Hello lilttle one {Sweetkit}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hello lilttle one {Sweetkit}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lostlife
Member
Hello lilttle one {Sweetkit} DPKsfdL
Lotte
208
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Lostlife
BerichtOnderwerp: Hello lilttle one {Sweetkit}   Hello lilttle one {Sweetkit} Icon_minitimedo 6 aug 2015 - 13:00

Lostpaw ging liggen, ze had al best lang gejaagd en vond wel dat ze even moest rusten. Midden in de zon keek ze naar haar voorpoot. Het was een rare poot, al haar poten waren wit behalve die waar ze nu neer keek. Die was zwart. Maar ach, wat kon je ook verwachten van een zwart-witte kat? Haar blauwgrijze ogen keken neer op de katten in het kamp, waar je ook keek, er was wel iemand die iets of niets deed. Lostpaw zuchtte, ze kend eniet veel katten en voelde zich zo eenzaam.


- Only Sweetkit



Hello lilttle one {Sweetkit} Oie_ONZQX2_Lsvf_Cs
Fortuna -> Lostlife -> Cloë

Voice & Theme:

Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

Hello lilttle one {Sweetkit} Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Hello lilttle one {Sweetkit}   Hello lilttle one {Sweetkit} Icon_minitimedo 6 aug 2015 - 13:10

Het was een mooie dag, rustig keek ze om haar heen. niemand hielt haar in de gaten, zachtjes sloop ze door een paar struiken. ze bekeek de uitgang van het kamp, daar buiten was het veel mooier. en zeker een stuk rustiger, snel trippelde ze er heen. en sloop naar buiten, nu kon ze doen wat ze wou! snel rende ze richting een plek waar de gras best hoog was, en begon er in te rollen. ze snoof in de lucht, nieuwe geuren kwamen haar neus binnen. een klein vlindertje fladderde om haar heen, zachtjes liet ze zich zakken. en volgde de witte vinder, ze sprong en sloeg naar de vlinder. ah! ze had hem te pakken, ze stilde zachtjes haar poot omhoog. en keek, de vlinder fladderde snel weg. geen moment dacht ze na en rende achter de vlinder aan, tot ze plots tegen iets aanbotste. so..sorry piepte ze en keek verlegen naar haar pootjes.



Hello lilttle one {Sweetkit} Sww10
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostlife
Member
Hello lilttle one {Sweetkit} DPKsfdL
Lotte
208
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Lostlife
BerichtOnderwerp: Re: Hello lilttle one {Sweetkit}   Hello lilttle one {Sweetkit} Icon_minitimevr 7 aug 2015 - 0:44


Lostpaw begon haar zwarte poot ritmisch te likken, verveeld door de hitte. Plots voelde ze iets kleins en harigs tegen haar aan botsen. Met een ruk keek ze om en haar blik vestigde zich op een kitten, of course. 'so...sorry' piepte ze voordat ze verlegen nar haar pootjes keek. "Geeft niet," stelde ze het kleintje gerust. "Toen ik een kitten was was ik ook onhandig." De poes slikte haar treurige toon weg. Haar staart sloeg ze langzaam naar de andere zijkant van haar heen en keek warm met haar blauwgrijze ogen het poesje aan.



Hello lilttle one {Sweetkit} Oie_ONZQX2_Lsvf_Cs
Fortuna -> Lostlife -> Cloë

Voice & Theme:

Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

Hello lilttle one {Sweetkit} Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Hello lilttle one {Sweetkit}   Hello lilttle one {Sweetkit} Icon_minitimeza 15 aug 2015 - 17:09

geeft niet zei ze Toen ik een kitten was was ik ook onhandig ze moest even lachen, ze legde haar pluizig staart om haar pootjes en keek haar vriendelijk terug aan. wat doe je eigenlijk hier? vroeg ze na een kleine stilte, ze wou niet terug naar het kamp dus besloot ze maar een gesprekje te voeren met de poes.


{sorry was deze topic vergeten x3}



Hello lilttle one {Sweetkit} Sww10
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hello lilttle one {Sweetkit}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: