel te verdwijnen. Bleaktail keek er verward naar. Het werd er niet veel duidelijker op toen ze terug kwam met een konijn en deze voor hen beide neer legde. "Voor jou, eet op en maak je zelf schoonik ga wel weg nu." Zei ze er bij. Bleaktail gaf een kort knikje naar de grijs witte poes als teken van dank. Vanuit zijn oog hoeken keek hij naar de bloedclan poes. Wie als eerst haalt wie als eerst maalt natuurlijk. Snel dribbelde hij naar het dode dier toe en nam het in zijn bek. En keek haar uitdagend aan.  Delen , daar deed de poes vast niet aan.

~ niet zo snel ik hou het niet bij XD


Don't get in my way (Open) Xf6nctP
Don't get in my way (Open) LVq0Br9You cannot kill me in any way that mattersDon't get in my way (Open) LVq0Br9
Don't get in my way (Open) COxUkZt  Don't get in my way (Open) 23mrb6w
Extra::
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Don't get in my way (Open) QIq5yq0
Sans
4444
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Don't get in my way (Open)   Don't get in my way (Open) Icon_minitimevr 24 jul 2015 - 14:48

De poes keek verward naar de grijze kattin waar was ze allemaal meebezig? haar had ze het over? UGH wat wilt ze nou van haar? ''voor jou, eet op en maak je zelf schoon]ik ga wel weg nu als me hulp nodig heb kan ze me halen'' de rode kattin keek even naar de schadowclanner en toen weer het konijn de poes schoof het konijn naar de schadowclanner 'Eet jij hem amar ik hoef geen eten dat gevangen is door een windclanner' miauwde ze kwaad 'Let's just leave' de poes knikte en klom in de boom waar ze onder lag hopelijk volgde die twee mormel's haar hier niet.


super flut omg x3


Don't get in my way (Open) VINAK3s
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
Don't get in my way (Open) DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: Don't get in my way (Open)   Don't get in my way (Open) Icon_minitimevr 24 jul 2015 - 17:07

wrm denkt iedereen dat ik een windclanner ben x3 ben gwn een rouge


Don't get in my way (Open) S5iob7
Tigersnow X Blackswirl:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Don't get in my way (Open)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: