{GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {GZ} Kittens Snowynight!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Snowynight
StarClan
{GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Kittens Snowynight!   {GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 Icon_minitimewo 29 jul 2015 - 12:10

Oké c:

Tot nu toe zijn de aanmeldingen die af zijn
x Frozenkit
x Bitterkit
x Rosykit
x Nightkit
x Reedkit
x Snowkit
x Greykit

Als ik 't goed heb? Overmorgen is de deadline iig c: Jullie gaan me 't kiezen moeilijk maken <\3


{GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Solarberry
Member
{GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 Isa2
Isa
111
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Solarberry
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Kittens Snowynight!   {GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 Icon_minitimewo 29 jul 2015 - 21:10

Motivation
Oké daar ga ik, haaaai ik ben Isa ~
Maar ik wordt ook weleens Sia of Isa2 genoemd. Je kunt me kennen van mijn vroegere accountjes Softvoice & Littlepaw maar ook van mijn huidig actieve account, Solarberry. Ik ben 14 jaar oud, bijna 15. Over een maandtje heb ik alweer 4 jaar rpg ervaring, maar ik moet zeggen dat er ook wat periodetjes zijn geweest dat ik minder actief was. Ik heb vooral op warrior cats gezeten, maar ook op heel wat andere, kleinere rpg's. De laatste tijd probeer ik mijn post wat te verbeteren en ben ik heel erg opzoek naar de juiste manier om dingen te verwoorden, maar daar werk ik dus nog aan. Vroeger was ik wat meer van de lange posts, nu alleen als het in het topic past of als ik veel inspiratie. Ik hou meer van wat vlottere topic. Maar oké, genoeg over dit, ik moet het natuurlijk hebben over hoe graag ik dit wil en waarom.

Ik moet toegeven, dat ik een klein beetje twijfelde of ik me moest aanmelden of niet. Maar dit is waarschijnlijk mijn laatste kans om in een nestje van Snowynight (& Thrushdive) te komen en die kon ik echt niet laten gaan! En zoals je ziet, hier ben! Ik wil dit echt te graag. Ik had me bij haar eerste nestje ook aangemeld, toen was ik helaas niet gekozen. Maar kijk eens aan, een tweede kans :') Nu ga ik proberen om nog meer tijd en moeite in mijn aanmelding te steken! Maar, ik ga ook proberen om geen overbodige dingen in mijn aanmelding te zetten waardoor hij alleen maar langer lijkt. De aanmelding moet ook leuk zijn om te lezen!

Ik heb Snowynight altijd al een super leuk karakter gevonden, zo ook hoe je haar bespeelt. De hele situatie tussen haar en Trush is natuurlijk geniaal. Daarnaast past het ook nog eens perfect bij het karakter dat ik in gedachten heb.

Ik verheug me er nu al op om Wren te bespelen. Ik heb meestal wat meer de onschuldige en blije karakters, het is leuk om een keer wat nieuws te proberen! Shadowclan heb ik altijd al een geweldige clan gevonden, al vond ik het altijd wel moeilijk om er een geschikt karakter voor te vinden.

Het zou een hele eer voor me zijn als ik werd gekozen. Ik beloof plechtig dat ik actief blijf, dat ik actiever wordt dan ooit! Nu in de zomervakantie heb ik mooi de tijd om die start te maken.

Super bedankt als je dit allemaal hebt doorgelezen, ik waardeer dat! En daarnaast, heel veel succes met kiezen! Ik weet hoe moeilijk dat kan zijn. En al wordt ik gekozen of niet, ik had in elk geval lol met het maken van deze aanmelding en schrijven van dit tekstje. Volgens mij is mijn motivatie nog nooit zo lang geweest xD

Kortom: Ik vind Snowynight en de hele verhaallijn geweldig. Het past perfect bij Wren en ik ga echt gillend een dansje maken als ik word gekozen.

xx Isa

_____________________________________________________
General
Name: Wrenkit
Warrior name: Wren???
Gender: Female
Orientation: Unknow yet

Bloodline: 50% Shadowclan, 50% Riverclan
Clan: Shadowclan
High ranks: Shrewstar, Innerghost & Acefray

Parents: Snowynight x ??? [ Thrushdive ]
Appearance
Al is Wrenkit als kitten niet heel klein, ze is heel mager. Ze wordt niet alleen zo geboren, maar ze is ook een moeilijke eter. Haar slanke figuur wordt nog meer geaccentueerd door haar korte vacht. Ze zal altijd heel ielig blijven, maar verder niet heel klein. Voor haar gewicht staat ze vrij hoog op haar poten.

Ze heeft de vacht van haar vader. Afwisselend tabby en wit. Haar staart is lang en dun. Ze heeft amberkleurige, ovale ogen, waarvan de kleur in haar warrior tijd wat meer gaat neigen naar hazelkleurig.

Wren is zeker niet sterk. Maar daartegenover heeft ze wel een goede conditie en is erg behendig. Door haar juiste kwaliteiten te gebruiken wordt ze een prima vechter. Geuren herkennen bij het jagen vind ze wat moeilijker, maar als ze eenmaal een prooi in zich heeft gaat het prima.
Character

Likes: Familie, zomer, aandacht, organiseren & regelen
Dislikes: Regen, viezigheid, zwakkelingen, alle katten die niet tot de Shadowclan behoren, insecten

[ IJdel ] - [ Arrogant ]- [ Trots ] -  [ Beschermend ]

Een statige, trotse houding is bij dit kleine meisje niet zeldzaam. Ze heeft haar kop vaak geheven en kijkt een beetje op de andere kittens neer. Ze is heel erg trots op haar afkomst en laat dat merken ook. Dat haar vader wat afwezig is houdt haar niet tegen om zoveel mogelijk tijd met hem door te brengen en daarmee ook zijn kant van de familie. Ze is beschermend over haar familie. Als een van haar siblings zou worden gepest, zou ze zo voor ze opkomen.

Naast haar afkomst, is ze ook trots op haar clan. Ze zou niet snel de warrior code overtreden en met trainingen haar uiterste best doen. Ze is ervan overtuigd dat de Shadowclan de heersers van het hele woud moeten zijn.

Het is moeilijk om Wrens respect voor je te winnen. Ze heeft een moeite met vertrouwen en ziet andere al snel als minderwaardig. Maar als ze je als echt een goede vriend ziet, dan is ze net als over haar siblings heel beschermend.

Wren houdt wel van een beetje aandacht. Als ze iets goed kan of weet laat ze dat maar al te graag zien. Zo wil ze ook graag het laatste woord hebben en heeft haar eigen willetje.

Ze heeft niet echt moeite met haar emoties te tonen, maar wel om met andermans gevoelens om te gaan. Troosten is niet een van haar sterkere eigenschappen.

Daarnaast kan ze niet zo goed tegen commentaar. Ze voelt zich snel beledigd en niemand mag haar verbeteren.

Als kitten vindt ze het al leuk om andere rond te commanderen. Stiekem droomt ze ervan om ooit haar "oma" op te volgen. Ze ziet later wel in dat dat niet een heel reëel toekomstplan is, maar het blijft altijd wel een beetje in haar kopje hangen.

© Isa


{GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 2prd1uc


Laatst aangepast door Solarberry op vr 31 jul 2015 - 19:44; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
{GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Kittens Snowynight!   {GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 jul 2015 - 21:30

Mijn aanmelding is af ^^
Alvast veel succes iedereeeeen~


{GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 Signat14
Hell's hounds:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ripa
Member
{GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 DPKsfdL
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Kittens Snowynight!   {GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 Icon_minitimevr 31 jul 2015 - 0:37

Succes iedereen! !!!!!!!!!


{GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 Qy648y
GZ: https://www.warriorcatsnl.com/t25154-i-am-not-a-beast-i-am-your-nightmare
ACC: Blurkit (Wind), Greykit. (Eyes), Nightshroud
{GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 2gxnp75{GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 10pvxmw{GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 10pvxmw{GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 2hqc5lx{GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 34nodx3
Draws and stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
{GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Kittens Snowynight!   {GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 Icon_minitimevr 31 jul 2015 - 12:28

Iedereen heel veel succes!! ^^


{GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Ashbrook
Member
{GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 JJI054E
Liz
516
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashbrook
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Kittens Snowynight!   {GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 Icon_minitimevr 31 jul 2015 - 14:30

Mijn aanmelding is klaar
Iederen veel succes!!




ASHBROOK


 Ashbrook              Brook •

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunset
Member
{GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 DPKsfdL
Angie
884
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Sunset
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Kittens Snowynight!   {GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 Icon_minitimevr 31 jul 2015 - 15:01

Mijn aanmelding is af!
succes iedereen! <3



{GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 KpgR8vz
||Sunset||Demon||Brokenwing|| Venice ||
Stuff::
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
{GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Kittens Snowynight!   {GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 Icon_minitimevr 31 jul 2015 - 15:33

Succes everybody! 'T wordt hoe dan ook een awesome nestje c:


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

{GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokepaw'
Member
{GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 DPKsfdL
177
Actief
Smokepaw'
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Kittens Snowynight!   {GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 Icon_minitimevr 31 jul 2015 - 17:30

Veel succes iedereen!




{GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 2898riw
:;:

Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
{GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Kittens Snowynight!   {GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 Icon_minitimevr 31 jul 2015 - 19:18

I just pooped myself, ik was vergeten dat het hier een uur later is xD


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
{GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Solarberry
Member
{GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 Isa2
Isa
111
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Solarberry
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Kittens Snowynight!   {GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 Icon_minitimevr 31 jul 2015 - 19:45

Ik heb net nog een paar dingetjes aangepast en toegevoegd, maar nu is ook mijn aanmelding af ~

Veel succes iedereen en vooral Babs! Maar maak je geen zorgen, zo te zien kan je geen slechte keuze maken (;


{GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 2prd1uc
Terug naar boven Ga naar beneden
Sassyrose
Member
{GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 DPKsfdL
Sharon
767
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Sassyrose
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Kittens Snowynight!   {GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 Icon_minitimevr 31 jul 2015 - 19:57

Name(s): Viperkit, Viperpaw, Viperspell/Viper?
Age: Unborn
Sexe: Tom-cat
Parents: Snowynight x Unknown
Siblings: Ashkit, unknown

Character as kit
Haantje-de-voorste - Viper zal met alles de eerste willen zijn. Hij zal ook alle kansen aanpakken om overal vooraan te staan, vooral met nieuwe ontwikkelingen binnen de clan.
Beschermend - Viper zal erg beschermend zijn tegenover zijn siblings, omdat hij vindt dat hij dat moet doen, als kater.
Troublemaker - Viper zal het zijn moeder zeker niet gemakkelijk gaan maken, hij is enorm eigenwijs en doet daarom alles wat hij zelf wil en luistert zeker niet naar de regels. Hierdoor zal hij vaak in de problemen komen.
Nieuwsgierig - Viper zal alles willen weten en gaat zijn moeder dan ook bestoken met vragen over zijn vader.

Character as apprentice
Troublemaker - Viper zal deze eigenschap zeker houden. Hij zal er een sport van maken om zijn mentor in de problemen te brengen. Hij luistert nog altijd niet naar de regels en zal ook vaak van het territorium afgaan.
Macho - Viper zal al een aardig imago hebben opgebouwd omdat hij vaak in de problemen komt. Hij probeert zo heel wat poezenharten sneller te laten kloppen, en met zijn charmes zal dat ook zeker lukken.
Avontuurlijk - Viper houdt van een avontuurtje en zal deze ook heel veel gaan maken. Hij gaat zo ook op zoek naar zijn vader.
Slim/Leergierig - Viper zal zijn training snel oppakken, omdat hij graag de beste warrior wil worden van de hele clan.

Character as warrior
Charmeur - Viper zal een charmeur blijven, in hart en nieren. Hij zal achter poezen aan blijven lopen, maar wel een stuk minder dan in zijn apprenticetijd.
Family-orientated - Viper zal graag met zijn familie om blijven gaan, ook al zal hij deze in zijn apprenticetijd een beetje gaan verwaarlozen. Dit gaat hem wat problemen opleveren maar hij wil dit proberen op te lossen.
Troublemaker - Viper blijft vooral schijt hebben aan de regels, maar het is niet meer zo heftig als in zijn jongere jaren.

Appearance
Viper is een grijze tabby met felblauwe ogen.

Motivation
Name: Sharon
Age: 16
Why?: Ik heb Snowynight altijd een geweldige poes gevonden, en je bent een enorme goede speler. Onze topics vond ik altijd geweldig. Viper vind ik vooral een uitdaging om te gaan spelen omdat hij een troublemaker is en ik nog geen kat heb die in de problemen komt. Het lijkt me een geweldig karakter om te spelen.


{GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 2rzs3sw
{GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 ZWyZMBv
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
{GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Kittens Snowynight!   {GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 Icon_minitimevr 31 jul 2015 - 20:06

God mensen, jullie hebben het me heel erg moeilijk gemaakt en ik wil jullie ten eerste bedanken voor alle tijd en moeite die jullie in je aanmeldingen hebben gestoken, ze waren stuk voor stuk geweldig om te lezen! Zo geweldig zelfs dat ik in plaats van mijn eerste idee van 3 kittens uitgekomen ben op een vijftal kittens.. Ik zal jullie niet verder in spanning houden, of spoilers gebruiken om jullie te pesten. De volgende 4 mensen zijn het geworden en zullen naast mijn Ashkit geboren worden, in no particular order:

Greykit van Derpje
Bitterkit van Demi
Nightkit van Nath
Reedkit van Soof

Het spijt me, ik wilde echt wel meer mensen in het nestje doen, maar dan zou Snowy een tweede litter van 6 kittens hebben en aangezien ik al veel minder wilde, werd me dat echt teveel.

Nogmaals heel erg bedankt voor het aanmelden, het geboortetopic komt vanavond of morgen. <3

Wat ben ik blij dat ik al veel aanmeldingen had doorgelezen, anders had ik zoveel leeswerk gehad nu.


{GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Ripa
Member
{GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 DPKsfdL
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Kittens Snowynight!   {GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 Icon_minitimevr 31 jul 2015 - 20:08

OMG!!!! I never.. You made my day <3333333333333333333

*Cries*

Zou Grey als laatste geboren mogen worden?


Gefeliciteerd!! iedereen!!

Jammer voor de gene die niet zijn gekozen


{GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 Qy648y
GZ: https://www.warriorcatsnl.com/t25154-i-am-not-a-beast-i-am-your-nightmare
ACC: Blurkit (Wind), Greykit. (Eyes), Nightshroud
{GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 2gxnp75{GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 10pvxmw{GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 10pvxmw{GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 2hqc5lx{GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 34nodx3
Draws and stuff:


Laatst aangepast door Ripa op vr 31 jul 2015 - 20:12; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
{GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 QIq5yq0
Sans
4444
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Kittens Snowynight!   {GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 Icon_minitimevr 31 jul 2015 - 20:12

Gefeliciteerd allemaal dit is zeker een super leuk NESTJUUUU!! x3 imma stalk this


{GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 VINAK3s
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
{GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Kittens Snowynight!   {GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 Icon_minitimevr 31 jul 2015 - 20:13

Jammer, maar je kan niet alles hebben : P Iedereen gefeliciteerd!! : D (ik ga de topic van Snowy en haar kittens stalken!!)


{GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
{GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Kittens Snowynight!   {GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 Icon_minitimevr 31 jul 2015 - 20:14

Gefeliciteerd gekozenen jullie hebben het verdient ^^


{GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 Signat14
Hell's hounds:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashbrook
Member
{GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 JJI054E
Liz
516
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashbrook
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Kittens Snowynight!   {GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 Icon_minitimevr 31 jul 2015 - 20:17

Aw jammer,
Gefeliciteerd voor diegene die gekozen zijn!!




ASHBROOK


 Ashbrook              Brook •

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietstep
Member
{GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 XHmqJYs
Demi
1896
Actief
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."


CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Kittens Snowynight!   {GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 Icon_minitimevr 31 jul 2015 - 20:17

Aaah yesss <3 Ik heb zo'n zin om met Bitter te beginnen ohmygod! Dankjewel Babs! c:


i can't explain what i mean
{GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 Hf3zPPx
and even if i could, i'm not sure i'd feel like it
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
{GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Kittens Snowynight!   {GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 Icon_minitimevr 31 jul 2015 - 20:19

Gefeliciteerd :')


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
{GZ} Kittens Snowynight! - Pagina 2 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{GZ} Kittens Snowynight!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: