Algemene Onzin Topic - Pagina 16



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 33 ... 50  Volgende
Cyber
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimema 31 aug 2015 - 17:08

Waarom voel ik me zo aangesproken met Cyber over dat discussieonderwerp van onrealisme T^T UGH ik wou gewoon eens een topic binnen de clan en ik weet dat dit niet persoonlijk naar mij bedoelt is (hopelijk) want ik doe dit soort redelijk onrealistiche dingen niet vaak denk ik..

@Esmee, stuur je ook via pb link door? Mocht ik niet meer actief komen vandaag.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 AdnfjaAlgemene Onzin Topic  - Pagina 16 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 16 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 16 Cyber_pixelAlgemene Onzin Topic  - Pagina 16 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 16 34nodx3Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 16 Teeth_dogs
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlkit.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Tumblr_mzz47ln1Ub1runvo1o1_400
Endria
125
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Owlkit.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimema 31 aug 2015 - 17:13

Aan de ene kant wil ik een topic search maken, maar aan de andere kant ben ik bang dat ik dan met teveel topics blijf zitten waar ik geen inspiratie voor heb...


Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 2ii8ufc
Knowledge is knowing a tomato is a fruit
Wisdom is not putting it in a fruit salad
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimema 31 aug 2015 - 17:13

Ik ben van plan om met Jinxie een Shc patrouille binnen te vallen, een of twee Bloodclanners die zin hebben om mee te doen? :')




@Laura;Cyber is in mijn ogen altijd wel een realistisch karakter geweest c:
en dat liedje van Hollywood Undead in je os x'D





Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimema 31 aug 2015 - 17:14

Pfoe, net toen ik thuis kwam ging het hard regenen *veegt zweet van gezicht af* :')



Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Swallo12
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 G3K5gZvO_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 16 XehOIgmF_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 16 POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Foxfire
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Tumblr_n796hcBj0H1qaedvuo6_r2_250
Loïs
1133
Actief
"Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Foxfire
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimema 31 aug 2015 - 17:14

@Kip: Zira wil wel joinen? c:


Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 29429sk
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimema 31 aug 2015 - 17:16

Foxfire schreef:
@Kip: Zira wil wel joinen? c:


yaas c:
miss kunnen ze lekker met z'n tweeën gaan? Dat ze dat hebben afgesproken ofzo, een geweldige Elite date :')


Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxfire
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Tumblr_n796hcBj0H1qaedvuo6_r2_250
Loïs
1133
Actief
"Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Foxfire
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimema 31 aug 2015 - 17:17

Jinx schreef:
Foxfire schreef:
@Kip: Zira wil wel joinen? c:


yaas c:
miss kunnen ze lekker met z'n tweeën gaan? Dat ze dat hebben afgesproken ofzo, een geweldige Elite date :')

JA aw dat is zo cute <3


Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 29429sk
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimema 31 aug 2015 - 17:19

Foxfire schreef:
Jinx schreef:
Foxfire schreef:
@Kip: Zira wil wel joinen? c:


yaas c:
miss kunnen ze lekker met z'n tweeën gaan? Dat ze dat hebben afgesproken ofzo, een geweldige Elite date :')

JA aw dat is zo cute <3

doen we c: is het oke als Zira dan een klein beetje godmod? Dat ik beschrijf dat ze samen gaan? :')


Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Kestrelwing
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Age: 9 years
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimema 31 aug 2015 - 17:20

De reden dat Kestrel niet bang is voor Bloodclanners: Hij heeft basically niks om voor te leven D;


Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 PwEHdsS
Terug naar boven Ga naar beneden
Rina
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 247e36a4b8fbfcfac3c20a1807355e8a823a3545_128
Hannah
294
Actief
just admit it

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rina
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimema 31 aug 2015 - 17:20

Dat moment wanneer je beseft dat je nog bergen huiswerk hebt :/




Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 2u9gvm1
Terug naar boven Ga naar beneden
Crescentpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Giphy
d a n i
1184
Actief
Let your power shine

CAT'S PROFILE
Age: thirteen moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Crescentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimema 31 aug 2015 - 17:20

Lolootje(zeg het even snel hier, als reactie op discussietopic), kittens kunnen op 1 moon denk ik ook nog niet helemaal perfect praten, maar ze zouden dan al wel wat zinnen kunnen zeggen. Ik snap wel wat je wil zeggen, maar ik vind dat op 1 moon het zou moeten kunnen dat een kitten volledige zinnen praat, maar niet grammaticaal correct altijd natuurlijk. ^^
De eerste woordjes komen wel eerder dan bij 2 moons.
Sorry moest dat even snel kwijt. c;


Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Xkr9qb
Pleαѕe doɴ'т тαĸe мy ѕυɴѕнιɴe αwαy:

Terug naar boven Ga naar beneden
Owlkit.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Tumblr_mzz47ln1Ub1runvo1o1_400
Endria
125
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Owlkit.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimema 31 aug 2015 - 17:21

Crescentkit schreef:
Lolootje(zeg het even snel hier, als reactie op discussietopic), kittens kunnen op 1 moon denk ik ook nog niet helemaal perfect praten, maar ze zouden dan al wel wat zinnen kunnen zeggen. Ik snap wel wat je wil zeggen, maar ik vind dat op 1 moon het zou moeten kunnen dat een kitten volledige zinnen praat, maar niet grammaticaal correct altijd natuurlijk. ^^
De eerste woordjes komen wel eerder dan bij 2 moons.
Sorry moest dat even snel kwijt. c;

+Het is echt heel saai om met een account te zitten dat bijna niets kan.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 2ii8ufc
Knowledge is knowing a tomato is a fruit
Wisdom is not putting it in a fruit salad
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxfire
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Tumblr_n796hcBj0H1qaedvuo6_r2_250
Loïs
1133
Actief
"Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Foxfire
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimema 31 aug 2015 - 17:22

@Kip: Is goed hoor, zolang ze maar haar grumpy zelf blijft xd
@Dani: Hehe, is goed dat je er even op terug komt hoor! Dat is gewoon hoe ik het zelf beleef dus het is natuurlijk logisch als anderen daarop terugkomen. En nu ik er even opnieuw over nadenk, is 2 moons inderdaad wel laat ja. xd


Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 29429sk
Terug naar boven Ga naar beneden
GrizzlyFace
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 DPKsfdL
M
252
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
GrizzlyFace
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimema 31 aug 2015 - 17:25

Neeee!! Het beging hier te onweren ;_;


BrokenFeeling{GrizzlyFace} Rustscar
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 J0hAr9Y

::Theme & Voice::
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimema 31 aug 2015 - 17:26

Ik moet nog naar Leiden, maar nu regent t... Wrm heb k zo lang gewacht ;-; Ik wil nie eens gaan en slecht weer maakt t alleen maar erger.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Crescentpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Giphy
d a n i
1184
Actief
Let your power shine

CAT'S PROFILE
Age: thirteen moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Crescentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimema 31 aug 2015 - 17:29

Foxfire schreef:
@Kip: Is goed hoor, zolang ze maar haar grumpy zelf blijft xd
@Dani: Hehe, is goed dat je er even op terug komt hoor! Dat is gewoon hoe ik het zelf beleef dus het is natuurlijk logisch als anderen daarop terugkomen. En nu ik er even opnieuw over nadenk, is 2 moons inderdaad wel laat ja. xd

Ik moest het gewoon even kwijt. Mijn Crescent is een kitten die wat voorloopt op de rest, maar anderen die jonger zijn praten soms beter dan zij dat doet, maar het ligt natuurlijk ook aan de manier waar je op post. c; Ik hou nog van je hoor. <3

Hier ook onweer. En ik moet straks hockeyen. ;-;


Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Xkr9qb
Pleαѕe doɴ'т тαĸe мy ѕυɴѕнιɴe αwαy:

Terug naar boven Ga naar beneden
Foxfire
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Tumblr_n796hcBj0H1qaedvuo6_r2_250
Loïs
1133
Actief
"Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Foxfire
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimema 31 aug 2015 - 17:30

Crescentkit schreef:
Foxfire schreef:
@Kip: Is goed hoor, zolang ze maar haar grumpy zelf blijft xd
@Dani: Hehe, is goed dat je er even op terug komt hoor! Dat is gewoon hoe ik het zelf beleef dus het is natuurlijk logisch als anderen daarop terugkomen. En nu ik er even opnieuw over nadenk, is 2 moons inderdaad wel laat ja. xd

Ik moest het gewoon even kwijt. Mijn Crescent is een kitten die wat voorloopt op de rest, maar anderen die jonger zijn praten soms beter dan zij dat doet, maar het ligt natuurlijk ook aan de manier waar je op post. c; Ik hou nog van je hoor. <3

Hier ook onweer. En ik moet straks hockeyen. ;-;

Ja, is goed hoor, je hoeft je niet te verontschuldigen ;3. Natuurlijk ligt het aan de manier waarop je post maar die discussie gaat over realisme en dat vind ik realistisch c; Ik hou ook van jou <333

Je hockeyed echt best veel tho! Sport je op hoog niveau? c:


Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 29429sk
Terug naar boven Ga naar beneden
Crescentpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Giphy
d a n i
1184
Actief
Let your power shine

CAT'S PROFILE
Age: thirteen moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Crescentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimema 31 aug 2015 - 17:34

Is goed hoor. <3
Ik deed het eerst op een best hoog niveau, maar dit jaar doe ik iets rustiger aan. Ik train 2 keer per week, geef 2 uur per week training en heb een wedstrijd op zaterdag. Eerst had ik het nog drukker, ghehe. x3


Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Xkr9qb
Pleαѕe doɴ'т тαĸe мy ѕυɴѕнιɴe αwαy:

Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimema 31 aug 2015 - 17:34

Jinx schreef:
Ik ben van plan om met Jinxie een Shc patrouille binnen te vallen, een of twee Bloodclanners die zin hebben om mee te doen? :')




@Laura;Cyber is in mijn ogen altijd wel een realistisch karakter geweest c:
en dat liedje van Hollywood Undead in je os x'D




ik doe mee!o


Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 AdnfjaAlgemene Onzin Topic  - Pagina 16 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 16 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 16 Cyber_pixelAlgemene Onzin Topic  - Pagina 16 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 16 34nodx3Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 16 Teeth_dogs
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimema 31 aug 2015 - 17:38

Hmm, wil tekenen maar ben te lui om mn tekentablet te pakken ;-;

En trouwens Lolo, je moet nog reageren op een topic Swallow x Hazel *wink*



Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Swallo12
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 G3K5gZvO_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 16 XehOIgmF_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 16 POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 16 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 33 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: