But I could'nt see the monster was me|&Brindleleaf



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 But I could'nt see the monster was me|&Brindleleaf

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Foxpaw*
Member
But I could'nt see the monster was me|&Brindleleaf DPKsfdL
Laura
210
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || 10 Moons ||
Gender:
Rank:
Foxpaw*
BerichtOnderwerp: But I could'nt see the monster was me|&Brindleleaf   But I could'nt see the monster was me|&Brindleleaf Icon_minitimema 10 aug 2015 - 11:30

Foxkit tekende met zijn klauwen tekeningen op de grond. Hij begon slapjes te lache toen hij de kop te groot tekende. Snel gumde hij alles met zand weg en stond op. Zijn rode pels glansde in de zon en Foxit verveelde zich. Plots wendde zijn blik af op een poes, bekend als de moeder van Puddlekit, Mousekit en nog twee waar Foxkit kennis moest maken. Nu bedacht hij met de queen te praten, hij had toch niemand. Met kleine passen liep hij op de poes af.


Flut :/


And I've been crying out for help.
I know I bite but I mean well
Can you see my disguise
I'm different inside

But I could'nt see the monster was me|&Brindleleaf 2hf18ip
I am all alone, I'm surrounded by the fears
Haunted with shackles now they send me straight to tears
I'm not allowed to cry, 'cus they told me I would die
Oh no! They're getting near...

Help me...
Meet Fox
Rina -> Willowstorm -> Foxkit

Theme & Voice:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brindleleaf
StarClan
But I could'nt see the monster was me|&Brindleleaf UpUjbbT
Julia
906
Actief
We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward

CAT'S PROFILE
Age: ✝60 moons✝
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Brindleleaf
BerichtOnderwerp: Re: But I could'nt see the monster was me|&Brindleleaf   But I could'nt see the monster was me|&Brindleleaf Icon_minitimema 10 aug 2015 - 12:06

Met een muis in haar bek kwam ze het camp weer in. Ze hoefde helemaal niet te jagen, het werd zelfs een beetje vreemd gevonden als een Queen dat deed. Haar kittens waren alleen oud genoeg om buiten de nursery te spelen en ze verveelde zich als ze alleen maar in het camp moest zitten. Ze vond het leuk om naar ze te kijken, maar niet altijd. Soms wilde ze even alleen zijn en iets nuttigs doen. Ze legde de muis op de prooistapel nee en keek om haar heen of iemand het gezien had. De blik in haar goudgele ogen viel op Foxkit die haar kant op kwam lopen. Er was iets vreemds met deze jonge kater, ze kon alleen niet goed achterhalen wat het was. Ze had hem vaak zien spelen, ook met haar eigen kittens. Zeker dan hield ze ze scherp in de gaten, want er hing iets raars over deze kitten heen. “Foxkit.” In haar stem klonk argwaan terwijl ze hem kalmpjes aanstaarde. “Is er iets?” Ze ging zitten en legde haar staart naast haar achterpoten.


But I could'nt see the monster was me|&Brindleleaf X4eC3NF
[Low posting account]
Terug naar boven Ga naar beneden
 
But I could'nt see the monster was me|&Brindleleaf
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: