I didn't come here to watch the border



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I didn't come here to watch the border

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ghosteyes
Elder
I didn't come here to watch the border DPKsfdL
61
Actief
Ghosteyes
BerichtOnderwerp: I didn't come here to watch the border   I didn't come here to watch the border Icon_minitimedi 28 jul 2015 - 19:03

Ghosteyes


Niemand kon hem wijsmaken dat bij de grenzen rondhangen iets was dat hij niet zou moeten doen. Ondertussen was het al bekend dat hij zich niet liet vertellen dat hij in het kamp moest blijven, dus niemand keek er nog van op als hij het territorium in liep. Ghosteyes ging zitten in de buurt van de grens. De geuren die zich hier met de boslucht mengde waren nooit hetzelfde. Elke dag liep er weer wat anders langs, of dat nu katten, andere dieren of tweebenen waren. Hoewel zijn neus erg gevoelig was, was wat variatie op de altijd zo sterke ShadowClan geur wel eens prettig.

(eerste post voor Tigersnow)


I didn't come here to watch the border E1dMwl8
"Never forget what you are. The rest of the world will not.
Wear it like armor, and it can never be used to hurt you.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
I didn't come here to watch the border DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: I didn't come here to watch the border   I didn't come here to watch the border Icon_minitimedi 28 jul 2015 - 19:15

het was een bewolkte dag, maar dat maakte niet uit om even op pad te gaan. zijn poten leiden hem naar een moerasachtige gebied. de wolken boven hem werden donkerder, zou hij terug gaan? Nee, ik kon toch wel even kijken wat er daar te vinden was? hij liep met grote passen richting het gebied. steeds dichterbij rook hij een kattengeur. hij snoof de geur in, het was vers. hij sloop dichterbij, ik keek om me heen. veder op zag hij een licht rode pels zitten. ik liep dichterbij. en wurgde me door een paar stuiken.


I didn't come here to watch the border S5iob7
Tigersnow X Blackswirl:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghosteyes
Elder
I didn't come here to watch the border DPKsfdL
61
Actief
Ghosteyes
BerichtOnderwerp: Re: I didn't come here to watch the border   I didn't come here to watch the border Icon_minitimedi 28 jul 2015 - 19:36

Ghosteyes


Zijn oortjes stonden alert, om elk geluid in de omgeving op te vangen. Hij was misschien eigenwijs, maar ook niet dom. Ghost wist dondersgoed dat je van alles en nog wat tegen het lijf kon lopen zodra je je buiten de wanden van het kamp waagde. Het zachte ritselen van de struiken was hem niet ontgaan. Een van zijn oren draaide iets opzij, richting het geluid. "Wie heeft besloten mij vandaag te vergezellen?" vroeg hij in het niets. De geur was die van een rogue, maar rogue was een allesomvattende term.


I didn't come here to watch the border E1dMwl8
"Never forget what you are. The rest of the world will not.
Wear it like armor, and it can never be used to hurt you.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
I didn't come here to watch the border DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: I didn't come here to watch the border   I didn't come here to watch the border Icon_minitimedi 28 jul 2015 - 19:46

wie heeft besloten mij vandaag te vergezellen? vroeg de licht oranje kater, eerst bekeek TigerSnow hem voor hij antwoord gaf. hij was zeker ouder dan hem, en volgens mij had die iets aan zijn ogen.dus geen bedreiging, hij liep dichterbij en sprak Mijn naam is TigerSnow zei hij normaal, hij ging zitten, en legde zijn staart op zijn poten. hij had vandaag niks bijzonders te doen, dus een praatje maken met een andere kat kon toch niet zo veel kwaad? en met wie heb ik genoegen? zei ik, voor ik een lik over me borst gaf.


I didn't come here to watch the border S5iob7
Tigersnow X Blackswirl:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghosteyes
Elder
I didn't come here to watch the border DPKsfdL
61
Actief
Ghosteyes
BerichtOnderwerp: Re: I didn't come here to watch the border   I didn't come here to watch the border Icon_minitimedi 28 jul 2015 - 20:00

Ghosteyes


De ander stelde zich gelijk voor, iets dat niet heel vaak gebeurde. Veel katten buiten de Clans waren erg geheimzinnig over hun naam. De kater die Tigersnow heette ging zitten, waardoor de sfeer kalm bleef. "Ghosteyes, je kunt zelf wel opmaken waar die naam vandaan komt," antwoordde hij toen hem werd gevraagd wie hij was. Nu de ander zich dichterbij bevond kon hij iets beter opmaken dat de kat niet nog een extra geur met zich mee droeg. Dat maakte het des te interessanter uit te vogelen hoe hij in elkaar zat.


I didn't come here to watch the border E1dMwl8
"Never forget what you are. The rest of the world will not.
Wear it like armor, and it can never be used to hurt you.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
I didn't come here to watch the border DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: I didn't come here to watch the border   I didn't come here to watch the border Icon_minitimedi 28 jul 2015 - 20:08

Ghosteyes, je kunt zelf wel opmaken waar die naam vandaan komt inderdaad wist TigerSnow waar de naam vandaan komt, hij krijg een beetje medelijden voor de kater. wat was het leven voor nut als je niets kon zien? hij wist niet wat die moest zegen, dus bleef het even stil. uhm.. hoe was u dag? begon Tigersnow, kon je niks beter verzinnen? zei hij tegen zich zelf. idioot! wat zou die kater wel denken. er stond een moordenaar voor hem, maar de laaste tijd gedroeg die als een kleine kitten! het kwam vast door.. hij schudde zijn kop. en wachte af op antwoord^

~inspiratie loos..


I didn't come here to watch the border S5iob7
Tigersnow X Blackswirl:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghosteyes
Elder
I didn't come here to watch the border DPKsfdL
61
Actief
Ghosteyes
BerichtOnderwerp: Re: I didn't come here to watch the border   I didn't come here to watch the border Icon_minitimedi 28 jul 2015 - 20:21

Ghosteyes


Een korte stilte. Dat gebeurde wel meer als hij anderen aan het denken zette over zijn naam en het missen van zijn ogen. Een lichte grijns verscheen op zijn gelaat toen de ander toch nog een poging deed om de conversatie voort te zetten. "Mijn dag was redelijk saai om eerlijk te zijn. Noem me maar gewoon je, voor zover ik weet groeien er nog geen grijze haren in mijn vacht. Al kan ik dat natuurlijk niet checken," sprak hij luchtig tegen de kater. "Maar vertel, wat spookt een rogue zoal uit? Ik weet zeker dat je met wat spannenders kan komen als een elder uit ShadowClan," vervolgde hij, terwijl hij zijn nietsziende kop in de richting van Tigersnow draaide.


I didn't come here to watch the border E1dMwl8
"Never forget what you are. The rest of the world will not.
Wear it like armor, and it can never be used to hurt you.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
I didn't come here to watch the border DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: I didn't come here to watch the border   I didn't come here to watch the border Icon_minitimedi 28 jul 2015 - 20:30

Mijn dag was redelijk saai om eerlijk te zijn. noem me maar je, voor zover ik weet groeien er nog geen grijze haren in mijn vacht. al kan ik dat niet checken zei de kater luchtig, er kwam een lach op zijn snuit. maar vertel, wat spookt een rogue zoals uit? ik weet zeker dat je met wat spanneders kan komen als een elder uit shadowclan vervolgde de licht oranje kater. ik ben naar iets op zoek zei hij zacht. zijn buik knorde, zo luit dat de oudere kater het sowieso moest horen.


I didn't come here to watch the border S5iob7
Tigersnow X Blackswirl:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghosteyes
Elder
I didn't come here to watch the border DPKsfdL
61
Actief
Ghosteyes
BerichtOnderwerp: Re: I didn't come here to watch the border   I didn't come here to watch the border Icon_minitimedi 28 jul 2015 - 20:35

Ghosteyes


Ghost luisterde kalm toe toen de ander antwoord gaf op zijn vraag. Naar iets op zoek dus. "Ah een kat op een missie. Zie, dat klinkt al meer als een goed verhaal," sprak hij met een lichte glimlach die doordrong in zijn stem. De maag van de ander rommelde luid. "Wat een timing. Zo doet het lijken alsof je op zoekt bent naar eten," merkte hij op met een grijns. "Ik raad je af om prooi te zoeken op ShadowClan territorium. Ze hebben maar één elder zonder ogen rondlopen," voegde hij er nog aan toe.


I didn't come here to watch the border E1dMwl8
"Never forget what you are. The rest of the world will not.
Wear it like armor, and it can never be used to hurt you.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
I didn't come here to watch the border DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: I didn't come here to watch the border   I didn't come here to watch the border Icon_minitimedi 28 jul 2015 - 20:54

Ah, een kat op een missie. zie, dat klinkt al meer als een goed verhaal wat een timing. zo doet het lijken alsof je op zoekt ben naar eten. ik raad je af om prooi te zoeken op shadowclan territorium. ze hebben maar een elder zonder ogen rondlopen ik zuchte diep. hij had hem al door. je heb gelijk, ik ben op zoek naar eten hij moest wel. hij kon zich zelf en BrightWind niet laten verhongeren, en die kitten was al zo mager geworden, dat hij geen keus had. wat er ook is op de territorium hij moest en zal een prooi meenemen naar zijn kitten. ik moet wel, ik kan BrightWind niet laten verhongeren. Hij is nog zo´n klein kitten! hij stond op, en wachte af op antwoord


I didn't come here to watch the border S5iob7
Tigersnow X Blackswirl:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghosteyes
Elder
I didn't come here to watch the border DPKsfdL
61
Actief
Ghosteyes
BerichtOnderwerp: Re: I didn't come here to watch the border   I didn't come here to watch the border Icon_minitimedi 28 jul 2015 - 21:06

Ghosteyes


De rogue was inderdaad opzoek naar een hapje, maar het bleek dat hij niet enkel zijn eigen maag moest vullen. "Je kan me toch niet vertellen dat de enige prooi te vinden is op een plek die barst van de katten?" zei hij ietwat ongelovig. Je zou toch denken dat er buiten de territoria van de Clans meer te vinden was. Hier werd immers elke dag gejaagd op het zelfde grondgebied. Het was een wonder dat het hier niet al lang uitgestorven was.


I didn't come here to watch the border E1dMwl8
"Never forget what you are. The rest of the world will not.
Wear it like armor, and it can never be used to hurt you.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
I didn't come here to watch the border DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: I didn't come here to watch the border   I didn't come here to watch the border Icon_minitimedi 28 jul 2015 - 21:15

Je kan me toch niet vertellen dat de enige prooi te vinden is op een plek die barst van de katten? dat dacht ik ook, maar waar hij nu verblijfde was geen enkel prooi te vinden. het kwam verschijn lijk door dat er daar ooit een bosbrand is geweest. geloof het of niet.. maar ik heb geen enkel prooi geroken daar, dus ben op pad, en hier ruik ik overduidelijk prooi hij dacht weer aan BrightWind hij was al een halve dag weg.. zou het goed met hem gaan?? kunnen jullie niet een klein vogeltje missen? zei hij moet een iets boze stem. ze willen liever zelf een hapje meer, dan dat ze een leven van een kitten reden! en legde zijn oren plat. hij zal er maar snel vandoor gaan. deze katten leken niet echt om andere katten te helpen.


I didn't come here to watch the border S5iob7
Tigersnow X Blackswirl:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghosteyes
Elder
I didn't come here to watch the border DPKsfdL
61
Actief
Ghosteyes
BerichtOnderwerp: Re: I didn't come here to watch the border   I didn't come here to watch the border Icon_minitimedi 28 jul 2015 - 21:27

Ghosteyes


Blijkbaar had de rogue het niet echt getroffen op de plaatsen waar hij had gezocht. Er was toch overduidelijk meer prooi te vinden in Greenleaf dan in elk ander seizoen. De toon van de kater veranderde ook gelijk toen hij erover begon of ze niet een klein vogeltje konden missen. Ghost bleef kalm, maar er zat nu een scherp randje aan zijn hele uitstraling. "Ik ben en blijf een ShadowClan kat, dan wel niet de minst angstaanjagende die je waarschijnlijk tegen zult komen als je het erop waagt," sprak hij met een ietwat scherpe ondertoon. Hem zouden ze nog wel vergeven als hij de rogue niet in de haren vloog, maar elke andere warrior of apprentice zou geen twee keer nadenken.


I didn't come here to watch the border E1dMwl8
"Never forget what you are. The rest of the world will not.
Wear it like armor, and it can never be used to hurt you.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
I didn't come here to watch the border DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: I didn't come here to watch the border   I didn't come here to watch the border Icon_minitimedi 28 jul 2015 - 22:10

ik ben en blijf een shadowclan kat, dan wel niet de minst angstaanjagende die je waarschijnlijk tegen zult komen als je erop waagt sprak de kater met een scherpe ondertoon, het interesseerde Tigersnow niet wat hij zei, en liep weg, hij snoof en rook een duif. hij liet zich in de jachthouding zakken en sloop richting de dikke duif. hij sprog en in een beet maakte de duif dood. hij pakte snel het slappe lichaam op, en ging er van door. hij moest zich haasten want BrightWind had echt snel prooi nodig!


I didn't come here to watch the border S5iob7
Tigersnow X Blackswirl:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I didn't come here to watch the border
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: