What a day



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 What a day

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Rowanlapse
Member
What a day DPKsfdL
Lilith.
104
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons •
Gender:
Rank:
Rowanlapse
BerichtOnderwerp: What a day   What a day Icon_minitimedo 27 aug 2015 - 19:28


Hij had 2 vissen in zijn mond toen hij laat op de avond terug kwam. Hij was al van zonsopgang op weg en bij zonsondergang pas terug gekomen. Je zou dan wel meer verwachten, dan 2 dikke vissen zeker in Greenleaf. Maar ja... hij bakte er nu eenmaal niets van. Toch was hij moe van de lange trip. Hij legde de twee vissen op de prooistapel en nam een muisje mee. Hij had er nog nooit een gevangen, maar wel dikwijls gegeten. Met hangend hoofd sjokte hij naar de den en verdween daarin. Ergens aan de rand, bij het riet was zijn mosnest. Hij had geen vrienden, dus de andere lagen een eindje verderop. Rowan zakte uitgeput neer en begon met hongerige happen te eten. De anderen gaven hem zo nu en dan een afkeurende blik, die hij netjes negeerde.

+ Properfur, daarna open :3


What a day DA11Afm
Terug naar boven Ga naar beneden
Properfur
Member
What a day DPKsfdL
Dorian
21
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Properfur
BerichtOnderwerp: Re: What a day   What a day Icon_minitimevr 28 aug 2015 - 19:16

Properfur was laat in de middag weg gegaan om te jagen. En niet zonder succes. Hij had wel twee vissen en een vogel veroverd. De terug weg was ietwat moeizaam verlopen. Hij wilde immers het eten vervoeren zonder dat het vies werd door de grond. Dat was nog een hele klus geweest. Heel voorzichtig , stapje voor stapje had hij zijn weg terug naar huis afgelegd. Tros kwam hij het kamp binnen lopen en legde zijn vangsten op de stapel. In plaats daarvoor nam hij een andere vogel mee. Even keek Properfur om zich heen. Even kiezen waar hij zou gaan zitten. Het viel hem op dat een rode kater een beetje alleen op af standje van de rest zijn maaltijd nuttigde. Dat was... dat was... Ach wat maakte het ook uit. Properfur was geen ster in namen onthouden. Daarvoor zat hij veels te erg in zijn eigen droom wereldje. Na zeker meer dan drie keer vragen zou hij het wel weten. Dacht hij. Hoe dan ook , het leek hem wel interessant om eens bij de rode kater plaats te nemen. Wie wist wat die te verstellen zou hebben. Met een rustig drafje liep hij op de rode kater af. En ging naast hem zitten. "Hallo"Begroete hij de kat vrolijk.    


[center]What a day 5x8jfr
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowanlapse
Member
What a day DPKsfdL
Lilith.
104
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons •
Gender:
Rank:
Rowanlapse
BerichtOnderwerp: Re: What a day   What a day Icon_minitimeza 29 aug 2015 - 14:28


"Hallo" Hij keek geschrokken op. Die kat... kwam naast hem zitten? Hij keek nog steeds geschrokken en ietwat verbaasd naar de kater. Hij kende alle namen van de katten vanbuiten, maar sommige kon hij niet uitspreken. Zoals Creamyfrost en Properfur, maar ook de naam van de deputy. Hij wendde zijn kop af. "H-hoi... G-goede da-ag gehad?", vroeg hij dan maar zachtjes.


What a day DA11Afm
Terug naar boven Ga naar beneden
Properfur
Member
What a day DPKsfdL
Dorian
21
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Properfur
BerichtOnderwerp: Re: What a day   What a day Icon_minitimeza 29 aug 2015 - 21:32

De rode kat leek te schrikken van zijn begroeting. Dat was niet zijn bedoeling geweest. Blijkbaar overkwam het de kater niet vaak , daar ging Properfur dan maar van uit. Misschien vond de rode kater het wel helemaal niet leuk om naast andere te zitten tijdens het eten. "H-hoi... G-goede da-ag gehad?"Vroeg de kater zachtjes. Properfur glimlachte warm naar hem. "Nou wat leuk dat je het vraagt." Zei hij oprecht blij. "Ik heb best een goede dag gehad. In de ochtend wat getraind en vervolgens gerust. In de namiddag heb ik gejaagd en dat ging tot mijn verbazing zelfs beter dan anders."Vertelde hij vrolijk. De meeste katten vonden dat hij maar te veel kletste. Over onserieuse dingen. Ja , de rest vond hem te positief. Hopelijk viel hij bij deze kater beter in de smaak. "Maar ik ben ook vooral heel erg benieuwd hoe jou dag was."Zei hij tegen zijn clangenoot. En glimlachte een beetje. Hopelijk wilde de kater iets over zijn dag vertellen.    


[center]What a day 5x8jfr
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowanlapse
Member
What a day DPKsfdL
Lilith.
104
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons •
Gender:
Rank:
Rowanlapse
BerichtOnderwerp: Re: What a day   What a day Icon_minitimeza 29 aug 2015 - 22:08


Rowanlapse keek naar de grond terwijl de kater door kletste over zijn dag. Hij vond het wel leuk om te horen wat die te zeggen had, maar... hij was zo te horen een betere warrior dan hij en hij zelf was een stuk ouder. "Maar ik ben ook vooral heel erg benieuwd hoe jou dag was." Hij wiebelde ongerust met zijn oortjes. Alleen met Hushpaw durfde hij vriendschappelijk te praten... misschien moest hij het maar eens bij deze kat wagen. Rowan schrok zelf bij die gedachten en drukte hen ver weg. Heel ver weg. Hij schraapte zijn keel, terwijl zijn bange ogen die van de kater ontmoette voordat ze weer terug schoten naar zijn witte pootjes. "I-ik... van z-zond-zonson-zonsonderg-gang." Hij schudde zijn kopje. Nee dat bedoelde hij niet... "I-ik ben van z-zonsd-zonder...zonsop-opgang gaan ja-agen een-en h-heb 2 v-vissen geva-gevr-gevangen. N-nu ben ik ter-trug-terug." Het kwam er moeilijk uit, maar het was al beter dan zijn probeersel van daarvoor.


What a day DA11Afm
Terug naar boven Ga naar beneden
Properfur
Member
What a day DPKsfdL
Dorian
21
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Properfur
BerichtOnderwerp: Re: What a day   What a day Icon_minitimezo 30 aug 2015 - 20:33

Allemaal aardig en wel dat hij zo over zijn dag kon vertellen maar Properfur was ook razend benieuwd naar hoe de rode kater zijn dag was verlopen. Het duurde dan ook niet alng voor hij de vraag stelde. "Maar ik ben ook vooral heel erg benieuwd hoe jou dag was."De rode kater leek zenuwachtig om deze taak te moeten volbrengen. Properfur fronste. Er was toch niets om bang voor te zijn? Had hij misschien iets vervelends mee gemaakt vandaag? Hopelijk was dat niet het geval. "I-ik... van z-zond-zonson-zonsonderg-gang." Properfur keek de rode kater vragend aan. Wat zou hij daar mee bedoelen? Iniedergeval iets zonsopgang of ondergang. De kater schudden zijn kop. "I-ik ben van z-zonsd-zonder...zonsop-opgang gaan ja-agen een-en h-heb 2 v-vissen geva-gevr-gevangen. N-nu ben ik ter-trug-terug." Vertelde de hij vervolgens. Properfur glimlachte. Kijk daar kon hij wat mee. "Wat goed van je. Wat waren het voor soort vissen? Vind jij zalm ook lekker?"Vroeg hij nieuwsgierig.  


[center]What a day 5x8jfr
Terug naar boven Ga naar beneden
 
What a day
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Warriors den-
Ga naar: