Hello stranger {+TigerSnow} - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hello stranger {+TigerSnow}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Tigersnow
Member
Hello stranger {+TigerSnow} - Pagina 2 DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: Hello stranger {+TigerSnow}   Hello stranger {+TigerSnow} - Pagina 2 Icon_minitimeza 25 jul 2015 - 20:18

"Misschien een klein hapje" zei de poes. ze schuifde met haar poot het konijn naar de poes toe, smakelijk en knikte, ze scheurde stukken vlees van de vogel af en stokte het naar binnen. paar grote happen en de vogel was alleen nog maar een paar botjes. ze likte het bloed van haar poot af. ze poes leek te schrikken ze keek naar haar bolle buik. je zag de kittens schrokken. er kwam een glimlach op tigersnow gezicht, wat wou zei graag kittens ooit krijgen. ze schudde haar grote kop. zou ik iets kunnen doen? vroeg ze toen ze recht op ging zitten. heb je wel al genoeg mos voor kittens? ze keek haar vriendelijk aan. ze had vandaag totaal niks te doen dus wou ze graag een steentje bijdragen



Hello stranger {+TigerSnow} - Pagina 2 S5iob7
Tigersnow X Blackswirl:
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
Hello stranger {+TigerSnow} - Pagina 2 DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Hello stranger {+TigerSnow}   Hello stranger {+TigerSnow} - Pagina 2 Icon_minitimeza 25 jul 2015 - 23:03

Ze bekeek het konijn. Zag er wel goed uit. Tigersnow was wel goedgemanierd. Mooi zo. Ze nam een hapje van het konijn. Dat smaakte goed. Zou ik iets kiunnen doen? Heb je wel genoeg mos voor ke kittens? vroeg de poes haar terwijl ze opstond. "Mos moet je niet te vroeg plukken. Dan gaat het dood en wordt het hard. Maar we kunnen we alvast de torretjes eruit halen op een bepaald stuk. Dat scheelt tijd. En ik heb nog papaverzaad nodig. Dat groeit hier niet. Normaal gesproken zou ik er snel een paar weggrissen als de medicine cat even net oplette bij het verzamelen. Misschien groeit .het in het nieuwe deel van mijn territorium. Maar dat is rotsachtig en moeilijk begaanbaar. Komt allereerst mee naar mijn territorium." sprak ze.


Hello stranger {+TigerSnow} - Pagina 2 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
Hello stranger {+TigerSnow} - Pagina 2 DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: Hello stranger {+TigerSnow}   Hello stranger {+TigerSnow} - Pagina 2 Icon_minitimeza 25 jul 2015 - 23:10

Ik keek alleen de bruine poes aan, en knikte. ik zal wel de rotsachtig territorium in gaan zei ze met een emotieloze stem. ze had toch de komende dag niks te doen, dus zou ze deze zwangere poes maar eens gaan helpen. aller eerst mee naar mijn territorium ze stond op en knikte. ze gaf even een lik over haar neus. en begon de poes te volgen.


Hello stranger {+TigerSnow} - Pagina 2 S5iob7
Tigersnow X Blackswirl:
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
Hello stranger {+TigerSnow} - Pagina 2 DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Hello stranger {+TigerSnow}   Hello stranger {+TigerSnow} - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 jul 2015 - 16:51

Kalm en zelfverzekerd liep ze richting haar eigen territorium. Langs de vreemd gevormde boom en naar de grote platte steen waar je heerlijk kon zonnen. Boven alle heuvels stak de dode boom waaronder haar hol was uit. Voorzichtig stapte ze over een scherpe steen. Ze keek niet achterom. TigerSnow zou haar wel volgen. "Hier groeit het meeste mos. Voorbij die grote heuvel met de rotsen ligt het tweede deel van mijn territorium." sprak ze voor zich uit. Het was wel tegen de poes gericht maar ze nam niet de moeite achterom te kijken. De bruine poes boog zich voorover en snuffelde aan een groot stuk mos. Verveeld begon ze scherpe takjes en torretjes eruit te scheppen. Anders dan sommige Rogue poezen bereidde zij haar bevalling wél goed voor. Clankatten hadden een zacht nes, veilig kamp, veel warriors die hun beschermden en een medicine cat. En als ze buiten het kamp bevielen met alleen de Oh zo grote 'medicine cat' raakten ze in paniek. Slappelingen. Zij had geen clan nodig. Ze had leren jagen en vechten zonder mentor, opgeroeid zonder veiligheid en zonder medelijden en zorg van anderen. Leiders, clankatten en kittypets waren zwakkelingen. Zij en Venom zouden van de kittens grote warriors maken. Heel misschien zou ze aan een paar sterke rogues een kitten toe vertrouwen om ze te trainen. Natuurlijk woonden ze thuis. En zij zou toezicht houden. Maar het werden er veel dat voelde ze. 4 of 5. Dat soort dingen wist je gewoon als moeder.


Hello stranger {+TigerSnow} - Pagina 2 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
Hello stranger {+TigerSnow} - Pagina 2 DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: Hello stranger {+TigerSnow}   Hello stranger {+TigerSnow} - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 jul 2015 - 17:19

ik liep op de tempo van de bruine poes, het ging wat langzaam maar ze begreep wel dat ze niet zo snel kon. wie liepen langs een paar raar platte rotsen, en een gek gevormde boom. hier groeit het meeste mos voorbij die grote heuvel met de rotsen ligt het tweede deel van mijn territorium ze zei niks. en liep veder, ik ga maar richting de heuvel en de rotsen. ze keek de poes eventjes aardig aan en knikte. haar staart in de lucht, en met veel zelfvertrouwen. rende ze naar de heuvel toe, haar grote poten maakte het zand oprijzen. ze verlaagde haar tempo toen ze dichterbij de rotsachtig gebied kwam. ze keek goed, daar boven zou een goed plekje kunnen zijn om die planten te zoeken. ze spande haar spieren aan voor een sprong, ze belande soepel op een stuk rots. ze klom veder om hoog af en toe viel er een paar stenen toen ze hoger kwam. door aar lange kromme nagels had ze een een beetje houvast. ze moest nog een paar rotsen hoger.

-ik heb geen inspiratie meer :L


Hello stranger {+TigerSnow} - Pagina 2 S5iob7
Tigersnow X Blackswirl:
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
Hello stranger {+TigerSnow} - Pagina 2 DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Hello stranger {+TigerSnow}   Hello stranger {+TigerSnow} - Pagina 2 Icon_minitimema 27 jul 2015 - 12:02

Ergens onder een grote rood achtige rots lagen nog een paar papaverbollen herinnerde ze. Verveeld schepte ze het een en ander aan scherpe takjes en insecten uit het mos. Na veel gepeuter had ze een stuk schoon mos. De bruine poes stond op en ging verder met een ander stuk. Een paar minuten verstreken. Met veel moeite wankelde ze naar haar hol en pakte een groot bernageblad en kauwde het fijn. Het smaakte vies. Snel nam ze er een braam bij. Dat smaakte altijd goed. Nog een paar bladeren. Dat was genoeg. Haar moeder had haar ooit verteld dat dat extra melk aan maakte. Emerald wist dat haar moeder altijd al medicine cat had willen worden. Helaas had een andere apprentice die rol een moon voordat zij apprentice werd in gebruik genomen. Maar Spottedwing was nog steeds geïnteresseerd geweest in kruiden en was vriendinnen geworden met de medicine cat apprentice. Veel hielp ze. Als Young had ze nog steeds kruiden training gekregen van haar moeder. Nu kwam die ervaring goed van pas.


Hello stranger {+TigerSnow} - Pagina 2 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
Hello stranger {+TigerSnow} - Pagina 2 DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: Hello stranger {+TigerSnow}   Hello stranger {+TigerSnow} - Pagina 2 Icon_minitimema 27 jul 2015 - 12:19

de zon zakte al, hij wou voor het donker werd terug komen. ik sprong de andere rots op, mijn poot schoot uit toen ik hard neer kwam. de stenen onder hem rolde van de rotsen af, hij zette zich af met zijn krachtige achterpoten. net op het nippertje, want de stuk rots rolde naar benden. dit was echt geen plek voor jongen kittens, hij zou het zomenteen vertellen aan Emerald. ik liep veder omhoog, nog een grote sprong en hij was er. ik spande zijn spieren aan, en zette me af. deze keer kwam ik een stuk soepeler de steen op. hij keek om zich heen, van af deze hoogte kon je het hele territorium bekijken. wat een prachtige plek. hij hoopte dat die later ook zo'n territorium kreeg. de zon scheen nog een beetje boven de horizon, genoeg licht om nog wat te zien. hij stak zijn neus in een paar spleten, hij was op zoek naar papaverzaad. dat was de opdracht die Emerald hem gaf. ik keek nog eens goed, daar! op de rand van de rots groeide een papaver. hij liep er voorzichtig heen, en knabbelde voorzichtig aan de bloem. snel liep die naar een veiligere plek. zo hij had nu twee papaver. hij zou deze mee nemen, en bij Emerald hol de zaadjes er uit halen. hij sprong van de een naar de andere ros en kwam voorzichtig op de grond terecht. hij keek nog even omhoog, eigenlijk was die rotsachtige berg best hoog. de zon was nu onder en de eerste sterren kwamen in de hemel. hij sprintte richting het hol, toen die was aangekomen legde hij de twee papaver bloemen voor de poten van Emerald. alstu, twee papaver bloemen hij knikte beleefd.


Hello stranger {+TigerSnow} - Pagina 2 S5iob7
Tigersnow X Blackswirl:
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
Hello stranger {+TigerSnow} - Pagina 2 DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Hello stranger {+TigerSnow}   Hello stranger {+TigerSnow} - Pagina 2 Icon_minitimema 27 jul 2015 - 12:33

Tevreden zag ze hoe de grijze kater twee papaverbloemen naar haar toe rolde. "Bedankt." mauwde ze kort. Voorzichtig trok ze de bladeren en steel eraf. Als laatste de bol. Ergens in achter een boomwortel borg ze de bollen op. De bladeren zou ze begraven. Als je er te veel van at kon het dezelfde bijwerkingen krijgen als catnip. Met haar poot maakte ze een kuiltje en blies de bladeren erin die ze vervolgens begroef. Waar bleef Venom? Nou ja, hij zou later wel komen. Nog een paar dagen.

-Kort, ik ben bezig met een account voor een vriendin.


Hello stranger {+TigerSnow} - Pagina 2 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Tusk
Member
Hello stranger {+TigerSnow} - Pagina 2 DPKsfdL
Marlie
46
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons I think
Gender:
Rank:
Tusk
BerichtOnderwerp: Re: Hello stranger {+TigerSnow}   Hello stranger {+TigerSnow} - Pagina 2 Icon_minitimema 27 jul 2015 - 12:41

bedankt mauwde de poes kort. ze trok de bladeren van de bloem, hij wist totaal niet waar ze mee bezig was, maar het leek dat ze er wel verstand van had. dus liet ik haar gang gaan. Ik ga maar op zoek naar een slaapplek vanavond. zei hij zacht. zijn staart zwiepte even heen en weer, toen die dacht dat die nog een best ent moest lopen. hij knikte en zijn ogen keken haar vriendelijk aan. ik zal je ooit wel eens tegen komen. ik draaide me om, en liep rustig de richting van de rotsengebied.

-oeps vergeten dat ik op Tusk zit 'x3


Hello stranger {+TigerSnow} - Pagina 2 Jsmznl
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
Hello stranger {+TigerSnow} - Pagina 2 DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Hello stranger {+TigerSnow}   Hello stranger {+TigerSnow} - Pagina 2 Icon_minitimema 27 jul 2015 - 12:49

De poes knikte kort. "Dat rotsgebied lijkt erg ruig maar er zijn ook stukken gras met struiken. Daar mag je slapen en een of twee muizen vangen." Mauwde ze. Emerald was moe en liep haar hol in. Ze verschoof het mos een beetje en ging toen liggen en haar staart over haar neus. Ze keek via een klein gat naar de Silverpelt. "Weltrusten mam." fluisterde ze zacht. Praten tegen haar moeder deed ze haast nooit. Maar opeens voelde ze een steek van missen van haar familie. Als de kittens niet meer gezoogd hoefden te worden zou ze verder gaan met zoeken.


Hello stranger {+TigerSnow} - Pagina 2 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
Hello stranger {+TigerSnow} - Pagina 2 DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: Hello stranger {+TigerSnow}   Hello stranger {+TigerSnow} - Pagina 2 Icon_minitimema 27 jul 2015 - 13:28

de poes knikte. Dat rotsgebied lijkt erg ruig, maar er zijn ook stukken gras met struike. daar mag je slapen en een of twee muizen vangen mauwde de poes. bedankt zei ik kort, ik zag dat de poes moe was, dus liep ik richting de rotsen. struiken was niet echt iets voor hem, dus klom hij weer helemaal omhoog. eenmaal boven ging hij even zitten, en keek naar de hemel. morgen moet hij vroeg opstaan, hij zou dan de windclan poes ophalen en met haar samen reizen. er kwam een glimlach op zijn snoet. hij keek even om zich heen. er zat een kuil in het midden van de rotsachtige berg, ik liep er heen en bekeek de kuil. groot genoeg voor hem, en er was gras en een beetje mos gegroeid. hij state de kuil in. en nam de geuren van de nacht in zijn neus. hij rook een een muizengeur, hij had wel zin in een klein muisje. ik stond op en volgde de geur. hij zag de muis tussen de spleet op een zaadje knabbelen, ik liet me in de jachthouding zakken en sloop naar de muis. ik sprong en sloeg de muis dood. hij likte het bloed van het muisje van me poot af, en pakte het slappe lichaampje beet. en de geur van prooi kwam ze neus in. ik liet me vallen in de kuil en at met een paar grote happen de muisje op. snel gaf ik me nog een wasbeurt voor ik me ogen sloot. morgen zou een speciale dag voor hem zijn. met een blij lach op zijn gezicht viel die in slaap


Hello stranger {+TigerSnow} - Pagina 2 S5iob7
Tigersnow X Blackswirl:
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
Hello stranger {+TigerSnow} - Pagina 2 DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Hello stranger {+TigerSnow}   Hello stranger {+TigerSnow} - Pagina 2 Icon_minitimema 27 jul 2015 - 13:54

Met een gaap ging ze weer liggen. Ze voelde kittens in haar buik kronkelen. Een paar schopjes tot het weer stil lag. Haar kittens zouden veilig opgroeien. Een lange tijd staarde ze naar haar buik. Vijf. Het waren er vijf. De poes was al namen aan het bedenken. Zij en Venom zouden samen de namen bedenken. Zij zou ze goed trainen als ze zes moons waren. Goede jagers en vechters. Zelf was haar jeugd een nachtmerrie geweest. Dat mochten deze kittens niet ook gaan denken. Deze kittens zouden opgroeien met een moeder en vader. Veilig. Ze snorde blij. Nog even geduld. Een laatste keer ging ze anders liggen. Zou zo'n buik wel lekker liggen? Haar ogen vielen dicht. Zwangerschap maakte een softie van je. Eigenlijk had ze nooit zo nagedacht over kittens. Maar toen ze het ontdekte was ze er blij mee. Van Venom was ze niet zeker. De laatste keer bij zijn vorige mate toen hij kittens kreeg bleken die niet van hem te zijn. Dit keer wist hij het ook niet zeker. Tja, als moeder wist je het tenminste zeker dat de kittens van jou waren. Maar deze waren van Venom. Rood was meestal een best dominante vachtkleur bij kittens. Dus dan zou er geen enkel twijfel zijn. Haar oogleden werden zwaar. Ze sloot haar ogen en viel in slaap.

-Topic uit


Hello stranger {+TigerSnow} - Pagina 2 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hello stranger {+TigerSnow}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: