Lucht-je-hartje - Pagina 9



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Lucht-je-hartje

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 26 ... 44  Volgende
Clouddust
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 9 E4bcc544d1c0c372aca72ec0122e8913
Jeltjee
501
Actief
If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 9 Icon_minitimevr 14 aug 2015 - 10:06

@Robin, natuurlijk is dit schending van privacy, dit mag je gewoon niet doen.
Hij gaat tegen jou grenzen in. Het is echt heel raar als mensen zomaar dingen over jou gaan posten en een profielfoto aanmaken met jouw foto. Dat moet je echt niet accepteren. Hoe kunnen mensen zo cruel zijn serieus.
Ik zou als ik jou was sowieso vragen aan je vrienden om hem te rapporteren als dat kan. Verder, wat die telefoontjes betreft, ik neem aan dat dat ook telefoontjes van hem waren? Als je ouders telkens hebben opgenomen zou ik er ook met hun over praten, over het profiel en zo. Want als je een profiel in een haataccount veranderd van een vriend van je moet je echt ff twee keer nadenken. Ik wou dat ik je kon helpen verder, maar ik kan zijn account niet rapporteren, maar in ieder geval heel veel succes x


Lucht-je-hartje - Pagina 9 2dlmzb4
Danku Kip <3

 

.Stuff.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 9 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 9 Icon_minitimevr 14 aug 2015 - 12:44

:')
Mn ma heeft me nu al een hele dag genegeerd. Waarom? Omdat ik mijn kussen in het vliegtuig niet wilde geven, omdat ze het uit mn handen trok. Om over kinderachtig gedrag te spreken ..
Maar goed, deze hele vakantie was ik d'r al zat, omdat ze zo ontzettend nep is. Als ze met mensen is, doet ze heel aardig, maar als die mensen eenmaal weg zijn, noemt ze elk punt van kritiek op. Maar o wee als iemand kritiek op haar heeft! Dat mag absoluut niet.
Deze week deed ze ook weer zo .. helaas. Als het plan was om eerst langs de kust te rijden en vervolgens naar de haven, vond ze het niet goed, want mevrouw wilde winkelen in die havenstad, maar daar was geen tijd voor. Dan gaat ze met iedereen praten met een nieuw idee, waar, raad eens, /haar/ wensen helemaal worden vervuld.
Ze is altijd zo ontzettend veel bezig met d'r reputatie, iedereen moet haar geweldig vinden en alles wat ze doet is dan ook 'geweldig'.
Ik heb zo'n hekel aan dat gedrag en daar kwamen dus ruzies van, omdat ik niet meeging met wat zij wilde en hoe zij het wilde. En in het vliegtuig dreigde ze, na wel wat gedronken te hebben, niets meer voor me te betalen.

Oke :")


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Lucht-je-hartje - Pagina 9 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 9 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 9 Icon_minitimevr 14 aug 2015 - 21:32

Ik ga die man afmaken, die vieze vuile leugenaar hoe durft ie.
Gadverdamme dat ik dat nog m'n vader moet noemen.
Z'n gelijk proberen te halen met shit naar mn advocaat sturen dat 12 jaar geleden is gebeurd EN NIETEENS KLOPT VIEZE VUILE HOERENNEUKER



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 9 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 9 Icon_minitimevr 14 aug 2015 - 21:39

Oké, dat ik hier post is eigenlijk best wel vreemd. Want ik ben vrolijk én verliefd. Maar dat stukje verliefdheid neemt ook zon grote onzekerheid met me mee. Ik heb gezoend met die jongen op het festival en er echt geen spijt van, het was namelijk geweldig en nu ook hebben we gewoon leuk contact. Maar hij woont helemaal in Brabant (ik in Sneek/Friesland) dat is like, andere kant van Nederland. Verder weg is bijna gewoon niet mogelijk! Maar dat zit me ook niet echt dwars. Wat me dwars zit is mijn onzekerheid. Ik wil zo graag hints geven dat ik hem echt leuk vind, maar onze gesprekjes blijven zo... ja, koetjes en kalfjes.
Ik ken hem eigenlijk nog niet zo goed en wil hem graag leren kennen en afspreken enzo. Maar ik wil ook niet een dol verliefde stalker zijn want dat is irritant en dat wil ik niet zijn. En omg... ik wordt echt gek.
Nouja, dat.


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Lucht-je-hartje - Pagina 9 EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 9 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 9 Icon_minitimeza 15 aug 2015 - 14:34

x


Lucht-je-hartje - Pagina 9 AdnfjaLucht-je-hartje - Pagina 9 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 9 2gxnp75Lucht-je-hartje - Pagina 9 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 9 Cyber_pixelLucht-je-hartje - Pagina 9 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 9 34nodx3Lucht-je-hartje - Pagina 9 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 9 Teeth_dogs
Lucht-je-hartje - Pagina 9 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:


Laatst aangepast door Cyber op ma 17 aug 2015 - 15:37; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonbeam
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 9 DPKsfdL
Inge
12
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender:
Rank:
Moonbeam
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 9 Icon_minitimeza 15 aug 2015 - 16:52

Dit wil ik even delen:

Spoiler:


Lucht-je-hartje - Pagina 9 2s76n0k
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Lucht-je-hartje - Pagina 9 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 9 Icon_minitimeza 15 aug 2015 - 17:03

._.
Ik ga jullie weer lastigvallen met mijn problemen die niks zijn vergeleken met al jullie dingen. Oké, van kamp waar allemaal superleuke mensen zijn, hadden we een whatsapp groep gemaakt. Allemaal hartstikke leuk, totdat ik er een keertje voor de 'grap' werd uitgegooid. Ik maar wachten tot ik er weer in wordt gedaan, blijkt het te zijn dat ze me er niet terug in willen - tenminste, dat zegt J, een jongen die ik leuk vind en ook best wel vertrouw. Goed, na aan hem te vragen of ik er weer in gedaan kon worden en hij dat deed, bleek het allemaal weer oké te zijn - not. Blijkbaar hadden ze een f*ck andere groep aangemaakt zónder mij erin en gingen daar vrolijk in verder kletsen. Dat kan ik zó niet hebben aangezien zoveel mensen al zovaak fake blijken te zijn... Ik heb echt van alles meegemaakt met fake mensen; ik vertrouw ze gewoon te snel en dan flikken ze me van alles, bijvoorbeeld vriendjes afpakken, me belachelijk maken, een hele klas tegen me opzetten en ga zo maar door. Nou stel ik me heel sterk op maar ik ga hier echt zo kapot door.

En J, de jongen die ik leuk vind, is ook nog is mijn ex van een jaar geleden die op me is vreemd gegaan. Ik wil hem echt terug al snap ik niet van me waarom; ik vind hem gewoon zo leuk maar ik snap het niet. Hij fixt ongeveer ieder meisje die hij tegen komt. UGH.


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Lucht-je-hartje - Pagina 9 2hh0j8y
Lucht-je-hartje - Pagina 9 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 9 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 9 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 9 2gxnp75Lucht-je-hartje - Pagina 9 23mrb6wLucht-je-hartje - Pagina 9 2hqc5lx Lucht-je-hartje - Pagina 9 E8v3o2Lucht-je-hartje - Pagina 9 34nodx3Lucht-je-hartje - Pagina 9 Vmwrhy Lucht-je-hartje - Pagina 9 23h0tfkLucht-je-hartje - Pagina 9 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 9 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionstep
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 9 Nala-nala-19486228-100-100
Kiek
244
Afwezig
I like the way your brain works, I like the way you try to run with the wolf pack when your legs are tired.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionstep
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 9 Icon_minitimeza 15 aug 2015 - 18:30

Lieve schatjes, ik hou heel veel van jullie allemaal en ik wil jullie allemaal heel graag helpen. Maar weet dat er op deze site kinderen van <16 zitten en mensen die hier mee te maken hebben gehad en dit niet meer willen zien (zoals ikzelf) en dat die niet allemaal willen lezen over het snijden/dood willen en dergelijke! Denk dan even aan het spoilerknopje wat hierboven in het balkje zit zodat niet iedereen die in dit topic komt meteen gebombardeerd wordt met doodswensen ect!

Ik dank jullie vriendelijk!


Lucht-je-hartje - Pagina 9 0V0T0ZLL_oLucht-je-hartje - Pagina 9 G3K5gZvO_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietstep
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 9 XHmqJYs
Demi
1896
Actief
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."


CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 9 Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 15:53

Mijn moeder zit op dit moment boven te huilen vanwege iets dat mijn vader heeft gezegd, en het is alsof alles aan mij is om het te fixen. Ik kan dit niet.


i can't explain what i mean
Lucht-je-hartje - Pagina 9 Hf3zPPx
and even if i could, i'm not sure i'd feel like it
Terug naar boven Ga naar beneden
Skipperpaw
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 9 DPKsfdL
Marieke
232
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Skipperpaw
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 9 Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 21:41

Ik heb geen toekomst...

In het AOT zie ik allemaal mensen praten over wat ze studeren of later willen gaan doen en dan bedenk ik me ineens dat ik helemaal geen talenten heb om te gebruiken voor later.. Ja, ik kan zingen, maar niet goed genoeg om iets mee te doen (En ik mag geen zanglessen of zo).. En ja, ik kan tekenen, maar dat is ook niet goed genoeg om later iets mee te doen, want ik kan geen animaties maken en beschrijvend tekenen (zoals nodig is voor comics, illustraties en dergelijke) kan ik ook niet.. Ik kan enkel mens(achtig)en en katten in redelijk statische poses tekenen... Acteren en schrijven kan ik ook niet bepaald goed, dus ik heb niks wat ik later kan doen... Dat zijn eigenlijk alle dingen die ik graag zou willen doen later, maar mijn "talenten" zijn gewoon niet goed genoeg en ik verwacht niet dat ze veel beter zijn als ik van school af ben wat waarschijnlijk nog minstens twee jaar gaat duren na dit schooljaar omdat ik een waardeloze leerling ben die niks doet op school en geen examens kan halen (of zich ervoor laat uitschrijven)


Lucht-je-hartje - Pagina 9 GCzsAx3
stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Lucht-je-hartje - Pagina 9 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 9 Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 21:46

Oh, maar Marieke, dat komt echt wel. Ik weet zeker dat je iets gaat vinden wat bij je past. Je werkt toch bij een zorgboerderij? Misschien kan je daar wel je echte beroep van maken! Iets met dieren? En schrijven kan je best, je zit hier niet voor niks op WC, toch? Je vindt vast wel iets wat voor jou gemaakt is en je prettig vindt!

En Demi, sterkte. Ikzelf zit niet in zo'n situatie dus ik kan je geen killer advies geven, maar ik ga je natuurlijk ook niet negeren, hun <3 Ik hoop dat de ruzie's snel over gaan, want dit is natuurlijk echt niet leuk. Sterkte!


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Lucht-je-hartje - Pagina 9 2hh0j8y
Lucht-je-hartje - Pagina 9 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 9 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 9 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 9 2gxnp75Lucht-je-hartje - Pagina 9 23mrb6wLucht-je-hartje - Pagina 9 2hqc5lx Lucht-je-hartje - Pagina 9 E8v3o2Lucht-je-hartje - Pagina 9 34nodx3Lucht-je-hartje - Pagina 9 Vmwrhy Lucht-je-hartje - Pagina 9 23h0tfkLucht-je-hartje - Pagina 9 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 9 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Clouddust
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 9 E4bcc544d1c0c372aca72ec0122e8913
Jeltjee
501
Actief
If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 9 Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 21:56

@Marieke

Er zijn zooooveel banen op de wereld en zooooveel studies te doen! Neem nou even het tekenen. Dat vind je echt leuk om te doen, right? Je kunt daar al heel ver mee komen. Ik weet hoe ontzettend goed jij kunt tekenen c: voor illustraties hoef je niet een bepaalde norm te hebben of zo. Tekenen in je eigen stijl is belangrijk, en die heb je. Je kan daar nog veel mee doen later. Verder heb ik een vriendin (of nouja, de zus van mijn vriendin die ik ook goed ken), en met haar zusje dus ga ik bijna elk jaar op vakantie (en met die zus erbij lol verwarrend) en dan nog met een heel koor met mensen van middelbare - bejaarde leeftijd. Sterker nog, ik ben gisteren teruggekomen van zo'n zangweek. Maar die zus, ze heet Roos, was dit jaar niet mee omdat ze net geslaagd is en zich gaat focussen op haar studie. Zij heeft van haar grootste hobby haar studie gemaakt, namelijk lezen, en nu gaat ze iets studeren met literatuur of zo. Ik weet niet of je veel van lezen houdt maar dit was dus maar even een voorbeeld. Maar onthoud, er zijn zoveel leuke studies te doen waarmee je later heel veel kan bereiken, dus wees niet bang, er komt heus wel wat bij wat je echt leuk lijkt en wat je zeker weet dat je het kan (ook al zou je de dingen die je allemaal hebt opgenoemd ook zeker kunnen <3)


Lucht-je-hartje - Pagina 9 2dlmzb4
Danku Kip <3

 

.Stuff.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyscent
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 9 IczSRAF
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Age: 47 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 9 Icon_minitimema 17 aug 2015 - 21:53

Ik kan er niet tegen om ziek te zijn, dat is meer dan duidelijk ;_;
Loop al een week met een blaasontsteking, vandaag onder dwang naar de huisarts gegaan, antibiotica gekregen, allemaal leuk en aardig.


Probleem met die antibiotica is dat ik geen pillen kan slikken, helemaal niet als ze in het geheel moeten worden ingenomen. Ik zit er tegenaan te hikken om 5 dagen lang, elke 12 uur zo'n capsule mn strot in te moeten duwen ;_;
Oh ja, en een van de bijwerkingen is dat je geen eetlust heb, nou ja, die heb ik toch al nooit, maar nu is het wel heel erg. Krijg met moeite wat te eten naar binnen ;_;
Hoe moet ik dit in hemelsnaam gaan volhouden voor 5 dagen ;__;


Lucht-je-hartje - Pagina 9 EVNsWSC
I'm breakable, unbreakable. I'm shakeable, unshakeable. Unraveling since I found you
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdance
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 9 Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.



CAT'S PROFILE
Age: { Forever young }
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 9 Icon_minitimedi 18 aug 2015 - 10:53

Q, ik heb zelf veel ervaring met antibioticum, dus ik ga even proberen jou op weg te helpen. c:

Ten eerste: Lees nooit de bijwerkingen! Zodra je ziet dat je bijv. hoofdpijnaanvallen krijgt, krijg je dat ook. Je lichaam maakt zich daar gereed op, en dan zal je denken dat je echt dat krijgen gaat.
Ook slik ik zelf de capsules met frisdrank, dus drinken dat niet puur water is. Zelf krijg ik namelijk ook geen pil door mijn keel als ik het met water doe. Het maakt niet uit welke pil dan ook. En als hij vies smaakt, eet daarna vooral geen zoetigheid, want dat helpt niet, maar zoute knabbeltjes, zoals chips. Niet teveel zout natuurlijk, want dan gaat de blaasontsteking ook niet echt van over. En van je eetlust: Eet alleen dingen die je écht lekker vindt, want als je iets lekker vindt eet je het ook sneller.

Ik hoop dat dit je een beetje helpt, en in iedergeval veel beterschap!



Lucht-je-hartje - Pagina 9 2OhZuTz
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverthorn
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 9 DPKsfdL
534
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oud
Gender:
Rank:
Silverthorn
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 9 Icon_minitimedi 18 aug 2015 - 20:06

.Snowkit schreef:

Ook slik ik zelf de capsules met frisdrank, dus drinken dat niet puur water is. Zelf krijg ik namelijk ook geen pil door mijn keel als ik het met water doe.

Of als hele vloeibare stuff niet werkt, kun je ook Yoghurt proberen! Doe ik altijd met de roze ibuprofen pilletjes, omdat ik die met water of dergelijke heel erg vloeibare dingen niet doorgeslikt krijg. xD Wel even checken of het mag in combinatie met je pillen natuurlijk, maar daar vertel ik hopelijk niets nieuws mee. Razz

God, het voelt zo slecht om hier te reageren terwijl ik echt al duizend jaar niet meer IC gepost heb hierzo. I fail.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdance
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 9 Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.



CAT'S PROFILE
Age: { Forever young }
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 9 Icon_minitimedi 18 aug 2015 - 21:01

Silverthorn schreef:
.Snowkit schreef:

Ook slik ik zelf de capsules met frisdrank, dus drinken dat niet puur water is. Zelf krijg ik namelijk ook geen pil door mijn keel als ik het met water doe.

Of als hele vloeibare stuff niet werkt, kun je ook Yoghurt proberen! Doe ik altijd met de roze ibuprofen pilletjes, omdat ik die met water of dergelijke heel erg vloeibare dingen niet doorgeslikt krijg. xD Wel even checken of het mag in combinatie met je pillen natuurlijk, maar daar vertel ik hopelijk niets nieuws mee. Razz

God, het voelt zo slecht om hier te reageren terwijl ik echt al duizend jaar niet meer IC gepost heb hierzo. I fail.

Zover ik weet mag Ciprox huppelepup (Een sterke antibioticum) niet met zuivel ingenomen mag worden. ^^



Lucht-je-hartje - Pagina 9 2OhZuTz
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 9 DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 9 Icon_minitimedi 18 aug 2015 - 21:36

De laatste tijd word ik gewoon helemaal raar van mezelf.

Ik denk dat ik hier eigenlijk altijd al last van heb gehad, maar ik kan er de laatste tijd gewoon niet meer tegen. Er zijn steeds van die kleine en eigenlijk onbelangrijke dingen zoals ruzie met een collega die me maar blijft vertellen dat ik niet spoor, en zelfs gewoon als niemand reageert als ik iets post. Het zijn gewoon van die kleine dingetjes die ik eigenlijk gewoon zou moeten vergeten, maar ik moet er gewoon constant aan denken. Het word te druk in mijn hoofd. Ik ben constant gestrest terwijl ik niets hoef te doen, en de enige manier wanneer waarbij ik nog een beetje kan slapen is door het nemen van extra sterke nachtrust medicijnen. Ook ben ik bang dat dit nog veel erger word als het schooljaar echt begint.

Het ergste is waarschijnlijk dat elke keer als ik weer aan iets denk het steeds negatiever word. Eerst heb ik gewoon zoiets van: "Oh niemand reageert op mijn post, oke" Maar over een paar uur denk ik gelijk: "Eigenlijk ben ik gewoon een stomme spammer die niemand eigenlijk leuk vind en gewoon geen vrienden heeft." Ik heb waarschijnlijk gewoon zo goed mogelijk geaccepteerd dat ik dit soort gedachtes in real life altijd zal hebben, maar het is gewoon verschrikkelijk dat ze online nu ook voorkomen. Forums zoals deze en WS waren vroeger de enige plekken waar ik nog wat vrienden had en normaal met anderen om kon gaan, maar nu merk ik het hier ook op dat ik bijna niets meer durf te zeggen en gelijk helemaal in de put raak als er niemand reageert. Het is natuurlijk niet leuk als dat gebeurt, maar ik word er gewoon gek van dat het in mijn hoofd gelijk zo'n groot probleem word, en me 's nachts gewoon uren rottig lig te voelen. Ik ben gewoon een stomme aansteller, maar ik word er gewoon gek van, en weet niet wat ik eraan moet doen.


Lucht-je-hartje - Pagina 9 2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 9 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 9 Icon_minitimewo 19 aug 2015 - 22:24

Honeypaw. schreef:
Ik kan er niet tegen om ziek te zijn, dat is meer dan duidelijk ;_;
Loop al een week met een blaasontsteking, vandaag onder dwang naar de huisarts gegaan, antibiotica gekregen, allemaal leuk en aardig.


Probleem met die antibiotica is dat ik geen pillen kan slikken, helemaal niet als ze in het geheel moeten worden ingenomen. Ik zit er tegenaan te hikken om 5 dagen lang, elke 12 uur zo'n capsule mn strot in te moeten duwen ;_;
Oh ja, en een van de bijwerkingen is dat je geen eetlust heb, nou ja, die heb ik toch al nooit, maar nu is het wel heel erg. Krijg met moeite wat te eten naar binnen ;_;
Hoe moet ik dit in hemelsnaam gaan volhouden voor 5 dagen ;__;

Cranberrysap drinken, helpt echt bij blaasontstekingen!


Lucht-je-hartje - Pagina 9 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Acid
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 9 DPKsfdL
Loïs
113
Actief
And all the kids cried out:
"Please stop you're scaring me!"
I can't help this awful energy
Goddamn right you should be scared of me
Who is in control?

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender:
Rank:
Acid
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 9 Icon_minitimewo 19 aug 2015 - 22:30

@Endria:
Je bent een geweldige meid, vergeet dat nevernooitniet! Trek het je niet persoonlijk aan als niemand reageert op je post. Vooral in het AOT is het heel hectisch soms en lastig om op alles te reageren! Ik vind je zo'n toffe meid, en ik denk iedereen hier <3 niet vergeten dat we je allemaal echt heel leuk vinden <33


Lucht-je-hartje - Pagina 9 ANwb1Xk
I'm laughing, I'm crying, it feels like I'm dying
Terug naar boven Ga naar beneden
Furzekit'
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 9 DPKsfdL
Dani(banani)
91
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender:
Rank:
Furzekit'
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 9 Icon_minitimewo 19 aug 2015 - 23:01

@Knight,
Deze naam gaat voor altijd blijven, want weet je waarom? Jij bent net zo geweldig als eentje namelijk. c:
Niemand kan reageren op alles. Ik probeer het zo veel mogelijk, maar het kan nooit. Je moet gewoon weten dat zoals Lolo zegt. Ik vind je net zoals Lolo een geweldig meid en dat mag je zeker weten. <3
Ik ben verschrikkelijk in helpen/troosten sorry, maar ik hoop dat mijn punt is gemaakt.
Je bent gewoon een geweldige meid en als je je weer een keer zo voelt, mijn inbox is open. ^^


Lucht-je-hartje - Pagina 9 2ec3oyf
Glenn Rhee:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lucht-je-hartje
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 9 van 44Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 26 ... 44  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: