In his eyes fire is to be seen || Outpaw



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 In his eyes fire is to be seen || Outpaw

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Butterstar
StarClan
In his eyes fire is to be seen || Outpaw XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: In his eyes fire is to be seen || Outpaw   In his eyes fire is to be seen || Outpaw Icon_minitimeza 22 aug 2015 - 20:32


butterstar


I'm bulletproof,
nothing to lose


Haar blauwe ogen waren doffer dan normaal. Ze was uitgeput dat was een woord om haar status vast te stellen. Ze was kapot. Doodop om meer redenen dan een. Met een zucht kwam ze overeind en stapte haar den uit. De zon scheen op haar flame point vacht en liet het even oplichten alsof er vlammen over haar gezicht dansden. Vroeger had ze dit geweldig gevonden. Had ze gehouden van haar vacht maar nu kon het haar weinig deren. "Outpaw, kun je even bij mij komen?" Haar stem was duidelijk te horen over het kamp terwijl ze rustig ging zitten. Er had al lang geleden een gesprek tussen beide moeten komen. Hoog tijd dat deze ook kwam ook.


You shoot me down
but I won't fall





One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Outrage
StarClan
In his eyes fire is to be seen || Outpaw Tumblr_omcueqXSSX1sandloo2_r1_400
Sean
296
Actief
I may be as pretty as an angel, but I sure as hell ain't one.

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Outrage
BerichtOnderwerp: Re: In his eyes fire is to be seen || Outpaw   In his eyes fire is to be seen || Outpaw Icon_minitimeza 22 aug 2015 - 21:32

I don't want your sugar and spice
words: ###. tag: here. notes: whooo!
Sugar and spice and everything nice. I poured down the drain of my life last night. I'm not stressing, obsessing over who I'm not impressing I know perfection's infectious or is it more like infection It gets under your skin because you know I'm ignoring you Wouldn't you rather be broken than boring too?
Oh dear, daar was het moeder monster. En hij dacht nog wel dat hij een rustige middag zou hebben. Zijn oude mentor had het opgegeven en niemand zeurde aan zijn hoofd. Maar blijkbaar had hij dat geluk niet. Hij keek eventjes op, zijn groene blik niet onder de indruk. Zou hij het kunnen negeren en ermee weg kunnen komen? Nee sorry hij sliep. Maar ne, waarschijnlijk niet. Zeker niet nu het moedermonster clanleader was had hij ergens het idee dat het simpelweg niet ging lukken. Met een lichte zucht besloot hij dan ook overeind te komen en schudde hij zijn pels eventjes uitgebreid uit. Hierna liep hij, ook zijn tijd nemend, naar zijn moeder toe. "Ja, Butterstar?" vroeg hij. Zijn stem verried zijn onwil om hier te zijn. Hij had voor zijn gevoel al lang genoeg geleden afstand genomen van zijn moeder. Maar haar nieuwe rang maakte dit een beetje ingewikkelder.  


AND IN THEIR EYES HE WAS THE BAD GUY

THEME I, II, III
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
In his eyes fire is to be seen || Outpaw XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: In his eyes fire is to be seen || Outpaw   In his eyes fire is to be seen || Outpaw Icon_minitimeza 22 aug 2015 - 21:58


butterstar


I'm bulletproof,
nothing to lose


Ze zuchtte zacht wetend dat ze absoluut geen goede relatie meer had met haar zoon. De laatste tijd had ze zich veel te veel gefocust op Whirlpaw wie ook haar apprentice was en haar neefje. Helemaal niet zo veel aan haar bloedeigen zoon. Toen ze hem aan zag komen lopen voelde ze haar hart bijna breken. "Kunnen wij ven praten?" Vroeg ze zacht en probeerde te glimlachen.


You shoot me down
but I won't fall





One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Outrage
StarClan
In his eyes fire is to be seen || Outpaw Tumblr_omcueqXSSX1sandloo2_r1_400
Sean
296
Actief
I may be as pretty as an angel, but I sure as hell ain't one.

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Outrage
BerichtOnderwerp: Re: In his eyes fire is to be seen || Outpaw   In his eyes fire is to be seen || Outpaw Icon_minitimeza 22 aug 2015 - 22:00

I don't want your sugar and spice
words: ###. tag: here. notes: whooo!
Sugar and spice and everything nice. I poured down the drain of my life last night. I'm not stressing, obsessing over who I'm not impressing I know perfection's infectious or is it more like infection It gets under your skin because you know I'm ignoring you Wouldn't you rather be broken than boring too?


De clanleader zat al op hem te wachten. Hoe kon het ook anders. Ergens vroeg hij zich af waarom ze nu ineens tijd had voor hem. Ze had wel tijd gehad voor Whirlpaw immers. En nu had ze het toch druk met clanleaders taken? De kater ging zitten en krulde zijn staart om zijn lichaam heen, langs zijn moeder heen starend. "Ik neem aan dat als ik nee zeg, ik alsnog weinig keuze heb," sprak de kater rustig, "dus praat maar."


AND IN THEIR EYES HE WAS THE BAD GUY

THEME I, II, III
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
In his eyes fire is to be seen || Outpaw XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: In his eyes fire is to be seen || Outpaw   In his eyes fire is to be seen || Outpaw Icon_minitimeza 22 aug 2015 - 22:04


butterstar


I'm bulletproof,
nothing to lose


Het was nog altijd moeilijk om naar hem te kijken. Elke blik die ze hem schonk liet haar terug denken aan haar vader. Waarom had ook zijn vloek door moeten dringen in haar eigen kittens terugkomen. Ze slikte even en knikte langzaam op zijn woorden. "Daar heb je gelijk in Outpaw." Mompelde ze zachtjes en glimlachte even. "Ik heb je veel te lang al niet gesproken.."


You shoot me down
but I won't fall





One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Outrage
StarClan
In his eyes fire is to be seen || Outpaw Tumblr_omcueqXSSX1sandloo2_r1_400
Sean
296
Actief
I may be as pretty as an angel, but I sure as hell ain't one.

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Outrage
BerichtOnderwerp: Re: In his eyes fire is to be seen || Outpaw   In his eyes fire is to be seen || Outpaw Icon_minitimeza 22 aug 2015 - 22:15

I don't want your sugar and spice
words: ###. tag: here. notes: whooo!
Sugar and spice and everything nice. I poured down the drain of my life last night. I'm not stressing, obsessing over who I'm not impressing I know perfection's infectious or is it more like infection It gets under your skin because you know I'm ignoring you Wouldn't you rather be broken than boring too?


Hij ging het haar niet eens makkelijk maken. Daarvoor was het te lang geweest. Het was al misgegaan sinds ze zijn naam had gegeven. 'Out'paw. Alsof ze hem vanaf het begin al als buitenstaander had gezien. "Klopt, en ik vraag me af aan wie dat ligt," reageerde hij wat opstandig, "ik had er in ieder geval ondertussen vrede mee." Het was lekker rustig, het een of het ander. In een geval zoals dit was het immers makkelijk. Als je de hele tijd heen en weer slingerde.. dan bleef je maar twijfelde. Ondertussen wilde hij gewoon door zijn familie met rust gelaten worden eigenlijk.



AND IN THEIR EYES HE WAS THE BAD GUY

THEME I, II, III
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
In his eyes fire is to be seen || Outpaw XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: In his eyes fire is to be seen || Outpaw   In his eyes fire is to be seen || Outpaw Icon_minitimeza 22 aug 2015 - 22:21


butterstar


I'm bulletproof,
nothing to lose


Ze zou door vuur gaan voor haar kittens. Voor haar kinderen zou ze door het stof kruipen maar ze kon er niets aan doen dat ze alleen al een hartstilstand had gehad op het moment dat ze de kater voor het eerst had gezien kon ze niet anders als vanbinnen sterven. "Outpaw.. Er is een verhaal dat je moet horen." Fluisterde ze zachtjes en keek hem aan pijn in haar ogen. "Hoor mij uit alsjeblieft.."


You shoot me down
but I won't fall





One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Outrage
StarClan
In his eyes fire is to be seen || Outpaw Tumblr_omcueqXSSX1sandloo2_r1_400
Sean
296
Actief
I may be as pretty as an angel, but I sure as hell ain't one.

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Outrage
BerichtOnderwerp: Re: In his eyes fire is to be seen || Outpaw   In his eyes fire is to be seen || Outpaw Icon_minitimeza 22 aug 2015 - 22:33

I don't want your sugar and spice
words: ###. tag: here. notes: whooo!
Sugar and spice and everything nice. I poured down the drain of my life last night. I'm not stressing, obsessing over who I'm not impressing I know perfection's infectious or is it more like infection It gets under your skin because you know I'm ignoring you Wouldn't you rather be broken than boring too?


Outpaw zwiepte wat geërgerd met zijn staart. Sentimenteel gedoe... Het ergerde hem dat ze na zo lang ineens naar hem toe kwam alsof het haar heel erg speet. Had ze daar niet eerder mee kunnen komen dan? Ooit had hij haar nodig gehad, zoals elk kind aandacht van zijn moeder nodig had gehad. "Zoals ik al zei, je zult toch wel vertellen waar ik ook voor kies, dus spreek." Dan kan ik daarna weer gaan. Hij staarde nog steeds weg. "Ik vind het wel ergens grappig dat jij ervoor kan kiezen terwijl we spreken, terwijl ik dat vroeger niet kon," kwam er nog wat bijtend achteraan.


AND IN THEIR EYES HE WAS THE BAD GUY

THEME I, II, III
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
In his eyes fire is to be seen || Outpaw XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: In his eyes fire is to be seen || Outpaw   In his eyes fire is to be seen || Outpaw Icon_minitimeza 22 aug 2015 - 22:51


butterstar


I'm bulletproof,
nothing to lose


Een diepe pijn was zichtbaar in haar groene ogen terwijl ze hem aankeek. "Ik.. Heb nooit jou niet lief gehad Outpaw. Ik ben alleen.." Ze schudde haar hoofd en draaide deze vervolgens weg. "Heb ik je ooit verteld over mijn vader?" Mompelde ze zachtjes en keek hem aan met iets van ijn in haar ogen.


You shoot me down
but I won't fall





One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Outrage
StarClan
In his eyes fire is to be seen || Outpaw Tumblr_omcueqXSSX1sandloo2_r1_400
Sean
296
Actief
I may be as pretty as an angel, but I sure as hell ain't one.

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Outrage
BerichtOnderwerp: Re: In his eyes fire is to be seen || Outpaw   In his eyes fire is to be seen || Outpaw Icon_minitimeza 22 aug 2015 - 22:58

I don't want your sugar and spice
words: ###. tag: here. notes: whooo!
Sugar and spice and everything nice. I poured down the drain of my life last night. I'm not stressing, obsessing over who I'm not impressing I know perfection's infectious or is it more like infection It gets under your skin because you know I'm ignoring you Wouldn't you rather be broken than boring too?


De poes bleef hem maar aankijken met die nare blik, alsof het haar pijn deed hem te zien. Dat kon ook nog wel kloppen, ze had hem nooit goed aan kunnen kijken. Wat bitter keek hij haar nu dus wel aan, een kille blik in zijn groene ogen. "Je hebt me nooit veel verteld, dus dat verhaal heb ik ook gemist denk ik," reageerde hij op kalme toon, "stop met erom heen te draaien en vertel wat je te vertellen hebt. Dan kan ik daarna weer verder trainen."Lees, ergens in het territorium gaan dutten, maar goed, dat hoefde moeder monster niet te weten.


AND IN THEIR EYES HE WAS THE BAD GUY

THEME I, II, III
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
In his eyes fire is to be seen || Outpaw XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: In his eyes fire is to be seen || Outpaw   In his eyes fire is to be seen || Outpaw Icon_minitimedo 27 aug 2015 - 11:42


butterstar


I'm bulletproof,
nothing to lose


Met een zucht keek ze haar zoon aan en dwong zichzelf om haar stil te houde nvan haar staart om hem heen slaan. Nee, ze moest zichzelf hard houden en hem aanstaren. "De dag dat jij geboren werd.. Brak mijn hart." Fluisterde ze zachtjes en staarde hem aan. "Jij bent zo'n exact spiegelbeeld van mijn vader.. De man die mij kapot gemaakt heeft en opnieuw heeft opgebouwd om mij alleen maar meer kapot te maken. Ik kon het niet aan toen ik jou zag.. Het is geen excuus, maar het is de waarheid. Ik heb jou altijd.. Gehaten.."


You shoot me down
but I won't fall





One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Outrage
StarClan
In his eyes fire is to be seen || Outpaw Tumblr_omcueqXSSX1sandloo2_r1_400
Sean
296
Actief
I may be as pretty as an angel, but I sure as hell ain't one.

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Outrage
BerichtOnderwerp: Re: In his eyes fire is to be seen || Outpaw   In his eyes fire is to be seen || Outpaw Icon_minitimedo 27 aug 2015 - 13:10

I don't want your sugar and spice
words: ###. tag: here. notes: whooo!
Sugar and spice and everything nice. I poured down the drain of my life last night. I'm not stressing, obsessing over who I'm not impressing I know perfection's infectious or is it more like infection It gets under your skin because you know I'm ignoring you Wouldn't you rather be broken than boring too?
De woorden kwamen harder aan dan Outpaw wilde toegeven. Sterker nog, hij voelde iets diep van binnen knakken. Zijn ogen werden eventjes iets waziger en zijn blik raakte voor een paar hartslagen gepijnigd, om vervolgens weer te verharden. De apprentice haalde eventjes diep adem, hopend dat zijn stem niet zo rillen op het moment dat hij zou spreken. "Dus, je hebt me hier naar je toe geroepen, om me te vertellen dat je me altijd hebt gehaten," sprak de kater het voor zichzelf op een rijtje zettend op een koude toon. Een bittere lach ontglipte hem. "Is dat niet grappig, een clanleader die niet eens over het uiterlijk van één van haar eigen kittens heen kan kijken. Zielig." Het laatste woord werd uitgespuwd alsof het iets vies was. De kater hief zichzelf overeind en wierp een kille blik op zijn moeder, nee, dat recht had ze verworpen. Ze was zijn moeder niet. "Weet je Butterstar, ik kan niet wachten tot we een Futurestar hebben," sprak hij haar op bittere toon toe. "Een moeder die niet eens haar kittens lief kan hebben.. Hoe kan die haar clan liefhebben? Ik zou maar elke rode tabby verbannen voordat je een zenuwinzinking krijgt." Hij keerde haar de rug toe. "Oh nee wacht, je kon elk van je kittens liefhebben, behalve mij. Want ik heb je toch óh zoveel misdaan.." Siste hij haar toe, waarna hij de den uitliep. Hoe kon die vreselijke kattin ooit deputy en vervolgens leader geworden zijn..


AND IN THEIR EYES HE WAS THE BAD GUY

THEME I, II, III
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
In his eyes fire is to be seen || Outpaw XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: In his eyes fire is to be seen || Outpaw   In his eyes fire is to be seen || Outpaw Icon_minitimedo 27 aug 2015 - 17:09


butterstar


I'm bulletproof,
nothing to lose

Een koele blik lag in haar ogen terwijl ze naar haar zoon keek. Hoewel het de waarheid was had ze het hem nooit willen zeggen, maar niets was minder waar. Ze haatte hem niet, ze haatte hoe hij er uit zag maar de woorden waren er verkeerd uitgekomen en zouden niet meer terug gevonden kunnen worden. In stilte keek ze hem aan zijn woorden aanluisterend. "Ziet er naar uit dat er iemand meer verstand denkt te hebben van een clan leiden dan ik. Ga je gang neem mn den over je mag m hebben." Mompelde ze bijna kil wat ze niet had gewild maar veranderde haar zin opnieuw toch niet. "Mijn acties zijn niet te rechtvaardigen gezien jij niets misdaan hebt maar alsnog zijn het mijn acties en woorden. Geen van hen kunnen terug genomen worden. Het spijt me voor niet de moeder zijn geweest die ik wou zijn Outpaw. Maar zo ben ik gewoonweg niet." Mompelde ze koeltjes en zuchtte voor even een sprankje pijn weggevend in haar ogen al veranderde ze al snel naar een koele blik.


You shoot me down
but I won't fall





One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Outrage
StarClan
In his eyes fire is to be seen || Outpaw Tumblr_omcueqXSSX1sandloo2_r1_400
Sean
296
Actief
I may be as pretty as an angel, but I sure as hell ain't one.

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Outrage
BerichtOnderwerp: Re: In his eyes fire is to be seen || Outpaw   In his eyes fire is to be seen || Outpaw Icon_minitimedo 27 aug 2015 - 23:35

Zijn ogen waren vernauwd terwijl hij naar de poes keek wie hij ooit nog had geprobeerd moeder te noemen. De poes tegen wie hij als kitten zijn neusje had gedrukt, in de hoop om nog wat extra aandacht te krijgen. De poes wie hem dit geweigerd had. Wat hem betrof was ze in zijn ogen geen moeder meer, maar een harteloos monster. Haar woorden voedden zijn woede alleen maar, maar hij hield het bij zijn nagels zachtjes in de grond drukken. "De clan overnemen zou dwaas zijn. In tegenstelling tot sommige katten hier besef ik van mezelf dat mijn ervaring te gebrekkig is. Al zou ik je maar wat graag de clan uit gejaagd zien worden." De oh zo grote Butterstar, creperend in de twoleg place. Hij zou ervan genieten. "Je acties zijn een moeder onwaardig, een clanleader onwaardig. Ik walg van je Butterstar, en ik kan je vertellen dat je nooit mijn moeder bent geweest in mijn ogen." Pijn glanste eventjes in zijn heldere groene ogen, maar hij stopte het weg. "Ik kwam hier misschien nog met de stille hoop dat je iets zou zeggen of doen wat me nog een beetje respect zou kunnen geven voor je, maar blijkbaar heb ik verkeerd gedacht." Opnieuw was zijn toon bitter, waarna hij de leaders den verliet.


AND IN THEIR EYES HE WAS THE BAD GUY

THEME I, II, III
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
In his eyes fire is to be seen || Outpaw XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: In his eyes fire is to be seen || Outpaw   In his eyes fire is to be seen || Outpaw Icon_minitimevr 28 aug 2015 - 12:26


butterstar


I'm bulletproof,
nothing to lose

Zijn woorden braken haar woord na woord maar nog altijd hielt ze haar gedachten stil en keek de jonge kater aan. Hij dacht dat hij zo veel wist maar er was nog een hele wereld die hij niet snapte. Hij snapte niets van de wereld en dat werd haar woord per woord duidelijker. Wellicht was het haar schuld. Ze had hem nou eenmaal nooit het juiste geleerd maar goed. "Hoop.. Dat is slechts een laf excuus om mij slechter te laten voelen. Jij hebt nooit hoop jegens mij gehad Outpaw." Met een koele blik keek ze hem aan. "Lieg niet tegen jezelf." Met die woorden kwam ze omhoog en stapte haar den in. Ze wou dit niet meer aanzien. Haar woorden waren moordend geweest maar het was de waarheid geweest. Wellicht handig dat die er ooit uit gekomen was.


You shoot me down
but I won't fall





One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Outrage
StarClan
In his eyes fire is to be seen || Outpaw Tumblr_omcueqXSSX1sandloo2_r1_400
Sean
296
Actief
I may be as pretty as an angel, but I sure as hell ain't one.

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Outrage
BerichtOnderwerp: Re: In his eyes fire is to be seen || Outpaw   In his eyes fire is to be seen || Outpaw Icon_minitimevr 28 aug 2015 - 14:39

I don't want your sugar and spice
words: ###. tag: here. notes: whooo!
Sugar and spice and everything nice. I poured down the drain of my life last night. I'm not stressing, obsessing over who I'm not impressing I know perfection's infectious or is it more like infection It gets under your skin because you know I'm ignoring you Wouldn't you rather be broken than boring too?
Zijn blik was kil toen hij de woorden nog opving die zijn voormalige moeder uitsprak op het moment dat hij de den wilde verlaten. Hij siste eventjes wat lichtjes en legde zijn oren wat achteruit. Zijn staart was ondertussen twee keer zo dik geworden. Hoe durfde ze dat te stellen. Die vuile feeks. Hij sloot zijn ogen eventjes kort en wist zijn stem nog wel zo te houden dat deze niet beefde. "Elke kitten heeft de naïve hoop dat zijn moeder hem of haar lief zal hebben," sprak de kater zachtjes, waar voor het eerst wat emotie in zijn stem doorschemerde, pijn. Bruusk wendde hij zich af van de clanleidster en liep hij door. Ze dacht dat ze alles wist.. Maar wat hem betrof wist ze niks.



AND IN THEIR EYES HE WAS THE BAD GUY

THEME I, II, III
Terug naar boven Ga naar beneden
 
In his eyes fire is to be seen || Outpaw
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Leaders den-
Ga naar: