Ghost Town - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Ghost Town

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Demon
Member
Ghost Town - Pagina 2 DPKsfdL
383
Actief
Demon
BerichtOnderwerp: Re: Ghost Town   Ghost Town - Pagina 2 Icon_minitimeza 25 jul 2015 - 21:04









"Het spijt me voor je kittens en partner, maar ik snap niet waarom je moordzuchtig bent geworden. Wat hebben andere katten tegen je gedaan? Wat hebben ze gedaan dat jij ze begint te vermoorden? Oh juist, niks. Ik snap niet dat je je woede op de tweebenen kan uiten op een andere kat. Seriously, laat Riverclan met rust." Terwijl de kattin was begonnen met praten zonk de werkelijkheid meer en meer naar binnen. Ja, waarom was hij eigenlijk zo moordzuchtig? Nee, waarom was de demoon in hem zo moordzuchtig? "Zoals ik al zei, ik moord niet. Dat doet hij. Ik weet niet of jij katten in je clan hebt met stemmen of tweede persoonlijkheid, maar je moet wel heel veel controle hebben om die tegen te houden." Legde de kater uit, zijn groene ogen in die van de grijze poes gehaakt. "En ik moet me van Claw meer concentreren op Thunderclan, dus helaas prinses, je prins charming komt niet meer langs; niet zo vaak meer in ieder geval. Voegde hij er met een grote, vriendelijke grijns aan toe. "Ik weet niet waar dit allemaal vandaan komt. Ik weet ook niet of ik je kan vertrouwen. Dus als ik lullig overkomen, sorry, denk ik. Maar je hebt teveel gedaan zodat ik je nu ineens lief en aardig kan vertroetelen." miauwde Futuresong, Demon moest lachen, vriendelijk. "Dat verwacht ik ook helemaal niet van je, waarom zou ik trouwens liegen over wat er is gebeurd?"

+Ik wissel echt per dag van sheet, dit is erg xD







Ghost Town - Pagina 2 Ojj920
||Demon||Sunset||Brokenwing|| Venice || Wolfkiller ||
Ghost Town - Pagina 2 RCT9lGhost Town - Pagina 2 Ew9Q7Ghost Town - Pagina 2 9s9CzGhost Town - Pagina 2 WOp58
Voice:

IK BEN GESTOPT
Terug naar boven Ga naar beneden
Scorch
Member
Ghost Town - Pagina 2 DPKsfdL
48
Actief
Scorch
BerichtOnderwerp: Re: Ghost Town   Ghost Town - Pagina 2 Icon_minitimeza 25 jul 2015 - 21:52

Ze was hen allemaal kwijt. Mama, papa, broertjes, zusjes, kennissen... Iedereen die ze gekend had was weg. En dat alleen maar omdat ze zo eigenwijs was geweest en graag zelf op avontuur wilde gaan. Haar dikke vacht stond opgezet toen ze de geur van bloed rook. Ja, ze wist nu al wel hoe het rook; ze moest immers zelf jagen. Haar groene ogen schoten oplettend van links naar rechts. Een gebroken familie, zo werd haar gezinssituatie wel is genoemd. En het klopte volledig, vond Scorch. De geur van bloed kwam dichterbij maar de tabby werd er niet door afgeschrikt. Integendeel, haar nieuwsgierigheid werd gewekt en ze deinsde dan ook niet terug voor het lijk en twee grote katten. "Wat heb je gedaan?" Vroeg ze, haar stem helder maar niet al te nieuwsgierig.


Ghost Town - Pagina 2 Scorchwat
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Ghost Town - Pagina 2 QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Ghost Town   Ghost Town - Pagina 2 Icon_minitimeza 25 jul 2015 - 22:02

Ze knikte. Dat was alles wat ze dan ook deed, knikken. Wat moest ze daar dan ook op reageren? Ze kuchte toen hij begon over prins charming. Wat... Waarom... Ew? "Succes. Thunderclan is een rotclan maar ze kunnen vijandig zijn." Zei ze, terugdenkend aan hun gevecht een hele tijd terug. Vervolgens stelde hij een vraag, waarop ze grinnikte. "Het is Bloodclan! De helft liegt over alles." Begon ze. "Hoe weet ik dat jij een tweede persoonlijkheid hebt? Misschien is het een truc zodat ik je geloof of iets dergelijks." Zei ze toen kalmpjes, haar ogen schoten open toen een kleine rogue aan kwam zetten. Gauw ging ze voor het lijk staan en zwiepte met haar staart. "Niks bijzonders kleine." Haar stem was warm, net zoals haar gezicht. Een heel ander iets dan dat ze net tegen Demon had vertoond. "Waar zijn je papa en mama?" Vervolgde ze bezorgd.


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Ghost Town - Pagina 2 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Demon
Member
Ghost Town - Pagina 2 DPKsfdL
383
Actief
Demon
BerichtOnderwerp: Re: Ghost Town   Ghost Town - Pagina 2 Icon_minitimeza 25 jul 2015 - 22:12

Ze kuchte bij zijn opmerking over prins charming, hij lachte even kort. "Succes. Thunderclan is een rotclan maar ze kunnen vijandig zijn." Hierop greens hij alleen maar, "Wij zijn Bloodclan, wij zijn ook en Rotclan en we kunnen ook vijandig zijn." Grapte de kater, luisterend naar haar antwoord. "Jij gelooft mij niet?" Vroeg hij, een stap naar achteren zettend, hij ging zijn demoon loslaten om te laten zien dat het echt was, aangezien het duidelijk was dat die een totaal ander persoon dan Demon zelf was. Hij sloot zijn ogen, vroeg zijn demoon om omhoog te komen, zodra hij zijn ogen opende keken er twee diepzwarte ogen recht naar Futuresong. Een grom verliet zijn keel, een beetje kwijl droop uit zijn bek. "Futuresong," Siste een andere stem, de stem van zijn demoon. "We meet again," Hij voelde hoe zijn lichaam stappen naar haar toe zette, zijn tanden ontbloot en zijn vacht omhoog, oren naar achteren. Zijn klauwen waren uitgeslagen en in zijn diepzwarte ogen stond een moordzuchtige blik. "Wat heb je gedaan?" Vroeg een klein stemmetje, Demons hoofd schoot opzij en zijn ogen werden weer meteen felgroen, meteen keek hij recht in een paar ogen, zijn paar ogen, op een kitten. De geboorte van de kleine kattin kon hij nog zo in zijn hoofd opnieuw afspelen. "Scorch.." Sprak hij, totaal verbaast en verward, ze leefde nog! "Waar zijn je papa en mama?" De grote tabby schudde zijn hoofd en keek met betraande ogen recht naar Futuresong. "Je begrijpt het niet.." Fluisterde hij, hard genoeg. "Ik ben haar vader."



Ghost Town - Pagina 2 Ojj920
||Demon||Sunset||Brokenwing|| Venice || Wolfkiller ||
Ghost Town - Pagina 2 RCT9lGhost Town - Pagina 2 Ew9Q7Ghost Town - Pagina 2 9s9CzGhost Town - Pagina 2 WOp58
Voice:

IK BEN GESTOPT
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ghost Town
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: