I'm interested OPEN



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I'm interested OPEN

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Yellowcloud
Member
I'm interested OPEN DPKsfdL
Egni
279
Actief

CAT'S PROFILE
Age: //24 moons//
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yellowcloud
BerichtOnderwerp: I'm interested OPEN   I'm interested OPEN Icon_minitimedo 30 jul 2015 - 12:07

Yellowkit kwam terug van een klein tripje door het kamp. Ze probeerde te ruiken wie er gelopen had maar ze rook veel geuren door elkaar. Dat gaat niet werken... Ze schopte een steen weg, ze baalde, zo kon ze nooit warrior worden. Ze dwong zichzelf nog eens te ruiken. Eerst rook ze niets maar toen rook ze ineens een hele lekkere geur. Hhhhhmm, wat voor kat heeft hier gelopen? Ze volgde de geur tot haar neus tegen iets aan kwam. Ze keek ernaar en liep er geïnteresseerd omheen. Het was een klein bosje met kleine paarse bloemetjes. 'Ik vraag me af wat dat zijn?' Zei ze hardop.


I'm interested OPEN 11mbatd
''Not the most strong warrior windclan had, but she's fine.''
♦.♦:
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietstep
Member
I'm interested OPEN XHmqJYs
Demi
1896
Actief
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."


CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: I'm interested OPEN   I'm interested OPEN Icon_minitimedo 30 jul 2015 - 12:36

Het katertje lag vrolijk ineen gekropen tussen een bosje van paarse bloemetjes. Hij moest alles weten, vond hijzelf, en had aan zijn moeder gevraagd was het was. Ze had het lavendel genoemd, maar hetgeen wat Quiet was opgevallen, was de heerlijke geur die van de plantjes afkwam. Vandaar dat hij nu opgerold als een bolletje tussen de bloemen in lag. Hij was amper te zien. Het zorgde er echter ook voor dat hij de geur van Yellowkit niet kon ruiken. Hij schrok zich dood toen hij ineens een stem hoorde, die wel heel bekend klonk. Hij sprong op, en zijn kopje kwam zo net boven de lavendelplanten uit. Tussen het paarse bosje zat nu heel droog een kattenhoofd. "Hé," zei hij toen maar tegen Yellowkit. "Dit is lavendel. Het ruikt heel lekker," zei hij, zonder zich te bewegen. Het zag er vast belachelijk uit, maar dat maakte hem nu niet zoveel uit.


i can't explain what i mean
I'm interested OPEN Hf3zPPx
and even if i could, i'm not sure i'd feel like it
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowcloud
Member
I'm interested OPEN DPKsfdL
Egni
279
Actief

CAT'S PROFILE
Age: //24 moons//
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yellowcloud
BerichtOnderwerp: Re: I'm interested OPEN   I'm interested OPEN Icon_minitimevr 31 jul 2015 - 9:35

Yellowkit schrok toen er ineens een hoofd uit het bosje kwam. Haar vacht ging weer liggen toen ze Quietkit herkende. 'Grote starclan!' riep ze uit. Maar daarna kon ze een grijns niet onderdrukken. 'Dit is lavendel, het ruikt heel lekker.' Zei Quietkit. 'Ja, het ruikt inderdaad lekker.' Zei Yellowkit terug. 'Waar zou het voor zijn?' Vervolgde ze. Zonder twijfelen nam ze een hap van een bloem, ze spuugde hem meteen weer uit. 'Bah!' Zei ze. 'Het ruikt misschien lekker maar het smaakt naar muizengal.'


I'm interested OPEN 11mbatd
''Not the most strong warrior windclan had, but she's fine.''
♦.♦:
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxkit*
Member
I'm interested OPEN DPKsfdL
Lau
212
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ||7.5 moons||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Foxkit*
BerichtOnderwerp: Re: I'm interested OPEN   I'm interested OPEN Icon_minitimevr 31 jul 2015 - 12:41


Foxkit kwam op zijn gebruikelijke, veel te enthousiaste manier aangelopen. Hij had twee kittens zien ruiken aan iets raars, geen idee wat het was. Waren het kleine bomen? Hij wist wat bomen waren. "LAVENDELLLL" joelde hij en sprong op de twee kittens.


I'm interested OPEN 1qk4fo
Foxcry, zoon van crimsoncry
I'm interested OPEN 29nt3jaI'm interested OPEN Foxkit_pixel
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietstep
Member
I'm interested OPEN XHmqJYs
Demi
1896
Actief
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."


CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: I'm interested OPEN   I'm interested OPEN Icon_minitimevr 31 jul 2015 - 20:28


Yellowkit's vacht schoot omhoog toen hij opdook, het was niet zijn bedoeling geweest om haar te laten schrikken. "Oeps," zei hij toen droogjes, maar bleef wel met zijn hoofd tussen de paarse plantjes zitten. De poes kwam vervolgens weer bij, en leek het met hem eens te zijn over de fantastische geur van de plantjes, waarop Quiet weer glimlachte en knikte. Yellow vroeg toen waar het voor was, en Quiet keek haar met grote ogen aan. Daar had hij nog niet eens aan gedacht! En Quiet moest altijd alles weten, tenminste dat vond hij zelf. Quiet lachte toen Yellowkit een hap nam voor de bloemen en ze weer uitspuugde. "Misschien zijn ze wel giftig," sprak hij toen met een achterdochtig toontje. Misschien moest hij Yellowkit zo wel naar de Medicine Cat sleuren. Ineens werd hij gevloerd door een oranje gedaante. Zijn lichaam knalde tegen de grond en bracht een paar lavendelstelen met zich mee. "Oef..." kreunde Quiet, en keek naar de boosdoener. Foxkit. "Ga van me af!" gilde het katje toen, meer op een onserieuse toon dan een boze. 


i can't explain what i mean
I'm interested OPEN Hf3zPPx
and even if i could, i'm not sure i'd feel like it
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxkit*
Member
I'm interested OPEN DPKsfdL
Lau
212
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ||7.5 moons||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Foxkit*
BerichtOnderwerp: Re: I'm interested OPEN   I'm interested OPEN Icon_minitimeza 1 aug 2015 - 12:06


Foxkit gibberde het uit toen de kitten onder hem onserieus naar hem gilde, het klonk leuk.. dus Foxkit begon ook te gillen "Ieeeee ik blijf op jouuuuww" Hij begon speels met zijn pootjes op het kopje van de wittige kitten te slaan en beet in diens oor. Maar plots liet hij los en sprong achteruit, recht in het bosje lavendel natuurlijk. Door de overweldiging van geuren niesde het ros met witte kittentje schattig en viel achterover. "Wat is lavendel?" wou hij weten. "Zijn het kleine bomen?"


I'm interested OPEN 1qk4fo
Foxcry, zoon van crimsoncry
I'm interested OPEN 29nt3jaI'm interested OPEN Foxkit_pixel
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowcloud
Member
I'm interested OPEN DPKsfdL
Egni
279
Actief

CAT'S PROFILE
Age: //24 moons//
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yellowcloud
BerichtOnderwerp: Re: I'm interested OPEN   I'm interested OPEN Icon_minitimeza 1 aug 2015 - 17:25

'Misschien zin ze wel giftig?' Zei de kleine kater achterdochtig. Dat was lekker slim Yellowkit! Zei ze in zichzelf, zich voorstellend hoe ze langzaam stikte van een paar vieze paarse bloemen. Quietkit lachte. Toen kwam er een oranje flits voorbij die Quietkit vloerde. Foxkit vond het wel grappig. Toen hij eindelijk losliet belande hij in de lavendel. 'Wat is lavendel?' Wilde hij weten. 'Zijn het kleine bomen?' Yellowkit vond hem aan de ene kant irritant en aan de andere kant schattig. 'Het zijn bloemen.' Zei ze toen maar. 'Ze smaken vies hoor.' Voegde ze er aan toe.


I'm interested OPEN 11mbatd
''Not the most strong warrior windclan had, but she's fine.''
♦.♦:
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietstep
Member
I'm interested OPEN XHmqJYs
Demi
1896
Actief
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."


CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: I'm interested OPEN   I'm interested OPEN Icon_minitimezo 2 aug 2015 - 21:44

Quietkit's gegil was de oorzaak van het invallen van Foxkit, en tegelijkertijd kwam er een flink geschreeuw uit de twee kleine kittens. Foxkit gebruikte zijn kleine voorpootjes om Quiet's gezicht eens flink te kneden, en Quiet trappelde wild om zich heen met zijn achterpootjes. "STOP!" gierde hij, meer van plezier dan van pijn, maar Foxkit begon alweer in zijn oor te kauwen. Ineens was al het gewicht van hem verwijderd, en Foxkit maakte wat geluid. Maar Quiet bleef roerloos op de grond liggen. Na enkele seconden krabbelde hij weer overeind, en hoorde Yellowkit nog net zeggen hoe de lavendel vies smaakte. Hierop begon hij weer te proesten van het lachen. "Yellowkit at lavendel!" gierde hij weer. Hij moest weer lachen bij de gedachte aan het gezicht dat Yellowkit trok toen ze het spul at. Prijsloos!


i can't explain what i mean
I'm interested OPEN Hf3zPPx
and even if i could, i'm not sure i'd feel like it
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowcloud
Member
I'm interested OPEN DPKsfdL
Egni
279
Actief

CAT'S PROFILE
Age: //24 moons//
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yellowcloud
BerichtOnderwerp: Re: I'm interested OPEN   I'm interested OPEN Icon_minitimema 3 aug 2015 - 10:26

Quietkit barste van het lachen terwijl hij riep 'Yellowkit at lavendel!' Hoor hem dan lachen, met zijn stomme lach... Dacht Yellowkit boos. 'Ik kon toch niet weten dat het vies was, ik wed dat jij geen ene hap durft te nemen!' Ze had zin in een weddenschap. Ze wou zien hoe hij laf was en weigerde, want hij ging vast weigeren. 'Dat is een weddenschap, neem je die aan of ben je bang? Chiken, chiken, chiken!' Zei Yellowkit spottend terwijl ze een kippendans maakte.


I'm interested OPEN 11mbatd
''Not the most strong warrior windclan had, but she's fine.''
♦.♦:
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxkit*
Member
I'm interested OPEN DPKsfdL
Lau
212
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ||7.5 moons||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Foxkit*
BerichtOnderwerp: Re: I'm interested OPEN   I'm interested OPEN Icon_minitimevr 7 aug 2015 - 17:13


"Blooooeeeemen" liet Foxkit de woorden in zijn mond rollen en smaakte ze met zijn tong. Interresant. Toen de kit genaamd Yellowkit vervolgnes zei dat ze vies waren boog de kleine kitten naar voren om een hap te nemen, maar werd nog net door zijn eigen gedachten tegengehouden. Quietkit begon te lachen en Foxkit besloot blij mee te doen, speels gaf hij de rosse kitten een tik op zijn kopje. "Weddenschap.." dat had Yellowkit bedacht, Foxkit wist niet of dit wel slim was. "We moeten eerst aan de medicine cat vragen of ze niet giftig zijn." piepte hij stilletjes, onzeker.


I'm interested OPEN 1qk4fo
Foxcry, zoon van crimsoncry
I'm interested OPEN 29nt3jaI'm interested OPEN Foxkit_pixel
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietstep
Member
I'm interested OPEN XHmqJYs
Demi
1896
Actief
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."


CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: I'm interested OPEN   I'm interested OPEN Icon_minitimevr 7 aug 2015 - 19:22

Yellowkit leek niet blij te zijn met zijn gelach, maar Quietkit had zichzelf op dit moment niet meer onder controle. Hij kreeg haast buikpijn van het lachen. Yellow daagde hem uit om ook een hap te nemen, en hij keek haar even grijnzend aan. Ze begon hem al uit te maken voor 'chicken', maar Quiet brak niet onder groepsdruk. Foxkit was bang dat ze giftig waren, en als dat zo was, had Yellowkit wellicht een probleem. Quiet zou zich er echter niet aan gaan wagen. "Ik ben niet bang," antwoordde hij Yellowkit toen. Hij hief zijn kopje even plechtig en sloot zijn ogen. "Er is een verschil tussen lafheid en domheid, Yellowkit." Ze kon hem nu wel gaan pesten, maar hij had tenminste geen vieze lavendel gegeten.


i can't explain what i mean
I'm interested OPEN Hf3zPPx
and even if i could, i'm not sure i'd feel like it
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowcloud
Member
I'm interested OPEN DPKsfdL
Egni
279
Actief

CAT'S PROFILE
Age: //24 moons//
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yellowcloud
BerichtOnderwerp: Re: I'm interested OPEN   I'm interested OPEN Icon_minitimevr 7 aug 2015 - 20:03

'Er is een verschil tussen lafheid en domheid, Yellowkit.' Zei hij plechtig. Yellowkit gromde en probeerde haar woede in te houden. Ze kalmeerde een beetje en zei 'Als ik medicine cat word zal ik jou extra veel lavendel geven.' Want ze moest en zal medicine cat worden. Ze had Tigerkit uit haar hoofd gezet en ze had al wat bloemen geplukt en die in haar nest gelegd. 'Ik kan zelfs met starclan praten.' Loog ze. 'Ik zal ze zeggen dat jij gemeen bent.' Vervolgde ze.


I'm interested OPEN 11mbatd
''Not the most strong warrior windclan had, but she's fine.''
♦.♦:
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxkit*
Member
I'm interested OPEN DPKsfdL
Lau
212
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ||7.5 moons||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Foxkit*
BerichtOnderwerp: Re: I'm interested OPEN   I'm interested OPEN Icon_minitimevr 7 aug 2015 - 21:41

"Ik ben van starclaaaan!" Piepte hij plots mega enthousiast. Ja hij was de grootste warrior die er was en de allerbelangrijkste van starclan, iedereen aanbidde hem. "Ik durf je weddeschap wel aan!" Zo dom als hij was nam hij een grote hap Lavendel in zijn mond. "Saamkt raer" zei hij met zijn mond vol. Zijn tandjes kauwden op een raar iets wat hoogstens ongemakkelijk voelde. "Ik ben nog oke!" Zijn maag rommelde plots.

-gsm post


I'm interested OPEN 1qk4fo
Foxcry, zoon van crimsoncry
I'm interested OPEN 29nt3jaI'm interested OPEN Foxkit_pixel
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietstep
Member
I'm interested OPEN XHmqJYs
Demi
1896
Actief
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."


CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: I'm interested OPEN   I'm interested OPEN Icon_minitimeza 8 aug 2015 - 15:06

Yellowkit begon zo onderhand behoorlijk boos te worden, maar Quiet vond het alleen maar grappiger. Uiteindelijk kalmeerde ze, en zij dat hij wel lavendel zou krijgen als ze Medicine Cat zou worden. Hij keek haar even aan met een verraste blik. De jonge poes had ambities, blijkbaar, en hij vond dat wel bewonderenswaardig. Hijzelf wilde en zou leider worden van Windclan. De blonde poes zei toen dat ze met Starclan kon praten, en Quiet's ogen werden heel groot. Foxkit nam de weddenschap van Yellowkit echter wel aan, en nam een hap van de paarse plantjes. Quietkit lachte hem uit, en Foxkit opperde dat hij nog oké was. "Sukkel," gierde Quietkit lachend. Vervolgens richtte hij zich weer naar Yellowkit. "Als je met Starclan kan praten, kan je dan tegen mijn papa praten?" vroeg hij hoopvol. Misschien zou hij dan wel weten wie zijn vader was.


i can't explain what i mean
I'm interested OPEN Hf3zPPx
and even if i could, i'm not sure i'd feel like it
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxkit*
Member
I'm interested OPEN DPKsfdL
Lau
212
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ||7.5 moons||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Foxkit*
BerichtOnderwerp: Re: I'm interested OPEN   I'm interested OPEN Icon_minitimeza 8 aug 2015 - 15:37


Foxkit keek blij op "Ik heb geen mama dus mijn mama zal ook wel dood zijn!" Hij zette zich vlak voor Yellowkit en keek hem verwachtingsvol aan "Praat met ze oh grote starclanverteller!" De kleine kit wachtte een tijdje "En wat zeiden?" vroeg hij, totaal zonder hersenen. Hij voelde zich nog steeds goed, al rommelde zijn buikje de hele tijd. Had hij misschien iets te veel van de lavendel gegeten? Ach, het zou wel niets zijn. Yellowkit en starclan waren veel interresanter!


I'm interested OPEN 1qk4fo
Foxcry, zoon van crimsoncry
I'm interested OPEN 29nt3jaI'm interested OPEN Foxkit_pixel
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowcloud
Member
I'm interested OPEN DPKsfdL
Egni
279
Actief

CAT'S PROFILE
Age: //24 moons//
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yellowcloud
BerichtOnderwerp: Re: I'm interested OPEN   I'm interested OPEN Icon_minitimeza 8 aug 2015 - 16:36

'Als je met Starclan kan praten kan je dan tegen mijn papa praten?' Vroeg Quietkit hoopvol. Yellowkits hart brak. Dat had ik niet moeten zeggen... Dacht ze. Stom! 'Ik heb geen mama dus mijn mama zal ook wel dood zijn!' Zei Foxkit blij. Hij ging voor haar staan en zei 'Praat met ze oh grote starclanverteller!' Yellowkit voelde zich als een steen die een rivier in zinkt. 'Eehhhm, sorry ik' Begon ze. 'En wat zeiden?' Vroeg Foxkit enthousiast. 'Ik ehm, ben het nog aan het oefenen... Zei Yellowkit. Snel veranderde ze van onderwerp. 'Ik vind het wel erg voor jullie dat een ouder van jullie overleden is.' Zei ze vol medeleven.


I'm interested OPEN 11mbatd
''Not the most strong warrior windclan had, but she's fine.''
♦.♦:
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietstep
Member
I'm interested OPEN XHmqJYs
Demi
1896
Actief
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."


CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: I'm interested OPEN   I'm interested OPEN Icon_minitimeza 8 aug 2015 - 20:50

Quiet keek gechoqueerd naar Foxkit, die uitriep dat zijn moeder ook wel dood zou zijn. Quiet kon zich geen leven voorstellen zonder zijn moeder, Brindleleaf, en hij snapte al helemaal niet waarom Foxkit er zo simpel over deed. Hoe dan ook waren ze allebei even nieuwsgierig naar de vaardigheden van Yellowkit, die met Starclan kon communiceren. Hij keek hoopvol naar Yellow, misschien ontving ze wel een bericht van zijn vader! Of een oud clanleider! Haar gave was uniek, en hij moest het aan iedereen gaan vertellen. De poes begon toen over hoe ze nog moest oefenen, en Quiet keek haar betreurd aan. "Een andere keer dan, oké?" riep hij. Hij wilde zo graag met zijn vader praten, en Yellowkit was zijn enige hoop. Yellowkit toonde toen haar medeleven, waarop Quiet zijn schouders even ophaalde. "Mijn mama is ook supercool." Hij hield van zijn moeder, en ze was goed genoeg voor hem.


i can't explain what i mean
I'm interested OPEN Hf3zPPx
and even if i could, i'm not sure i'd feel like it
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxkit*
Member
I'm interested OPEN DPKsfdL
Lau
212
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ||7.5 moons||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Foxkit*
BerichtOnderwerp: Re: I'm interested OPEN   I'm interested OPEN Icon_minitimezo 9 aug 2015 - 16:35

Foxkit keek wat onzeker naar de twee, "Mijn vader is ook super cool.." Hij kende zijn vader amper eigenlijk. Zijn vader was altijd weg, jagen en andere warrirortaken zei hij dan. Zijn moeder was dood, althans dat dacht hij. Hij sliep snachts alleen of bij andere kittens of andere moeders, hij had soms nu eenmaal geen zin in alleen zijn. Hij moest eens bij andere katten gaan polsen hoe het zat met zijn moeder. Bij zijn vader of een andere clankat. Misschien een oudste? "Je moet het ons ook leren!" Schreeuwde hij plots overenthousiast. "Ah pleaaaaaase?"


I'm interested OPEN 1qk4fo
Foxcry, zoon van crimsoncry
I'm interested OPEN 29nt3jaI'm interested OPEN Foxkit_pixel
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowcloud
Member
I'm interested OPEN DPKsfdL
Egni
279
Actief

CAT'S PROFILE
Age: //24 moons//
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yellowcloud
BerichtOnderwerp: Re: I'm interested OPEN   I'm interested OPEN Icon_minitimezo 9 aug 2015 - 17:43

'Je moet het ons ook leren!' Schreeuwde Foxkit plots. 'Ah pleaaaaase?' Yellowkit dacht even na. Toen vertelde ze wat een oudste ooit gezegd had. 'De starclan is onvoorspelbaar en mysterieus. Als je om uitleg vraagt krijg je het niet maar als je het niet verwacht sturen ze je een boodschap. Meestal zijn het de hogere rangen die het krijgen jammer genoeg, maar als ik groot ben zal ik een medicine cat zijn. Ik zal jullie allemaal beter maken en de starclan zal me profeties sturen.' Ze zij het zo zeker dat ze zichzelf ging geloven. Ze wilde zo graag medicine cat worden.


I'm interested OPEN 11mbatd
''Not the most strong warrior windclan had, but she's fine.''
♦.♦:
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietstep
Member
I'm interested OPEN XHmqJYs
Demi
1896
Actief
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."


CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: I'm interested OPEN   I'm interested OPEN Icon_minitimezo 9 aug 2015 - 21:48

Foxkit's onzekere uitspraak, deed Quiet naar hem glimlachen. Quiet legde zijn witte pootje even sussend op het rosse hoofdje van de kater, als teken van vriendschap of iets dergelijks. Ze misten allebei een ouder, en kenden elkaar's pijn misschien een beetje. Niet dat Quiet echt leidde onder het gemis, hij had zijn vader namelijk nooit gekend, maar het was toch wel een duidelijke afwezigheid. Een gat in zijn leven dat hij wel graag gevuld zou hebben. De rood met witte kater zei toen dat Yellowkit hen moest leren hoe ze met Starclan moesten praten, en Quiet zeurde enthousiast mee. "Ja! Alsjeblieft!" riep hij. Misschien kon hij dan zelf wel met de overledenen praten. Hij was even plechtig stil toen Yellowkit sprak, even klonk ze als een echte, wijze kat. Als een Elder, of een Medicine Cat! "Wauw! Je klinkt zelfs als een Medicine Cat," sprak Quiet, en hij klonk oprecht bewonderend. Yellowkit was heel wijs.


i can't explain what i mean
I'm interested OPEN Hf3zPPx
and even if i could, i'm not sure i'd feel like it
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'm interested OPEN
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: