{A New Home} Blackswirl



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {A New Home} Blackswirl

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Tigersnow
Member
{A New Home} Blackswirl DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: {A New Home} Blackswirl   {A New Home} Blackswirl Icon_minitimeza 1 aug 2015 - 17:09

zachtjes trippelde hij naar de bomen toe, zijn staart om die van blackswirl. stapte hij de kleine cirkel achtige bos in, hij snoof en rook prooi. das mooi! ze hadden ten minsten prooi hier. snel liep die door e keek om zich heen, hij zag veder op een kleine waterval staan. precies in het hart van de kleine bos. de waterval maakte een klein meertje die veder ging als een beek. die door de bos heen stroomde, snel nam die een paar likken water. vind je het wat? vroeg die na dat die wat had gedronken. en gaf een lik over haar wang.

~flut maar ik ga uiteten


{A New Home} Blackswirl S5iob7
Tigersnow X Blackswirl:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackswirl
Member
{A New Home} Blackswirl DPKsfdL
Inge
128
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Blackswirl
BerichtOnderwerp: Re: {A New Home} Blackswirl   {A New Home} Blackswirl Icon_minitimeza 1 aug 2015 - 17:53

Ze trippelden zachtjes naar de bomen toe. Blackswirl rook verse prooi. Dit ziet er goed uit! Dacht ze blij. Ze stapten het bosje in. Ze keek om zich heen. Wow een waterval! Ze rende er naartoe en likte wat op. 'Vind je het wat?' Vroeg hij waarna hij haar en lik over haar wang gaf. 'Het is geweldig!' Riep ze uit. Er is prooi en water, en daar zie ik wat bosjes waar we in kunnen slapen! Het is echt super!' Ze gaf hem een paar likken terug.


{A New Home} Blackswirl FN6KwB7
{A New Home} Blackswirl 30c7hit{A New Home} Blackswirl EsObDFy{A New Home} Blackswirl R1g02f
{A New Home} Blackswirl S6kpr5{A New Home} Blackswirl UK1ajoI{A New Home} Blackswirl S61vl6p
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
{A New Home} Blackswirl DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: {A New Home} Blackswirl   {A New Home} Blackswirl Icon_minitimeza 1 aug 2015 - 18:02

het is geweldig! riep de poes, ze was gelukkig dat kon je zien. er is prooi en water, en daar zie ik wat bosjes waar we in kinnen slapen. Het is echt super! tigersnow was blij dat zij ook blij was. Even trippelde naar de waterval, steeds dichterbij zag de een soort schaduw. Stil liep die er naar toe. Zijn oren stonden alert, hij klom een paar stenen op en keek er naar. Wat is dat? Een ingang? Hij sloop dicher en dicherbij, je kon achter de waterval komen zonder na te worden. Hij liep in de ingang en keek om zich heen. Er hing geen vossen geur, gelukkig. Hij liep dieper in de grot. Het was gigantisch misschien konden ze hier slapen. Snel liep wee naar buiten en klom naar benden. ik heb iets gevonden! Achter de waterval is een grot hij wijsde met zijn staart, en rende er heen. Met een paar soepelen sprong was die boven en liep acher de waterval de ingang in. hier kunnen we slapen hij hoopte dat ze het wat vond, hrt was er warm en droog. En je kon gewoon het water uit de waterval drinken, die eigenlijk ook een soort camoflauge gaf.


{A New Home} Blackswirl S5iob7
Tigersnow X Blackswirl:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackswirl
Member
{A New Home} Blackswirl DPKsfdL
Inge
128
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Blackswirl
BerichtOnderwerp: Re: {A New Home} Blackswirl   {A New Home} Blackswirl Icon_minitimezo 2 aug 2015 - 9:33

Tigersnow trippelde naar de waterval, zijn oren stonden omhoog net zoals zijn vacht en staart. Wat is daar? Dacht Blackswirl. Tigersnow liep steeds dichterbij. Hij klom op een paar stenen die een soort ingang vormden. Zonder nat te worden verdween hij in de waterval. Even later kwam hij er weer uit en riep: 'Ik heb iets gevonden, achter de waterval is een grot!' Hij wees met zijn staart. Blackswirl volgde hem de waterval in. 'Hier kunnen we slapen' Zei hij met een echo van de grot. 'Goed idee!' Zei Blackswirl opgewonden.


{A New Home} Blackswirl FN6KwB7
{A New Home} Blackswirl 30c7hit{A New Home} Blackswirl EsObDFy{A New Home} Blackswirl R1g02f
{A New Home} Blackswirl S6kpr5{A New Home} Blackswirl UK1ajoI{A New Home} Blackswirl S61vl6p
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
{A New Home} Blackswirl DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: {A New Home} Blackswirl   {A New Home} Blackswirl Icon_minitimezo 2 aug 2015 - 10:10

Goed idee! zei de poes opgewonden, snel trippelde hij naar de uitgang en sprong naar beneden. na die behoorlijk stuk lopen, had tigersnow best wel trek. hij zal even gaan jagen voor hem en blackswirl. Ik ga jagen. totzo! riep die voor dat die in de struiken verdween. met grote passen liep die door zijn nieuwe territorium, hij snoof. en liet de geuren in zijn neus binnendringen, er was een muizengeur. rustig liet die zich zakken in de jacht houding. en keek om zich heen. veder op was het muisje op een zaadje aan het knabbelen, zachtjes sloop die dichterbij. zijn lange kromme nagels. waren uit zijn hulzen geschoten. nog een klein stapje. hij spande zijn spieren aan, en sprong. en haalde uit naar het muisje. dood, het bloed liep op zijn nagels. snel pakte die het lichaampje op. de geur van vers prooi kwam je neus in, nu merkte hij dat die echt honger had. snel lekte die het muisje bij een oude boom. en ging veder, al snel kwam de geur van duif zijn neus in. hij liet zich weer zakken en sloop dichterbij. de dikke duif, was takjes aan het verzamelen. rustig sloop die dichterbij, en sprong. met een beet in zijn nek, was het dier dood. hij pakte het slappe lichaampje op. en rende terug naar de oude boom, met de twee dieren liep die terug naar de waterval. en sprong op een paar stenen die later de ingang maakte, snel trippelde die naar binnen en legde de prooi in de midden van de grot neer. BlackSwirl? waar ben je? hij keek om zich heen er riep weer. Blackswirl, ik heb wat te eten gevangen echode door de grot heen. rustig ging die liggen en wachten op blackswirl.


{A New Home} Blackswirl S5iob7
Tigersnow X Blackswirl:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackswirl
Member
{A New Home} Blackswirl DPKsfdL
Inge
128
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Blackswirl
BerichtOnderwerp: Re: {A New Home} Blackswirl   {A New Home} Blackswirl Icon_minitimezo 2 aug 2015 - 13:54

Blackswirl was aan het rondkijken in de grot. Het was best groot. Ze zag een holte waar ze een nestje ging bouwen. Ze merkte niet dat Tigersnow ondertussen was binnengekomen. Ze schrok toen hij haar naam riep. 'Blackswirl ik heb eten gevangen.' Zei hij. Ze kwam aanlopen. Tigersnow lag voor een duif en een muis. Ze ging naast hem liggen en pakte de muis. Ze had honger gekregen na de lange reis. Ze at hem op en zei tegen Tigersnow: 'Ik heb een nestje gemaakt in die holte in de grot, ik ga alvast liggen ik ben een beetje moe.' Ze aaide Tigersnow met haar staart en liep naar het nest. Ze ging aan een kant liggen zodat Tigersnow er ook bij kon liggen.


{A New Home} Blackswirl FN6KwB7
{A New Home} Blackswirl 30c7hit{A New Home} Blackswirl EsObDFy{A New Home} Blackswirl R1g02f
{A New Home} Blackswirl S6kpr5{A New Home} Blackswirl UK1ajoI{A New Home} Blackswirl S61vl6p
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
{A New Home} Blackswirl DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: {A New Home} Blackswirl   {A New Home} Blackswirl Icon_minitimezo 2 aug 2015 - 14:02

Blackswirl kwam aan trippelen, en kwam naast hem liggen. samen aten ze de prooi op. Tigersnow likte zijn lippen af, nadat zijn prooi op was. ik heb een nestje gemaakt in die holte in de grot, ik ga alvast liggen ik ben een beetje moe hij keek de poes aan, toen ze hem een aai gaf met haar staart. snel likte ze haar wang, toen ze naar de holte liep. een tijd bleef die voor zich uit staren, hij was diep in zijn gedachten gezonken. hij moest morgen de grenzen doen en hij zal wat meer zoeken mos voor de nesten. rustig stond die op, en liep zachtjes naar de holte waar blackswirl lag. en ging naast haar liggen, en wikkelde zijn staart om haar heen. hij sloot zijn ogen. en probeerde te slapen. morgen zou die vroeg moeten opstaan.


{A New Home} Blackswirl S5iob7
Tigersnow X Blackswirl:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackswirl
Member
{A New Home} Blackswirl DPKsfdL
Inge
128
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Blackswirl
BerichtOnderwerp: Re: {A New Home} Blackswirl   {A New Home} Blackswirl Icon_minitimezo 2 aug 2015 - 14:15

Blackswirl lag te denken over alles wat ze de laatste dagen had beleeft. Na een tijdje kwam Tigersnow naast haar liggen. Hij legde zijn staart over haar heen. Ze spinde zachtjes. Toen ze in slaap viel droomde ze over iets bijzonders... Ze zag zichzelf iets likken in haar nest, Tigersnow stond naast haar droom-zelf. Ze kwam dichterbij, ze liep zo door Tigersnow heen zonder dat hij er iets van merkte. Toen ze voor het nest stond zag ze dat het niet zomaar iets was dat ze likte maar een paar kittens. Het beeld verdween en ze opende haar ogen. Ze lag weer in het nest. Ze stapte het nest uit en schudde haar vacht. Ze keek om de waterval heen. De zon kwam op. Ze klom op de kleine rots waar de waterval vanaf stroomde. Ze keek rond om de plek eens beter te bekijken. Het was een klein bos met een paar struikjes en een stromend beekje die uitkwam in de waterval waar ze op stond. Beneden liep de beek verder door zover ze kon zien. Het ging waarschijnlijk naar de rivierclan toe. Ze trippelde naar beneden en dronk wat water uit het beekje.


{A New Home} Blackswirl FN6KwB7
{A New Home} Blackswirl 30c7hit{A New Home} Blackswirl EsObDFy{A New Home} Blackswirl R1g02f
{A New Home} Blackswirl S6kpr5{A New Home} Blackswirl UK1ajoI{A New Home} Blackswirl S61vl6p
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
{A New Home} Blackswirl DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: {A New Home} Blackswirl   {A New Home} Blackswirl Icon_minitimezo 2 aug 2015 - 14:23

Hij voelde de poes naast hem opstaan, even opende hij zij ogen en keek waar de poes aan trippelde. hij draaide zich om en zuchte, hij stond op en rekte zich even goed uit. blackswirl was al naar buiten gelopen. hij liep rustig naar de uitgang, en keek naar de poes hoe ze dronk. hij sprong naar beneden, en liep naar haar toe. en liet zijn kop zakken, en nam zelf ook een paar likken van het verfrissende water. lekker geslapen? vroeg die na dat hij klaar was met drinken, en likte haar oor.


{A New Home} Blackswirl S5iob7
Tigersnow X Blackswirl:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackswirl
Member
{A New Home} Blackswirl DPKsfdL
Inge
128
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Blackswirl
BerichtOnderwerp: Re: {A New Home} Blackswirl   {A New Home} Blackswirl Icon_minitimezo 2 aug 2015 - 14:30

Ze hoorde dat Tigersnow naast haar kwam drinken. Toen ze klaar waren met drinken vroeg Tigersnow 'Lekker geslapen?' Hij likte haar oor. Ze dacht na. Ik heb een droom gehad over dat ik kittens had.... zal ik dat vertellen? Ze besloot het te vertellen 'Ehhhm... ik heb een droom gehad over jou en ehm...' Stotterde ze 'Mij... en... kittens..?' Zou die droom een soort teken zijn geweest ofzo? Dacht ze. 'Maar verder heb ik heerlijk geslapen hoor.' Dat was waar want het was lekker rustig geweest zonder al die geluiden in haar voormalige kamp.


{A New Home} Blackswirl FN6KwB7
{A New Home} Blackswirl 30c7hit{A New Home} Blackswirl EsObDFy{A New Home} Blackswirl R1g02f
{A New Home} Blackswirl S6kpr5{A New Home} Blackswirl UK1ajoI{A New Home} Blackswirl S61vl6p
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
{A New Home} Blackswirl DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: {A New Home} Blackswirl   {A New Home} Blackswirl Icon_minitimezo 2 aug 2015 - 14:42

ze poes bleef even stil, het leek dat ze met haar gedachten aan et worstelen was. ehmm.. ik heb een droom gehad over jou en ehm.. stotterde ze. wat wou ze zeggen? hij luisterde ge intreseerd naar haar. mij.. dn kittens..? even keek hij haar aan. kittens? hun? hij werd warm van binnen. zouden ze echt ooit kittens krijgen? hij zal dat echt geweldig vinden. voor hij veder wou met dat onderwerp zei ze vlug. maar voor de rest heb ik heerlijk geslapen hoor hij keek haar aan en zei gelukkig maar. zou die veder over die droom praten? even dacht hij na, maar besloot het toch maar te zegen. die droom? uhm.. denk je dat we ooit.. kittens krijgen? vroeg hij nieuwsgierig, en wikkelde zijn staart om die van haar.


{A New Home} Blackswirl S5iob7
Tigersnow X Blackswirl:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackswirl
Member
{A New Home} Blackswirl DPKsfdL
Inge
128
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Blackswirl
BerichtOnderwerp: Re: {A New Home} Blackswirl   {A New Home} Blackswirl Icon_minitimezo 2 aug 2015 - 14:49

'Gelukkig maar.' Zei Tigersnow. Hij dacht even na en zei toen nieuwsgierig.'Die droom? uhm... denk je dat we ooit... kittens krijgen?' Hij wikkelde zijn staart om die van haar. Blackswirl bloosde. Ze hoefde niet na te denken. Natuurlijk! Dacht ze. 'Misschien wel.' Zei ze met een knipoog. Ze zou het geweldig vinden om kittens te hebben. Zo klein en pluizig, zo jong en schattig.


{A New Home} Blackswirl FN6KwB7
{A New Home} Blackswirl 30c7hit{A New Home} Blackswirl EsObDFy{A New Home} Blackswirl R1g02f
{A New Home} Blackswirl S6kpr5{A New Home} Blackswirl UK1ajoI{A New Home} Blackswirl S61vl6p
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
{A New Home} Blackswirl DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: {A New Home} Blackswirl   {A New Home} Blackswirl Icon_minitimezo 2 aug 2015 - 14:53

misschien wel zei ze met een knipoog, hij hoopte het stiekem wel. dat was een van zijn dromen, gelukkig zijn met zijn partner en kitten krijgen. hij hoopte dat blackswirl die poes was. hij gaf een lik op haar snuit, en zei ik zal het geweldig vinden. en stond op, en trippelde richting de struiken. ik ga de grenzen doen, zin om mee te gaan? vroeg die vriendelijk en keek haar aan.


{A New Home} Blackswirl S5iob7
Tigersnow X Blackswirl:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackswirl
Member
{A New Home} Blackswirl DPKsfdL
Inge
128
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Blackswirl
BerichtOnderwerp: Re: {A New Home} Blackswirl   {A New Home} Blackswirl Icon_minitimezo 2 aug 2015 - 14:56

'Ik zal het geweldig vinden.' Zei Tigersnow terwijl hij Blackswirl een lik gaf. Hij stond op en liep richting de struiken. Ik ga de grenzen doen, zin om mee te gaan?' Vroeg hij vriendelijk terwijl hij haar aankeek. Ze was zo verliefd op hem. Vooral als hij zo lief keek. 'Tuurlijk, ik wil dit gebied verkennen.' Zei ze blij als een kitten die voor het eerst uit de nursery mag.


{A New Home} Blackswirl FN6KwB7
{A New Home} Blackswirl 30c7hit{A New Home} Blackswirl EsObDFy{A New Home} Blackswirl R1g02f
{A New Home} Blackswirl S6kpr5{A New Home} Blackswirl UK1ajoI{A New Home} Blackswirl S61vl6p
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
{A New Home} Blackswirl DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: {A New Home} Blackswirl   {A New Home} Blackswirl Icon_minitimezo 2 aug 2015 - 15:01

tuurlijk, ik wil dit gebied verkennen zei ze vrolijk, snel wurgde tigersnow zich zelf in een paar struiken en trippelde naar de rand van de cirkel achtige bos toe. soepel sprong die over een omgevallen boom, en liep veder. hij keek even over zijn schouder om te kijken als de poes hem wel bij hield, aangekomen bij de einde van de bos. stopte hij, en wachtte de op de poes. hier begint de grens zei die tegen zich zelf.

~Flut moet hond uitlaten o.O


{A New Home} Blackswirl S5iob7
Tigersnow X Blackswirl:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackswirl
Member
{A New Home} Blackswirl DPKsfdL
Inge
128
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Blackswirl
BerichtOnderwerp: Re: {A New Home} Blackswirl   {A New Home} Blackswirl Icon_minitimezo 2 aug 2015 - 17:09

Ze rende achter Tigersnow aan door de struiken. Ze kwamen aan bij de rand van het bos. Hij begon met de grens te markeren en Blackswirl deed dat ook achter hem aan. Het kleine bos was mooi, vooral nu in greenleaf. Ze rook veel prooi en ze zag veel mos. Oftewel, dit was echt de perfecte plek.

Srry voor korte post maar ik heb niet zoveel inspiratie...


{A New Home} Blackswirl FN6KwB7
{A New Home} Blackswirl 30c7hit{A New Home} Blackswirl EsObDFy{A New Home} Blackswirl R1g02f
{A New Home} Blackswirl S6kpr5{A New Home} Blackswirl UK1ajoI{A New Home} Blackswirl S61vl6p
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
{A New Home} Blackswirl DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: {A New Home} Blackswirl   {A New Home} Blackswirl Icon_minitimezo 2 aug 2015 - 17:16

Samen markerende ze de grenzen, af en toe keek om zich heen. er was een goed plek om mos te halen voor hun nesten, en er groeide veel struiken. wat eigenlijk een kleine muur om het kleine bos gaf, hij liep veder om de andere kant ook te markeren. er lagen wat rotsen, precies in de zon. daar kan je lekker zonnen, zei die tegen zich zelf. en liep door, nadat ze alles hadden gedaan, liep de weer naar blackswirl. ik zag veder op wat mos, ik ga wat halen. dan kunnen we onze nesten groter maken en gaf blackswirl een neusje. toen die weg liep richting de plek waar het mos groeide, riep die nog even. Zou je misschien al vast willen jagen?

ps. wat vind je van me nieuwe ava? ^^


{A New Home} Blackswirl S5iob7
Tigersnow X Blackswirl:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackswirl
Member
{A New Home} Blackswirl DPKsfdL
Inge
128
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Blackswirl
BerichtOnderwerp: Re: {A New Home} Blackswirl   {A New Home} Blackswirl Icon_minitimema 3 aug 2015 - 8:43

Samen markeerden ze de randen van hun territorium. Blackswirl rook geen vos, das of andere katten. Mooi! Dacht ze blij. Ze kwamen langs wat rotsen waar je kan zonnen en langs struiken en bomen. Tigersnow kwam naar haar toe getrippeld. 'Ik zag verderop wat mos, ik ga wat halen. Dan kunnen we ons nest groter maken.' Waarom zou ons nest groter moeten? Dacht Blackswirl. We zijn met zen tweeen, tot nu toe dan... Ze dacht weer aan haar droom. Tigersnow gaf haar een neusje. Hij liep weg naar de plek waar mos groeide en riep nog even: 'Zou je misschien alvast willen jagen?' 'Oke, ga ik doen! Riep ze terug. Ze keek om zich heen. Het was rustig in het bos totdat ze geritsel hoorde. 'Een konijn! Mooi, die kan ik aan.' Zei ze in zichzelf. Ze liet zich in de jachthouding zakken en sloop dichterbij. De geur van verse prooi prikkelde haar neus. Ze sprong en rende achter het konijn aan. Ze ging steeds sneller en haalde het konijn in. Ze ging er voorstaan en riep 'Boe' Het konijn raakte in paniek maar voordat het iets kon doen had ze hem al te pakken. Ze legde het konijn neer en dee er wat zand overheen. Daarna ving ze nog een paar muizen die ze samen met het konijn mee nam naar de grot.

Je ava is cute love


{A New Home} Blackswirl FN6KwB7
{A New Home} Blackswirl 30c7hit{A New Home} Blackswirl EsObDFy{A New Home} Blackswirl R1g02f
{A New Home} Blackswirl S6kpr5{A New Home} Blackswirl UK1ajoI{A New Home} Blackswirl S61vl6p
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
{A New Home} Blackswirl DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: {A New Home} Blackswirl   {A New Home} Blackswirl Icon_minitimema 3 aug 2015 - 10:36

Met grote stappen liep die naar de bomen waar het mos groeide, zijn nagels waren uit zijn hulzen geschoten. hij keek om zich heen. daar was een dikke boom, die vol mos was gegroeid. hij probeerde zo hoog mogelijk te komen met zijn poten, en krabde de mos er zachtjes van af. plakken mos vielen op de grond. na dat hij genoeg mos had, pakte hij het op. en liep rustig naar hun grot, met een paar kleine sprongen was die boven. en verdween achter de waterval, hij legde het mos bij hun nesten. en wachten op blackswirl.


{A New Home} Blackswirl S5iob7
Tigersnow X Blackswirl:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackswirl
Member
{A New Home} Blackswirl DPKsfdL
Inge
128
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Blackswirl
BerichtOnderwerp: Re: {A New Home} Blackswirl   {A New Home} Blackswirl Icon_minitimema 3 aug 2015 - 13:42

*dat ik vertelde dat ik zwanger ben is al gebeurt*

Blackswirl ging terug naar de grot met een paar muizen. Het jagen begon steeds zwaarder te worden nu ze vaak duizelig was, en die buik hielp ook niet echt. Ze ging langs de waterval en legde de muizen in een hoek van de grot waar ze de prooistapel hadden. Ze pakte twee spreeuwen van de stapel en legde er een voor Tigersnow. Ze ging zitten. 'Eet smakelijk.' Zei ze. Ze at de spreeuw op maar had vreemd genoeg nog honger. Dat komt vast door die extra buikjes die ik moet voeden. 'Vind je het erg als ik nog een muisje neem?' Vroeg ze aan Tigersnow 'Ik heb nog meer honger.'


{A New Home} Blackswirl FN6KwB7
{A New Home} Blackswirl 30c7hit{A New Home} Blackswirl EsObDFy{A New Home} Blackswirl R1g02f
{A New Home} Blackswirl S6kpr5{A New Home} Blackswirl UK1ajoI{A New Home} Blackswirl S61vl6p
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{A New Home} Blackswirl
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: