[RPG] Anime World



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [RPG] Anime World

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Bluewave
Member
[RPG] Anime World DPKsfdL
432

CAT'S PROFILE
Age: 11 manen
Gender:
Rank:
Bluewave
BerichtOnderwerp: [RPG] Anime World   [RPG] Anime World Icon_minitimezo 19 jun 2011 - 17:42

Naam: Anime World
Soort: RPG
Onderwerp: Anime
Omschrijving: je speelt hier een anime personage, die zoals het dagelijkse leven gewoon naar school gaat. Maak nieuwe vrienden hier en neem een kijkje bij de gebieden, in de stad of breng samen de les door. Dit is eigenlijk gewoon een versie van je echte leven, maar dan in anime!!
Link: Klik!
Eventuele banner/afbeelding:
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
[RPG] Anime World Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Anime World   [RPG] Anime World Icon_minitimezo 19 jun 2011 - 17:47

Ik vind het plaatje bovenin niet zo speciaal. Ook de rest is erg paars en heel gewoontjes.
Het ziet er niet uit alsof er is geprobeerd een eigen draai aan te geven. Bij de gebieden staan geen plaatjes en ook de plaatjes van de topics zijn niet veranderd en gewoon simpel. Het onderwerp Anime is eigenlijk alleen af te lezen van de titel en de banner, maar voor de rest is dit gewoon een standaard skin van hitskins.

Sorry maar dit is mijn mening.
Om het tot een mooi forum te maken raad ik je aan om het persoonlijker te maken. Plaatjes toe te voegen, beter na te denken over hoe je het helemaal in de sfeer van anime kan krijgen.
Kijk bijv. naar Warrior cats. Hier zijn de icons bij de berichten kattenogen, Clantekens. De achtergrond bestaat ook uit de Clantekens.
Zulke kleine details mis ik nog bij jouw forum, maar dat samen maakt een forum tot een geheel.
Door de Layout heb ik helaas het onderwerp niet echt goed onderzocht, maar het lijkt me niet heel speciaal aangezien er al een grote hoeveelheid anime rpg's zijn.


[RPG] Anime World RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Vanilla
Member
[RPG] Anime World DPKsfdL
1
Vanilla
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Anime World   [RPG] Anime World Icon_minitimezo 19 jun 2011 - 20:21

Hmm, net zoals FireHeart al zegt, de lay out is erg simpel, meteen overgenomen van Hitskin en klaar. Ik zou beginnen met een skin van hitskin, zodat je de kleuren al goed hbt en geen verpeste achtergrond krijgt (want zo heb je er ook) maar dan zou ik ook een hele mooie pakken, er zijn er genoeg hoor. Wink Dan zou ik vanuit die skin gaan werken om het te personaliseren, andere buttons, who is onliune ding, logo,...
Ook is voor veel mensen een mooi logo, belangrijk, zoek bijvoordbeeld iemand die je kan helpen met een logo en het who is online plaatje, als je dat zelf niet kan. Verder is de lay-out nu te paarzig, en zou ik toch echt voor een andere hebben gekozen, een iets mooiere.
Maareh, als je hulpt zoekt ofzo, ik beschik nu nog over CS3 en Photofiltre, dus ik kan wel helpen als je wilt Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowrose
Member
[RPG] Anime World DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Anime World   [RPG] Anime World Icon_minitimewo 22 jun 2011 - 14:21

Ik heb dankzij iemand aanpassingen gehad. Nu vind ik 'm perfect Wink


[RPG] Anime World Shadowrose1sig
With special thanks to Quinty <3
Shadowrose ~ Blastsoul ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Secondpaw ~ Blowsoul ~ Rosepaw* ~ .Razorpaw ~ Roseblade ~ Adams ~ Scepterpaw ~ Lilypaw ~ Wickedpaw ~ Measurekit ~ Outkit


F♥S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dotpaw
Member
[RPG] Anime World 2qiqr8x

Joos
1456

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dotpaw
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Anime World   [RPG] Anime World Icon_minitimewo 22 jun 2011 - 21:10

Oeh, dat met die maan is leuk o3o

Mooie site!


[RPG] Anime World Aesi09
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottykit
Member
[RPG] Anime World DPKsfdL
104

CAT'S PROFILE
Age: 3 maan
Gender:
Rank:
Spottykit
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Anime World   [RPG] Anime World Icon_minitimedi 13 dec 2011 - 17:37

kan iemand het lettertyp lezen snap er niks van?


[RPG] Anime World Kikilookingbackbyyashir
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionclaw
StarClan
[RPG] Anime World DPKsfdL
Juul Koujirou.
798

CAT'S PROFILE
Age: Ageless.
Gender:
Rank:
Lionclaw
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Anime World   [RPG] Anime World Icon_minitimedi 13 dec 2011 - 17:38

Ik kan niks lezen net als Spottykit....



[RPG] Anime World Nyg0h1

[RPG] Anime World M9EKCDX  [RPG] Anime World MKN7vHE  [RPG] Anime World PgKKyjM  [RPG] Anime World EjrsROF
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottykit
Member
[RPG] Anime World DPKsfdL
104

CAT'S PROFILE
Age: 3 maan
Gender:
Rank:
Spottykit
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Anime World   [RPG] Anime World Icon_minitimedi 13 dec 2011 - 17:46

lijkt arabisch? weet niet....


[RPG] Anime World Kikilookingbackbyyashir
Terug naar boven Ga naar beneden
Blecky
Member
[RPG] Anime World DPKsfdL
Superkat
276

CAT'S PROFILE
Age: Young enough
Gender:
Rank:
Blecky
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Anime World   [RPG] Anime World Icon_minitimedi 13 dec 2011 - 19:22

volgensmij IS et ook arabisch of zo... Klik maar eens op "vertalen"


[RPG] Anime World 2d8roeq
I'm gonna save the world tonight
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
[RPG] Anime World DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Anime World   [RPG] Anime World Icon_minitimedi 13 dec 2011 - 21:17

Dit topic is een half jaar oud mensen, het lijkt me niet nodig het weer opnieuw omhoog te bumpen en erover te gaan discussieren! Ik gooi het dus maar dicht totdat de topicmaakster hem weer open wil hebben.


[RPG] Anime World T4W3e3N
Stamps
[RPG] Anime World PS18GM0[RPG] Anime World W0qAlxR[RPG] Anime World EjrsROF[RPG] Anime World FWu1gsf[RPG] Anime World D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[RPG] Anime World
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Affiliations-
Ga naar: