Algemene Onzin Topic - Pagina 41



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 40, 41, 42 ... 45 ... 50  Volgende
Creamyfrost
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimedo 3 sep 2015 - 8:07

Goodmorning ^^!



I'm hunting with StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Copperwhisker
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 DPKsfdL
The whispered song
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender:
Rank:
Copperwhisker
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimedo 3 sep 2015 - 8:36

goodmorning :>


Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 FfOC4jM
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimedo 3 sep 2015 - 8:43

Hee :3 !



Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Eki8z
Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 ZrDY9U2Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimedo 3 sep 2015 - 9:03

Hallo allemaal! Ik ben weer ontwaakt uit mijn eeuwige slaap! c:


Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 41 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 41 2hqc5lxAlgemene Onzin Topic  - Pagina 41 34nodx3Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimedo 3 sep 2015 - 10:02

Hee Kiek :3 !



Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Eki8z
Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 ZrDY9U2Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimedo 3 sep 2015 - 10:12

Hee Juul! B) Ik ben zo excited voor m'n project.
Ik kan niet wachten tot ik ook zulke geluiden kan maken



Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 41 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 41 2hqc5lxAlgemene Onzin Topic  - Pagina 41 34nodx3Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Crescentpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Giphy
d a n i
1184
Actief
Let your power shine

CAT'S PROFILE
Age: thirteen moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Crescentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimedo 3 sep 2015 - 12:04

@Kiki, Je project is echt leuk trouwens! c:

Ik zit nu naar haren te kijken en licht-gevend bloed. x3
Want Forensisch onderzoek~


Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Xkr9qb
Pleαѕe doɴ'т тαĸe мy ѕυɴѕнιɴe αwαy:

Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimedo 3 sep 2015 - 12:40

Thanks Dani! Ben heel benieuwd hoe het uiteindelijk wordt!


Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 41 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 41 2hqc5lxAlgemene Onzin Topic  - Pagina 41 34nodx3Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Rustscar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 DPKsfdL
M
152
Afwezig
Now I never, never get to clean up the mess I made, oh
And it haunts me every time I close my eyes

CAT'S PROFILE
Age: Endless †
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rustscar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimedo 3 sep 2015 - 12:53

@kiki omfg that is so cute! O.O
nu wil ik er ook eentje maar dan een kat x3


Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 ICaCdl8
Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimedo 3 sep 2015 - 12:56

Allemaal fursuits van mensen die hun WC account maken :')

Katten bases zijn wel makkelijker denk ik


Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 41 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 41 2hqc5lxAlgemene Onzin Topic  - Pagina 41 34nodx3Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyscent
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 IczSRAF
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Age: 47 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimedo 3 sep 2015 - 13:47

Miep, miss moet ik mezelf vanmiddag maar eens gaan zetten tot posten .w.
maar daar naast zit ik nog tot 5 op school ofzo


Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 EVNsWSC
I'm breakable, unbreakable. I'm shakeable, unshakeable. Unraveling since I found you
Terug naar boven Ga naar beneden
Slatefur
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimedo 3 sep 2015 - 14:16

Omg het setje van Rustscar is adorable



Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 C18a9hvW_o

Terug naar boven Ga naar beneden
Sharply
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 DPKsfdL
139
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender:
Rank:
Sharply
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimedo 3 sep 2015 - 14:19

Slatepaw schreef:
Omg het setje van Rustscar is adorable

Thanks! <3
*Big smile*


Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 2uh1xc4

:.Stamp.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rustscar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 DPKsfdL
M
152
Afwezig
Now I never, never get to clean up the mess I made, oh
And it haunts me every time I close my eyes

CAT'S PROFILE
Age: Endless †
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rustscar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimedo 3 sep 2015 - 14:49

Rustie RPG echt zo fijn <3 heb echt veel ideeën voor hem


Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 ICaCdl8
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyscent
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 IczSRAF
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Age: 47 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimedo 3 sep 2015 - 14:53

@Marlie; dubbelposten is ook met een ander account verboden Wink een ex-mod leert zn streken niet af, sorry (A)

--

Ugh, nog 2 uur, als we pech hebben ;w; ik wil naar huis...


Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 EVNsWSC
I'm breakable, unbreakable. I'm shakeable, unshakeable. Unraveling since I found you
Terug naar boven Ga naar beneden
Kestrelwing
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Age: 9 years
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimedo 3 sep 2015 - 15:07

Succes Q, overleef het he :')
En hallo mensen, ik ben alweer een halfuurtje thuis. Weet iemand toevallig iets over Seneca? T is een filosoof, en ik moet er een klein werkstukje over maken, en de wifi versterker voor boven en op zolder doet t niet waardoor de computer geen wifi heeft om mee te verbinden -.-


Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 PwEHdsS
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimedo 3 sep 2015 - 15:08

Ik ben nu ook lekker thuis c:
M'n voet doet op de één af andere manier pijn. Hm. En Esmee, k heb geen idee, sorry!


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 2hh0j8y
Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 41 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 41 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 41 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 23mrb6wAlgemene Onzin Topic  - Pagina 41 2hqc5lx Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 E8v3o2Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 34nodx3Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Vmwrhy Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 23h0tfkAlgemene Onzin Topic  - Pagina 41 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 41 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Kestrelwing
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Age: 9 years
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimedo 3 sep 2015 - 15:14

Sterkte met je voet x') En geeft niet hoor, ik had tot voor kort ook nog nooit van die gek gehoord. Maarja, Filosofie is verder wel leuk, alleen moet je de 2e week van school al iets inleveren voor een SO cijfer


Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 PwEHdsS
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimedo 3 sep 2015 - 15:17

Is zien of ik iets kan vinden over hem..


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 2hh0j8y
Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 41 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 41 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 41 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 23mrb6wAlgemene Onzin Topic  - Pagina 41 2hqc5lx Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 E8v3o2Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 34nodx3Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Vmwrhy Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 23h0tfkAlgemene Onzin Topic  - Pagina 41 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 41 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Bitterpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 NDtXEx8
Demi
1099
Actief
"For those who value survival, sentimentality is not an option."

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bitterpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimedo 3 sep 2015 - 15:18

@Esmee; Dit is wat ik nog weet van mijn filosofielessen c':

Seneca was een Romeins filosoof die voor een groot deel het stoïcijns beeld had van de filosofie. Dit wil zeggen dat hij dacht dat filosofie werkte als een geneesmiddel voor de mens. Hij zag filosofie als dé manier voor mensen om geluk te bereiken. Uiteindelijk komt dit erop neer dat men gelukkig wordt wanneer hij zijn sociale plichten nakomt. De mens moet zelf nadenken over wat hij doet, en zich niet laten leiden door emoties of wat anderen van hem vinden. Men moet niet bang zijn voor de dood - het verliezen van leven - of het verliezen van materiële bezittingen: het ergste is namelijk het verliezen van kennis.



Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 ClYGIOd
a leash can be pulled from either end.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 41 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 40, 41, 42 ... 45 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: