{Let's stay together} Blackswirl



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {Let's stay together} Blackswirl

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Tigersnow
Member
{Let's stay together} Blackswirl  DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: {Let's stay together} Blackswirl    {Let's stay together} Blackswirl  Icon_minitimema 27 jul 2015 - 14:54

De zon kwam net boven de horizon kruipen, hij lag nog eventjes in de kuil van de rotsachtige berg. vandaag is de grote dag! uit zenuwen stond hij meteen op en rekte zich eventjes goed uit, er bleef een stuk mos op zijn oor kleven, hij schudden zijn grote kop heen en weer, en likte snel zijn borst. hij moest er vandaag wel goed uitzien. hij liep voorzichtig naar de kant van de rotsberg, met een paar soepele sprongen stond hij weer veilig op de grond. zijn staart zwiepend in de lucht, stapte hij richting de windclan grens, het was een eind lopen maar in deze tempo was hij er wel snel, toch versnelde hij weer zijn tempo, sprintend rende die vlakke terrein over. het zand onder hem rees omhoog, het was een warme ochtend, ook al had het die nacht geregend, de dauwdruppels op het gras maakte een mooi zicht, maar maakte wel zijn buik en poten modderig en nat. zomenteen als die bij de grens was zou die zich even een wasbeurt geven, het zweet liep tussen zijn dikke vacht, dus verlaagde hij zijn tempo, zijn mond werd droger. hij verlangde naar het frisse water, hij keek om zich heen. aan de linkerkant was het vlak maar de rechterkant, stonden een paar bomen. hij trippelde rustig naar de bomen toe, steeds dichterbij hoorde hij water stromen. de kiezels onder zijn poten schoten weg toen die plots stil stond. hij liet zijn kop zakken en likte het koude water op. hmm.. wat proefde dat goed! hij haalde een paar keer zijn tong over zijn lippen en liep weer veder. toen de zon wat hoger stond was hij bij de afgesproken plek aangekomen. hij liep rustig op de heuvel en keek de windclan territorium in. in de verte zag hij haar. zijn oren wiebelde een beetje toen hij haar zag aan tippelen, hij werd warm van binnen en er kwam een glimlach op zijn snuit. ze was gekomen!

_ Blackswirl


{Let's stay together} Blackswirl  S5iob7
Tigersnow X Blackswirl:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackswirl
Member
{Let's stay together} Blackswirl  DPKsfdL
Inge
128
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Blackswirl
BerichtOnderwerp: Re: {Let's stay together} Blackswirl    {Let's stay together} Blackswirl  Icon_minitimema 27 jul 2015 - 17:12

Blackswirl had geen afscheid genomen van andere katten. Die mochten haar toch niet. Zenuwachtig was ze wel een beetje, maar wel positief zenuwachtig. In de ochtend had ze een flink konijn gegeten en ze had genoeg gedronken. Ze was er klaar voor. Ze liep richting de plek waar ze elkaar het eerst ontmoet hadden. Hij stond er, natuurlijk stond hij er, ze wist dat ze hem kon vertrouwen. Ze bleef even staan op de grens van de windclan en de eindeloze verdere wereld. Ze raapte al haar moed bijeen en stapte over de grens. Ze werd gevuld door hoop en energie. Met een paar sprongetjes sprong ze het heuvelte op. Ze keek rond en voelde de wind door haar vacht ruizen. Ze was vrij! Ze glimlachte naar Tigersnow. 'Ik ben er.' Zei ze.


{Let's stay together} Blackswirl  FN6KwB7
{Let's stay together} Blackswirl  30c7hit{Let's stay together} Blackswirl  EsObDFy{Let's stay together} Blackswirl  R1g02f
{Let's stay together} Blackswirl  S6kpr5{Let's stay together} Blackswirl  UK1ajoI{Let's stay together} Blackswirl  S61vl6p
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
{Let's stay together} Blackswirl  DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: {Let's stay together} Blackswirl    {Let's stay together} Blackswirl  Icon_minitimema 27 jul 2015 - 18:36

Tigersnow keek hoe de poes de heuvel opklom, toen ze boven was. keek ik met mijn ijsblauwe in haar bos groene ogen, ik ben er zei de poes met een glimlach, even bleef ik haar vriendelijk aan kijken, tot ik antwoord gaf. Klaar om vrij te zijn? vroeg hij met een lach op zijn snoet. de zon scheen mooi op haar zwart witte vacht, ik snap niet waarom die kater in de windclan niet als een blok voor haar vielen! hij stapte dichterbij, ze was zeker gelukkig nu, maar er zat toch iets van verdriet in haar ogen. hij ging naast haar zitten en wikkelde zijn staart om haar heen wat is er? je lijkt verdrietig


{Let's stay together} Blackswirl  S5iob7
Tigersnow X Blackswirl:


Laatst aangepast door Tigersnow op di 28 jul 2015 - 13:42; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackswirl
Member
{Let's stay together} Blackswirl  DPKsfdL
Inge
128
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Blackswirl
BerichtOnderwerp: Re: {Let's stay together} Blackswirl    {Let's stay together} Blackswirl  Icon_minitimema 27 jul 2015 - 18:43

'Klaar om vrij te zijn?' Vroeg Tigersnow. 'Ik ben klaar!' Zei Blackswirl. Ze dacht na aan haar leven tot nu toe. De gedachte om vrij te zijn is geweldig!
'Wat is er je lijkt verdrietig?' Zei Tigersnow. 'Ik ben niet verdrietig hoor, ik ben een beetje emotioneel.' Zei Blackswirl. 'Mijn leven is nu veel beter!' Ze glimlachte. 'Waar word ons territorium eigenlijk?' Ze was wel nieuwsgierig maar het maakte haar niet zo heel veel uit. Als ze maar plezier had... en Tigersnow.


{Let's stay together} Blackswirl  FN6KwB7
{Let's stay together} Blackswirl  30c7hit{Let's stay together} Blackswirl  EsObDFy{Let's stay together} Blackswirl  R1g02f
{Let's stay together} Blackswirl  S6kpr5{Let's stay together} Blackswirl  UK1ajoI{Let's stay together} Blackswirl  S61vl6p
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
{Let's stay together} Blackswirl  DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: {Let's stay together} Blackswirl    {Let's stay together} Blackswirl  Icon_minitimema 27 jul 2015 - 18:50

Ik ben klaar! zei blackswirl. ik ben niet verdrietig hoor, ik ben een beetje emotioneel stiekem vond Tigersnow dat wel schattig.mijn leven is nu veel beter! ze glimlachte en vroeg toen.Waar word ons territorium eigenlijk? zei de poes met een nieuwsgierige stem. hij keek weg, zijn ogen gericht op zijn poten. ons?.. wou ze bij hem wonen? hij werd warm van binnen een plek waar je voor atijd gelukkig zal zijn, zei hij zacht, ze wist nog niet dat hij geen vaste terrein had, hij was zijn hele leven al op zoek naar het perfecte territorium, die ooit zal delen met zijn partner. en misschien zelf later met zijn kittens, zou blackswirl de poes zijn waar die deze droom mee zal vullen? hij schudde zijn kop, nee ze vond hem toch niet leuk! hij stond op en liep van de heuvel af. eerst liep ik een paar vossenlente veder voor ik me over mijn schouder keek, om te zien als de poes hem wel volgde. Kom je nog? riep hij naar de poes. ik heb een verassing voor je en rende weg


{Let's stay together} Blackswirl  S5iob7
Tigersnow X Blackswirl:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackswirl
Member
{Let's stay together} Blackswirl  DPKsfdL
Inge
128
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Blackswirl
BerichtOnderwerp: Re: {Let's stay together} Blackswirl    {Let's stay together} Blackswirl  Icon_minitimewo 29 jul 2015 - 7:54

'Een plek waar je voor altijd gelukkig zal zijn.' Zei Tigersnow zacht. Hij dacht even na stond toen op en liep weg. 'Kom je nog?' Vroeg de kater. 'Ik heb een verrasing voor je!' Riep hij en rende weg. Een verrassing? Ik ben benieuwd wat dat is. Dacht Blackswirl. Ze rende achter Tigersnow aan. Ze vloog als het ware door het terrein heen. Ze voelde zich vrij! De wind in haar vacht en de zon die scheen. Ze was gelukkig. En verliefd...


{Let's stay together} Blackswirl  FN6KwB7
{Let's stay together} Blackswirl  30c7hit{Let's stay together} Blackswirl  EsObDFy{Let's stay together} Blackswirl  R1g02f
{Let's stay together} Blackswirl  S6kpr5{Let's stay together} Blackswirl  UK1ajoI{Let's stay together} Blackswirl  S61vl6p
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
{Let's stay together} Blackswirl  DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: {Let's stay together} Blackswirl    {Let's stay together} Blackswirl  Icon_minitimewo 29 jul 2015 - 12:02

Samen rende de katten over het vlakke terrein, tigersnows vacht strijkte tegen die van blackswirl aan bij elke stap. wat voelde die zich gelukkig samen met blackswirl, hij rende veder tot er in de verte een paar rotsen stonden. hij verlaagde zijn tempo, en liep rustig naar de rotsen toe. ik hoop dat je honger heb zei ik, en trippelde naar de grootse rots. ik spande me spieren aan en sprong met een soepele sprong de rots op, er lagen verschillende prooien. van vogels tot muizen en van muisjes naar konijnen, eet smakelijk zei hij met een lieve klank. en ging zitten en pakte een tortelduif en nam een paar flinke happen. we moeten een best eind lopen, dus een paar prooien eten. zal je goed doen en schuurde nog een stuk van de tortelduif af. bij het eten schuurde de wond op zijn flank weer open, en begon weer heftig te bloeden. pff.. waarom kwam ik nou voor die poes op?? elke keer als die had gerend schuurde het open. de bloed stroomde met straaltjes van zijn flank af, geen tijd om te gaan schoonmaken. doe ik andere keer wel. hij had zo honger dus pakte hij nog een muisje. en nam een paar flinke happen van, hij bloed van de muis liep langs zijn mond, even likte hij zin lippen af. en keek blackswirl aan. en lachte, ik wist niet wat je het aller lekkerste vond, dus heb ik maar van alles gevangen en keek verlegen naar zijn poten. zou het raar zijn?.. zou hij haar afschrikken ? als die het haar ging vertellen..? hij schudde zijn kop weer. nee, ik vertel het wel een andere keer..


{Let's stay together} Blackswirl  S5iob7
Tigersnow X Blackswirl:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackswirl
Member
{Let's stay together} Blackswirl  DPKsfdL
Inge
128
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Blackswirl
BerichtOnderwerp: Re: {Let's stay together} Blackswirl    {Let's stay together} Blackswirl  Icon_minitimewo 29 jul 2015 - 16:16

Ze kwamen aan bij een paar rotsen. 'Ik hoop dat je honger hebt.' Zei Tigersnow. Hij sprong een rots op. Nieuwsgierig sprong Blackswirl achter hem aan. Hij had een flinke voorraad prooi. 'We moeten een best eind lopen dus wat prooi zal je goed doen.' Zei hij terwijl hij een tortelduif opat. Blackswirl keek rond naar de hoop prooi.'Ik wist niet wat je het allerlekkerste vond dus heb ik maar van alles gevangen.' Zei hij verlegen. Dat vond Blackswirl echt heel lief. Niemand had ooit zo iets voor haar gedaan. Ze pakte ook een tortelduifje en at hem op terwijl ze naar Tigersnow keek. 'Dankjewel, dat was echt heel lekker.' Zei Blackswirl nadat ze een paar prooien gegeten hadden. Ze bloosde en keek naar haar poten.


{Let's stay together} Blackswirl  FN6KwB7
{Let's stay together} Blackswirl  30c7hit{Let's stay together} Blackswirl  EsObDFy{Let's stay together} Blackswirl  R1g02f
{Let's stay together} Blackswirl  S6kpr5{Let's stay together} Blackswirl  UK1ajoI{Let's stay together} Blackswirl  S61vl6p
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
{Let's stay together} Blackswirl  DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: {Let's stay together} Blackswirl    {Let's stay together} Blackswirl  Icon_minitimewo 29 jul 2015 - 16:20

Dankjewel, dat was echt heel lekker ze bloosde en keek weg, is er iets? je bloost helemaal zei ik. en probeerde zijn wond schoon te likken, maar kwam er niet bij. hij stond op en ging naast Blackswirl zitten, hij schuifde een stukje dichterbij. zodat zijn vacht de hare raakte, een beetje verlegen keek hij weg. en zei toen zacht. wanneer wil je gaan?, uhm..als je moe bent, uhm..kunnen vanavond ook hier overnachten als je wilt... zei hij stotterend, dus likte hij snel zijn poot en keek de poes aan. hij wou dat de poes zich gelukkig voelde. hij zou alles doen voor haar. echt alles!..


{Let's stay together} Blackswirl  S5iob7
Tigersnow X Blackswirl:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackswirl
Member
{Let's stay together} Blackswirl  DPKsfdL
Inge
128
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Blackswirl
BerichtOnderwerp: Re: {Let's stay together} Blackswirl    {Let's stay together} Blackswirl  Icon_minitimevr 31 jul 2015 - 20:17

'Is er iets, je bloost helemaal?' Zei Tigersnow terwijl hij naar haar toe liep. 'Nee, hoor er is niks.' Zei Blackswirl. Tigersnow ging naast haar zitten en schoof dichterbij zodat ze zijn vacht kon voelen, lekker warm. Hij keek verlegen weg. Over ongemakkelik gesproken... dacht Blackswirl in zichzelf. Wanneer wil je gaan? uhm... als je moe bent, uhm... kunnen we vanavond ook hier overnachten als je wilt...' Stotterde Tigersnow. Blackswirl vond hem schattig zo. Hij likte zijn poot en keek haar aan. Blackswirl was niet moe en ze wilde zo graag haar nieuwe verblijfplek zien. 'Ohw dat hoeft niet hoor, ik zit nog vol energie!' Zei Blackswirl enthousiast glimlachend.


{Let's stay together} Blackswirl  FN6KwB7
{Let's stay together} Blackswirl  30c7hit{Let's stay together} Blackswirl  EsObDFy{Let's stay together} Blackswirl  R1g02f
{Let's stay together} Blackswirl  S6kpr5{Let's stay together} Blackswirl  UK1ajoI{Let's stay together} Blackswirl  S61vl6p
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
{Let's stay together} Blackswirl  DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: {Let's stay together} Blackswirl    {Let's stay together} Blackswirl  Icon_minitimevr 31 jul 2015 - 20:35

owh, dat hoeft niet hoor, ik zit vol energie! zei ze enthousiast. hij glimlachte en stond op. waar wachten we op dan?! snel sprong die van de rots af, en rende weg. de dauwdruppels op de gras glinsteren mooi, door de zon. hij keek de poes lief aan. en kwam dichterbij haar rennen, elke keer als hij in haar ogen keek, voelde hij iets. maar wat? dit gevoel had die nooit gehad. zou hij.. nee toch? of toch wel? hij hoopte dat ze het zelfde gevoel had. na een tijd lang sprintte, verlaafde hij zijn tempo. de zon begon al onder te gaan en de sterren begonnen al door te breken. het maakte een mooi zonsondergang, zachtjes wikkelde hij zijn staart om die van blackswirl, als ze dit niet goed keurde had hij een probleem. maar als ze dit wel deed. was hij de gelukkigste kat van de wereld. hij keek haar verlegen aan maar er straalde toch iets van trots in zijn blik.


{Let's stay together} Blackswirl  S5iob7
Tigersnow X Blackswirl:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackswirl
Member
{Let's stay together} Blackswirl  DPKsfdL
Inge
128
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Blackswirl
BerichtOnderwerp: Re: {Let's stay together} Blackswirl    {Let's stay together} Blackswirl  Icon_minitimeza 1 aug 2015 - 10:39

'Waar wachten we op dan?! Zei Tigersnow. Hij sprong van de rots af en rende weg. Blackswirl volgde hem. Ze renden terwijl ze naar de zonsondergang keken. Tigersnow kwam steeds dichterbij rennen. Blackswirls hart klopte als een speer. Ik voel iets voor hem, ik hoop dat hij het zelfde voelt voor mij. Dacht Blackswirl. De zon kleurde warme kleuren terwijl ze het windclan territorium achter hen lieten. Ze vertraagden hun tempo. Tigersnow wikkelde zachtjes zijn staart om die van Blackswirl. Zou hij het zelfde voelen? Dacht Blackswirl weer. Hij glimlachde naar haar en zij glimlachde terug. Dit is vast het begin van iets moois... Dacht Blackswirl. Ze ging wat rustiger lopen, ze werd een beetje slaperig. 'Zullen we zo een plek zoeken waar we een nestje kunnen bouwen, ik heb slaap.' Zei Blackswirl gapend.


{Let's stay together} Blackswirl  FN6KwB7
{Let's stay together} Blackswirl  30c7hit{Let's stay together} Blackswirl  EsObDFy{Let's stay together} Blackswirl  R1g02f
{Let's stay together} Blackswirl  S6kpr5{Let's stay together} Blackswirl  UK1ajoI{Let's stay together} Blackswirl  S61vl6p
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
{Let's stay together} Blackswirl  DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: {Let's stay together} Blackswirl    {Let's stay together} Blackswirl  Icon_minitimeza 1 aug 2015 - 11:20

Gelukkig glimlachte de poes terug, ze vond het goed dat ik dit deed. zou ze ook op hem..? hij werd warm van binnen. samen liepen ze veder, en genoten van de zon. zijn staart om de van Blackswirl. dit voelde fijn zeg, steeds verlaagde de poes haar tempo. en zei later,zullen we zo een plek zoeken waar we een netsje kunnen bouwen?, ik heb slaap hij keek om zich heen. veder op stonden 2 eikenbomen met een klein heuveltje, zachtjes liep die naar de plek toe. en keek goed, in de kleine heuvel was een ingang gemaakt. verschijnkijk door konijnen, perfect dacht die. snel rende hij er heen. hij bekeek de hol, het was klein. maar er was genoeg plek voor hun, ze zouden vannacht krap gaan liggen. nee.. ik zal vanavond wel buiten liggen, dan had ze geen last van hem. jij kan hier vannacht slapen, ik zal wel buiten slapen. dan zal je geen last van me hebben. het is namelijk een beetje krapjes. hij trippelde naar de twee eikenbomen en krapte de mos van de stammen af. precies genoeg voor de twee nesten, hij maakte er een balletje van. en nam het mee tussen zijn kaken, hij legde de mos netjes in de hol, en maakte het zacht met een paar veren. een lekker nestje voor deze mooie poes. en lachten even. hij zal zich zelf even een wasbeurt geven voor hij ging slapen, hij legde zijn poot in zijn nek. zodat hij zijn poot goed kon schoonmaken. moet jij je zelf nog wassen? vroeg hij na een paar likken. en keek haar weer aan


{Let's stay together} Blackswirl  S5iob7
Tigersnow X Blackswirl:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackswirl
Member
{Let's stay together} Blackswirl  DPKsfdL
Inge
128
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Blackswirl
BerichtOnderwerp: Re: {Let's stay together} Blackswirl    {Let's stay together} Blackswirl  Icon_minitimeza 1 aug 2015 - 12:33

'Jij kan hier vannacht slapen, ik zal wel buiten slapen. Dan zal je geen last van me hebben. Het is namelijk een beetje krapjes. Zei Tigersnow. Waarom zou ik last van hem hebben? Dacht Blackswirl in stilte. Ze vond het heel aardig al hoefde het niet perse, maar ze wilde niet onvriendelijk overkomen. 'Thanks!' Zei ze terwijl hij haar nestje bouwde. Ze voelde dat ze iets terug moest doen. Ze keek even rond en zag een eikenboom. Ze krabde wat mos af en pakte wat veertjes. Ze legde het beschut tegen de rand van het heuveltje aan. Tigersnow was zichzelf aan het wassen.
'Moet jij jezelf nog wassen?' Vroeg hij. 'Heb ik al gedaan, en ik heb ook een nestje voor jou gemaakt.' Zei Blackswirl glimlachend. 'Maar als je het niet fijn vind kan ik ook een andere voor je maken hoor.' Zei ze verlegen.


{Let's stay together} Blackswirl  FN6KwB7
{Let's stay together} Blackswirl  30c7hit{Let's stay together} Blackswirl  EsObDFy{Let's stay together} Blackswirl  R1g02f
{Let's stay together} Blackswirl  S6kpr5{Let's stay together} Blackswirl  UK1ajoI{Let's stay together} Blackswirl  S61vl6p
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
{Let's stay together} Blackswirl  DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: {Let's stay together} Blackswirl    {Let's stay together} Blackswirl  Icon_minitimeza 1 aug 2015 - 12:39

heb ik al gedaan, en ik heb een nestje voor jou gemaakt. zei ze glimlachend, even likte hij zijn poot even voor hij de nest bekeek. het zag er goed uit, hij zal vannacht als een roos in slaap vallen zeg.  bedankt, het ziet er goed uit. rustig liep die naar de nest, en snuffelde er aan. maar als je het niet fijn vind kan ik ook een andere voor je maken hoor zei ze vergelen doe niet zo mal, het is geweldig rustig stapte die de nest in hij ging even goed liggen, aahhh.. hij had zo lange tijd geen goeie nest gehad. even begon die om zijn rug te rollen, hij stond op en keek de poes aan. met een charmant lachje ging die in de jachthouding zakken, hij sloop dichterbij de poes. en sprong op haar rug. zachtjes beet hij in haar oor, en sprong van haar af. en zwiepte lachend met zijn staart. even dollen kan wel toch voor het slapen? lachte hij en sloop weer dichterbij.


{Let's stay together} Blackswirl  S5iob7
Tigersnow X Blackswirl:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackswirl
Member
{Let's stay together} Blackswirl  DPKsfdL
Inge
128
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Blackswirl
BerichtOnderwerp: Re: {Let's stay together} Blackswirl    {Let's stay together} Blackswirl  Icon_minitimeza 1 aug 2015 - 12:45

Doe niet zo mal, het is geweldig!' Zei hij. Blackswirls gezicht klaarde weer op. Gelukkig maar dat hij het nest fijn vind. Dacht ze. Tigersnow rolde door zijn nest. Toen zakte hij ineens in de jachthouding. Een charmant glimlachje krulde zijn lippen. Hij sloop naar haar toe en sprong op haar rug. Hij wilde stoeien, dat kan ik wel. Dacht Blackswirl terwijl ze hem van zich afschudde. Hi beet zachtjes in haar oor. 'Een stoei partij kan wel toch voor het slapen?' lachte hij. Hij sloop weer dichterbij. 'Tuurlik maar je bent wel een beetje soft hé.' Zei Blackswirl met een brutaal lachje.


{Let's stay together} Blackswirl  FN6KwB7
{Let's stay together} Blackswirl  30c7hit{Let's stay together} Blackswirl  EsObDFy{Let's stay together} Blackswirl  R1g02f
{Let's stay together} Blackswirl  S6kpr5{Let's stay together} Blackswirl  UK1ajoI{Let's stay together} Blackswirl  S61vl6p
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
{Let's stay together} Blackswirl  DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: {Let's stay together} Blackswirl    {Let's stay together} Blackswirl  Icon_minitimeza 1 aug 2015 - 12:50

tuurlijk maar je bent wel een beetje soft eh zei ze brutaal, soft? ik ben een moordenaar hij rende op haar af en gaf een zachte klap op haar neus, en rende rondjes om haar. pak me dan zei die brutaal terug. en sprong later weer op haar rug. en beet zacht in haar nek, dit is een waarschuwing zie die met een zware stem, zodat het leek dat hij een andere kat was. hij gleed van haar rug, en duwde haar tegen de grond. met zijn poten op haar poten, zodat ze niet kon ontsnappen. zijn staart zwiepte zachtje heen en weer, hij lachte vriendelijk en in zijn ogen straalde iets van liefde. wat was die smoor geworden op de poes, hij raakte zijn neus tegen die van haar. hij likte haar wang en ging van haar af, zodat ze weer op kon staan. hij keek weg, wat had die gedaan? hij schaamde zich. wat moest die zeggen?? uhm.. was de enigste wat uit zijn keel kwam.

-beetje flut x3


{Let's stay together} Blackswirl  S5iob7
Tigersnow X Blackswirl:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackswirl
Member
{Let's stay together} Blackswirl  DPKsfdL
Inge
128
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Blackswirl
BerichtOnderwerp: Re: {Let's stay together} Blackswirl    {Let's stay together} Blackswirl  Icon_minitimeza 1 aug 2015 - 15:49

'Soft? Ik ben een moordenaar! Zei Tigersnow. Hij rende op haar af en sloeg haar zacht op haar neus waarna hij rondjes om haar ging rennen. 'Pak me dan' Zei hij spottend. Na zolang gedraaid te hebben dat Blackswirl duizelig werd sprong hij weer op haar en beet zachtjes in haar nek. 'Dit is een waarschuwing!' Zei hij met een zware stem waardoor hij heel eng leek. Blackswirl moest lachen. Hij gleed van haar rug en duwde haar tegen de grond. Met zijn warme poten op haar poten lagen ze daar. Hij glimlachde lief tegen haar. Toen raakte zijn neus die van haar als een soort kus. Hij likte haar wang waardoor Blackswirl ging spinnen. Hij ging van haar af en hij leek zich een beetje te schamen. Wat ongemakkelijk kwam Blackswirl naast hem zitten. Ze krulde haar staart om die van hem. Ze durfde het eerst niet te zeggen maar ze zei het maar gewoon. 'Ik wil eigenlijk iets zeggen, uhm... Zei ze stotterend 'Ik hou van jou.' Vervolgde ze zacht. Voordat hij iets terug kon zeggen duwde ze haar kop tegen zijn zij aan. Zo zaten ze daar een tijdje totdat Blackswirl tegen hem aan in slaap viel.


{Let's stay together} Blackswirl  FN6KwB7
{Let's stay together} Blackswirl  30c7hit{Let's stay together} Blackswirl  EsObDFy{Let's stay together} Blackswirl  R1g02f
{Let's stay together} Blackswirl  S6kpr5{Let's stay together} Blackswirl  UK1ajoI{Let's stay together} Blackswirl  S61vl6p
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
{Let's stay together} Blackswirl  DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: {Let's stay together} Blackswirl    {Let's stay together} Blackswirl  Icon_minitimeza 1 aug 2015 - 15:55

de poes stond op, en ging naast hem zitten. ze krulde haar staart om die van hem, ik wil eigenlijk iets zeggen, uhm.. zei ze stotterend. hij keek de poes aan, wat wou ze zegen? ik hou van jou vertelde ze zachtjes. voor ik antwoord kon geven legde ze haar kop tegen die van mij. hij likte haar oor en zei zachtjes in haar oor. ik ook van jou even bleef hij voor zich uit staren. de poes viel vervolgens in slaap, hij keek de poes weer aan. lief lach ze tegen hem aan te slapen, maar hij besloot haar toch na een tijdje wakker te maken. blackswirl? word je wakker? dan breng ik je naar je nest hij gaf haar een paar likken zodat ze wakker werd.


{Let's stay together} Blackswirl  S5iob7
Tigersnow X Blackswirl:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackswirl
Member
{Let's stay together} Blackswirl  DPKsfdL
Inge
128
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Blackswirl
BerichtOnderwerp: Re: {Let's stay together} Blackswirl    {Let's stay together} Blackswirl  Icon_minitimeza 1 aug 2015 - 16:04

Blackswirl droomde over de sterren terwijl ze tegen Tigersnow aan lag. Ze werd halfwakker en hoorde iets van '...breng ik je naar je nest..' Ze liep ondersteunt door Tigersnow naar haar nest toe dat hij voor haar gemaakt had. 'Weltrusten' Zei ze zacht. Ze rolde zich op met haar staart over haar neus en viel in een diepe, lange en mooie slaap. Weer droomde ze over de sterren. Ookal zat ze niet meer in een clan, ze vertrouwde op haar voorvaders en moeders. Ze droomde over grote velden waar ze overheen rende samen met Tigersnow. De volgende ochtend werd ze wakker van iets dat op haar vacht kriebelde. Ze keek op en zag een konijn dat aan het snuffelen was aan haar vacht. Ze werd opslag helemaal wakker en deed alsof ze nog sliep. Ze wachtte tot het dier dichterbij was en brak in een beet zijn nek. Ze sleepte het konijn het hol uit en legde hem neer op de heuvel. Ze liep naar het nest van Tigersnow en likte hem zachtjes om hem wakker te maken. 'Goedemorgen.' Zei ze zacht. Ze was niet vergeten wat er gisteren gebeurt was en ze was ook niet meer verlegen. 'Ik heb ontbijt voor ons' Vervolgde ze. Ze kon bijna niet geloven dat ze 'ons' zei.


{Let's stay together} Blackswirl  FN6KwB7
{Let's stay together} Blackswirl  30c7hit{Let's stay together} Blackswirl  EsObDFy{Let's stay together} Blackswirl  R1g02f
{Let's stay together} Blackswirl  S6kpr5{Let's stay together} Blackswirl  UK1ajoI{Let's stay together} Blackswirl  S61vl6p
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Let's stay together} Blackswirl
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: