Oh great, just great {Tigersnow}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Oh great, just great {Tigersnow}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Fortuna
Member
Oh great, just great {Tigersnow} Tumblr10
717
Afwezig
"Error_"

CAT'S PROFILE
Age: 137 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Outpost Guard
Fortuna
BerichtOnderwerp: Oh great, just great {Tigersnow}   Oh great, just great {Tigersnow} Icon_minitimedi 28 jul 2015 - 19:04

Fortune wierp zich op een fontijn dat midden op een park zich bevond. Het leek wel op een kleine waterval. Fortuna beweegde haar zwarte voorpoot toe en raakte zachtjes het water aan. 'Niet zo bang, het is maar water.' kalmeerde ze zichzelf. Ze ging met nog een voorpoot erin en er volgden nog twee achterpoten, nu zat Fortuna tot haar buik in het water. Om eerlijk te zijn hield ze niet van water, maar het was verschrikkelijk heet en een beetje verkoeling mocht ook wel. Rollen wou ze even niet, eerst even wennen aan het water. Plots rook ze een onbekende rogue boven de geur van damp. 'Great, a new victim.' bedacht ze zichzelf.

-Tigersnow only


Oh great, just great {Tigersnow} F7679810Oh great, just great {Tigersnow} 6r6hafOh great, just great {Tigersnow} Rm66qa Oh great, just great {Tigersnow} K00uqOh great, just great {Tigersnow} 17coyhOh great, just great {Tigersnow} Rm66qaOh great, just great {Tigersnow} Vno93lOh great, just great {Tigersnow} 2i0b29yOh great, just great {Tigersnow} 2i0b29yOh great, just great {Tigersnow} Vmwrhy
Oh great, just great {Tigersnow} B083b810
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
Oh great, just great {Tigersnow} DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: Oh great, just great {Tigersnow}   Oh great, just great {Tigersnow} Icon_minitimedi 28 jul 2015 - 19:24

Het was een bloedhete dag, de zon scheen vel op me langharige vacht. het leek wel bij elk stap warmer te worden, zelf in de schaduw was het snikheet. dus besloot ik maar om eens een frisse duik te nemen. hij wist precies waar hij water kon vinden. hij stak over en liep het parkje in, midden in het park stond altijd zo'n rare waterval. hij verlaagde zijn tempo toen er een kattengeur in zijn neus in kwam, bloedclan? of was het toch wat anders? hij herindere de geur niet meer heel goed. het was best een tijd geleden toen hij een gevecht had met een bloedclanner. zielige katten waren het! een poes vermoorde een pas geboren kitten om te laten zien wat ze in staat was. toch liep hij door, steeds dichterbij de fontein zag hij een pikzwarte poes zwemmen. ik stond stil, en keek in haar grijze gekleurde ogen aan.


Oh great, just great {Tigersnow} S5iob7
Tigersnow X Blackswirl:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fortuna
Member
Oh great, just great {Tigersnow} Tumblr10
717
Afwezig
"Error_"

CAT'S PROFILE
Age: 137 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Outpost Guard
Fortuna
BerichtOnderwerp: Re: Oh great, just great {Tigersnow}   Oh great, just great {Tigersnow} Icon_minitimevr 31 jul 2015 - 22:53

Plots zag de zwarte kattin een paar ogen voor de hare. Met een geschrokken sis sloeg ze hem snel met ingetrokken nagels op zijn snuit. Plots merkte ze dat de kater naar rogue rook, dus veel problemen zorgde hij niet voor. 'Wat brengt jou hier?' vroeg ze een beetje lichtelijk geïrriteerd. Ze kende dekater niet en laat staan dat ze hem vertrouwde, vandaar dat ze nogsteeds paraat stond voor iedere beweging. Haar staart zwiepte zwakjes heen en weer. 'En wat maakt je moed zomaar voor de neus van een BloodClankat te springen? Als je een gevechtje wilt kom je slechts naar eentje toelopen en diegene wat irriteren, waar je al goed mee bezig bent.' Toch hd Fortuna een beetje gelijk, de kater had zijn stem niet eens laten horen en Fortuna wou het liefst zijn pels eraf scheuren. Erg getalenteerd.


Oh great, just great {Tigersnow} F7679810Oh great, just great {Tigersnow} 6r6hafOh great, just great {Tigersnow} Rm66qa Oh great, just great {Tigersnow} K00uqOh great, just great {Tigersnow} 17coyhOh great, just great {Tigersnow} Rm66qaOh great, just great {Tigersnow} Vno93lOh great, just great {Tigersnow} 2i0b29yOh great, just great {Tigersnow} 2i0b29yOh great, just great {Tigersnow} Vmwrhy
Oh great, just great {Tigersnow} B083b810
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
Oh great, just great {Tigersnow} DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: Oh great, just great {Tigersnow}   Oh great, just great {Tigersnow} Icon_minitimevr 31 jul 2015 - 23:16

de poes haalde uit naar zijn snuit, gelukkig met ingetrokken nagels. maar toch ontweek de kater haar slag,wat breng jou hier? vroeg de poes geïrriteerd. ik wou een duik nemen. zei de kater koel, hij had geen zin in een gevecht. maar als ze zo nodig een gevecht wou, was zij de gene die kraaienvoer werd. En wat maakt je moed zomaar voor de neus van een BloodClankat te springen? Als je een gevechtje wilt kom je slechts naar eentje toelopen en diegene wat irriteren, waar je al goed mee bezig bent een gevecht? hmm liever niet, hij wou liever zwemmen. zei hij tegen zich zelf. ik vecht niet met een poes zei hij neutraal, maar toch iets van vriendelijks strijkte zijn keel. hij liep naar een bankje. hij spande zijn spieren aan, en sprong soepel op de houten ding. hij ging zitten en likte even zijn borst. hij keek de poes weer aan. ze zag er niet slecht uit.hij schudde even zijn grote kop, toen die zei. ik wacht wel tot je klaar ben met zwemmen, dan kan ik een duik nemen zei hij op een vriendelijke toon. hij wou liever een normaal gesprek, dan een gevecht. hij had namelijk zijn moorddaden achter zich gelaten. tenzij ik mee mag zwemmen?. zei hij. misschien had deze bloodclan poes. wel een goed hart vergelegen met de andere. maar dat zal hij snel genoeg zien.


Oh great, just great {Tigersnow} S5iob7
Tigersnow X Blackswirl:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fortuna
Member
Oh great, just great {Tigersnow} Tumblr10
717
Afwezig
"Error_"

CAT'S PROFILE
Age: 137 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Outpost Guard
Fortuna
BerichtOnderwerp: Re: Oh great, just great {Tigersnow}   Oh great, just great {Tigersnow} Icon_minitimeza 1 aug 2015 - 17:01

'ik vecht niet met een poes' antwoordde de kater. Fortuna proestte het uit. 'Ja joh, of je kan niet met een poes vechten. Ik ben ook geen monster maar zelfs als kater zou ik tegen iedereen en alles vechten. Wa maakt een poes nou uit?' Ze sprong van de fontein af om vervolgens zich droog te schudden. 'ik wacht wel tot je klaar ben met zwemmen, dan kan ik een duik nemen' zei hij op een vriendleijke toon. God wat gaf hij het snel op zeg. 'tenzij ik mee mag zwemmen' zei hij. Fortuna draaide met haar ogen. 'Tuurlijk, je mag meezwemmen met de vogels, maar ik ben klaar hier.' ze likte haar vacht droog en ging op een houten ding zitten wasr ook twolegs erop zaten. De zon kleurde haar vacht donkerblauw door het water erbij. Meneertje is niet zo'n vechtbaas' dacht ze over de kater voor haar.


Oh great, just great {Tigersnow} F7679810Oh great, just great {Tigersnow} 6r6hafOh great, just great {Tigersnow} Rm66qa Oh great, just great {Tigersnow} K00uqOh great, just great {Tigersnow} 17coyhOh great, just great {Tigersnow} Rm66qaOh great, just great {Tigersnow} Vno93lOh great, just great {Tigersnow} 2i0b29yOh great, just great {Tigersnow} 2i0b29yOh great, just great {Tigersnow} Vmwrhy
Oh great, just great {Tigersnow} B083b810
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Oh great, just great {Tigersnow}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: